123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yeliz 24-11-2023

Handige website, makkelijk met zoeken. Snelle respons bij vragen. Ook de laagste prijs voor apparatuur. Geweldig!

Peter 24-11-2023

Het is erg gemakkelijk om te vinden wat je zoekt. Er is een ruime keuze om filters in te stellen , zodat je snel een selectie kunt maken en waardoor je goed kunt vergelijken. Leveringen van meerder geselecteerde apparaten moet nog plaatsvinden.

Han 23-11-2023

Zeer fijne site in gebruik een eerlijke prijs voor je product echt een aanrader, zou de site zeker bij vrienden en family aanraden

Charlotte van Rooijen 22-11-2023

Fijne webshop. Nu 2 maal deze maand witgoed besteld. 2maal was dit de goedkoopste website. Super blij met mijn nieuwe koelkast en vriezer

T. van Amerongen 22-11-2023

Ik ben zeer tevreden over alle informatie die ik over het product wilde hebben.

Nicole van der Sluis 21-11-2023

Eigenlijk een 10! Maar er moet altijd ruimte blijven voor verbetering. Snelle reactie op de mail. Hele fijne en vooral duidelijk uitleg over de telefoon. Mooie prijs gehad wat natuurlijk altijd fijn is. Ik denk niet dat ik snel meer ergens anders zou bestellen. Meer dan tevreden. Hartelijk dank.

Berry 21-11-2023

Fijn geholpen aan de telefoon met duidelijke uitleg.
Telefonisch meteen mijn product besteld.

Arno 20-11-2023

Met spoed hebben we bij 123apparatuur.nl een nieuwe afzuigkap uitgezocht. Niet alleen omdat de bestande kapot ging en oud was, maar ook omdat we de week erop een groep vrienden te eten zouden krijgen.

Na het weekend contact met 123apparatuur opgenomen wanneer de afzuigkap geleverd zou worden. Toen ik hoorde wanneer de bestelling zou worden afgeleverd zakte de moed even in mijn schoenen, omdat ik bang was de afzuigkap niet op tijd geleverd zou worden en ik 'm ook nog op tijd moest plaatsen.

123apparatuur heeft toen alles-op-alles gezet en op tijd kreeg ik de afzuigkap binnen zodat ik ontspannen met mijn vrienden in de keuken kon koken.

Fantastisch, waar krijg je nog zo'n service.

aart 20-11-2023

Zeer snelle reactie op aanvraag van de aantrekkelijke offerte voor een Bosch inductie kookplaat , aangegeven voor een zo snel mogelijke levering/montage van de kookplaat en indien dit ook binnen een paar dagen gerealiseerd kan worden dan ben ik uitermate tevreden voor de follow-up van de order en krijgt deze firma een dikke 10.

Irmantas 19-11-2023

De beste prijs en leveringsvoorwaarden van alle winkels. Het is makkelijk om te bestellen.

Carolus van den Hoef 18-11-2023

Prima mogelijkheid om voor een goede prijs een prima vaatwasser te kopen. Veel keus, goede omschrijving van het product en een faire prijs. Kortom aan te bevelen.

Rini Hagenaars 17-11-2023

Scherpe prijs voor de Siemens Vaatwasser SN63HX01CN tijdens de BlackFriday actie. Op voorraad wat bij overige leveranciers niet het geval was. Op vrijdag besteld en wordt al op maandag geleverd.

Ivonne 17-11-2023

Bestellen ging super simpel. Goede prijs. Fijn om aan de deur pas te hoeven betalen

Elly 17-11-2023

Heel fijn geholpen. Meedenkend met de maten van de vaatwasser. Niet opdringerig en ook nog eens tegen een hele voordelige prijs.

Goris_10 17-11-2023

Mooi aanbod, zeer scherp geprijsd! Fijne service: je kunt de levering van de bestelling ook verder in de toekomst plannen en je oude apparaten worden kosteloos meegenomen. Enige minpuntje: zoek- en filter-opties op de website zijn niet zo handig

M. van der Boom 16-11-2023

Wij zijn zeer tevreden over deze site. We werden direct gebeld en goed ingelicht, daarna vlot geholpen. De offerte was er snel en duidelijk en na bestelling werd deze de volgende dag al geleverd

Kelsey van Ham 15-11-2023

Super goede prijzen/ merken. Hele fijne service en goede kwaliteit! Zeker een aanrader

Anni vd Velde 10-11-2023

Omschrijving is prima! Helder en Duidelijk.
Je kan zelf de Bezorgtijd aan geven..
Heel Fijn. Ga zo door. Anna..

Mirjam 10-11-2023

Zeer duidelijke webshop met de mogelijkheid om niet direct te hoeven bestellen, echter eerst een offerte aan te vragen, waardoor je telefonisch zeer goed en deskundig te woord wordt gestaan, advies krijgt en hulp bij het maken van de juiste en beste keuze! Snelle levering, alles keurig en goed verpakt. Je kunt googelen wat je wilt (en dat hebben wij ook gedaan) Je vindt de apparatuur nergens goedkoper! Zeer tevreden en warm aanbevolen.

Eveline Timmer-ten Cate 09-11-2023

Gekozen deze shop via consumentenbond, kwam voor in lijstje waar het artikel te koop was. En kwam als voordeligste uit de bus. Kan het eigenlijk nog niet goed beoordelen. Artikel was ieder geval niet op voorraad en wordt verwacht in week 47. Daar zitten we nu in, nog niks gehoord en het is al donderdag! 30 oktober besteld. Nu is het 9 november.
Ben benieuwd, wanneer bestelde komt.
Vr gr. mevrouw Timmer

Rob 08-11-2023

De tweede keer dat ik hier koop. Duidelijke offerte en omdat ik gevraagd had of de apparatuur uit dezelfde serie kwam kreeg ik keurig een aangepaste offerte. Ik had zelf de verkeerde keuze gemaakt. Erg blij met dat advies

Ellen 08-11-2023

Goed bereikbaar via mail en óók snel antwoord. Goed advies. Kortom, heel fijn geholpen om een goede keuze te maken.

Huisman 08-11-2023

Altijd vriendelijk te woord gestaan, meerdere malen contact gehad, altijd bereid om iets uit te zoeken en/of de fabrikant te raadplegen.
Mee denken voor het juiste apparaat of een goed alternatief voor te stellen.
Goede prijs
Snelle levering
Zal het bedrijf aanraden

WEYS 08-11-2023

Oven van Siemens gekocht. Tevreden met de order begeleider. Fijne communicatie!

Top shop ervaring 08-11-2023

Goede webshop, makelijk te shoppen en snel geregeld en een goede prijs .wat wil je nog meer !