Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Wim 23-04-2023

Prima bedrijf en goed internet bedrijf.
Goede en snelle aflevering.
Prima zelf in elkaar te zetten.
Ben dus enorm tevreden
Officiele reactie van Betersport.nl 24-04-2023

Super om terug te lezen Wim, we zien je graag terug!

Godderis 21-04-2023

Hoewel het product aankwam met schade door vervoer werd het product direct hersteld. Zonder enige formaliteit was het binnen de twee werkdagen geregeld. Geweldige service. Vlot, overzichtelijk en vriendelijk.
Officiele reactie van Betersport.nl 24-04-2023

Altijd vervelend wanneer iets met schade geleverd wordt. Fijn dat je tevreden bent met de oplossing die we je hebben kunnen bieden Godderis!

Diane 20-04-2023

Eenvoudig FitBike online besteld, goede informatie voorziening, redelijke prijs.
Officiele reactie van Betersport.nl 21-04-2023

Bedankt voor je review Diane, we zien je graag terug!

George 19-04-2023

Bij Betersport besteld, keurig de andere dag geleverd! Top home trainer ook voor wat grotere en zwaardere mensen. (1.95 en 105kg) Eenvoudig te monteren.
Officiele reactie van Betersport.nl 20-04-2023

Bedankt voor je review George, fijn om te lezen dat je tevreden bent!

Bea Wilken 18-04-2023

Uitermate tevreden. Heel ervaren personeel aan de telefoon met een goede uitleg van een loopband.
Officiele reactie van Betersport.nl 20-04-2023

Bedankt voor je review Bea. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de kennis van ons personeel, we zien je graag terug!

Officiele reactie van Betersport.nl 20-04-2023

Bedankt voor je review Bae. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de kennis van ons personeel, we zien je graag terug!

J. Wuijts 14-04-2023

goede service en communicatie, ook de levering zeer goed. Doen wat ze beloven, dus ik zal zeker meer afnemen van Betersport.nl en ze aanprijzen bij familie, vrienden en kennissen.
Officiele reactie van Betersport.nl 20-04-2023

Bedankt voor de positieve review J. Wuijts!

Met sportieve groet,
Team Betersport

De Beer 13-04-2023

Ik schrijf u om u te vertellen dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen.

Op de website staat "Zending is ontvangen 12-04-2023 17:59"

Ik heb geen mail in de mailbox.

Ik moet toegeven dat ik me zorgen maakte over de aantrekkelijke prijs en de betrouwbaarheid van uw site.
Officiele reactie van Betersport.nl 20-04-2023

Vervelend om te lezen dat er ergens iets mis is gegaan, ik zie dat er contact is opgenomen om het probleem op te lossen.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Henk 05-04-2023

De hometrainer ride1 is erg mooi en zeer gemakkelijk in elkaar te zetten hij werkt perfect en voldoet aan al onze eisen ik kan hem iedereen aanraden dank jullie wel.

Kelly 04-04-2023

Hulpzame reviews, veel uitleg over het toestel, snelle afhandeling en heel aantrekkelijke prijzen. Helemaal top!

Jim 02-04-2023

Beste mensen. Prima shop! Heb gekozen voor deze site bij toeval. Ik kwam een hele mooi aanbieding tegen die ik gelijk heb besteld en ben daar een dikke week later nog zeer tevreden over. Bestelling kwam op de afgesproken lever datum, en alles zat perfect verpakt. Geen problemen met site of bestelling.

Marcel 27-03-2023

Demomodel spinningfiets gekocht, maar werd geleverd met transportschade. Prima contact met de klantenservice gehad, opties doorlopen en alles werd netjes opgelost. Ik raad betersport.nl van harte aan.

Roos 26-03-2023

Het is een mooi en stevig apparaat- en relatief makkelijk in elkaar te zetten.
Ik heb nu geen enkel excuus meer- het sporten kan beginnen!

Jos 24-03-2023

Ik zocht een goede en betaalbare fitness set. Op de website van betersport vond ik de Home Gym - Focus Fitness Unit 6 en
Loopband - Senz Sports M500.
Het bestellen verliep snel en probleemloos. Ik werd middels een mail ook direct op de hoogte gebracht van de verwachtte levertijd.
Een paar dagen later werden beide apparaten door een vriendelijke chauffeur thuis afgeleverd.

