Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bertil 20-10-2020

Ik heb een fit bike besteld, omdat bezoek op korte termijn niet mogelijk was ivm drukte de eerste 3 weken. Ik heb telefonisch prima advies gekregen van een medewerker, deze persoon had ook alle tijd om mij van informatie te voorzien. Dus niet iemand die ‘snel’ een besluit van mij verwachte of weinig tijd had. Normaal zou ik een dergelijke koop niet online bestellen maar eerst willen zien, echter door het contact met de medewerker heb ik meteen een order geplaatst. Het mooie was tevens dat het product de volgende dag goed verpakt werd bezorgd. Al met al een prima winkel die ik iedereen kan aanbevelen. De fit bike is nu een aantal dagen in gebruik en deze bevalt tot nu toe heel goed.

Peter 20-10-2020

De bestelling kwam snel en was netjes verpakt. Alle onderdelen bleken in goede orde te zijn.
Mijn eerste trainingsuren verliepen prima. Verder geen bijzonderheden.

Jason 20-10-2020

Vrijdag besteld en dinsdag al in huis!
Vroeger had ik hier mijn beklag gedaan omdat mijn bestelling maanden onderweg was tijdens de eerste lockdown, maar nu hebben ze zich erdoor getrokken en was mijn bestelling er al op de 2de werkdag. Als het positief is mag het ook gezegd worden natuurlijk :)

Aziza 20-10-2020

Top kwaliteit ben zeer tevreden en levering was gewoon super!! Ben zo blij met mijn loopband!

Jdl 20-10-2020

Zeer tevreden over het product dat ik besteld heb.
Ook was de levering super!, had het in de middag besteld en kreeg het de volgende dag al in huis.

Henk 20-10-2020

Zo zou elke webshop zijn zaakjes geregeld moeten hebben. Producten zijn makkelijk te vinden en de informatie is duidelijk. En inderdaad, de ene dag besteld, de volgende dag geleverd, ook in deze moeilijkere tijden. Ik geef géén 10, maar een dikke 9. De tien was verdiend als ze het apparaat ook nog in elkaar hadden gezet ;) Zelf in elkaar zetten ging trouwens ook goed, het is een kwestie van goed kijken, en even de handleiding op je gemak doornemen voordat je aan het klusje begint. Leg alle onderdelen op de vloer, dan heb je prima overzicht van wat je nodig hebt in een montage stap. Meegeleverde gereedschap voldoet goed.

Appie 20-10-2020

Duidelijke omschrijving van het product en snel geleverd.
Super!
Jammer dat Ideal niet voor de Belgische site werkt waardoor er dubbele bestellingen geplaatst waren door geklooi met de Belgische bankieren app. Maar na melding, zeer snelle reactie en de extra bestellingen waren meteen geannuleerd.

Anna 20-10-2020

Als eerste een goede prijs kwaliteit verhouding. Dat is toch wat we willen!
Via de chat de bestelling geplaats alleen tip om niet als klantenservice met meerdere te chatten. Zo vervelend daardoor deed het heel lang. Terwijl met mijn vragen ik al in 7 min klaar kon zijn maar nu duurde het wel een uur. Ik vind het ook niet klantvriendelijk overkomen.
Ik wist van te voren dat ik zelf zou moeten uitpakken maar help wat een verpakking!
Papier is het vrijdag opgehaald waar moet verpakking van 2 meter karton en veel piepschuim laten? Heb maar een klein tuintje en huis en kleine auto. Jammer dat ze geen service hebben om het uit te pakken in elkaar te zetten en verpakking mee terug te nemen. Tip!!

Chris D 20-10-2020

Top kwaliteit!!!! Na de eerste levering gelijk weer wat besteld. Zal dit in de toekomst zeker vaker doen!!

