123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

linda 12-02-2023

alles staat netjes omschreven hoe het allemaal moet en ze nemen het oude apparaat ook mee dat is fijn

Beste Linda,

Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan. Dank voor de bestelling en veel plezier van de aankoop.

Team 123 App

Hugo 12-02-2023

duidelijke site waarop het makkelijk is om vergelijk te maken, tevens duidelike specificaties met o.a. afmetingen

Beste Hugo,

Bedankt voor uw bezoek en aankoop. Bij vragen staan we u weer graag te woord.

Team 123 App

Patrick 11-02-2023

Scherpe prijs, snelle levering en duidelijke communicatie over de levering. Opmerking: De Etna OM670ti die ik heb gekocht staat zowel op kieskeurig als op de website van 123apparatuur aangegeven als oven met magnetronfunctie. Dit is niet het geval. Het is alleen een oven (wel een met veel oven functies) Voor mij is dat geen onoverkomelijk probleem, maar aanpassen lijkt me verstandig.

Beste Patrick,

Bedankt voor de mooie review en tevens voor de goede opmerking over de magnetronfunctie. Dit hebben we direct aangepast op de website zodat er geen misverstanden meer kunnen ontstaan.

Top en nogmaals dank!

Richard 10-02-2023

enorm goed! wat een service! Onze keukenleverancier was helaas failliet en die had apparatuur bij 123apparatuur besteld.
Echter 123 apparatuur heeft zeer goede service verleent door ons op coulante wijze de apparatuur alsnog te leveren.
Goed meegedacht en ook begrip voor een latere levering van hun kant omdat wij even voorwerk moesten doen.

Beste Richard,

Het allerbelangrijkste is dat het voor jullie uiteindelijk goed is opgelost. En daar helpen we graag mee.

Veel plezier van de schitterende apparaten en bij vragen horen we het graag.

Coen Bruijns 08-02-2023

Ik heb vijf apparaten besteld en gebeld met X. Ik werd zeer goed te woord gestaan over wanneer de apparaten geleverd kunnen worden en hoe de betaling in zijn werk gaat. X denkt zeer goed mee kortom tot zover tevreden

Beste Coen,

Heel erg blij met je mooie review en dank voor de wederzijdse prettige communicatie.

Veel plezier van de mooie apparaten.

Willem

Paul 08-02-2023

Twee nieuwe Miele combi stoomovens gekocht. Geweldig blij met de aankoop! Keurig en 'recht door zee' advies door 123apparatuur.nl. Reageren vlot en snel op email(s) e/o zonodig over de telefoon. Van tevoren wordt heel duidelijk gecommuniceerd wat er van mij als koper wordt verwacht (b.v. qua loodgieters- e/o electra werkzaamheden). Als iets niet mogelijk is wordt er niet omheen gedraaid. Dat is fijn want dan weet je tenminste waar je aan toe bent. We moesten wel even wachten op de apparatuur i.v.m. niet op voorraad zijn.... maar waar niet zou ik zo zeggen? Dus wat mij betreft top gedaan Team 123keukenapparatuur!

Beste Paul,

Hele leuke (en positieve) review. Vooral om te lezen dat het duidelijk qua communicatie was en dat er achteraf weinig tot geen ruimte was tot ruis op de lijn.

Heel veel plezier van de schitterende Miele apparaten.

robert. doorduijn 07-02-2023

In het verleden ook al artikelen besteld dat ging toen ook al heel soepel
En nu ook weer helemaal top en scherp geprijsd, dus voor herhaling vatbaar

Beste Robert,

Een goede klant krijgen is soms niet moeilijk maar een goede klant houden wel. Top en dank voor de mooie review.

Janneke 07-02-2023

Eerlijk, betrouwbaar, zeer scherpe prijs en snelle levering. Aanvraag wordt persoonlijk gecontroleerd en geven goed aan dat er mogelijk een betere keuze gemaakt zou kunnen worden. Communiceren op een zeer prettige manier!

Beste Janneke,

Superfijn om te lezen met een mooie, dikke tien als eindresultaat. Dank daarvoor en veel plezier van de aankoop.

Martijn 06-02-2023

3 jaar geleden apparatuur voor de keuken besteld, destijds keurig geleverd, een oven die niet meer geleverd kon worden, werd probleemloos vervangen door een 'hoger' model uit nieuwe serie. Alles op tijd geleverd voor uitstekende prijzen.

