123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 334 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roger 30-01-2023

Ik was op zoek naar een siemens afzuigkap, deze heb ik elders goedkoper gezien. Door een snelle reactie en goedkoper prijs heb ik uiteindelijk deze bij 123Apparatuur besteld! Top Service!

Beste Roger,

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dank voor je snelle reactie en succes met de montage.

Mvg,

Bart 27-01-2023

Heldere communicatie, werd na offerte aanvraag gebeld met voorstel en prijs. Goed advies wat overeenkomt met de kwaliteit die ik gewend ben van mijn betrouwbare keuken adviseur. Zou hier zo nog eens heen gaan om voor een goede prijs keuken apparatuur te scoren.

Beste Bart,

Mooi om te horen dat de communicatie helder was en een goed stuk je advies.

Dank voor je mooie reclame.

Esther Eymael 26-01-2023

Heel klantvriendelijk, goede aanbieding. Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden.
Snelle reactie op offerte aanvraag.

Beste Esther,

Het is mooi om te lezen dat u ervaren heeft dat we goed meedenken. Daar doen we ook onze uiterste best voor.

Veel plezier van de aankoop.

Sone 26-01-2023

Ik geef niemands 10,maar ze zijn echt verdienen!
Ze zijn zo deskundig, vriendelijk, geduldig! Wat mij ook positief verbaast hulp bij uitzoeken, direct uit fabriek bestelen, geen lange wachttijden en met beste prijs!
Zeker kom ik terug en aanraden!

Beste Sone,

Dank je wel voor de mooie woorden. Daar zijn we trots op!

Daphne 25-01-2023

Deskundig en vriendelijk. We werden gebeld en gemaild over alle informatie, die we nodig hadden. Ook de prijs naar uiterste tevredenheid afgehandeld. Niks dan goeds! Bedankt!

Wintermans 25-01-2023

Ik heb deze winkel gevonden via de consumentenbond, en de bevindingen zijn perfect, snelle levering, goede communicatie over het product wanneer de levering was. En met de afzuigkap zijn wij goed te spreken, hij voldoet aan alle verwachtingen en werkt buitengewoon goed! En hij geeft fijn licht! Verlicht heel het bakgedeelte van het gasfornuis! Kortom een aanbeveling !

Beste Fam. Wintermans,

Heel erg bedankt voor deze fantastische review op Kieskeurig en fijn dat we aan alle verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Charlotte 24-01-2023

Na aanvraag van de offerte werden wij heel snel telefonisch gecontacteerd en bijgestaan bij onze aankoop. Binnen de 24u kregen wij ook bevestiging voor de levering. Zeer tevreden van deze topservice!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Charlotte,

Het is altijd super om te lezen als iemand schrijft "zeker voor herhaling vatbaar".

Dank voor de aankoop en zeker tot een volgende keer.

Annie 24-01-2023

Prijsvergelijk super.. Erg overzichtelijke site. Snelle service. Snelle levering. Top

Johan 23-01-2023

Zeer alerte en snelle reactie, uitstekend meedenkende en servicegerichte verkoper, met een scherpe prijsstelling. Daarom van harte aanbevolen!!

Beste Johan,

We zijn erg blij als consumenten ons aanbevelen in een review. Dat is direct de beste reclame die een bedrijf kan hebben.

Dank daarvoor en veel plezier van uw aankoop gewenst.

Susan 20-01-2023

Fantastische klantenservice. Door onze eigen fout kwamen we na levering van de bestelde vaatwasser erachter dat deze niet paste. Gebeld met 123apparatuur en we werden verzekerd dat we niet de eersten waren die dit overkwam, best goed om te horen als je iets heel stoms hebt gedaan. Als we de vaatwasser weer inpakten en een mailtje stuurden met foto's en een uitleg erbij dan kwamen ze erop terug. Ook tijdens het telefoongesprek geholpen bij het uitzoeken van een wel passende vaatwasser. Mailtje gestuurd en afwachten, de volgende dag belde Willem om te vragen of we de mail wel hadden gestuurd want ze hadden niets ontvangen. Wat attent, shout out naar Willem! De grootte van de foto's bleek het probleem waarna Willem heeft aangegeven hoe deze konden worden verkleind. Uiteindelijk gelukt en einde van het verhaal was dat de week erna de nieuwe vaatwasser werd geleverd de verkeerde op werd gehaald en we de volgende dag alweer het geldbedrag daarvan op de rekening hadden staan. En dat allemaal tegen vergoeding van de bezorgkosten van € 50, en uiteraard het prijsverschil voor de goede vaatwasser. De volgende keer dat we apparatuur nodig hebben bestellen we weer bij 123appartuur maar dan wel in 1 keer de goede maat!

