123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evert 05-09-2023

Overzichtelijk, voldoende filters om gericht te kunnen zoeken en snelle reactie op vraag via de mail over een product dat elders goedkoper was.
prima service.

Suzanne 04-09-2023

Heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Goed en eerlijk advies.
Duidelijk site met goede zoekfuncties.
123apparatuur5186 05-09-2023

Beste Suzanne,

Hartelijk dank voor de mooie review en heel veel plezier van de nieuwe Siemens vaatwasser.

Tot de volgende keer!

NPJ Vreuls 04-09-2023

Zeer positieve ervaring met eerdere aanschaf van apparatuur! Nu ook weer informatie en spoedige telefonische uitleg met oog voor de behoefte van de klant! Verdient alle lof en navolging ook voor de prijs/kwaliteit verhouding. Ga vooral op deze wijze voort!
Ik ben in elk geval een overtuigde klant👍
123apparatuur5186 05-09-2023

Beste Fam. Vreuls,

Heel erg mooi om te lezen en we zullen trachten op deze wijze ons best te blijven doen.

Veel plezier gewenst van uw mooie aankoop.

Georg 31-08-2023

123 shop is ons jaren geleden ook al bevallen, toen 6 Siemens apparaten geleverd gekregen, uitstekend, nu vaatwasser versleten en daarom weer bij 123 besteld. Toen goed en nu weer., grote klasse, zijn meer dan 100% tevreden

Beste Georg,

Hartelijk dank voor het prettige telefoongesprek en direct de bestelling. Heel veel plezier van één van de mooiste vaatwassers uit het assortiment van Siemens.

Wederom een mooie koop gewenst!

Bertho van 123App

Cees 31-08-2023

Toch nog wat vergeten… een vaatwasser. Weer met dezelfde verkoper gezocht naar de beste optie! Snel beslist en hij kan nog mee met de bezorging van maandag. Top geregeld!

Gilles Swartenbroekx 31-08-2023

wij hebben altijd direct antwoord gekregen op onze vragen. bij een fout in onze keuze, werd er meteen een alternatief aangeboden. Laagste prijs die we gevonden hebben.

Beste GIlles,

Super om uw positieve ervaring te lezen. Hartelijk dank voor de aankoop en veel plezier gewenst.

Cees 30-08-2023

Wij zijn uitstekend geholpen door een man waar de naam vast niet van mogen noemen, maar die wel de eer verdient. Natuurlijk hebben wij veel voorwerk zelf gedaan en wisten we wat we graag wilde.
Toch is een foutje snel gemaakt en dan is het een verademing dat degene aan de telefoon, die wij gevraagd hadden mee te kijken, ons wijst op het feit dat we met de typenummers van de kookplaat en de afzuigkap één keer voor opbouw en één keer voor inbouw hadden gekozen, waar het allebei inbouw moest zijn. Zulke alertheid is zeer welkom. En de quooker waren we helemaal vergeten. Een correctie in ons beider voordeel!
We verheugen ons op de levering!

Beste Cees,

Haha, heel erg leuk bericht en u mag officieel inderdaad mijn naam niet noemen. Bedankt voor de mooie woorden want hiervoor doen wij onze uiterste best.

Veel plezier van de schitterende apparaten en bij vragen weet u me te vinden.

Spike van 123App

123 appereatuur 28-08-2023

Daar wij contact hebben genomen zijn ze vriendelijk te woord gestaan ,
Om ons te helpen met onze bestelling op tijd te leveren ,en hebben begrip dat het niet snel kunnen leveren.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 30-08-2023

Beste,

Hartelijk dank voor uw review over ons bedrijf. Wij hebben enorm veel apparaten leverbaar uit eigen voorraad.

Heel soms is een product tijdelijk niet leverbaar en duurt de levering langer dan de gehoopte 1-3 werkdagen.

Onze planning neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Cornelis 25-08-2023

Na het plaatsen van mijn review op 23 augustus, waarin ik mijn teleurstelling uit, heeft een medewerker van 123Apparatuur.nl de volgende dag telefonisch contact met mij opgenomen en uitgelegd hoe het dit keer mis heeft kunnen gaan. Tevens werd daarbij hun excuus aangeboden. Ik lees nu ook hun reactie op de site van Kieskeurig.nl en stel hun openheid erg op prijs. Door deze snelle en correcte reactie beveel ik 123Apparatuur.nl zeker aan.

Beste heer van der Poel,

Zo zie je maar.. waar gewerkt wordt vallen spaanders.

Nogmaals dank voor uw begrip en mooie review aanvullend op de vorige.

