123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 330 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rick Biemans 24-04-2023

Hele duidelijke site, goede omschrijving van het product. En daarnaast een goede concurerende prijs. Nu de levering nog afwachten, maar het begin is goed.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 25-04-2023

Beste Rick,

Hartelijk dank voor de bestelling en morgen komen we bezorgen. Het tijdvak van de dag laten we morgenochtend weten en een half uur voor aankomst belt de chauffeur even op.

Veel plezier van de wasdroger!

Mirjam Luijten 24-04-2023

Duidelijke en overzichtelijke site, efficiënte zoekfunctie, complete informatie en gebruiksvriendelijke bestelpagina met concrete invulvelden en goed werkende betaalpagina!

Dallas 20-04-2023

Heel goed geholpen door Lisa, wat een top service! Alle kennis in huis. Hele mooie keuken apparatuur gekocht met de beste prijs en kwaliteit. Kortom heel blij mee!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-04-2023

Beste Dallas,

Bedankt voor de fijne terugkoppeling en heel veel plezier van de schitterende Siemens apparaten en Quooker.

Heel veel succes met jullie nieuwe woning ;-)

Lisa - 123App

Nic 19-04-2023

Telefonisch contact gehad. Mooie deal gekregen. Vriendelijk geholpen. Snelle levering.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-04-2023

Beste Nic,

Aaah heel leuk om te horen en bedankt voor de wederzijdse vriendelijke communicatie.

Veel plezier van de aankoop.

HP 19-04-2023

Goed contact met X gehad. Een mooie prijs en zeer duidelijke communicatie
Klantenservice van 123apparatuur.nl 19-04-2023

Beste Fam Prinsen,

Leuk om te horen en hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van uw schitterende Siemens apparaten.

Spike van 123App

Kimberly Dekkers 17-04-2023

Goed geholpen en snel contact via de telefoon en later via de e-mail gehad. De aankoop van mijn Neff oven was zo gepiept en ik zou zo weer bestellen bij 123apparatuur.nl. De prijs was een stuk lager als elders.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 18-04-2023

Beste Kimberly,

Erg blij met de mooie review en bedankt voor alle mail- en telefoongesprekken. Veel kookplezier van de schitterende Slide en Hide oven.

Lisa - 123App

Peter 14-04-2023

Door de verkoopdienst keurig geholpen en voorzien van het juiste advies. Telefonisch contact was zeer prettig

Beste Peter,

Heel erg fijn om terug te lezen en 123Apparatuur dankt u voor het plaatsen van de order.

Veel plezier van de aankoop en bij vragen bent u weer van harte welkom.

Team 123

Marco 14-04-2023

Na zoeken op internet naar een geschikte inbouw koelkast ben ik bij 123apparatuur uitgekomen via kieskeurig.
De aankoopprijs en goede reverenties hebben mijn besluiten om de koelkast aan te schaffen

Beste Marco,

Super en we zullen de goede berichten helemaal waarmaken. Veel plezier van de koelkast.

Jacques 14-04-2023

Snel telefonisch contact. Vriendelijk en goede uitleg over product [inductie kookplaat]

Beste Jacques,

Leuk om te horen en dank voor het mooie compliment. Veel plezier van de schitterende ATAG kookplaat.

Francisca van 123App

Wendy 14-04-2023

keurige aflevering, netjes contact over tijdstip levering!
Ik zou zeker iedereen deze winkel aanbevelen

Beste Wendy,

Helemaal top en dank voor de mooie review.

Bas 11-04-2023

Omdat die meneer die ik gister gesproken had alles keurig uit gelegd heeft wat we gekocht hebben mijn complimenten voor deze meneer.

Beste Bas,

Top dat we er samen uitkwamen aan de telefoon. Bedankt voor de wederzijdse prettige communicatie en alvast heel veel kookplezier!

Romy 10-04-2023

Bij deze winkel gekocht omdat de prijs het aantrekkelijkste is in vergelijking met andere aanbieders.

Beste Romy,

Bedankt voor de aankoop en mooi om te horen dat je geen cent teveel betaalt hebt.

Keesjan 04-04-2023

De verkopers van 123apparatuur weten waar ze het over hebben en deden me eind 2022 een prima voorstel voor 3 apparaten: een bora PUXU kookplaat met plasma afzuiging, een Liebherr premium koelvries-combinatie en een Siemens afwasmachine. Ze hebben me ook prima geholpen aan de benodigde buizen voor de afzuiging. Ze gaven deskundig advies.

Helaas bleek de levertijd van de afwasmachine na 2 maanden nog steeds ongewis, maar die kon ik inruilen voor een type dat wel op voorraad was. Die was helaas wel duurder en daarvoor moest wel de extra aanschafwaarde met de duurdere prijzen van '23 afgetikt worden. Wel werd me een extra derde bestek-rek voor weinig aangeboden. Het langste hebben we nog gewacht op de Liebherr koelkast die nu net begin april, 4 maanden na start geleverd is, eindelijk! Maar daar kan 123apparatuur natuurlijk niks aan doen; het zijn de sinds Corona verstoorde productielijnen. Dus eigenlijk een 10 maar 1 minpuntje door afrekenen verhoogde '23 prijs vervangende Siemsens afwasmachine.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 05-04-2023

Beste Keesjan,

We zijn erg blij met de mooie review. Vooral het deskundige advies vinden we van groot belang.

