Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 31-10-2020

Duidelijke site, snelle levering! Ik dacht dat ik een product niet had ontvangen, mailtje gestuurd en dezelfde dag nog reactie. Het product zat verstopt onder de loopband in de doos. En.. ik ben helemaal blij met de loopband :) Gratis verzenden ook een pluspunt!
Hier een tevreden klant!!!!

Ldp 31-10-2020

We hebben de verkeerde onderdelen gekregen voor onze salta trampoline en nog altijd geen resolutie. We hebben dus nog altijd onze trampoline niet kunnen gebruiken.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-11-2020

Beste ,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met u in contact komen om uw probleem op te lossen. Indien uw case inmiddels afgesloten is zouden wij ook graag vernemen of we nog iets voor u kunnen betekenen om uw ervaring alsnog met een positief gevoel te kunnen afsluiten. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van u kunnen vinden op basis van deze review willen wij u vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Kieskeurig-review’, op deze manier kunnen we uw bericht sneller terugvinden.

Philippe 30-10-2020

Nu een nieuwe covid lockdown er aan zit te komen en de fitnessen sluiten ging ik op zoek naar wat gewichten voor mijn barrbell.
Deze site bood me de goedkoopste gewichten aan .
Ik aarzelde geen moment en 2 dagen later lag de bestelling al voor mijn deur.
De gewichten zijn van perfecte kwaliteit !
Het is niet mijn 1e keer dat ik gewichten koop , en deze zijn even goed of zelfs nog beter dan andere duurdere gewichten die in op een andere site aankocht.
Ik ben zeer tevreden en raad iedereen deze site aan .
Ik doe 100 prcnt zeker mijn volgende bestelling ook hier!

Marga 30-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen na wat speurwerk op andere sites die loopbanden verkopen en hier bij Betersport de keuze gemaakt. Makkelijke site om informatie op te zoeken, snelle levering, keurig op tijd geleverd qua de tijd die ze opgegeven hadden.
Het was wel een zwaar pakket dus we hebben wat moeten demonteren om het naar boven te krijgen.

Evelyne Halsberghe 29-10-2020

Er waren toch wat problemen met de levering en een vriendelijke meneer heeft dit nagekeken en mij snel terug gebeld. Alleen jammer dat het heel veel tijd en geld gekost heeft om iemand aan de lijn te krijgen.

Eddy Foré 29-10-2020

ruime keuze, eenvoudige installatie. snelle service. Het gekochte toestel stemt volledig overeen met de beschrijving op jullie website.

Sam 28-10-2020

Deze winkel heeft een goede en duidelijke website en de levering is perfect..

Van den broek 28-10-2020

Lange tijd opzoek geweest naar goede en vooral betaalbare halterschijven voor mijn home gym. De betaalbaarheid van de halterschijven bij betersport is door andere online winkels niet te evenaren en daarom hier besteld. De schijven werden keurig op tijd en in perfecte staat geleverd. Zou deze winkel zeker aanraden!

Marcel 28-10-2020

Na bestelling en betaling, snelle reactie met bevestiging. Daarna goed op de hoogte gehouden van de voortgang en op de afgesproken dag werd de bestelling geleverd.

Christel Oste 28-10-2020

perfecte service, kan niet beter!! Toestel vorig jaar gekocht, deze week was de adapter stuk en ik heb al een nieuwe ontvangen!

Irma 28-10-2020

We zijn prettig geholpen in de showroom en volgens afspraak zijn de artikelen de volgende dag keurig thuis afgeleverd. Prima kwaliteit voor een prima prijs.

K. 28-10-2020

Waardeloze service van Betersport.

Ik heb vorige week de loopband focus fitness jet 5 besteld. Maandag is deze geleverd, waarbij de levering door allroad echt prima was! Degene die hem kwam brengen heeft hem met een karretje tot in mijn huis gebracht, wat erg fijn was aangezien het pakket 76 kg weegt en ik dat in mijn eentje natuurlijk nooit getild zou krijgen.