Nolly 25-08-2023

Door mijzelf gemaakte foute keuze, door 123 App perfect verholpen met een ander type apparaat.
Direct leverbaar en nog goedkoper ook. Binnen 24 uur stond de Bosch combi/magnetron in mijn keuken!
En dan ook nog vriendelijke mensen aan de lijn ook

Beste Nolly,

Problemen zijn er om verholpen te worden. Net als iedereen maken wij ook wel eens fouten maar het gaat erom hoe je het oplost.

Bedankt voor de wederzijdse prettige communicatie.

Ton 24-08-2023

Klantgerichte benadering met zeer goed advies. Alle vragen werden gedetailleerd beantwoord en alternatieven voorgesteld

Beste Ton,

Mooi om te horen dat u tevreden bent en hartelijk dank voor de mooie 10!

Veel plezier van de schitterende Siemens stoomoven.

Willem - 123App

Cornelis Van Der Poel 23-08-2023

Ik ben niet tevreden.
Zal daarom ook wel niet in aanmerking komen voor de €250,00.
Ik vertel waarom ik niet tevreden ben.
Er was duidelijk afgesproken dat de vrieskast vandaag 23 augustus geleverd zou worden. De laatste producten uit de oude vrieskast die het niet meer goed deed tijdelijk in een koelbox gedaan en vrij genomen om de vrieskast in ontvangst te nemen. De aanlevering zou door een extern transporteur bedrijf gedaan worden tussen 13.00 en 15.00 uur. Al wachtende op de levering krijg ik om 15.00uur een bericht van de transporteur dat ik nog een datum moet afspreken????. Hoe kan dit nou? Dus contact met 123apparatuur. Ze zouden even kijken hoe e.e.a. besproken was. Ja hoor de kast zou vandaag bij mij geleverd worden maar werd er bijgezegd het loopt via een externe transporteur dus moet u daar maar even contact mee opnemen. Dus contact opgenomen met de transporteur. Blijkt de aanleverbon vandaag door 123apparatuur net een half uurtje geleden aangeleverd te zijn bij de transporteur. Resultaat vandaag wordt niet meer geleverd. Dat ik dus een middag vrij genomen heb is jammer. Blijkt achteraf wel dat 123apparatuur met de transporteur afgesproken heeft dat de levering nu morgen plaatsvind. Morgen komt mij slecht uit maar dat is niet erg want als er niemand thuis is dan gaat de vrieskast gewoon weer terug naar het magazijn!!!!!!! Goed geregeld 123apparatuur.

Beste Cornelis,

Ik ben eerst even in deze zaak gedoken en kan niet anders zeggen dan dat ons systeem in uw situatie gefaald heeft. Onze welgemeende excuses hier.

De levering is inderdaad een dag later geweest dan gepland. Uiteraard heeft onze ICT-afdeling daarop direct gehandeld en zal dit probleem niet meer voordoen.

Van mijn collega's van de service heb ik vernomen dat er contact met u is geweest en de vriezer inmiddels geleverd is.

Hartelijk voor de prettige communicatie en veel plezier van uw aankoop.

uiterst correct en vriendelijke benadering 22-08-2023

Na bezoek van de website gebeld voor informatie tav een aanschaf nieuwe inbouw oven. Deze is nog niet leverbaar maar wel een aanschaf prijs gekregen. Dit alles ging zeer adequaat en duidelijk. Twee dagen later bij ons thuis overlegd en besloten ook onze koelkasten te vervangen. De verkoopmedewerker weer gebeld met de mededeling dat we wilden overgaan tot aanschaf. Ook nu weer zeer correct behandeld en gezien deze ervaring hebben we vertrouwen in een goede afhandeling.

Beste,

Hele mooie review waarin u uw telefoonervaring met ons omschrijft. Onze dank daarvoor!

Veel plezier van de nieuwe koelkast.

r.kloosterman 21-08-2023

dit bedrijf verleent een geweldige service, door vakkundig personeel, zij weten ook problemen op te lossen wanneer die zich voordoen. wij zijn geconfronteerd geweest met een vervelend geval, maar door 123 apparatuur is alles goed gekomen, ik kan iedereen aanbevelen om bij 123 apparatuur te kopen

Beste heer en mevrouw Kloosterman,

Helemaal top om na de leverstrubbelingen zo prettig en positief in contact te zijn. Wederzijdse dank daarvoor.

Veel plezier van de combi-magnetron en alvast eet smakelijk.

Bertho van 123App

Hans 21-08-2023

fijn contact gehad en zeer goed deskundig advies wat geresulteerd heeft in de aankoop van nieuwe stoomoven.
twee dagen later aangevuld met twee koel apparaten ook nu weer adequaat geholpen met de juiste prijs

Beste hans,

Super om te lezen en dank voor de mooie complimenten. Veel plezier van uw mooie aankopen en tot de volgende keer.

Anoniem 17-08-2023

Beste prijs in de markt voor combimagnetron van Bosch, advies om zelf in te bouwen (gemakkelijk met twee man te doen, bespaart €119) en zeer snelle levering.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 18-08-2023

Beste,

Wij danken u voor het achterlaten van de mooie review en wensen u veel plezier van de aankoop.