Na 2 jaar en 9 maanden begon de koelvriescombinatie gekke kuren te vertonen, veel geluid en vriezer ging niet meer tot -18. Hierbij contact opgenomen met 123apparatuur, die verwezen ons door naar AEG voor een servicemonteurafspraak. Hier zijn vaste prijzen voor (219,- indien het opgelost wordt, 119,- euro alleen voor inspectie). Na inspectie bleek dat het niet gemaakt (mocht) kon worden door de monteur en dat AEG een heel coulante omruilvoorstel zou doen.
Dat voorstel ontvingen wij binnen 2 dagen, maar was niet zo heel coulant, zeker niet als je in ogenschouw neemt dat de koelvriescombinatie nog geen 3 jaar oud is, en ze blijkbaar een productiefout in die lijn hadden zitten.
Maar goed uiteindelijk samen met 123apparatuur overeengekomen dat zij het verschil bijleggen tussen afschrijving (zie UNETO tabel) en het voorstel dat AEG had gedaan.
Vervolgens is door AEG de koelkast omgeruild en door 123 apparatuur het overeengekomen bedrag vergoed, kortom is helemaal goed gekomen en nu kunnen we hopelijk wel 10-15 jaar vooruit met de koelvriescombinatie!

Beste Martijn,

Superbelangrijke review waarmee u uw medeconsument een belangrijk stukje informatie geeft hoe de afhandeling te werk gaat.

Dank voor de genomen moeite en veel plezier van de nieuwe koelkast.

Service afdeling
123App

G. 04-02-2023

Al meerdere malen bestellingen geplaatst bij 123apparatuur. Goede prijsstelling , snelle levering .

Beste,

Bedankt voor de korte, krachtige review.

Marcel 02-02-2023

Zeer onbeleefde commerciële houding, waarbij ze naar aanleiding van onze aanvraag om een offerte een bijzonder vreemde reactie gaven.:

********
Beste klant,

Dank voor de aanvraag bij 123apparatuur.

Uit uw aanvraag kunnen we opmaken dat u of niet goed geïnformeerd bent door een keukenverkoper óf u heeft zelf nog geen goed vooronderzoek gedaan.

Wellicht is het verstandig om even telefonisch in contact met ons te komen via 0318-456 000.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

123Apparatuur.nl

*****
Toen ik 123apparatuur om opheldering vroeg werd men erg boos. Volgens 123appartuur waren ze het totaal niet eens met de keukenverkoper die ons het advies gaf dat we het beste een sleepdeur konden nemen en waarom we die aanvraag bij hun neer hebben gelegd.

De vraag vanuit ons was dan niet of ze advies wilden geven maar of 123appartuur een offerte zou kunnen maken voor de onderstaande apparaten, niet meer en niet minder.

Onze aanvraag was als volgt:

Beste,

Graag zouden wij een offerte ontvangen voor het volgende apparatuur.

Wijnkoeler AEG AWUS020B4B
Vaatwasser AEG FSE94847P
Koelkast AEG SKB410F1AS
Vriezer AEG ABE810F6NF
Afzuigkap pelgrim ISWA0960MAT

En draaide het verhaal om, hij gaf aan dat we nu al een discussie hadden en daarom ons niet wou helpen.
We begrijpen werkelijk niet van 123apparatuur die op deze manier 123 weer een klant kwijt is.
willem-rijkers 11-02-2023

Goededag Marcel,

In dit specifieke geval begrijp ik dat de verkoper die de aanvraag in behandeling heeft gekregen met u over de samenstelling van de gekozen apparatuur in gesprek heeft willen gaan.

De keuze voor een koeler met sleepdeur-systeem en een vrieskast met deur-op-deur-montage-systeem van hetzelfde merk is in één en de dezelfde keuken hoogst ongebruikelijk (en in vele gevallen simpelweg een verkeerd gemaakte keuze).

Het denkbare advies is om met elkaar in gesprek te gaan, een fout kan zo mogelijk voorkomen worden en dat kan voor alle partijen achteraf een hoop gedoe schelen.

Wellicht is zo een, naar ik aanneem, goedbedoeld adviesgesprek compleet verkeerd bij u overgekomen.