Shanna 20-10-2020

Betersport heeft een fijne collectie aan items en snelle bezorging. Ik kreeg op de ochtend van de bezorg dag een tijdslot toegestuurd waarop mijn loopband geleverd zou worden en via de meegestuurde link kon ik ook zien of dit gewijzigd of ge-update zou worden. Bezorger was ook vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is het een leuke toevoeging dat je, als je dit wil, ook in drie delen kan betalen.

J .freijser 20-10-2020

WOENSDAG 14 Okt dumbells besteld. Donderdag ochtend stond bezorger DPD aan de deur. Er was niemand thuis , maar niet afgegeven bij de buren, terwijl ik een mail kreeg dat ze bezorgd waren. Na veel bellen met DPD nog steeds geen pakket. Wacht nog steeds op de Mail tot ik het op een Depot kan afhalen. Bijna week verder nu .......Drama.

Dave 20-10-2020

Ze bieden concurrerende prijzen, snelle levering, goede voorwaarden en service. Zeker aan te raden!

Maya 19-10-2020

Vrijdag 9-10 bestelling geplaatst en vorige week maandag 12-10 mijn apparaat ontvangen. Hele snelle service wel, maar ik heb niks aan het apparaat!! Ik heb hem meteen in mekaar gezet en bij 1 vd laatste stappen kwam ik een productiefout tegen. Deze gelijk gemeld. Na lang in de wachtrij te hebben gestaan had ik eindelijk iemand aan de tel. Er werd mij geadviseerd om met proform (merk apparaat) contact op te nemen omdat het geen merk van betersport zelfs is. Proform verwees mij weer terug. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Na een paar telefoontjes en mails werd mij gezegd dat ik er een filmpje en foto’s van moest maken. Zo gezegd, zo gedaan. Gemaakt en gemaild. Ik kreeg toen als reactie dat ik op de site een formulier moest invullen en ook daar m’n filmpje en foto’s kan uploaden. Weer heel braaf geluisterd, maar nog steeds geen duidelijkheid wat er aan het probleem gedaan zou worden.

Na weer een paar keer gemaild te hebben is het probleem doorgezet naar de TD.

We zijn inmiddels een week verder en het is nog steeds niet opgelost.

Ik heb zo helemaal niks aan het apparaat en ik wil hem ook niet meer. Vooral na zo’n slechte service niet. Het apparaat kan volgens de retourvoorwaarden alleen kosteloos opgehaald worden als hij nog in de verpakking zit. IK HEB DE VERPAKKING WEGGEGOOID!!! De montage was zo goed als klaar en de verpakking nam teveel ruimte en beslag. Ik heb het apparaat ook niet besteld met de intentie hem weer terug te doen, dus waarom zou ik de verpakking houden.?
Hij weegt een paar honderd kilo. Kan hem moeilijk om m’n rug komen terugbrengen!!

Ik wil dat het apparaat ASAP opgehaald wordt!!! Hij staat in de weg (midden in de woonkamer).
Als zou ik er geld voor krijgen om hem te houden, dan nog zou ik hem niet willen. Ik heb er niks aan en ik ben er na tig keer bellen en mailen ook wel klaar mee!

Echt jammer dit!!!!
Ik heb jaren geleden een loopband bij betersport besteld en mijn ervaring toen, was heel anders dan nu.
Officiele reactie van Betersport.nl 20-10-2020

Beste Maya,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

We hebben u zojuist een mail gestuurd om te kijken hoe we u zo snel mogelijk kunnen helpen.

Airyn 19-10-2020

Aangenaam verrast dat Betersport mij belde voor excuses, Loopband werkte niet bij levering, kreeg uiteindelijk onderdelen, zodat ik het zelf kon repareren. Opgelost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Ron Bushoff 19-10-2020

Goede service van het bedrijf.
Snelle bezorging en communicatie mbt de levering.

Gerard van derv Klooster 17-10-2020

Goede voorlichting betreffende gebruik en veiligheid spinner.
Goede verzending en pluim voor bezorger die het pakket in de gebruiksruimte bracht.

gerard Jo Beckers 16-10-2020

beb tevreden over het snelle leveren van mijn hometrainer. heb alleen veel moeite met het lezen van het scherm ik ben slecht ziend. J Beckers.