Toen ben ik hem gaan opzetten en één van de schroefjes kan niet helemaal aangedraaid worden, waardoor de linkerkant los zit. Ik heb vandaag hier 6x voor gebeld naar de klantenservice verspreid over de dagen vanochtend ook nog gemaild met de uitleg en dat ik graag contact wil. Nul reactie, waarbij telefonisch steeds de verbinding verbroken werd (dus niet eens in de wacht). Er werd gezegd dat i.v.m. drukte van corona de lijnen bezet waren. Ik geloof niet dat dat 6x verspreid over de dag het geval is.

Kortom, ik krijg dus maar geen contact met Betersport en kan nog steeds niet op mijn loopband, dus daarover kan ik ook nog geen beoordeling geven. Echt waardeloze service! En dat voor 650 euro. Ik zou hem gewoon bij bol.com of de blokker bestellen waar de loopband voor dezelfde prijs te bestellen is.

*daarnaast ook nog 2 gratis dingen (ebook en persoonlijk plan oid), maar die ook nooit ontvangen. Nu vind ik dat zelf iets minder dringend, maar toch ook niet heel netjes.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-11-2020

Beste ,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Pieterjan 28-10-2020

Waren de enige met een Wahoo Kickr Core op voorraad en hielden de marktprijs aan. Kreeg een nette mail met de voortgang en de volgende dag was het pakket al onderweg.
Dit was een 10 geweest als de transporteur ook in het weekend had geleverd (was net te laat thuis op vrijdag en moest wachten tot de maandag).

Patrick 28-10-2020

De bestelling verliep soepel en snel. Online werd 19,95 gerekend voor verzekering, terwijl dat gratis was. Moest daardoor via de telefoon de bestelling doen. Handleiding bestelde fietscomputer en gratis boekje met tips werden pas na nieuw telefoontje verzonden (zeer lange telefoon wachtrij). Verder tevreden.

De winkel wel, product niet. 28-10-2020

Winkel en medewerkers zijn correct. Alleen handleiding van het display ROR 3 is echt niks. Onduidelijk, incompleet. Ook de aanvullende handleiding die ik kreeg is een algemeen verhaal. Wij gebruiken de roeier zoals hij is en helaas het display niet. niets maar van Betersport gehoord.

Corian 28-10-2020

Snelle, goede service, snelle levering. Goede informatie op de site, uitvoerig en duidelijk. Maakt het makkelijk tot een passende keuze te komen.

AnneKe 28-10-2020

Ergste koopervaring ooit! Kapot artikel gekregen, geen oplossing, geen klanten service.

Ik heb een loopband gekocht.
Bezorging was heel slecht en stressvol. De loopband was gedampt midden in het straat midden van de dag. Ik moest zelf tegen extra betaling de loopband thuis bezorgen.

Geen documentatie of duidelijke instructies gekregen met de loopband.
Maar dat was niet alles.

De loopband die ik heb gekocht is kapot. Geen elektrische stroming.
Na 6 telefoon gesprekken, 7 e-mails, klachten, geen oplossing.

Ik zie beneden dat meerdere mensen hebben hetzelfde probleem met de loopband console. Dat was ik uitgelegd toen ik de eerste keer belde.

Ik was bespoken om een monteur langs te sturen. Het is 25 dagen en ik heb nog niet een e-mail voor een datum inplannen gekregen.

Klantenservice bestaat niet en ze zijn best arrogant.
Zij hebben tegen mij gezegd dat ik niks kan doen tegen hun.
Zij hebben gezegd dat mijn gmail account werkt niet en daarom heb ik geen email gekregen.
Zij zeggen dat is misschien mij fout dat de loopband werkt niet. Dat ik heb die gestoord bij opbouwing en ik moet dan voor service (die ik weet of ik ooit zou krijgen) moet betalen.