Willem
Team 123apparatuur

Rob Planken 01-02-2023

Professioneel , vriendelijk en een scherpe prijs !!
Het kan dus wel !!!!!!!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 02-02-2023

Beste Rob,

Korte krachtige review waar we maar al te blij mee zijn. Dank en veel plezier van de aankoop.

Famillie Bakx 01-02-2023

Top service!!
Wij hebben 5 jaar geleden een Siemens stoomoven bij 123Apparatuur.nl gekocht, die nu voor de 2 de keer defect is gegaan. De eerste keer binnen de garantie en de 2 de keer net een half jaar buiten de garantie. Enorm balen dus, zeker omdat de de oven behoorlijk wat heeft gekost. Wij hebben contact opgenomen met 123Apparatuur.nl en het probleem uitgelegd. Fijn klantcontact, er werd direct actie ondernomen en dezelfde dag kregen wij een terugkoppeling dat Siemens de klant wilde spreken. Na een zeer vervelende ervaring met de klantenservice van Siemens opnieuw contact opgenomen met 123Apparatuur.nl. Daar werd met geduld naar ons verhaal geluisterd, begrip getoond en het gevoel gegeven dat het goed gaat komen. Zo fijn om als klant zo te woord te worden gestaan. Uiteindelijk is Siemens bij ons thuis geweest en hadden wij de afspraak met 123Apparatuur te bellen zodra Siemens langs was geweest en meer kon vertellen over de reparatiekosten. Helaas kon onze stoomoven niet meer worden gerepareerd, wat wij vreselijk vonden. Siemens heeft in deze situaties een goodwill, wanneer het defect niet door toedoen de klant is ontstaan. Wij mochten een nieuwe stoomoven voor een veel lagere prijs kopen. Na contact te hebben opgenomen met 123Apparatuur werd ons aangegeven dat ze ons op maandag zouden laten weten wat ze voor ons konden betekenen aldaar de persoon in kwestie er toen niet was. Stipt op maandag in de ochtend kregen wij te horen dat de helft van de kosten vergoed worden door 123Apparatuur.nl Dit hebben ze ook gedaan, en alles is heel snel en netjes afgehandeld. Deze winkel is echt een topper! Wanneer wij een nieuw product aanschaffen, dan zeker bij 123Apparatuur.nl. Wij raden het iedereen aan, hier wordt je niet als nummer behandeld maar hier ben je meer dan een klant, hier ben je nog mens en doet men alles voor jou als klant. Ook de prijzen zijn lager dan bij de gemiddelde verkoopkanalen. Echt fijn en blij dat wij deze oven ooit bij jullie hebben gekocht, dankjewel voor alles.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 01-02-2023

Beste Fam. Bakx,

He-le-maal fantastisch om uw verhaal zo te plaatsen op Kieskeurig. Dank u wel daarvoor en we zijn ontzettend blij u hiermee van dienst geweest te kunnen zijn.

U kunt weer koken met de stoomoven :-)

Eet smakelijk!

Jeannet van 123Apparatuur

Helena 31-01-2023

Na mijn vraag over een koolstoffilter kreeg ik zeer snel accuraat antwoord. Er is zelfs eerst navraag gedaan om welke het precies gaat. Heel fijn. Nu nog afwachten of het de juiste zijn maar daar ga ik wel vanuit

Beste Helena,

Goed om te horen en dank voor de review. Wij gaan er zeker vanuit dat het een goed filter zal zijn. Maar ook als het niet past helpen we je weer graag verder.

Mvg,

Gerrit ter Burg 30-01-2023

Inderdaad waargemaakt wat ze schrijven op hun site. Voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis.
Regelmatig op de leverdag op de hoogte gehouden van de levertijd.
Perfect en SUPER tevreden.
Altijd de scherpste prijs en zeer aan te bevelen.

Beste Gerrit,

Helemaal top en veel plezier van de aankoop.

Roger 30-01-2023

Ik was op zoek naar een siemens afzuigkap, deze heb ik elders goedkoper gezien. Door een snelle reactie en goedkoper prijs heb ik uiteindelijk deze bij 123Apparatuur besteld! Top Service!

Beste Roger,

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dank voor je snelle reactie en succes met de montage.

Mvg,

Bart 27-01-2023

Heldere communicatie, werd na offerte aanvraag gebeld met voorstel en prijs. Goed advies wat overeenkomt met de kwaliteit die ik gewend ben van mijn betrouwbare keuken adviseur. Zou hier zo nog eens heen gaan om voor een goede prijs keuken apparatuur te scoren.

