123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 19-10-2023

Bij 123Apparatuur kon ik makkelijk de benodigde apparatuur vinden. Aan de hand van mijn offerte-aanvraag werd ik terug gebeld om alles door te spreken en kreeg ik goed advies. Ik was aangenaam verrast over de goede service die hun verlenen. De keuze om hier de apparatuur aan te schaffen was snel gemaakt.

Roy 19-10-2023

Goede service, keurige en snelle communicatie en het klaarzetten van het offerte systeem vond ik erg handig.

Najat Ezzaine 18-10-2023

Telefonisch goed bereikbaar ben goed geholpen door een medewerker XXX goed advies en heb de beste prijs garantie gekregen en een nieuwer model . Via chat ook meteen antwoord gekregen en meteen een beter voorstel … 👍😊

Fren van Dorst, Druten 17-10-2023

Goede producten en een scherpe prijs. Zeer vriendelijk (telefonisch) geholpen en prima advies.
Levering in samenspraak op door ons gewenste datum. Kortom: zeer tevreden. Een aanrader.

RD te V 17-10-2023

De website van 123 apparatuur is duidelijk en overzichtelijk; daarnaast hebben ze heel nette prijzen.

Ernst 16-10-2023

Sympathieke medewerkers en goede prijzen, het voordeel is dat je niet vooraf hoeft te betalen maar bij aflevering kun je pinnen. Men heeft ook veel in het centrale magazijn op voorraad zodat je niet afhankelijk bent van de importeur qua levertijd.

Martin 14-10-2023

Ik kan nog niks zeggen over de kwaliteit maar de prijs is goed.
100 euro goedkoper dan de media Mart en je kan achteraf betalen

Peter 14-10-2023

Scherpe prijs en snelle levering.
Geen gebruik hoeven te maken van service omdat datgene wat ik besteld heb voldeed aan mijn verwachtingen.

Claudia Thuy 13-10-2023

De shop is heel goed , en de levering ook en prijs is oké voor ieder wat wils groetjes claudia thuy en Peter van hoecke

M nijhuis 12-10-2023

Laagste prijs en betalen bij aflevering en leveringsweek kunnen uitkiezen beter kan niet. Top top top!

JAN VAN DER MEULEN 12-10-2023

Heb een afzuigkap besteld via internet, kreeg eerst geen mail volgende dag gebeld en werd super op gelost, en heel klant vriendelijk. De bezorger was ook super klant vriendelijk. Dit bedrijf is aan te bevelen.

Maatje 10-10-2023

Zeer goed ,snel zoek effect ,snel gevonden ,alle opties !veel keuze, goed bereikbaar

Ed 09-10-2023

Duidelijke site zonder overbodige poespas; laagste prijs van het gezochte artikel. Direct de nodige berichten ontvangen o.a. met keuze in leveringsdata. Tevens mogelijkheid tot montage.

Sjoerd 09-10-2023

Meerdere offertes aangevraagd bij de bekende leveranciers. Buiten het feit dat 123apparatuur direct het scherpste aanbod had was ik voornamelijk erg tevreden met de manier van communicatie.

Er werd direct even gebeld om de offerte te bespreken, en er werd een aantal vragen gesteld waardoor toch bleek dat ik andere meer passende keuzes kon maken. Ook is er netjes geadviseerd over de garantie en uitgelegd dat de verlengde fabriek garantie zelf kan worden aangevraagd.

Gezien het om een keuken gaat in nieuwbouw en de oplevering nog onbekend is was het geen enkel probleem de apparatuur te bewaren tot er tot levering wordt overgegaan.

Tot zover een erg tevreden klant!

Karin 08-10-2023

Keurig netjes informatie over de apparatuur. Denken mee over wat de capaciteit moet zijn en wat voor benodigdheden.
Afleveren wanneer je zelf wenst , geen aanbetaling .

Ronald 08-10-2023

Vaatwasser en koeler aangeschaft. Mooie prijzen en snel geleverd.
Helaas vaatwasser iets dieper als op de site aangegeven maar dit werd netjes hersteld door snelle levering van een vervangend apparaat.

CvtH 08-10-2023

Zeer duidelijke site t.io.v. concurrenten, zeer gemakkelijk produkt te bestellen en je maakt nog kans 250 EUR te winnen met je review! :)

Bianca 07-10-2023

Mooie duidelijke site.
Goede informatie van het product
Mooie foto's gemakkelijk om div producten te kunnen vergelijken

Mohammed 07-10-2023

Een hele duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Bij het aanmaken van de bestelling krijg je gelijk een orderbevestiging via de mail. Daarmee ontvang je gelijk een track & trace code om je bestelling te volgen.

Marlou 07-10-2023

Goede apparatuur voor een zeer scherpe prijs. Snelle levering en duidelijk in communiceren

Gijs 05-10-2023

Duidelijke site en beste prijs service hoop ik voorlopig niet nodig re hebben

Jos 05-10-2023

De prijs was prima. De hulp die ik gekregen heb van de verkoper was super. Hij heeft mij het hele proces geholpen en meegedacht in oplossingen. De bereikbaarheid van het bedrijf was heel goed. Ik kreeg op heel korte termijn antwoorden op de door mij gestelde vragen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Richard dH 05-10-2023

Dit is 1 van de makkelijkste en overzichtelijke sites van dit moment, zo snel heb ik niet eerder een product gevonden en besteld. Helemaal duidelijk top dus!

Harry Hendriks 05-10-2023

Snelle service, goed bereikbaar en helder met vragen/problemen met de bestelling.

Sylvia 04-10-2023

Goede website met veel informatie. Zeer snelle levering van de combimagnetron. Zeer mooi afgewerkt apparaat en werkt prima. Nabestellen van rooster ging ook probleemloos. Heel tevreden