We wensen u veel kookplezier van de schitterende apparaten en bij vragen horen we het graag.

Willem en Spike - 123App

Pedro 04-04-2023

Ik heb jullie via Google gevonden, Daarop een mail gestuurd met vragen en een offerte.
Deze is keurig beantwoordt en daarna heb ik gebeld. Vervolgens ook hier weer keurig en vriendelijk geholpen.
Dit alles resulteert dat ik naast deze order nog verdere bestellingen heb gedaan.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 04-04-2023

Beste Pedro,

Hele mooie review waarvoor vriendelijke dank.

Alvast veel kookplezier gewenst met de schitterende Bora apparatuur en tegen de tijd dat je de 2e oven wilt bestellen, hoor ik het uiteraard graag.

Freek 02-04-2023

Ik vind de reactiesnelheid op de mails prettig. Het is een overzichtelijke site en ze bieden scherpe prijzen. Ook latere bezorging en pinnen bij bezorging is fijn.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 03-04-2023

Beste Freek,

Goed om te horen en bedankt voor uw bestelling. Veel kookplezier gewenst met de mooie apparaten.

Spike van 123App

MhdG 31-03-2023

duidelijke website zodat het gemakkelijk kiezen was
zeer overzichtelijk
en leuke prijzen
Klantenservice van 123apparatuur.nl 03-04-2023

Beste MgdG,

Top en dank voor de review. Veel plezier van uw aankoop.

Schipper 31-03-2023

Offertes duidelijk en prompt en correcte telefonische beantwoording van vragen. Prijsstelling zeer concurerend.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 31-03-2023

Beste heer Schipper,

Leuk om te horen en dank voor de mooie 10!!

Bedankt voor het uitgebreide contact de afgelopen weken en heel veel plezier van de schitterende apparatuur.

Bij vragen help ik u weer graag verder.

Francisca - 123App

D. Naumann 28-03-2023

Goede duidelijke site met duidelijke specificaties van aangeboden artikelen waardoor je de juiste keuze kunt maken. Ook belangrijk, de zaak is telefonisch goed te bereiken met zeer vriendelijke verkoper. Goede info omtrent levertijd, top.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 29-03-2023

Beste heer Naumann,

Heel fijn dat u zo'n mooie review achterlaat, dank daarvoor! Veel plezier gewenst van de schitterende kookplaat.

Willem - 123App

Kim 28-03-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede prijzen, fijn dat je zelf de leverweek kan kiezen en kan betalen bij aflevering.

Beste Kim,

Dank voor je mooie review over prijzen en leverweek maar in het bijzonder de vriendelijkheid en behulpzaamheid.

Veel plezier van de koelkast en kookplaat.

MVK 27-03-2023

het is erg mooi dat als je al weet wat voor produkt je wilt kiezen dat je zo vanuit je luie stoel het kan bestellen.
en ze komen het tot in de keuken afleveren en nemen je oude apparatuur weer mee retour.

Beste MvK,

En dat allemaal vanuit de luie stoel :-)

Veel plezier van de aankoop en bij vragen bent u weer van harte welkom.

LS 27-03-2023

Duidelijke website, snelle afhandeling van de bestelling. Snelle levering met service!

Beste LS,

Dank voor het achterlaten van de review en goede aankoop gewenst.

Vriendelijke groet,

Irene 27-03-2023

Vakkundig en uitgebreid advies. Afdeling verkoop belt offerte netjes na. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Beste Irene,

Heel erg blij met je mooie review. Ik weet zeker dat je bijzonder veel plezier gaat krijgen van de schitterende keukenapparaten.

Bedankt voor de prettige communicatie en bij vragen weet je me te vinden.

Francisca - 123App

Jeffrey 24-03-2023

Ik heb hier al meerdere malen apparatuur besteld, website is zeer overzichtelijk en vriendelijk personeel aan de telefoon.

Beste Jeffrey,

We zijn heel blij met nieuwe consumenten maar terugkerende klanten zijn voor een bedrijf GOUD waard.

Bedankt voor het schrijven van deze review.

Johnny Lukasse 24-03-2023

Deze hoge waardering zit vooral in het juiste advies, snelle contact mogelijkheden, duidelijke offerte en toelichting. Lage prijs, snelle service. Ik ben heel tevreden.

Beste Johnny,

Whaauw! Vaak gaan reviews over de website, makkelijke betaling of mooie afbeeldingen maar deze wordt in positieve zin wel heel persoonlijk.

Daarvoor heel hartelijk dank en veel plezier van de geweldig mooie apparaten.

Willem - 123App

Scott 23-03-2023

Een medewerker heeft mij netjes te woord gestaan en een offerte telefonisch met mij opgesteld.
Dacht goed mee en was duidelijk.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 24-03-2023

Beste Scott,

De communicatie was wederzijds erg prettig en ik dank u voor de mooie order. In week 19 nemen we contact op om een afspraak te maken voor levering.

Alvast veel plezier van de apparaten.

Bertho van 123App