Beste Bart,

Mooi om te horen dat de communicatie helder was en een goed stuk je advies.

Dank voor je mooie reclame.

Esther Eymael 26-01-2023

Heel klantvriendelijk, goede aanbieding. Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden.
Snelle reactie op offerte aanvraag.

Beste Esther,

Het is mooi om te lezen dat u ervaren heeft dat we goed meedenken. Daar doen we ook onze uiterste best voor.

Veel plezier van de aankoop.

Sone 26-01-2023

Ik geef niemands 10,maar ze zijn echt verdienen!
Ze zijn zo deskundig, vriendelijk, geduldig! Wat mij ook positief verbaast hulp bij uitzoeken, direct uit fabriek bestelen, geen lange wachttijden en met beste prijs!
Zeker kom ik terug en aanraden!

Beste Sone,

Dank je wel voor de mooie woorden. Daar zijn we trots op!

Daphne 25-01-2023

Deskundig en vriendelijk. We werden gebeld en gemaild over alle informatie, die we nodig hadden. Ook de prijs naar uiterste tevredenheid afgehandeld. Niks dan goeds! Bedankt!

Wintermans 25-01-2023

Ik heb deze winkel gevonden via de consumentenbond, en de bevindingen zijn perfect, snelle levering, goede communicatie over het product wanneer de levering was. En met de afzuigkap zijn wij goed te spreken, hij voldoet aan alle verwachtingen en werkt buitengewoon goed! En hij geeft fijn licht! Verlicht heel het bakgedeelte van het gasfornuis! Kortom een aanbeveling !

Beste Fam. Wintermans,

Heel erg bedankt voor deze fantastische review op Kieskeurig en fijn dat we aan alle verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Charlotte 24-01-2023

Na aanvraag van de offerte werden wij heel snel telefonisch gecontacteerd en bijgestaan bij onze aankoop. Binnen de 24u kregen wij ook bevestiging voor de levering. Zeer tevreden van deze topservice!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Charlotte,

Het is altijd super om te lezen als iemand schrijft "zeker voor herhaling vatbaar".

Dank voor de aankoop en zeker tot een volgende keer.

Annie 24-01-2023

Prijsvergelijk super.. Erg overzichtelijke site. Snelle service. Snelle levering. Top

Johan 23-01-2023

Zeer alerte en snelle reactie, uitstekend meedenkende en servicegerichte verkoper, met een scherpe prijsstelling. Daarom van harte aanbevolen!!

Beste Johan,

We zijn erg blij als consumenten ons aanbevelen in een review. Dat is direct de beste reclame die een bedrijf kan hebben.

Dank daarvoor en veel plezier van uw aankoop gewenst.

Susan 20-01-2023

Fantastische klantenservice. Door onze eigen fout kwamen we na levering van de bestelde vaatwasser erachter dat deze niet paste. Gebeld met 123apparatuur en we werden verzekerd dat we niet de eersten waren die dit overkwam, best goed om te horen als je iets heel stoms hebt gedaan. Als we de vaatwasser weer inpakten en een mailtje stuurden met foto's en een uitleg erbij dan kwamen ze erop terug. Ook tijdens het telefoongesprek geholpen bij het uitzoeken van een wel passende vaatwasser. Mailtje gestuurd en afwachten, de volgende dag belde Willem om te vragen of we de mail wel hadden gestuurd want ze hadden niets ontvangen. Wat attent, shout out naar Willem! De grootte van de foto's bleek het probleem waarna Willem heeft aangegeven hoe deze konden worden verkleind. Uiteindelijk gelukt en einde van het verhaal was dat de week erna de nieuwe vaatwasser werd geleverd de verkeerde op werd gehaald en we de volgende dag alweer het geldbedrag daarvan op de rekening hadden staan. En dat allemaal tegen vergoeding van de bezorgkosten van € 50, en uiteraard het prijsverschil voor de goede vaatwasser. De volgende keer dat we apparatuur nodig hebben bestellen we weer bij 123appartuur maar dan wel in 1 keer de goede maat!

Beste Suzan,

Ik vind het al fijn om jullie zo geholpen te hebben, maar dat er zo'n mooie review tegenover staat daar ben ik helemaal blij mee.

Voorlopig kan de afwasborstel weer terug de kast in :-)

Tot de volgende keer

Willem van 123App