Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 01-06-2021

Er word snel en duidelijk gereageerd op een vraag over een programma waarvan ik dacht dat het niet goed werkte, maarde uitleg was super.

Peter 31-05-2021

Levering is snel maar indien er klachten over het geleverde product zijn word ikin de wacht gezet en mag ik zelf contact gaan opnemen met de fabrikant. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige reactie. Ik wacht zelf al 6 weken op een oplossing maar er gebeurd niks. Nu zullen ze standaard een reactie schrijven dat ze graag willen helpen dit op te lossen, maar uit niets blijkt dat ze bij betersport de service goed op orde hebben.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-06-2021

Beste Peter ,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om uw probleem op te lossen. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Kieskeurig-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

Helen 31-05-2021

Goede service, snelle reactie op mailverkeer! Trapper van fiets stuk, direct nwe verzonden en goed contact!

Leon Hendrikx 27-05-2021

Een 1 voor de service. Wat laat betersport de klant in de kou staan zeg. Ik heb een crosstrainer voor €499 gekocht en na 4 maanden breekt een bout af tijdens normaal gebruik. Gelukkig heb ik garantie. Gebeld met betersport, verhaal verteld en belofte dat ik door de technische dienst gebeld wordt. Helaas niets gehoord. Serviceformulier dan maar ingevuld. Na 5 tot 8 werkdagen (wegens drukte) wordt er echt contact opgenomen, zeggen ze. Wederom niets gehoord. Weer gebeld. Oh ik zorg ervoor dat de technische dienst u belt. Belofte drie dis na drie keer os het scheepsrecht….toch? Bij betersport niet. Weer niets gehoord. Schandalig. Ook al heb je het druk als bedrijf, dan laat je niet je klant in de kou staan maar schaal je op met capaciteit. Ik heb er geen woorden voor. Kon zeg, pak je verantwoordelijkheid en regel dat mijn crosstrainer gewoon binnen. De garantie gerepareerd wordt. Hoe moelijk kan het zijn.
Officiele reactie van Betersport.nl 28-05-2021

Beste Leon,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad.

Onze excuses als er afspraken zijn gemaakt die niet nagekomen zijn. We gaan er uiteraard voor zorgen dat dit opgelost wordt. We hebben je zojuist een mail gestuurd om dit verder op te lossen.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Willem 27-05-2021

Netjes en op tijd geleverd, goed verpakt, voldoet aan de verwachtingen, correcte en vriendelijke klanten service.

Maris 26-05-2021

Snelle service, ook toen er onderdeel kapot was had ik in no-time een gratis nieuwe ontvangen. TOP!

Noulia 21-05-2021

De producten zijn top, de prijs is top en de klantenservice is ook geweldig.
Jammer dat er weinig producten op voorraad zijn sinds een lange tijd maar zodra er weer voorraad is bestel ik zeker weer op betersport.
Alle winkels kunnen van deze winkel leren hoe met hun klanten om te gaan.

Gianno 20-05-2021

Ik had een bestelling geplaatst omdat ik niet aanwezig was is het retour verzonden. De meeste bedrijven zouden wachten tot de retour zending bij hun is aangekomen en dan opnieuw verzenden. Dat betekend dus lange wachttijd tegen het uiteindelijk bij u is. In plaats daarvan hebben zij gewoon mijn bestelling opnieuw verzonden van uit hun stock! Enorm tevreden van hun service!

Adriana 14-05-2021

Wat een slechte service van BeterSport. Blijkbaar kunnen ze wel heel snel leveren, maar als er problemen zijn dan hoor je niks. Zelf moet je overal achteraan, er is niemand die je behoorlijk te woord kan staan en kan laten weten wat de status is van de klacht/reparatie.
Officiele reactie van Betersport.nl 17-05-2021

Erik 14-05-2021

Snelle en correcte levering. Bij vragen snel reageren. Goede aftersales service. Meedenken met de klant.

Louise 13-05-2021

Betersport heeft een duidelijke website,een heldere communicatie over bezorgtijden.
Verder was het door ons bestelde product Crosstrainer Focus Fitness Fox 4 ,binnen twee weken 50.- Euro in prijs gezakt.
Dit aangegeven bij Betersport,binnen een dag antwoord dat het prijsverschil terug gestort wordt.
Dit noem ik pas service,de crosstrainer bevalt hierdoor nog beter.
Het is een prima machine,alleen het monteren kost wat tijd en inzicht.
Verder zeer tevreden over het geheel,ga zo door.30-

Masoud 26-04-2021

Zeer slechte ervaringen met Betersport.
Ruim 3 weken geleden een trampoline besteld en na inmiddels 4 telefoontjes nog steeds geen enkele bericht en elke keer toezeggingen dat het binnen paar dagen verstuurd gaat worden. Elke keer is er een andere smoes waarom de trampoline niet verstuurd kon worden.

