123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeffrey 24-03-2023

Ik heb hier al meerdere malen apparatuur besteld, website is zeer overzichtelijk en vriendelijk personeel aan de telefoon.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 28-03-2023

Beste Jeffrey,

We zijn heel blij met nieuwe consumenten maar terugkerende klanten zijn voor een bedrijf GOUD waard.

Bedankt voor het schrijven van deze review.

Johnny Lukasse 24-03-2023

Deze hoge waardering zit vooral in het juiste advies, snelle contact mogelijkheden, duidelijke offerte en toelichting. Lage prijs, snelle service. Ik ben heel tevreden.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 28-03-2023

Beste Johnny,

Whaauw! Vaak gaan reviews over de website, makkelijke betaling of mooie afbeeldingen maar deze wordt in positieve zin wel heel persoonlijk.

Daarvoor heel hartelijk dank en veel plezier van de geweldig mooie apparaten.

Willem - 123App

Scott 23-03-2023

Een medewerker heeft mij netjes te woord gestaan en een offerte telefonisch met mij opgesteld.
Dacht goed mee en was duidelijk.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 24-03-2023

Beste Scott,

De communicatie was wederzijds erg prettig en ik dank u voor de mooie order. In week 19 nemen we contact op om een afspraak te maken voor levering.

Alvast veel plezier van de apparaten.

Bertho van 123App

Lianne 22-03-2023

Heel prettig dat je dit bedrijf gewoon kunt bellen!
Prima service, er wordt meegedacht en daarvoor de tijd genomen.
Ik had per ongeluk twee dezelfde artikelen besteld. Er werd meteen telefonisch contact opgenomen en overleg gepleegd.
Produkt keurig en snel geleverd.

Beste Lianne,

Heel fijn dat je onze goede bereikbaarheid aan de telefoon benoemd. Deze keuze heeft ons bedrijf bewust gemaakt om iedereen alle tijd te kunnen voor een goed stukje advies.

Dank voor de hele mooie review.

Frank 21-03-2023

Bestelling loopt zoals je mag verwachten. Keurig op tijd afgeleverd in ongeschonden verpakking.

Beste Frank,

Fijn om te horen en dank voor de mooie 10!

Team 123app

Demi 20-03-2023

We hebben een vaatwasser hier besteld omdat deze hier het goedkoopste was en goede voorwaardes. Vaatwasser wordt gratis bezorgd en oude meegenomen. Beter kan niet

Beste Demi,

Top voor het achterlaten van een mooie, positieve review. Hopelijk ligt de afwasborstel inmiddels weer in het aanrechtkastje :-)

Veel plezier van de aankoop.

Team 123app

Gijs 20-03-2023

Wij hebben al verschillende apparaten gekocht bij 123 keukenapparatuur naar volle tevredenheid en de site is prima en voor de bezorgers alle lof.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 21-03-2023

Beste Gijs,

Meestal wordt alleen de klantenservice genoemd maar deze spelen we door naar de bezorgers. Helemaal top en dank voor de review!

Greet Verduin 15-03-2023

Goede communicatie. Super snel geleverd! Vriendelijk en goed advies gekregen.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-03-2023

Beste Greet,

Mooi om te lezen en dank voor de mooie order. Veel plezier van jullie mooie Liebherr.

Lodewiekus 15-03-2023

Prijsstelling is prima maar vooral de manier van communiceren vinden wij er prettig.
Om eerlijk te zijn zijn wij niet zo in voor verkoop praatjes, en de methoden hierbij kennen we.
Heerlijk flexibele opstelling om ons probleem op te lossen, zeker in deze tijd is dat erg belangrijk
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-03-2023

Beste Lodewiekus,

Helemaal super om jullie positieve review te lezen. Veel plezier van de aankoop en bij vragen horen we het graag.

Blije familie 12-03-2023

Fantastisch geholpen, er is heel fijn mee gedacht en een helpende hand geboden toen er wat tegenzat bij een andere partij. Erg blij mee, de efficiënte communicatie hielp daar zeker bij!!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 13-03-2023

Beste Fam. Z.,

Top om te horen en bedankt voor de review én mooie woorden.
Veel plezier van de schitterende Siemens apparaten.

Rik - 123App

Elwin Roetman 12-03-2023

Erg snelle reactie op mijn emails. Snelle levertijd en scherpe prijzen. Beter dan de gemiddelde keukenwinkel!!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 13-03-2023

Beste Elwin,

Dit schitterende model van Siemens uit de nieuwste Studioline '23 was ook nog eens op voorraad. Als het goed is afgelopen vrijdag bezorgd.

Veel plezier van de combi stoomoven en bedankt voor alle prettige communicatie.

F van Gent 09-03-2023

Snelle service, goede prijs, alle merken en een ruime keus.
Kookplaat nog niet bezorgd anders mogelijk een 10
Klantenservice van 123apparatuur.nl 10-03-2023

Goedemorgen Fam. van Gent,

Als het goed is komen we vandaag in de loop van de ochtend de kookplaat bezorgen. Een half uur voor aankomst belt de chauffeur ook nog even op.

Veel plezier van de mooie ATAG en op naar de 10 :-)

Bedankt voor de mooie review.

