123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bob Kluft 28-12-2022

Uitstekende service bij bestelproces. De medewerkers denken mee en zorgen voor de juiste keuze te maken .
Klantenservice van 123apparatuur.nl 03-01-2023

Beste Bob,

Bedankt voor alle prettige communicatie tijdens het oriëntatie- proces maar zeker ook voor de dikke 10!!!

Heel veel plezie van de schitterende apparaten.

Spike

Martha. 28-12-2022

Het was makkelijk om dit artikel te bestellen. Ook een duidelijke uitleg van het product.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 03-01-2023

Beste Martha,

Zo te zien is alles goed gegaan tijdens het bestellen. Veel plezier van de koop en bedankt voor de mooie review.

Ingrid 26-12-2022

Ik vind het een goede, overzichtelijke website. Ik heb bewust voor deze website gekozen omdat het de vorige keer zeer goed is bevallen.

Beste Ingrid,

Hartelijk dank voor de mooie review en wederom veel plezier van de aankoop.

Roy 25-12-2022

Scherpe prijs en overzichtelijke website. Duidelijke beschrijving van het product waardoor er snel besteld kon worden.

Beste Roy,

Goed om te lezen en dank voor het nemen van de moeite voor de goede review. Veel plezier van de aankoop.

Ela knegt 23-12-2022

Super snelle reactie.
Bertouwbaar adres.
Veel informatie en telefonisch contact.

Beste Ela,

Helemaal top dat het telefonisch contact ook dit keer weer naar tevredenheid is geweest. Het is altijd fijn om deze bevestiging te lezen.

Veel plezier van de schitterende Siemens apparatuur.

Spike van 123App

Edward Hoogeboom 23-12-2022

Kreeg keurig een complete offerte binnen 24 uur na de aanvraag. Na contact over de prijs werd in het kort uitgelegd wat de voordelen van 123 apparaten zijn en dat op dat moment geen duidelijkheid was over de levertijd. Binnen twee weken was er wel duidelijk over de levertijd en in een prettig gesprek werd een afspraak gemaakt over de aflevering. Ook de levering verliep netjes en pas betalen via IDeal bij de levering. Ook het oude apparaat werd keurig meegenomen.

Beste Edward,

Helemaal top dat het gehele proces goed is verlopen. Dank voor uw wederzijdse fijne communicatie en veel plezier van de schitterende Siemens combi oven.

Lisa van 123App

F. B 22-12-2022

Prima meedenken en advies. Offerte met combi korting, scheelt gauw vele Euro’s

Beste F.B.,

Kort maar krachtig en daar houden we van. Bedankt voor de review en uiteraard uw aankoop.

M.Ozdemir 22-12-2022

Ik heb inbouw keuken apperatuur besteld bij 123 apperatuur.nl
Ik had een oud model besteld, en bij tel. contact heeft medewerker mij verteld dat een nieuwere model beschikbaar is voor de zelfde prijs , super toch.
Verder goed service en eerlijke prijzen

Beste Fam. Ozdemir,

Bedankt voor uw positieve review waarbij ook u de juiste keuzes heeft gemaakt voor de nieuwe modellen.

Heel veel plezier van de schitterende Bosch apparatuur en bij vragen horen we het weer graag.

Francisca van 123App

Annette van Dijk 22-12-2022

Vanwege de goede service na aanschaf van onze vaatwasser, nu ook een koelkast bij 123 apparatuur besteld 😊 net voor de kerstdagen is onze koelkast kapot gegaan, gebeld een vriendelijke verkoper aan de telefoon gehad die ervoor kon zorgen dat de koelkast nog voor de kerst geleverd kon worden 😍 geweldig!!!
Wij willen jullie team bedanken voor de goede service, vriendelijkheid en goede communicatie! Fijne feestdagen en een goed nieuwjaar voor jullie team 🎄🥂
Klantenservice van 123apparatuur.nl 22-12-2022

Beste Annette,

Het hoeft geen verassing te zijn dat we van dergelijke reviews helemaal blij worden.

Heel erg bedankt voor de mooie woorden en de dikke 10!

Voor jullie familie, vrienden en kennissen ook fantastische dagen gewenst en een mooi begin van 2023.

Het hele 123 team

Rob Planken 20-12-2022

Professioneel en vriendelijk “persoonlijk”contact en een zeer scherpe aanbieding .

123 Apparaten is wat dit alles betreft een
uitzondering in de markt !
Klantenservice van 123apparatuur.nl 21-12-2022

Beste Rob,

Dank voor zowel het mooie compliment als alle prettige communicatie. Heel veel plezier van alle schitterende Bosch apparaten en bij vragen help ik weer graag verder.

Lisa - 123App

Mark 19-12-2022

Paar jaar geleden met plezier apparatuur besteld bij 123apparatuur. Nu opnieuw bij hen uitgekomen, heldere shop en gegarandeerd laagste prijs(en anders kan je contact met hen opnemen).

Beste Mark,

Dit is voor ons natuurlijk het ultieme doel. Een terugkerende klant wederom het goede gevoel geven bij een volgende aankoop.

Dank voor de mooie woorden en veel plezier van de aankoop.

Marike 19-12-2022

Erg goede service. Vragen worden direct beantwoord en erg klantvriendelijk

Beste Marike,

Supergoed om te lezen dat de service goed is en de klantvriendelijkheid hoog. Dank je wel voor de order en bij vragen horen we het altijd graag.

Paul 19-12-2022

Prettige winkel die steeds weer verbaast met de fijne service en lage prijs
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-12-2022

Heel fijn om te lezen Paul! Dank voor de dikke 10 en veel plezier van de mooie aankoop.