Ik wil de loopband retournen, maar het is een enorm gedoe. Ik moet zelf de loopband retournen of misschien betalen (!!!!).
Officiele reactie van Betersport.nl 28-10-2020

Beste Anneke ,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Helaas is door de extreme drukte van de laatste periode onze service ondermaats geweest en doen we nog steeds ons uiterste best om de nasleep hier van weg te werken. Wij willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

vic 27-10-2020

mooi snelle levering, en een erg goede prijs! betalen wat het waard is en niet overdreven veel.

Ans 27-10-2020

Prijs van het apparaat is goed, levering duurde wat langer maar dat lag meer aan de transporteur, apparaat zat kapot in de doos en het duurde bijna 1 week voordat we reaktie kregen naar aanleiding van het schade formulier wat we ingevuld hadden.

Kim S. 27-10-2020

De Fitbike Hometrainer Senator aangeschaft. Mijn vader had deze hometrainer onlangs aangeschaft en na er zelf op gefietst te hebben besloten hem ook aan te schaffen. Een erg fijne hometrainer vind ik zelf! Veel mogelijkheden, fijne zithouding en goed op lengte verstelbaar.

Betersport is een leuk bedrijf met enorm veel keuze. Goede snelle service en vriendelijke bediening.

Ik kom hier graag nog eens terug!

J. Overmars 27-10-2020

Na contact gehad te hebben met enkele vragen over het te kopen product, zeer vriendelijk geholpen en dan ook besteld. Savonds rond 18.00 uur besteld, dus ik verwachtte het pakket 2 dagen later. Na een update per mail bleek het product de volgende dag al bezorgd te worden. Eerder dan verwacht, topservice!

ad 27-10-2020

Waterrower roeimachine aangeschaft, flitsend binnen 2 werkdagen thuis geleverd.
Bij ingebruikname bleek echter dat de zitting zich niet liet borgen in de geleiders. De verkoopafdeling heeft adequaat en snel gereageerd en inmiddels is er een verzoek naar de dealer om het probleem op te lossen.

Ik ben nieuwsgierig hoe snel dat serviceverzoek wordt opgepakt en wat de oplossing wordt. Voorlopig ervaar ik deze winkel als klantvriendelijk, hoe de importeur hier mee omgaat moet ik afwachten...

Kris V. B. 27-10-2020

Keep up the good work ! Zeer snelle levering, behulpzaam contact, deskundige uitleg, ... kortom sterk aanbevelingswaardige shop voor een immens gamma aan sportartikelen.

Janhen 27-10-2020

Ik vind het roeiapparaat de rouw 2 geweldig. Makkelijk in elkaar te zetten met een goede beschrijving zelfs voor een vrouw van 67 zoals ik. Snel geleverd en goed verpakt.

Tom 27-10-2020

Ik heb voor betersport.nl gekozen omdat de fietstrainer die ik zocht hier wel op voorraad was. De bezorging was zoals aangegeven in de webshop en in de bestellingsbevestiging.

Monique B. 27-10-2020

De site is goed overzichtelijk met de juiste informatie over de producten. Gelijk na de bestelling van de loopband een bevestiging ontvangen. Verder precies op de hoogte gehouden van het leverproces. Ondanks de grootte van het product, gratis bezorgd en binnen 2 dagen kon ik al op de loopband lopen, top!

Peter Gerritsen 27-10-2020

Goede informatieve website. Bestelling en betaling correct verwerkt. Netjes e-mail van de verwerking.
Super snelle levering van een artikel (Spinningbike) wat verder als moeilijk leverbaar leek!
De vrachtwagen was er zelfs een dag eerder dan we zelf hadden verwacht.
Artikel netjes en correct verpakt en eenvoudig te monteren. Duidelijke handleidingen, Goed voorbereid vwb kabeltje e.d.
De eerste km's zaten er 's avonds al op :-)
maw zeer tevreden!