Ondertussen blijven ze wel adverteren dat producten binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd gaan worden.

Vandaag toch maar mijn bestelling geannuleerd omdat ze niet hun afspraken kunnen nakomen en mag ik 10 werkdagen wachten op mijn geld..
Officiele reactie van Betersport.nl 10-05-2021

Henk uit Tilburg 21-04-2021

In november 2020 een hometrainer gekocht bij Betersport. Nadat eerst bij de levering e.e.a. fout ging was het daarna fout met de geleverde fiets. Een belangrijk onderdeel van de fiets is niet juist. Hierop gereclameerd met foto's van het bewuste onderdeel en nu na vijf mails en 5 maanden wachten nog steeds geen reactie! Waardeloos.
Denny35 26-01-2022

Succes met retourneren. Afspraak daarvoor maken is drama en dan nog minimaal 5-6 weken wachten op je geld. Wat een slecht bedrijf zeg!

Ingeborg 15-04-2021

Hele slechte service. Ik ben sinds 7 februari bezig om hen te contacten over onze krakende crosstrainer. Ze zijn niet of nauwelijks bereikbaar. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die goed leek te helpen, maar ook dat eindigde weer in een lange periode waarin ik niets hoorde. Inmiddels heb ik een week geleden gehoord dat er een monteur contact op zou nemen om het euvel te verhelpen. U raadt het al... nog steeds niets gehoord. Wat een slecht bedrijf is dit!

Ingrid 15-04-2021

Wat een verschrikkelijk slecht georganiseerd en klantontvriendelijk bedrijf!
Reeds sinds midden december zit ik opgezadeld met een defect loopband.
Na lang heen en weer gemail en gebel hebben ze uiteindelijk besloten een nieuwe motor op te sturen (die ikzelf in moest bouwen!). Dit bleek echter niet de oplossing te zijn. Nu, weer zo'n 2 maanden later, willen ze dan dan toch eindelijk het loopband omruilen voor een nieuw exemplaar.....afspraak gepland......helaas, blijkt toch voorlopig niet leverbaar (??).

RonL. 22-04-2021

Team Betersport,

Dat is nu wat ik bedoel met "slecht georganiseerd bedrijf"! Jullie weten héél goed waar het probleem ligt en wie daarvoor verantwoordelijk is.
In een email aan jullie heb ik reeds geschreven dat, indien jullie je deze keer niet aan jullie eigen afspraak houden, ik de koop zal ontbinden!
Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil.........immers jullie naam is naar mijn mening al 'vuil' genoeg (als ik de reacties doorneem).......

Bart 02-04-2021

Zolang je geen issue hebt is het waarschijnlijk een best bedrijf. Maar zodra je een probleem hebt zijn ze telefonisch niet bereikbaar en wordt er niet gereageerd op mails. Ik heb sinds november 2020 een probleem en heb begin april 2021 nog steeds geen reactie of oplossing. Oftewel een service van 0.

Fred Amsterdam 30-03-2021

IK heb niet zo'n positieve ervaring, heb een roeitrainner besteld is niet compleet en is telefonisch slecht bereikbaar, per mail 8 dagen wachttijd een virtuele chat overheerst je vragen en geeft geen antwoord.
Ik overweeg daar nooit meer een bestelling te plaatsen

A customer 19-03-2021

ZEER TRAGE LEVERING! (English below)

Ik heb bij dit bedrijf een roeitrainer besteld. Het is anderhalve maand geleden dat de bestelling is geplaatst, maar ik heb het artikel niet ontvangen. De verzendtijden op hun website worden voortdurend bijgewerkt. Het laat altijd zien dat het item over 2 weken wordt verwacht, maar als de 2 weken verstrijken, voegt het automatisch nog eens 2 weken toe. Zoals de andere recensenten al aangaven, zijn verzendtijden onbetrouwbaar. Ik kan niet spreken over de kwaliteit van de apparatuur, aangezien ik deze niet heb ontvangen, maar als u realistische verzenddatums wilt en uw apparatuur snel wilt ontvangen, kijk dan ergens anders. Ik zal in ieder geval niet meer bij dit bedrijf bestellen. Zodra het product is verzonden, zal ik deze opmerking opnieuw bekijken en bewerken.

ENGLISH:

I have ordered a rowing machine from this company. It has been a month and a half since the order has been placed, yet I have not received the item. The shipping times on their website is keep being updated. It always shows that the item is expected in 2 weeks but when the 2 weeks passes, it automatically adds another 2 weeks. As the other reviewers indicated, shipping times are unreliable. I can't speak for the quality of the equipment since I haven't received it but if you want a realistic shipping dates and want to receive your equipment quickly, look elsewhere. I for one will not order again from this company. Once the product is shipped, I will revisit this comment and edit.
Officiele reactie van Betersport.nl 19-03-2021

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om uw probleem op te lossen. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Trustpilot-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

Freek 17-03-2021

Geen service

1 ster is nog te veel, totaal geen contact te krijgen met dit bedrijf.
Hieronder de review van 2 weken geleden, aan de hand hiervan wel contact gehad, echter daarna weer geheel stil ben nu vanaf 5 januari bezig om de kapotte roeitrainer te laten maken of mijn geld terug te krijgen maar we zullen net als veeeeeel meer mensen wachten op enige actie van Betersport. Er gaat iets geheel fout daar.