Nick 19-12-2022

Afgelopen Black Friday een goede deal gemaakt met 123apparatuur.nl welke keurig voldeed aan hun laagste prijs garantie na het voorleggen van een soortgelijke offerte.
Ik ben keurig te woord gestaan, ze zijn telefonisch goed bereikbaar en ze konden ook antwoord geven op een aantal installatietechnische vragen over de Bora kookplaat.
Nadien heb ik nog een aantal vragen gemaild over de garantie van apparatuur ivm naleveringen. Hier is ook snel en duidelijk antwoord op gekomen.

Leveringen zijn tot nu toe keurig gegaan. We wachten nu alleen nog op 1 item maar dat komt ongetwijfeld goed.

Al met al een prima bedrijf om je keuken apparatuur te bestellen.

Beste Nick,

Bedankt voor de aankoop van de schitterende apparaten. Hopelijk volgt het laatste apparaat inderdaad ook zo snel mogelijk.

Veel succes met de montage en bij vragen helpen we weer graag verder.

Team 123apparatuur

Kees 18-12-2022

Via de mail en telefonisch contact gehad. Offerte was er erg snel en prijs heel scherp. Telefonisch alles nog even doorgesproken.
Via IDeal daarna vlot kunnen afrekenen.
Nu wachten op de bezorging. Top!

Beste Kees,

Helemaal top om te lezen dat alles naar wens ik verlopen. We gaan er alles aan doen om de bezorging vlekkeloos te laten verlopen.

Veel plezier en nogmaals dank voor de aankoop.

Willem - 123App

Dick 16-12-2022

Duidelijk.en snel gehandeld .en de prijzen zijn ook goed dus ben blij met mijn aankop

Beste Dick,

Fijn om te lezen en veel plezier van uw aankoop. Dank u wel en tot een volgende keer.

Met vriendeljke groet,
Team 123@App

Loes 15-12-2022

Telefonisch contact verliep erg prettig. Elders een bestelling van combimagnetron geannuleerd i.v.m. lange levertijd (eind eerste kwartaal 2023) en lange montagetijd. Bij dit bedrijf, 123 apparatuur, telefonische informatie en een offerte opgevraagd. En nu wachten op de levering en montage en hopen dat dit net zo goed verloopt als het eerste contact met de winkel per telefoon.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 16-12-2022

Beste Loes,

Dank voor de mooie review en hopen dat de bestelling snel binnen komt.

We houden contact.

Hilde van Gaal 14-12-2022

Ik had een mail gestuurd met de vraag wat een apparaat kosten. Ik ben gebeld en werd netjes te woord gestaan, niet opdringerig. Mail ontvangen met de offerte, via een simpele link het produkt besteld. Zeer tevreden over 123 apparatuur.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 16-12-2022

Beste Hilde,

Heel fijn om te horen dat het niet opdringerig overkwam, precies hoe ik het graag wil hebben.

Dank voor aankoop en positieve review en veel plezier van de mooie combi oven.

Lisa - 123App

Lars 14-12-2022

123apparatuur altijd goed. Rechtdoor zee! Geen poespas.. als ze het kunnen regelen zeggen ze ja natuurlijk. Als het niet kan is het ook gewoon nee.. heel duidelijk.. snelle service. Gewoon goed!!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 14-12-2022

Beste Lars,

Zo is het en niet anders. Dank voor je heldere verhaal en uiteraard je aankoop. Veel plezier ervan.

Edward 14-12-2022

Site is duidelijk en altijd snelle reactie op de email, ondanks mijn ontelbare vragen :)
Klantenservice van 123apparatuur.nl 14-12-2022

Beste Edward,

Voor ons gevoel waren het maar een paar vragen :-) Bedankt voor de mooie review en veel plezier van de aankoop.

Cristel 12-12-2022

Mail contact snel en duidelijk nu hopen dat levering net zo vlot gaat en worst het 10 ook qua prijs wat ze beloven maken ze waar

Beste Cristel,

Helemaal top om te lezen en superfijn dat het cijfer een DIKKE 10 wordt als de levering ook nog goed gaat.

De order is ingepland voor levering op 14 december dus... Tot morgen :-)

Spike -123app

Irma 10-12-2022

Ik heb binnen een dag een scherpe offerte mogen ontvangen. Het is erg fijn dat je ver voor de leverdatum kan bestellen zonder vooraf betaling.

Beste Irma,

Bedankt voor de wederzijdse prettige communicatie. Als straks de levering nou ook nog helemaal naar wens is, hoop ik stiekem op een puntje meer :-)

Heel veel plezier alvast met de apparaten!

Francisca - 123App

Sabine 10-12-2022

Ze zijn vriendelijk en telefonisch goed beterikbaar. Bieden concurrerende prijzen en denken met je mee. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen maar heb er alle vertrouwen in.

Beste Sabine,

Ook wij hebben er vertrouwen in dat de bestelling in goede orde ontvangen zal gaan worden.

Dank voor je positieve review en veel plezier van de aankoop.

Team 123

Willem Jansen 09-12-2022

Bestelling plaatsen was eenvoudig de afrekenprocedure idem. Leveringsafspraak werd goed nagekomen en de installatie werd door het ingehuurde bedrijf voortvarend en correct uitgevoerd!

Beste Willem,

Heel mooi om te lezen dat het van A tot Z allemaal goed is gegaan. Veel plezier van de aankoop en dank voor de mooie review.

Marc Wassink 09-12-2022

Aanschaf Siemens oven HB836GTB6 prijs is goed en een goede uitleg telefonisch over de levering was duidelijk en dat was een vertrouwen overkomen.

Beste Marc,

Nogmaals dank voor je bestelling en veel plezier van de mooie oven. Zodra deze binnenkomt nemen we direct contact met je op.

Bertho - Team 123