De bezorgdienst in ieder geval NIET..! 27-10-2020

Weinig documentatie bijgeleverd.. Ik - man van 78 - werd onaangenaam verrast dat er een pakket van 39 kilo op de begane grond bij de ingang van de flat werd gedumpt en de twee jonge bezorgers mij alleen lieten. Ik heb het pakket zélf naar de 8e verdieping mogen sjouwen...!

Johan 27-10-2020

Nieuwe Tacx neo 2t gekocht vrijdag besteld maandag in huis Prima geregeld ook nog even contact gehad met de klantenservice en dat ging ook prima. Netjes terug gebeld om mijn vraag te beantwoorden.
Gr. Johan

Job 27-10-2020

Om toch aan mijn beweging te komen tijdens de corona crisis ben ik op zoek gegaan naar een spinningbike, uiteindelijk na lang overwegen de "Spinningbike - FitBike Race Magnetic Pro" gekocht. En zeker geen spijt gehad van deze aankoop! Door de mogelijkheid van Betersport om in 3 termijnen te betalen kon ik mij deze spinningbike veroorloven.

Ik heb het artikel vrijdag avond besteld en maandag ochtend alweer in huis en in perfecte staat!

Chris Teuben 27-10-2020

Ik heb een roeitrainer besteld. De bestelling kon ik via track&trace volgen en op maandag vanaf 9:00 's ochtends zou er een update volgen over het tijdstip. De vrachtwagen stond al om 8:15 uur voor de deur maar dat was gelukkig geen probleem want ik was al aan het thuiswerken. Wel was er een probleem met de doos. Die bleek zwaar gehavend te zijn en deze is in overleg met de chauffeur direct weer de vrachtwagen in gegaan. Direct gebeld met klantenservice en ik kreeg de keuze: geld terug of een vervangend exemplaar. Ik koos voor de tweede optie. Twee dagen later toch maar een email gestuurd om te vragen hoe lang het zou gaan duren. Toen bleek dat ze op mijn reactie zaten te wachten of de roeitrainer, ondanks de beschadigde verpakking, nog heel was. Daar ging dus iets mis. Ik heb de situatie toen nogmaals uitgelegd en een uur later kreeg ik bericht dat er een nieuwe roeitrainer onderweg was. Jammer van het misverstand maar het werd goed opgelost. Geen cijfer 10 vanwege de lange telefonische wachtrij en het rommelig registreren van de melding maar wel een cijfer 8 vanwege het snelle reageren op email en de verder nette afhandeling.

Arie 27-10-2020

We hebben gekozen voor de nieuwste uitvoering van de Fit Bike Ride 5 omdat deze goed uit de bus kwam bij eerdere beoordelingen.
Wij vinden het een fantastisch product ook met name wat betreft prijs/kwaliteit verhouding, het in elkaar zetten is eenvoudig te doen mede door de bijgeleverde duidelijke instructiefolder.
De levering door Betersport is perfect gegaan, alles ging zoals beloofd.
Wij zijn zeer tevreden.

Elisavet 27-10-2020

Correct en snelle levering. Voor 18u besteld en de volgende ochtend kreeg ik mijn toestel.
De toestel moest gemonteerd worden maar het ging vlot en het werkt perfect.

CJD 27-10-2020

Snelle levering en in goede staat! Je hebt veel aanbod en de prijzen zijn niet extreem hoog. Al met al een hele fijne website om te bestellen!!

Pieter Hoogvliet 27-10-2020

Top service, Top team en TOP kwaliteit. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar. Ga zo door..

nijsgu 27-10-2020

Website is duidelijk en gemakkelijk in gebruik. De hometrainer werd de dag na bestelling geleverd. De beschermingsmat was niet bij de eerste levering maar werd enkele dagen later nageleverd.
Correcte prijs en de hometrainer is super !

Piet 27-10-2020

Gebruiksvriendelijke site, goed te volgen, zeer snelle levering die ook nog eens goed te volgen was via de mail.