2 weken geleden

Vorig jaar een roeitrainer gekocht via blokker.nl en deze is geleverd door Berersport. Vorige maand is deze kapot gegaan . Bedrijf is telefonisch niet te bereiken elke keer het zelfde bandje, en op de mail word ook niet gereageerd.
Meerdere mails gestuurd en je krijgt een joviale mail terug dat de mail ontvangen is en je binnen 5 tot 8 dagen bericht mag verwachten.
Nu 3 weken verder en nog steeds geen reactie ontvangen.
Ik hoop dat het binnen de 2 jaar garantie termijn opgelost gaat worden
IK ZOU HIER NIET MEER KOPEN, service lijkt mij niet hoog in hun vaandel te staan

Ben van 5 januari 2021 bezig en het is nu 17 maart 2021 en nog niet bekend wanneer de problemen opgelost zijn
Officiele reactie van Betersport.nl 19-03-2021

DHingstman 08-03-2021

3 januari loopband gekocht, 24 januari motor kapot. Bedrijf zou motor sturen, moest hem zelf installeren. Gevraagd om een monteur. Geen motor en geen monteur, inmiddels is het 8 maart... Zeer slechte service, ik zal betersport.nl niet aanraden.
Officiele reactie van Betersport.nl 15-03-2021

Ad Wunderink 03-03-2021

Sinds 26 Januari defect via serviceformulier gemeld bij Betersport binnen 5 tot 8 werkdagen komen wij er op terug.Nooit meer iets gehoord.Een keer of drie vier een mail gestuurd naar de afd. service.
Helaas niets maar dan ook helemaal niets meer vernomen.Betaald voor twee jaar garantie aan huis
helaas. fact.70154833. Zeer slechte service.
Officiele reactie van Betersport.nl 08-03-2021

Beste Ad,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring me ons hebt gehad.

We zien dat een collega ondertussen contact met je heeft. We zullen alles verder via de mail afhandelen en zorgen voor een snelle reactie.

Met sportieve groet,

Arno 20-02-2021

Bar slecht, crosstrainer werd verkeerd in elkaar afgeleverd met een kapot rubber en een monitor waar een draadje los zat, dus niet werkend, staat al 5 weken onbruikbaar in huis, betersport telefonisch niet bereikbaar en via mail was er na 4 weken beloofd dat er binnen 5 werkdagen contact word opgenomen door de technische dienst... Niet dus...
Officiele reactie van Betersport.nl 25-02-2021

Beste Arno,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om je probleem op te lossen. Indien je case inmiddels afgesloten is zouden wij ook graag vernemen of we nog iets voor je kunnen betekenen om je ervaring alsnog met een positief gevoel te kunnen afsluiten. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Google-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

Kurt 18-02-2021

Ongelofelijke service. Had probleem met schijf, ring kwam los, even gemaild, foto doorgestuurd, en paar weken later een nieuwe ontvangen. Super!!

Michael 16-02-2021

Roeitrainer in oktober besteld, dit was een pre-order voor medio december. Zonder mededeling veranderde dit naar eind december , medio januari, eind januari. Vervolgens stond er op de site dat het maart zou worden. Hierop gemaild dat ik dan wil annuleren en meteen de volgende dag krijg ik bericht dat de roeitrainer onderweg is.
Bij het in elkaar zetten heb ik een probleem omdat de onderdelen niet passen zoals zou moeten. Hierbij is het boring systeem defect gegaan. Na veel communicatie, waar ik nog goede hoop had, om het op te lossen komt het er op neer dat het mijn schuld zou zijn. Dus geen garantie maar voor €125 kan de monteur langs komen.
Dit valt bij hun dus onder service!
Officiele reactie van Betersport.nl 25-02-2021

Beste Michael,

Marie 11-02-2021

Crosstrainer gekocht en krijgen hem niet in elkaar gezet. Diverse mailtjes hierover gestuurd en dan moet je lang wachten op antwoord. Inmiddels geen enkele reactie op de mailtjes. Ook een keer gebeld en dan wordt je afgescheept met stuur maar een mailtje met foto's erbij maar wordt niet op gereageerd. Ik ben er inmiddels klaar mee en hoop dat ze deze week nog reageren anders wordt de crosstrainer retour gestuurd en wil ik mijn geld terug