Beste Suzan,

Ik vind het al fijn om jullie zo geholpen te hebben, maar dat er zo'n mooie review tegenover staat daar ben ik helemaal blij mee.

Voorlopig kan de afwasborstel weer terug de kast in :-)

Tot de volgende keer

Willem van 123App

Joey 19-01-2023

Meerdere malen producten aangeschaft bij 123apparatuur wat steeds een prettige ervaring is geweest. Ze reageren snel, beantwoorden al je vragen, geven een goede prijs en zijn flexibel qua leverdatums.

Mir 18-01-2023

Zeer snelle opvolging van mijn vraag , beste prijs en goede communicatie . Ik vertrouw er hierom ook op dat de levering ook snel zal plaatsvinden

Leon Heinemans 16-01-2023

Snelle offerte met een helder overzicht en tips om eventueel geld te bespraen mbt lopende of aankomende actie's. Advies over het product en eventuele alternatieven die misschien meer aansluiten bij de wensen van de klant. Uitgebreide informatie over mogelijke uitgestelde levering (zonder betaling) i.v.m. je eigen planning van b.v nieuwe keuken. Niet te vergeten een zeer scherpe prijs !

? 16-01-2023

de gegeven hulp en advies bij de aankoop en afwikkeling ( beleefd en adequaat) een goede service.

ap 13-01-2023

via website gezocht en gevonden een kwalitatief en goed product en zeer snel geleverd

Ruud van Viersen 12-01-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik uitgebreid en kundig werd geïnformeerd over het artikel waarvoor ik interesse in had. Daarboven hanteren zij concurrerende prijzen en wordt de afhandeling van een opdracht snel en correct uitgevoerd.

Agus 12-01-2023

Er werd snel gereageerd op mijn offerte aanvraag. Eerste aanbod was al redelijk scherp, maar aangezien ik elders al een offerte gekregen had, is 123appartuur nog eens onder gaan zitten met de prijs. Het besluit was dan snel genomen.

Jose 11-01-2023

Levering in orde,prima geregeld.ben er blij mee.waren op tijd en de vaatwasser was goed verpakt

Knn 11-01-2023

Goede prijs-kwaliteit, makkelijk gevonden wat ik zocht. Ruime keuze maar overzichtelijk om te zoeken

David 09-01-2023

Goed en snel gereageerd op vragen.
Niet opdringerig, klantgericht gereageerd.

Inbouwkoelkast 08-01-2023

Goede omschrijving van het apparaat.
Adres gekregen via, via.
Goede prijzen.

De Boer 08-01-2023

Makkelijke site met een ruime omschrijving van de producten. Voor mij was het gemakkelijk om alle specificaties te begrijpen als leek zijnde.

Carlos van Soest 07-01-2023

De koop werd snel gesloten eerst op de website en nog even telefonisch vriendelijk geholpen en een nette prijs binnen een paar dagen keurig afgelevert.

bb 06-01-2023

Supersnelle reactie, klantvriendelijk en concurrerende prijzen, wat wil een klant nog meer?

Ton Adriaens 05-01-2023

Snel en klantvriendelijk telefonisch contact over koop afzuigkap. Scherpe prijs. Directe bevestiging per mail. Bezorging de volgende dag. Ook hier weer correcte afhandeling: zeer beperkt tijdvenster levering, telefonisch contact een kwartier voor levering. Betaling via pin bij chauffeur.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 05-01-2023

Beste Ton,

Heel fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Succes met het inbouwen van de afzuigkap en tot een volgende keer.

Lisa