123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 319 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacotster 30-06-2023

Ten eerste vanwege de mooie prijs van het product, inductiefornuis, goedkoper dan elders.
De vriendelijke en meedenkende medewerker aan de telefoon.
Denkt hartstikke goed mee om tot een klantgerichte oplossing te komen.
Hartstikke bedankt.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 06-07-2023

Beste,

Een dikke 10! Mooie woorden en een goede aankoop. Gefeliciteerd nogmaals met het schitterende inductiefornuis en veel kookplezier gewenst.

Willem - 123App

Chris 22-06-2023

Bij garantiegeval zeer behulpzaam gehandeld en meegedacht.
Ik zou hier zo weer al mijn apparatuur bestellen.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 22-06-2023

Beste Chris,

Helemaal top en hartelijk dank voor de wederzijdse prettige communicatie. Voor nu is het prima opgelost.

Bij vragen/opmerkingen sta ik je weer graag te woord.

Eric van 123App

Tonny 21-06-2023

Goede service klantvriendelijk
Mooie kortingen op de apparaten
Dus bevalt mij prima ee aanrader
Klantenservice van 123apparatuur.nl 22-06-2023

Beste Tonny,

Hartelijk dank voor het aanvragen van de offerte en veel plezier gewenst van de aankoop.

Sil 19-06-2023

Oven aangeschaft en netjes ontvangen. Aangezien er een mogelijk defect was met de oven is deze direct omgewisseld. Dit alles prima en professioneel behandeld. Top!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 19-06-2023

Beste Sil,

Heel fijn om te lezen dat het zo snel is opgelost. Bedankt voor het achterlaten van deze review met mooie woorden.

Eric van 123App

Fam van der Ploeg 14-06-2023

Na opvragen van een offerte voor een inductiekookplaat werd ik teruggebeld door ****. Zij stond mij vriendelijk te woord, stelde relevante vragen over het gebruik van de inductieplaat ter verificatie of de gekozen plaat zou passen. En last out not least een goede prijs. De kookplaat werd snel geleverd. Helaas bleek deze in de verpakking gebroken te zijn. Na een mail naar **** is dit razend snel opgepakt en hadden we 2 dagen later de vervangende kookplaat al in huis. Chapeau! Wat een goede service! We zijn hier heel blij mee.

Beste Fam. van der Ploeg,

Helemaal top! Het is nooit leuk om een beschadigd apparaat te ontvangen en al helemaal niet als deze al betaald is.

Het biedt ons weer de mogelijkheid om te laten zien dat een internetbedrijf dezelfde service kan bieden als de "winkel op de hoek".

Heel veel kookplezier!

Willeke en Frans Govaarts 09-06-2023

Telefonisch goed contact met Spike en Lisa. Vandaag 09-06-2023 alle 3 apparaten bezorgd en geinstaleerd door een vakbekwame monteur.

Beste Willeke en Frans,

Heel erg leuk dat u ons ook beide noemt. Top om te horen dat het goed bezorgd is én geïnstalleerd.

Veel plezier van uw mooie apparaten.

Lisa en Spike

Anita 09-06-2023

Goede service.
Na mail gestuurd te hebben direct dezelfde dag een positief antwoord op mijn vraag en het probleem is opgelost.
Prima ben zeer tevreden.

Beste Anita,

Top om te horen dat we onze beloftes weer nakomen. We proberen de mail altijd dezelfde dag te beantwoorden of anders snel de volgende ochtend.

Bedankt voor uw positieve feedback.

peter 09-06-2023

Medewerkers nemen de tijd voor je. Luisteren goed naar je vraagstelling en beantwoorden die in een begrijpbare taal. Geven tekst en uitleg over de mogelijkheden van je product, wat is goed maar ook wat is minder, zodat ik als consument een voor mij juiste beslissing kan nemen.

Beste Peter,

Heel erg fijn om uw duidelijke review te lezen en hartelijk dank voor de dikke 9!

Veel plezier van uw aankoop.

Bertho van Neerbos

peter 09-06-2023

Vriendelijke adequate vakbekwame mensen die weten waar ze over praten en je op een heldere en duidelijke manier de voor- en nadelen uitleggen van een apparaat en zeker niet louter en alleen voor de duurste oplossing kiezen en je deze proberen “aan te smeren”

Beste Peter,

Heel fijn om te lezen dat we ons onderscheiden in de uitleg van apparaten. Wij proberen u ook eerst te voorzien van goede productinformatie en daarna zien we wel of het tot een koop leidt.

Veel plezier van de aankoop.