Fam de Jongste 06-03-2023

Vriendelijk te woord gestaan. Goede actie. Duidelijke uitleg. Snelle reactie.

Beste Fam. de Jongste,

Fijn om te lezen dat het proces goed is verlopen. Bedankt voor de review en graag tot de volgende keer.

mooie prijzen , voor elke portemonnee 06-03-2023

Mooie winkel ,kueze zat niet zo duur vriendelijke mensen je wordt per direcht geholpen

Beste,

Hartelijk dank voor de review en veel plezier van de aankoop.

Sarahanne 03-03-2023

We hebben hier een uitstekende klantenservice gehad. We kochten een oven en moesten die op het laatste moment ruilen voor een andere. We hadden een probleem met de energiebehoefte van de oven en wat mogelijk was voor ons huis. Dit probleem had stressvol en zeer kostbaar kunnen zijn, maar dat was het niet, dankzij 123Apparatuur. Ons probleem werd gemakkelijk opgelost door onze adviseur, en ze hielpen ons te begrijpen wat voor soort stopcontact we nodig zouden hebben en waarom...... was onze adviseur, en hij was geduldig, behulpzaam en uiterst deskundig. Ik beveel dit klantgerichte, betrouwbare bedrijf van harte aan. De volgende keer dat ik een groot huishoudelijk apparaat nodig heb, zal ik hier winkelen. Bedankt .....

Beste Sarahanne,

Hier word ik erg blij van en vind het super dat jullie het zo hebben ervaren. Dank voor alle prettige communicatie en bij vragen help ik weer heel graag verder.

Raphaël 28-02-2023

top service bij langdurige problemen met vacumeerlade. 123 heeft Siemens gebeld en geregeld dat ik kan omruilen met ander merk. In overleg met hen gekozen voor Miele.

Beste Raphaël,

Top dat het allemaal goed geregeld is en hartelijk dank voor de dikke 10!

Bij vragen hoor ik het weer graag.

Gerda 27-02-2023

Nadat vorige maand m’n vriezer stuk was en of formidabele wijze is vervangen door 123-apparatuur nu een nieuwe vaatwasser besteld. Netjes advies en een vervangende door 123 aangeboden tegen een nette prijs

Hoi Gerda,

Whaauw! Hopelijk krijg je net zoveel plezier van de apparaten als wij van de schitterende review.

BertV 25-02-2023

Alhoewel niet direct leverbaar netjes op de hoogte gehouden..2 weken later, de kookplaat zoals gepland keurig op tijd geleverd.

Beste Bert,

Bedankt voor het geduld en heel veel plezier van de schitterende kookplaat.

André 24-02-2023

Altijd snelle reactie, goede prijs en zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Beste André,

Heel fijn om te lezen dat alle facetten goed zijn ervaren. Dank voor de mooie, positieve review en tot de volgende keer.

Johan 23-02-2023

Snelle en persoonlijke service en de beste prijs! Werd vriendelijk te woord gestaan en had binnen 5 minuten een offerte in mijn mailbox. Bestellen ging daarna super simpel

Beste Johan,

Helemaal super en dank voor de review.

HO 22-02-2023

Snelle offerte, direct contact met 1 contactpersoon. Stemt plezierig telefonisch af en komt tot goede prijs.

Beste Ho,

Haha, dat zeggen ze niet iedere dag over m'n stem. Veel plezier van de aankoop en tot de volgende keer.

Lisa - 123App

Montega 21-02-2023

Overzichtelijke site met scherpe prijzen. Met de chatfunctie is het makkelijk en laagdrempelig om contact te leggen met de winkel. Mijn vragen zijn zo snel beantwoord door een erg vriendelijke en behulpzame medewerker.
De bezorging was uitstekend: op tijd en door een vriendelijke medewerker. Aanrader en een 10 dus!

Beste Montega,

Helemaal top om te lezen. We sturen uw review ook door naar de medewerker achter de chat.

Veel plezier van de aankoop en tot een volgende keer.

Harry A 21-02-2023

Een goede offerte laten maken, en meteen over gezet naar een order. Was zeer snel geregeld Binnen een paar werkdagen de apparatuur thuis

Beste Harry,

Dank voor de dikke 9 net als uw mailtje over de perfect gelopen bezorging. Wij geven dit bericht door aan onze chauffeur(s).

Veel plezier van de schitterende apparaten.

Hazeleger 21-02-2023

Super nette en snelle service. Tot nu toe erg tevreden. We wachten met smart op onze levering.

Beste Fam. Hazeleger,

Dank u wel voor de snel geplaatste review. Wij verwachten uw wandschouw afzuigkap vandaag binnen.

Onze medewerkers van de planning zullen u contacten om een afspraak te maken voor levering.

Veel plezier van de aankoop en dank voor de prettige communicatie.

Bertho van 123App

Agnes 17-02-2023

Via google heb ik 123apparatuur gevonden en ook de vriezer die ik wou kopen. Ik was blij verrast door uitstekend prijs voor een top kwaliteit vriezer. Snelle en vriendelijke contact met klantenservice, updates mbt levering en goed product. Ik ben zeer tevreden!

Whaauww, een dikke 10!!

Dank je wel Agnes voor deze mooie review en veel plezier van de vriezer.