Mehdi 16-08-2023

De medewerker was heel vriendelijk en gaf helder advies. Hij toonde veel interesse en dacht met me mee. Dankzij hem heb ik uiteindelijk andere keuzes gemaakt wat in mijn voordeel kwam. Al met al ben ik heel tevreden over de dienstverlening en de laagste prijs garantie.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 17-08-2023

Beste Mehdi,

Als product-adviseur doe ik uiteraard elke dag m'n best om u de beste keuze(s) te laten maken voor een nieuwe keuken.

Met dergelijke reviews ben ik persoonlijk erg blij wat bevestigd de adviserende insteek van mijn gesprekken.

Heel veel plezier van uw schitterende apparatuur en bij vragen weet u me te vinden.

Willem van 123App

Frank 14-08-2023

Super fijn geholpen, laagste prijs, snelle levering, oude apparatuur gratis meegenomen. Kan iedereen 123 apparatuur aanbevelen
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-08-2023

Beste Frank,

Superblij met je mooie review en mooi om te horen dat ook de bezorging weer goed is gegaan. Bedankt en tot de volgende keer.

Spike - 123App

Willi@m 14-08-2023

Snelle reacties, laagste prijs garantie en goede communicatie. Zelfs buiten kantoortijd namen ze de telefoon nog op. ( uitzondering natuurlijk) maar geeft aan dat ze er voor willen gaan!
Alles wordt
Thuis bezorgd en je betaald pas bij levering!

Erg tevreden geholpen.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 15-08-2023

Beste William,

Helemaal top dat je deze opmerking schrijft over het opnemen van de telefoon. En zo is het! We gaan door het " vuur" voor onze consument.

Nogmaals dank en veel plezier van de aankoop.

Bertho - 123app

joep de ruiterTiel 09-08-2023

Erg snel geleverd en bij ons thuis een oude meenemen, prachtig goeie prijs, mooie machine , kan de vaat weer worden gewassen
Klantenservice van 123apparatuur.nl 10-08-2023

Beste Joep,

Sneller kon het niet verlopen. Je belt me op woensdagmiddag op en de volgende ochtend stond de vaatwasser er. Wederzijdse dank voor het snelle handelen.

Bertho - 123app

Roland 09-08-2023

Goede duidelijke shop met uitstekende prijs kwaliteit verhouding .
Ook is de service echt perfect ook met retouren.
Mensen aan de telefoon weten waar ze over spreken en hebben een goede artikel kennis

Beste Roland,

Leuk om over mijzelf te lezen en dank voor de hele mooie review. Ik geef je compliment ook door aan onze service afdeling.

Lisa - 123App

Gert-Jan 09-08-2023

Website is duidelijk, ruime keuze. Je wordt netjes na gebeld voor eventuele vragen/opmerkingen. Top geregeld.

Beste Gert-Jan,

Top om te lezen en hartelijk dank voor de genomen moeite. Ook bij vragen na de aankoop staan wij u weer graag te woord.

Veel plezier van de aankoop.

Ramon 08-08-2023

Wij zijn top geholpen door dhr. Rijkers. Goed advies, denk mee en vakkundig.

Als de levering ook zo gaat is het geweldig.

Beste Ramon,

De prettige communicatie is geheel wederzijds en daarom dank ik u voor de hele mooie review met een dikke 10.

Uiteraard heel veel plezier van de Siemens apparaten en bij vragen weet u me te vinden.

Willem - 123App

cheyenne 08-08-2023

fijne winkel. telefonisch contact gehad, super aardige man aan de lijn. heeft mij goed geholpen en heb het product gekocht. bedankt.

Beste Cheyenne,

Je hebt een hele mooie combi oven gekocht die we morgen (10-8-2023) komen bezorgen.

Heel erg leuk dat je de moeite hebt genomen om een mooie review te schrijven.

Veel plezier van je aankoop!

Bertho - 123App

Brian Castillo Farano 06-08-2023

Deze partij kent hun producten en kunnen hierdoor ook goed advies geven. Daarnaast zijn ze zeer flexibel. Een voorbeeld hiervan is dat ik mijn keukentoestellen ruim van tevoren heb besteld, maar in de tussentijd was er een nieuwe versie van de vaatwasser uit. 2 dagen voor levering hebben ze toch de nieuwere versie kunnen leveren. Ik koop mijn toestellen nergens anders meer.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 06-08-2023

Beste Brian,

Top om te lezen dat onze Belgische klanten ook helemaal tevreden zijn. Daar zijn we erg blij mee. Ik zag ook dat de service afhandeling prima was verlopen met mijn collega Eric.

Veel plezier van de aankoop en tot de volgende keer.

Spike van 123App