Jantinus 08-06-2023

Goedemiddag,
Goede service met scherpe prijzen.
Snelle levering plus goed advies.
Zeer klant vriendelijk.

Groeten,
Jtb

Beste Jantinus,

Super om te lezen! Dank voor de review en veel plezier met de aankoop.

Jesse 08-06-2023

In princiepe is de site goed en de klantenservice ook maar ik heb in januari een afzuigkap besteld van Senzanome en deze kwam al kapot binnen en was er pas na 2 maanden tijd om een monteur te sturen om het te maken dus uit eindelijk maar de onderdelen laten op sturen en zelf gemaakt. Daarna ging de bediening kapot en heb deze rond februari bested en heb nu pas bericht dat die binnen is….

Beste jesse,

Top dat u klantenservice en site goed waardeert. Hartelijk dank daarvoor.

Excuses dat er zo'n lange levertijd op de monteur zat. De monteur moest van Senzanome zelf komen. Ook zij hebben anno 2023 te maken dat handige mensen zeer schaars zijn en dat de wachtijden dramatisch opgelopen zijn.

Hopelijk is het nu opgelost en wens ik u alsnog veel plezier van de aankoop.

Eric - Klantenservice 123App

J.J. van Lievenoogen 03-06-2023

Scherpe prijs en duidelijke site.
Alleen jammer dat het niet 1 trap omhoog bezorgd kon worden. Vriezer was netjes ingepakt. Over een tijdje kan beoordeeld worden of apparaat voldoet.

A. Damen 02-06-2023

Snel en perfecte info bij telefonisch contact met daarop offerte via mail. In de mail bestelmogelijkheid met een klik.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 02-06-2023

Beste A. Damen,

Succes met het plaatsen van de mooie ATAG afzuigkap. Wederzijds bedankt voor de prettige communicatie.

Remco Van Leeuwen 30-05-2023

Ik wil graag mijn lovende recensie delen over mijn recente aankoop bij de webshop van 123keukens en apparatuur. Ik heb daar een vaatwasser gekocht en ik ben enorm tevreden met mijn ervaring.

De webshop van 123keukens en apparatuur bood een uitgebreid assortiment aan vaatwassers tegen zeer betaalbare prijzen. Ik was blij verrast door de vele keuzemogelijkheden die ze boden. Het was gemakkelijk om door de verschillende modellen te bladeren en de juiste vaatwasser te vinden die aan mijn behoeften voldeed.

Het bestelproces was eenvoudig en probleemloos. De website was gebruiksvriendelijk en ik kon alle benodigde informatie gemakkelijk vinden. Het was prettig om de specificaties en prijzen te kunnen vergelijken voordat ik mijn keuze maakte.

Ik kan 123keukens en apparatuur als webshop ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betaalbare vaatwasser. Hun uitgebreide assortiment en gebruiksvriendelijke website maken het een geweldige plek om online te winkelen. ik zal zeker in de toekomst weer bij hen bestellen. Bedankt, 123keukens en apparatuur, voor de geweldige webshopervaring!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 02-06-2023

Beste Remco,

Helemaal top om zo'n uitgebreide review te lezen, hartelijk dank daarvoor!

Bij een volgende aankoop helpen wij uiteraard weer graag verder maar voor nu veel plezier van de aankoop.

slechte levering 26-05-2023

Er is voldoende keus in apparaten, ook goede kwaliteit. Alleen levering zijn we niet tevreden over. De koelkast moest geleverd worden bij ons nieuwe huis, ze zouden een half uur van tevoren bellen, zodat ik er op tijd kon zijn, is gebeurd, ik was er binnen het half uur en toen stond de koelkast in de tuin buiten ons schuurtje, zodat wij hem zelf binnen konden brengen, dat is slechte service.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 31-05-2023

Beste,

Excuses voor het ongemak maar direct ook onze dank dat u niet uit emotie een 1 heeft gegeven. Uw geschreven informatie is meer waard dan een extra laag cijfer.

Veel plezier van de koelkast.

Harrie 24-05-2023

Goede service en heldere uitleg mbt het aangeschafte product.
Prima prijsafspraken.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 25-05-2023

Beste Harrie,

Klinkt goed! Veel plezier van de aankoop en bij vragen zien we u weer graag terug bij 123apparatuur.

Willem van 123App

Jordy Toetenel 23-05-2023

Telefonische order gemaakt. Hele vriendelijke medewerkster genaamd ..... Top geholpen en direct besteld!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 24-05-2023

Beste Jordy,

Leuk om te lezen en heel erg bedankt voor de wederzijdse prettige communicatie.