Marijke 27-10-2020

Roeitrainer Row 2 besteld, stond volgende dag al voor de deur, na telefonisch contact door chauffeur. Dus niet onnodig thuis wachten. Hulp via e-mail voor laatste technische stap, kwam binnen 2 uur. Excellente service en naverkoopdienst.

mariska 27-10-2020

Snelle, keurige levering. vrijdag besteld en maandag geleverd. bezorger zette alle 6 de dozen droog in de veranda.

AJ 27-10-2020

Snelle service (zelf in corona tijden), overzichtelijke website, prima product en accurate reviews.
Zeer tevreden

JPBruinsma 27-10-2020

Het was voor mij geen bekende website om fietsspullen te kopen, maar door omstandigheden toch een keer geprobeerd. Conclusie: ging helemaal super! makkelijk bestelproces en snelle levering! Betersport.nl is zeker voor herhaling vatbaar.

Roggeman Edith 24-10-2020

Tot nu toe kan ik over de levering van de loopband niks positief zeggen.Bij het openen van de verpakking en het plaatsen van de band zat er namelijk een electrische bedrading afgebroken.Na 2 e-mails en 1 telefoon hebben we nog geen reactie gekregen!!!!!!!!Hoe wordt dit opgelost?????
Officiele reactie van Betersport.nl 27-10-2020

AnneKe 28-10-2020

Hi Edith,

Ik heb precies hetzelfde probleem.
De loopband die ik heb gekocht is kapot. Geen elektrische stroming.
Na 6 telefoon gesprekken, 7 e-mails geen oplossing.
De ergste koopervaring die ik heb ooit!
Klantenservice bestaat niet en ze zijn best arrogant.
Het bedrijf zijn oplichters.

Tom V. 22-10-2020

Deze winkel heeft me geholpen om in COVID tijden een kleine homegym aan te leggen! Hun huismerk producten FocusFItness zijn prijs kwaliteit zeer goed! Verder was het van de weinige winkel die snel kon leveren uit voorraad. Ook hebben ze een chat op hun website voor snelle vragen! Top aankopen!

Willem Kool 22-10-2020

In feb. dit jaar de hometrainer FITBIKE RIDE 5 bij Betersport gekocht. Prima apparaat, voldoet uitstekend. Helaas functioneerde de display niet goed meer. Na mijn melding aan Betersport hierover ontving ik direct een positieve reactie. Men beloofde direct een nieuw exemplaar te sturen, zonder enige beperkende voorwaarde. Inmiddels betr. Exemplaar ontvangen.
Een goed functionerend bedrijf met een uitmuntende service. Ga zo door, zou ik zeggen.

Jan 21-10-2020

Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Stapsgewijs wordt je door de verschillende onderdelen geloosd van het bestellen van het gewenste artikel tot en met de betaling. Snelle levering.

Marco Groenewoud 21-10-2020

Goede en betrouwbare webshop. Ze hebben veel keus en de service is top. Geen webshop die alleen maar ff snel geld wilt verdienen maar vooral een tevreden klant willen hebben . Naast de webshop hebben ze ook een fysieke shop.

jan 21-10-2020

snelle levering van de Jet 7iplus waar beschreven staat dat je het kan koppelen met ipad dat klopt allemaal maar wil je het programma iRunner downloaden wat ze adviseren dat werkt dan weer niet dus kan je net zo goed een goedkoopere nemen of ander merk

Betersport.nl 21-10-2020

Prima website met duidelijke instructies hierdoor een goede keuze kunnen maken over het artikel. Ook snelle levering. Komen afspraken na. Kortom prima webshop.

Willem Boorsma 20-10-2020

Aankoop/betaling was zeer makkelijk & levering ging geheel volgens afspraak!

Heidi4404 20-10-2020

Loopband focus fitness jet i7 plus besteld. Op vrijdag besteld, op maandag geleverd.
Goede informatie door klantenservice
Erg tevreden met bestel- en afleverproces... en natuurlijk met onze loopband 😁