Hagenaars 15-10-2020

Ik had een loopband besteld en die is de andere dag al geleverd, helaas was die stuk en gebruikt. Blijkbaar verkopen ze ook gebruikte, niet gezien bij aankoop. Na enkele dagen wachten gebeld en het is weer opgehaald. Perfecte service, maar schrijf aub groot en duidelijk zichtbaar dat het gebruikte waar is. Deze negativiteit was niet nodig geweest.

Khan 15-10-2020

Een loopband van 1000 euro aangeschaft. De gaatjes zijn verkeerd geboord, ik kan het dus niet in elkaar zetten. Al een week aan het wachten op reactie. Heb twee keer een mail gestuurd, 1 keer een reparatieverzoek en al 2 keer gebeld. Nooit kopen bij betersport, doe het bij de betrouwbare zaken als coolblue, pas achteraf gezien anders had ik dit nooit gedaan. Zie dat er ook enorm veel klachten zijn nadat ik hierop ben gaan googlen. Deze zie je niet terug op website betersport daar is het een en al lof.

S Broekhuizen 15-10-2020

Het product wat ik had besteld bij betersport.nl werd bezorgd met beschadigingen. Meer dan vaak getracht in contact te komen met de klantenservice maar deze geven totaal geen gehoor op emails en de telefoon is alleen maar bezet (of de hoorn ligt er standaard naast).
Officiele reactie van Betersport.nl 19-10-2020

Beste ,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad. Helaas is door de extreme drukte van de laatste periode onze service ondermaats geweest en doen we nog steeds ons uiterste best om de nasleep hier van weg te werken. Wij willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

We hebben u zojuist een mail gestuurd met een voorstel om uw negatieve ervaring positief af te sluiten.

Ger 14-10-2020

Vlotte levering helaas niet compleet en dit werd supersnel gecorrigeerd, top!

Thijs 14-10-2020

Snelle levering, artikel is conform website. Productomschrijving was zeer uitgebreid hetgeen heeft bijgedragen tot het kunnen maken van de juiste keuze.

Robin 14-10-2020

Duidelijke en snelle communicatie vanuit Betersport omtrent proces van bestellen. De levering was supersnel en conform beloftes en het geleverde product was ook als verwacht. Ik vond alleen de website van de pakketdienst niet heel duidelijk.

Bokx 14-10-2020

Veel keus
Waardering van Kieskeurig
Keus om het in termijnen te betalen
Snelle levering
Vriendelijke bezorger
Behulpzame medewerker die uitgelegd heeft hoe het apparaat in elkaar gezet moest worden.
Met als resultaat, zeer tevreden met de hardloopband. Naar alle verwachtingen.

T 14-10-2020

Goed stevig product. Prijs en kwaliteit is in verhouding goed.
Met in elkaar zetten wat verwarrend omdat er een pakket met bouten bij zit maar ook al een gedeelte aan bouten al in het product zit, wat er dan eerst weer uit moet om het vervolgens aan elkaar te kunnen zetten. Deze bouten vallen niet op, hierdoor ook gemaild naar Klantenservice, maar geen antwoord op gekregen helaas.

Wil 14-10-2020

Prima levering, goede informatie aan telefoon. Gebeld of artikel op voorraad is, netjes geholpen door medewerker

aidani 13-10-2020

Service was top. Een snellere levering had niet gekund. Ook de transporteur was top. Afspraak nagekomen zoals afgesproken. Hij heeft zelfs geholpen de loopband binnen te zetten. Alles top. Super.

Dennis Kleinherenbrink 13-10-2020

Fijne overzichtelijke webshop.
Bestelling was makkelijk te plaatsen, helaas moeilijke bezorging bij complexen.
Is uiteindelijk toch goed gegaan na bellen met bezorger.