Veel plezier van de aankoop.

Saskja 23-05-2023

Ik heb gebeld met de medewerker en om hulp gevraagd. Ik wist namelijk niet zeker of de apparatuur passend zou zijn voor mijn keuken.
Ik kreeg snelle reactie en er werd met mij mee gedacht.
Topservice!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 23-05-2023

Beste Saskja,

Helemaal super en dank voor de wederzijdse snelle reactie. Veel plezier van de nieuwe apparatuur en bij vragen weet u ons weer te vinden.

JLB 22-05-2023

Bestelling ging eenvoudig en snel. Duidelijk informatie op de website, dus ik heb snel een beslissing kunnen maken.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 23-05-2023

Beste JLB,

Goed om te lezen dat ook de website klantvriendelijk navigeert. Hartelijk dank voor de review en veel plezier van de aankoop.

Kasia 19-05-2023

Duidelijke en overzichtelijke site, complete informatie en gebruiksvriendelijke bestelpagina met concrete invulvelden, super snelle reactie op de aanvraag voor de offerte , super scherpe prijzen goed uitleg over het product en als je toch vragen hebt koffie staat voor je klaar. Top bedrijf die zeker dikke 10 verdient…
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-05-2023

Beste Kasia,

He-le-maal top en hartelijk dank. voor de mooie review. Gefeliciteerd met de schitterende keukenapparaten en we houden contact over de levering.

Succes met alle werkzaamheden thuis.

Bertho 123-App

C Nijhuis 17-05-2023

Overzichtelijke website en scherpe prijzen.
Ik was specifiek op zoek naar een bepaald merk vriezer en kwam op deze site terecht door prijsvergelijkingen, hier was de vriezer deze dus het goedkoopst scheelde toch weer €50.
Nou zou deze 2 dagen later bezorgd gaan wordenop vrijdag ivm hemelvaart ertussen, want zonder vriezer is best een gemis als je andere kapot is gegaan.
Nou belde vandaag de bezorgdienst dat het pas maandag wordt omdat ze 4 chauffeurs ziek hebben, dat is dus enorm balen dat ik nog langer moet wachten, want zonder vriezer is best een handicap.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-05-2023

Beste C. Nijhuis,

Zeker met dit weer is het fijn om de nieuwe koelkast of vriezer zo snel mogelijk in huis te hebben. Excuses voor het ongemak maar fijn dat het zo sportief door u wordt opgenomen.

Dank daarvoor.

Rudolf van Nesch 15-05-2023

De service van 123.apparatuur is mij best bevallen, bij eventuele problemen worden deze direct opgelost. Chapau
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-05-2023

Beste Rudolf,

Super om te lezen en dank voor de mooie review! Precies zoals u zegt.. Bij vragen staan we u weer graag te woord.

Olaf 09-05-2023

We hebben 19 jaar geleden een keuken laten plaatsen. Ondertussen is er dus wel wat apparatuur vervangen, alleen nog inbouwgasfornuis niet. Omdat wij met oude maatvoering te maken hebben is het bijna onmogelijk om een passend toestel te vinden. In overleg met de verkoopafdeling tot de conclusie gekomen dat er maar één mogelijkheid was . Toch nog even extra checken was het advies als je het over de inbouwmaten hebt. En dit toestel kon. Order werd meteen verwerkt en ondanks voor het weekend besteld en niet op voorraad dinsdags geleverd. Helemaal volgens afspraak. WoW maak je niet vaak meer mee. En de prijs was ook super
Klantenservice van 123apparatuur.nl 10-05-2023

Beste Olaf,

WoW, top om te lezen en heel erg bedankt voor de schitterende review.

Bij vragen weet je me te vinden en bij deze veel kookplezier gewenst.

Francisca - 123App

IrenevO 08-05-2023

Erg gebruikersvriendelijke website, en op vragen direct reactie van het verkoop team. Snelle levering en goede prijzen!
Klantenservice van 123apparatuur.nl 08-05-2023

Beste Irene,

Super om te horen en dank voor het bezoek aan 123apparatuur. Veel succes met de aankoop en tot de volgende keer.

Koen 07-05-2023

Heel fijn geholpen. De artikelen die we hadden gevraagd waren niet leverbaar. De alternatieven die geboden zijn waren nog beter dan wat we zelf hadden uitgezocht. Super service
Klantenservice van 123apparatuur.nl 08-05-2023

Beste Koen,

Super om te horen en dank voor de goede feedback. Heel veel plezier van jullie schitterende apparaten.

Bertho - 123App