123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wil 15-12-2023

We waren op zoek naar een combimagnetron, deze was snel gevonden bij 123 keukenapparatuur.
Op de site was het een duidelijke uitleg, en ook nog de goedkoopste.!!!!

Wouter 13-12-2023

Een keuken aankopen is één ding, maar de juiste apparatuur vinden is een tweede uitdaging. Op internet had ik via verschillende sites een set van (stoom)oven + oven/magnetron + koelkast + vaatwasser en klimaatkast gevonden. Via e-mail heb ik 123 benaderd voor een vergelijkende prijs (geholpen door medewerker xxxx). Uiteindelijk bleek dat de apparatuur die ik zelf had gevonden, de oude serie van Siemens was. Ik ben blij dat we er samen doorheen zijn gegaan, waardoor ik geld heb kunnen besparen en de nieuwste edities voor mijn keuken heb kunnen krijgen. Alleen de klimaatkast was iets duurder, maar voor het gemak en de service heb ik deze nu ook mee besteld. Dank je! Wouter

Erwin 12-12-2023

In tweede instantie werden we door 123apparatuur goed geholpen. De chauffeur is een paar dagen na telefonisch contact met de klantenserive bij ons thuis langsgekomen en de afzuigkap is kosteloos omgeruild. Deze afzuigkap is ook in orde en voldoet aan de verwachting.

Ivon Brinkman-Ramla 11-12-2023

Prima zaak. Keurig geregeld.
Netjes en op tijd bezorgd. Achteraf betalen is een prima regeling

Dave Hendriks 11-12-2023

Scherpe prijs in de offerte, duidelijkheid over levering en nadat een zondag levering wel te kiezen was maar niet mogelijk was kreeg ik daar snel bericht over. Levering snel en zonder problemen.

Ineke 11-12-2023

Ik heb 2 maal gebeld met dit bedrijf. Ik kreeg beide keren een medewerker aan de telefoon die me meteen te woord stond en ook vertelde wat ik wilde weten en zelfs op zoek ging naar extra informatie. Heel fijn!
123apparatuur5186 11-12-2023

Hallo Ineke,

Top om te horen en dank voor de mooie review.

Mvg,
Team 123App

Eduard Wallaart 10-12-2023

Goede site met een duidelijke en begrijpelijke beschrijving en specificaties van ons bestelde product.

Pim 08-12-2023

Bestelling ging vlot, bezorging keurig georganiseerd en uitgevoerd. Ook voor een echt scherpe prijs.

Bij het uitpakken van de kookplaat bleek echter dat er geen stekker mee was geleverd terwijl op de site stond dat die wel mee zou worden geleverd. Ook bleek bij het monteren dat de afdichtband voor onder de plaat (veel) te kort was.

Hoewel het overkomelijke punten zijn heb ik
Wel even gebeld met de klantenservice om dit te melden. De onvriendelijke vrouw ontkende dat er een stekker meegeleverd had moeten worden. Haar confronterend met de eigen website waar het tegendeel stond kreeg ik meegedeeld dat de site dan verkeerd was en die werd direct aangepast. Ten aanzien van de te korte band moest ik maar een mailtje sturen… mevrouw was onvriendelijk en leek niet bepaald gediend van mijn, eigenlijk vriendelijk bedoelde, telefoontje. Reden voor mij om hier niet weer te bestellen.

Rook 07-12-2023

We hadden een Combimagnetron besteld en deze zou bezorgt worden.... de chauffeur was keurig op tijd maar om onduidelijke reden zat de Combimagnetron niet in de vrachtauto. Na overleg werd er gelijk een koerier deze kant op gestuurd met de magnetron (1.5 uur rijden). DAT NOEM IK SERVICE! KLASSE!!

jacot 06-12-2023

Goede uitleg en meedenken met de klant.
Opslag geen probleem.
Goede communicatie met klant.

Anita 06-12-2023

Mijn product was niet meer leverbaar en toen werd er een goed alternative geboden. Vriendelijke dame aan de lijn gehad.

anja 04-12-2023

Duidelijk en snel goede beschrijving en duidelijke website vriendelijk en goede service

Peter 30-11-2023

Breede and goede keuze van apparaten voor mooie prijzen. Jij krijg snell een op tijd ale meldinged. Medewerkers hulpen U graag op de telefon met alle vraagen.

Shiela 29-11-2023

Goedkoopste optie voor een oven. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

W 29-11-2023

Klantvriendelijk , snelle levering, goede service, volgende keer weer 123 apparatuur

kelvin 28-11-2023

de site kan beter ingesteld worden ideal betalen doet het bijvoorbeeld niet

Rob van der Most 27-11-2023

Winkel waar wij al goede ervaring mee hadden en nu wederom. Zeer behulpzaam prettig en geduldig bij keuze van o.a. nieuwe inbouwkoelkast in bestaande keuken. Wat nogal lastig was vanwege sleepdeuren.

Goede service, erg communicatief, snel, vriendelijk en zeer doeltreffend 27-11-2023

Erg goede communicatie. Snel, vriendelijk en doeltreffend. Behulpzaam en houden zich aan afspraken. Snelle levering zonder enig gedoe. Top.

Hans 26-11-2023

prima website, en de goedkoopste van het land. Duidelijke communicatie je kan makkelijk wat wijzigen is dan ook direct aangepast.
Vriendelijke dames en heren aan de telefoon

Jan 26-11-2023

Bij 123keukens een inductie kookplaat besteld, en een geluk bij een ongeluk, deze was ook nog eens goedkoper i.v.m. Blackfriday.
Bestellen, betalen en verzenden was allemaal OK!

Inge 25-11-2023

Ik heb voor deze website gekozen omdat ik het tegen kwam online en het de laagste prijs bood voor het product wat ik wil hebben. De website was voor mij makkelijk in de omgang. Het spreekt allemaal voor zich. Klikt lekker door. Product omschrijving is erg uitgebreid en dat vind ik heel prettig.

leonie 25-11-2023

makkelijk te bestellen en pinnen bij levering ook fijn , dus fijn dat het kan .

Monique Kardinaal 24-11-2023

Prettig telefonisch contact!
Bereidt de klant tegemoet te komen.
Zeer goede service.

Pieter B 24-11-2023

Uitstekend geholpen door .... Zij bleef rustig en vriendelijk ondanks de vele wijzigingen. Ook goed advies van haar gekregen tijdens het hele proces. Samen met hun goede verkoopvoorwaarden uiteindelijk voor hen besloten. Als de levering en after sales net zo goed zijn als dit verkoopproces met .... dan beloofd dat veel goeds voor de toekomst.

Silly 24-11-2023

Ik heb voordat ik besteld had gebeld omdat ik een vraag over later leveren had. Ben heeeeel vriendelijk en correct geholpen. Er werd toen zelfs al voor mij de order geplaatst. Zeker een aanrader