Huib 13-10-2020

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke site. Supersnel geleverd. Precies binnen beloofde tijdsvenster. Grote klasse.
Product volledig naar verwachting. Eenvoudig af te monteren. Daarna direct te gebruiken.

Veel plezier aan spinning bike.

Baeckelandt 13-10-2020

Duidelijke informatie met video's op de site. Snelle afhandeling en levering van product. Top!

jos 13-10-2020

Shop goed, goede informatie over product door medewerker, proberen je niet het duurste te verkopen.
Goede prijs kwaliteit verhouding .kopen en meteen meenemen super.

Guy V. 13-10-2020

snelle levering en correcte prijs.
toestel zat goed verpakt om schade te voorkomen. instructies waren gemakkelijk te volgen.
toestel maakt alle verwachtingen waar.
zeker een aanrader!

Johan 13-10-2020

Vorige wek maandag d SenzC7000 crosstrainer besteld en woensdagmiddag op de mat. De deur kon niet meer open of dicht. 90 kilo en groot! Het uitpakken en zodanig demonteren dat ik hem uit de doos kon krijgen was al een klus. Twee trappen opsjouwen met de buurman een volledige workout. Maar hij staat en werkt fantastisch en is , heel fijn, fluisterstil.....!

Ronald 13-10-2020

Levering op afgesproken moment en top producten. Reeds tweede keer dat ik bestelde en opnieuw geen problemen.

Hagenaars 13-10-2020

Nieuwe Loopband gekocht, maar kreeg een gebruikte vol krassen en kapot. Direct na openmaken servicepunt gemeld en gevraagd om het op te halen en nu, na 5 dagen totaal niets gehoord.
Baal verschrikkelijk. Ik wil mijn geld terug. Schrijf eerlijk als je een 2e hands ding verkoopt en maak je prijs daar dan ook naar. Nu kost het 378,00 voor rotzooi.
Officiele reactie van Betersport.nl 15-10-2020

Beste Hagenaars,

Zojuist heb ik u proberen te bellen maar kreeg u helaas niet te pakken.

Ik heb even naar uw order gekeken. We zagen dat u een bestelling had gedaan van een demo model. Een demo model en kan mogelijk beschadigen bevatten zoals vermeld staat op de website bij het product.

Het kan zijn dat u dit wellicht over het hoofd heeft gezien. Graag zouden we met u in contact komen om uw negatieve ervaring toch nog positief af te sluiten. We hebben u ook een mail gestuurd met wat informatie.

We horen het graag van u!

Devin 13-10-2020

Overzichtelijke webshop, zeer gewild product op voorraad en levering werd zeer snel en goed verzorgd. Kon binnen 24 uur al gebruik maken van mijn aankoop.

Joris 13-10-2020

Wahoo kickr core gekocht. Dit is Vlot verlopen, snel geleverd, geen klachten.

Betersport 13-10-2020

Ik was op zoek naar een loopband, een duidelijke website, goede instructieve video’s, veel en uitgebreide informatie. Verschillende modellen ook goed te vergelijken. Ook duidelijk waarom een toestel wel of niet geschikt zou zijn. Ondanks Corona, hun levertijd waar gemaakt. Misschien wel duidelijk maken, zeker bij zware apparaten tot waar ze geleverd worden. Ik woon op 3 hoog en de bezorger was alleen, dus niet boven gebracht.

Raffy 13-10-2020

Een goede snelle service. Mijn producten werden op de afgesproken tijd geleverd en goed verpakt.

Bas Smit 13-10-2020

Goed geregeld, snel opgestuurd, prima kwaliteit ....................................

