123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 403 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John van Vugt 11-07-2024

Ik wilde van gas overgaan naar elektrisch koken. De inbouwgaskookplaat had andere nismaten als de meeste nieuwe kookplaten.
Geen enkel ander bedrijf kon een kookplaat vinden met nismaat van 71 bij 49 cm. Bij 1-2-3 hadden ze er direct een gevonden en ik ontving in één, twee, drie een keurige offerte .
123apparatuur5186 12-07-2024

Beste John,

Klinkt goed en dat scheelt een hoop ellende met het aanpassen van het aanrechtblad.

Veel plezier van de kookplaat en de volgende keer direct naar 123 :-)

M.Lafaille 11-07-2024

De website is helder en wijst meteen de weg naar het product dat ik nodig had. Dat staat in duidelijke bewoordingen omschreven. De service is snel en doeltreffend.
123apparatuur5186 12-07-2024

Beste M. Lafaille,

Heel goed om te lezen en hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie review. Zijn we uiteraard weer erg blij mee.

Ook bij vragen na de aankoop bent u van harte welkom.

Veel plezier van de aankoop.

Maks 11-07-2024

Vlotte klantenservice, adviseren goed en snel
( wel even alles goed controleren)
zeer flexibel, denken mee met de klany
123apparatuur5186 11-07-2024

Beste Max,

Hartelijk dank voor het achterlaten voor de mooie review.

Marco van 123App

Bep Lenstra 10-07-2024

Ging soepel en snel bij bestellen. Fijn om kieskeurig bij de hand te hebben om te lezen of het een verstandige keuze is.
123apparatuur5186 10-07-2024

Beste Bep,

Inmiddels is de montage ook toegevoegd aan uw order. Zodra de koelkast binnen is neemt de monteur contact met u op om een afspraak te maken voor levering.

Joep 08-07-2024

Makkelijk, snel en zonder gedoe. Veel informatie over de producten met de uitleg waar nodig

Beste Joep,

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen tijdens het bestelproces. Goede aankoop gewenst.

Joost Zegers 08-07-2024

makkelijk te vinden. goede recencies, en na vraag over een goedkopere prijs elders, werd mijn prijs gelijk aangepast en de juiste3 service verleend. uitstekende webshop!

Beste Joost,

Helemaal top de wederzijdse prettige communicatie. U geeft aan elders goedkoper te hebben gevonden en wij conformeren de prijs bij voorwaarden "nieuw in doos" en "Nederlands model".

Nogmaals dank en veel plezier van de Quooker.

bestelling Afzuigkap 08-07-2024

Bij aanvraag van offerte, kregen we snel en goed antwoord.
Een scherpe aanbieding gekregen
Opvolgende vragen vanuit onze kant, werden snel en zeer netjes beantwoord.

Beste klant,

Heel erg mooi om uw tevredenheid te lezen, waarvoor dank.

Veel plezier van de Novy afzuigkap.

Spike van 123App

Dmtry 08-07-2024

Ik heb recentelijk een Bosch inbouw koelkast gekocht bij 123apparatuur.nl en ik ben zeer tevreden met mijn ervaring. Hier zijn enkele aspecten van mijn aankoopervaring die ik graag wil delen:

*Gebruiksvriendelijke Website
De website van 123apparatuur.nl is zeer gebruiksvriendelijk. De navigatie is intuïtief en ik kon gemakkelijk door de verschillende categorieën bladeren. De zoekfunctie is snel en nauwkeurig, wat het eenvoudig maakte om precies te vinden wat ik nodig had.

*Uitgebreid Assortiment
123apparatuur.nl biedt een indrukwekkend assortiment aan keukenapparatuur. Van basisbenodigdheden zoals waterkokers en broodroosters tot high-end apparatuur zoals ingebouwde koffiemachines en slimme ovens, de keuze is enorm. Elk product is voorzien van gedetailleerde beschrijvingen, specificaties en duidelijke afbeeldingen, wat me hielp om een weloverwogen beslissing te nemen.

*Prijzen en Aanbiedingen
De prijzen bij 123apparatuur.nl zijn zeer concurrerend. Bovendien biedt de website regelmatig aantrekkelijke kortingen en promoties. Ik kon mijn koelkast aanschaffen tegen een gereduceerde prijs, het gaat om een tweedekans in mijn geval.