Roy Henny 24-03-2023

Ik heb eerder fitnessapparatuur bestelt bij Betersport Nederland, vindt het assortiment goed en de betalings mogelijkheden, voor mijn persoonlijke situatie, heel prettig. De site beschrijft uitvoerige specificaties en maakt producten vergelijken mogelijk. Mijn bestelling werd de volgende dag, eerder dan verwacht, bezorgd. De ' Helemaal Super' chauffeur heeft geholpen mijn bestelling te sjouwen naar de tweede verdieping!
Touch.Eastwood 26-05-2023

Naar de tweede verdieping nog wel! Mazzelaar. Bij mij was 1 trap om naar mijn voordeur te komen, al teveel gevraagd van vervoerder Mario en ging de zending retour 😖

Riemer Terpstra 23-03-2023

Betersport.nl is een online winkel die zich richt op fitnessapparatuur en -accessoires. Mijn ervaring met Betersport.nl is zeer positief geweest. De website is gemakkelijk te navigeren en de productbeschrijvingen zijn zeer informatief. Het bestellen van mijn fitnessapparatuur was eenvoudig en de levering was snel en efficiënt.

Wat ik vooral waardeerde aan Betersport.nl was de uitstekende klantenservice. Ik had enkele vragen over het product en de vertegenwoordiger van de klantenservice was zeer behulpzaam en professioneel. Ik voelde me goed geïnformeerd en geadviseerd, wat me het vertrouwen gaf om mijn aankoop te doen.

De kwaliteit van de fitnessapparatuur die ik heb gekocht, is ook uitstekend. Het apparaat is zeer duurzaam en heeft me geholpen om mijn fitnessdoelen te bereiken. Ik heb ook gemerkt dat de prijzen van Betersport.nl zeer concurrerend zijn in vergelijking met andere online winkels.

Al met al was mijn ervaring met Betersport.nl zeer positief. Het bedrijf biedt hoogwaardige fitnessapparatuur tegen concurrerende prijzen, met een uitstekende klantenservice en snelle levering. Ik zou Betersport.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar fitnessapparatuur.

Pietet 23-03-2023

Alles keurig geregeld! Advies gekregen en daarop nog aanvullend een telefoonhouder gekocht!

John 15-03-2023

Levering is een lachertje, pakket bestaat uit 5 colli's, op dag van de levering lijkt de chauffeur slechts 2 collis mee te hebben, de rest zou volgens hem dezelfde dag door een collega, of de volgende dag geleverd worden !?!.... Oké, volgende dag nog maar dagje verlof genomen, vanaf 9 uur kan je via track&trace consulteren wanneer er wordt geleverd, wat bleek, de rest van de colli's was niet eens onderweg. Hopelijk komen ze ooit aan...
Officiele reactie van Betersport.nl 20-03-2023

Hi John,

Ik zie in je bestelling dat de pakketjes die bij de eerste levering afwezig waren, inmiddels zijn geleverd. Ik wens je dan ook veel sportplezier tegemoet. Betersport

Frederik De Boeck 15-03-2023

De bestelling van de Kettlebells verliep vlot (1 dag voor de levering) Doos was niet beschadigd. Voor de prijs van 45.00 euro voor 4 Kettlebells is dit een goede koop, en goedkoper dan de concurrenten. Daarom raad ik ook anderen via deze site te kopen.

Petra 13-03-2023

Snel antwoord. Vriendelijke en correcte benadering. Goede service. Men denkt goed mee met de wensen van de klant.

TOP ! 02-03-2023

Goede duidelijk omschrijving.
Webshop is zeer gebruiksvriendelijk
Snelle reactie en service via mail.
TOP WEBSHOP !

B.Thunnissen 28-02-2023

Mijn bestelde hartslagband deed het niet (kan gebeuren, blijft een technisch apparaat) en wellicht heb ik het verkeerd gelezen en heb ik de verkeerde variant besteld. Maar moeilijk te doen is er gelijk een nieuwe opgestuurd.

Erik 28-02-2023

Duidelijke communicatie, levering zoals afgesproken. Zeer tevreden met onze aankoop, mede door deze (online)winkel

Wim 28-02-2023

Snelle levering , alleen tot ingang flat , lift , dit is wel voor verbetering vatbaar gezien gewicht geleverd artikel

Kim 26-02-2023

Na lang wikken en wegen, besloten om een spinningbike voor thuis aan te schaffen. De keuze is reuze maar mede door de goede omschrijving en reacties op de site van Beter Sport besloten om hier de fiets te kopen. Fiets is besteld en de volgende werkdag verzonden. Netjes verpakt afgeleverd aan huis met een duidelijke instructie erbij hoe de fiets onderhouden dient te worden.

Bert 21-02-2023

Duidelijke webshop met een goede omschrijving van het product. Snelle levering en snelle afhandeling van vragen (goede service).