DESCHOEMAKER E 11-10-2020

HOI IK STA VERBAASD PRIJS SERVICE LEVERING SPINNER ZWAAR EN ROBUUST GEMAKKELIJK PROGRAMS

Airyn 08-10-2020

Levering super.. niks op aan te merken.. maar helaas loopband werkt niet.. 2 keer gebeld.. op zich heel vriendelijk en zelf eceb moet checken of stekkertjes er in zitten. ..best zwaar om 50 kilo steeds te verplaatsen... .. echter doet het niet..
ben erg teleurgesteld, ik begrijp dat het druk is en dat ze hun best doen. Maandag in huis..donderdag nog niks.. ik moet er achteraan om een nieuw apparaat werkend te krijgen.. dat noem ik geen service.. begreep ook dat ze door drukte andere prioriteiten hebben.. snap ik niet.. heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad.. denk er over om het retour te sturen.. wat heb ik er aan als het niet werkt
Officiele reactie van Betersport.nl 16-10-2020

Beste Airyn,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken.

Wij willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor de slechte ervaring die u met ons hebt gehad.

We hopen dat we na het telefoongesprek de negatieve ervaring toch positief hebben kunnen afsluiten.

Airyn 16-10-2020

Beste team betersport,

Dank jullie voor jullie telefoontje en excuses. Het is allemaal goed opgelost. Waarvoor dank. Ik begrijp ook dat het gekke tijden zijn en jullie het druk hebben, maar ik voelde me niet gehoord, maar door na te bellen en excuses aan te bieden heeft alles goed gemaakt. Succes met jullie bedrijf groet Airyn

Thomas Anckaert 08-10-2020

Wij hebben een loopband Focus Fitness Senator Iplus gekocht op vrijdag en maandag werd deze reeds geleverd op afgesproken tijdstip.
Loopband hebben we geïnstalleerd en werkt naar wens... leuk te kunnen lopen bij slecht weer!

Wij hebben geen problemen ondervonden bij levering, noch op het product!

online besteld 07-10-2020

Online loopband jet5 aangeschaft, de online info was uitgebreid en duidelijk.
de loopband werd keurig op tijd afgeleverd en werd door de bezorger netjes binnen gezet
het uitpakken en op zijn plaats zetten verliep vlot en het afmonteren met 4 schroeven was een fluitje van een cent, we hebben hem nu een paar dagen in gebruik en zijn zeer tevreden.
zal hem zeker aanbevelen bij familie of kennissen

Amy 07-10-2020

The delivery time was quick for the product I ordered. Prices are also good. And product was in good condition.

Wim 07-10-2020

had een beschermhoes voor de trampoline bestelt, deze zou 2 dagen na mijn bestelling aan komen. Na een week was er nog niets gekomen, zag toen dat op de tracking app ze 2 x geprobeerd hadden het aan te leveren maar dat het adres niet klopte. Wat dus helemaal niet waar is, heb Betersport toen gebeld maar waar ik eerste 20 minuten in de wacht werd gezet. Die meneer wilde me een mailtje sturen met de reden, maar daar heb ik ook nog niets van gehoord. Ben erg ontevreden en zal in toekomst 2x nadenken voor ik bij Betersport nog eens iets bestel !!

Jochem 06-10-2020

Overzichtelijke website met scherpe prijzen. Het bestelde artikel werd snel en goed verpakt verzonden.

Roos 06-10-2020

Halterstang en yogamat super snel geleverd. Goed verpakt, goede prijs kwaliteiten verhouding. Ik zou zeker nog een keer bestellen mocht ik nog iets nodig hebben.

Betersport 06-10-2020

Snelle levering van het door mij bestelde gewichtsvest 20 kg t.b.v. oncologische fysio/revalidatie.
Het veste is gebruiksvriendelijk. Verstelbaar, dus passend te maken en het voordeel is dat je het gewicht zelf kan aanpassen tijdens de training.
Had de eerste week gebruik gemaakt van een rugzak met gewichtjes maar dit niet prettig tijdens de training.

Zeker aan te bevelen!

Henk 06-10-2020

Mooie webshop met veel keuze van cardio tot krachttraining ze hebben het allemaal. Ook grotere dingen worden keurig geleverd en snel! Ik vind het helemaal toppy