*Levering en Installatie
De levering was snel en efficiënt. Mijn bestelling werd binnen de aangegeven tijd bezorgd en was goed verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen. 123apparatuur.nl biedt ook een installatieservice maar ik heb ervoor gekozen om het zelf te doen.
Pinnen bij de bezorger en oude koelkast mocht mee retour

*Betaling en garantie
Ik kon kiezen om met iDeal te betalen maar ook voor pinnen bij de bezorger, deze laatste optie heb ik gekozen en dit is geheel probleemloos verlopen.

Coulant vind ik de 2 jaar garantie op de tweedekans koelkast!

*Conclusie
Mijn ervaring met 123apparatuur.nl was zeer positief. De website is gebruiksvriendelijk, het assortiment is uitgebreid en de klantenservice is top. De prijzen zijn redelijk en de levering was snel en betrouwbaar. Ik zou 123apparatuur.nl zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige keukenapparatuur.

Beste Dmtry,

Wat een schitterende en uitgebreide review over 123Apparatuur. Deze informatie zegt heel veel waar uw mede consumenten dankbaar voor zullen zijn.

Heel veel plezier van de aankoop en graag tot horens.

Reinier 06-07-2024

Zeer tevreden over 123 apparatuur.nl Heb hier meerdere keren besteld, altijd goed en helder advies en altijd netjes op de afgesproken datum thuisbezorgd!

Beste Reinier,

Geen betere klant dan een terugkerende klant waar we uiteraard dankbaar voor zijn.

Veel plezier van deze aankoop en tot de volgende keer.

Marc 06-07-2024

Top aanbod en perfecte prijzen.
Moeten het product nog ontvangen, dus over levering en product kunnen we nog niks zeggen.

Beste Marc,

Super om te lezen en dank voor de mooie review. Inmiddels heeft SMEG aangegeven de kookplaat bij ons te leveren op 10 juli.

Zodra binnen neemt onze planning direct contact op om een afspraak in te plannen.

Veel kookplezier!

Martin en Margrit 05-07-2024

Duidelijke, goed toegankelijke website. Bij telefonisch contact wordt er goed geluisterd naar je wensen, met je meegedacht door de vakkundige Francisca en adequaat en duidelijk geadviseerd en begeleid. Nu hebben we het kwalitatief beste product voor een goede prijs.

Beste Martin en Margrit,

Whaauw! Een review over ons bedrijf is altijd leuk om te lezen maar deze is wel heel persoonlijk. Hartelijk dank daarvoor en heel veel plezier van jullie Pelgrim combimagnetron.

Bruce 02-07-2024

Zeer gemakkelijke en overzichtelijke webshop. De prijzen zijn scherp of markt conform. Ik zal zeker bekenden deze webwinkel adviseren.

Beste Bruce,

Uiteraard zijn we altijd blij met een aankoop of goede review. Dat onze klanten hun bekenden onze webwinkel adviseren is het ultieme doel waar we onze uiterste best voor doen.

Hartelijk dank alle prettige communicatie.

Sabrina Dols 01-07-2024

Bestellen is super simpel en gaat vlekkeloos alles is goed en makkelijk te vinden. Ook de uitleg van de apparatuur is duidelijk en goed te begrijpen.

Beste Sabrina,

Goed om te lezen dat alles vlekkeloos is verlopen. Dit is voor ons een bevestiging dat we altijd weer onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Bedankt voor het plaatsen van de mooie review.

Patrick Benneker 30-06-2024

Typte op Google dit type afzuigkap in, kwam gelijk op deze overzichtelijke en duidelijke website terecht ( had overigens al eens eerder goed revieuws over dit type afzuigkap gelezen op Kieskeurig.nl) , bestelproces is duidelijk en vlot geregeld, kon alleen geen gewenste dag van levering/montage aanklikken, maar wellicht komt dat nadat e bestelling geplaats is!

Beste Patrick,

Het klopt helemaal dat u geen datum kunt kiezen bij een aankoop met montage. De monteur neemt altijd contact op om een afspraak te maken voor montage of na het plaatsen van de order kan er gebeld worden met de planning: 0255-578 908

Nogmaals dank voor de aankoop en veel kookplezier.

Riek 29-06-2024

Goede en duidelijke website, met groot assortiment. De prijs is concurrent met andere bedrijven.

Beste Riek,

Helemaal top om te lezen. Als er vragen komen over het apparaat bent u ook van harte welkom. We helpen graag verder.

Veel plezier van de aankoop.

Danny 28-06-2024

Duidelijke website met de beste prijs op internet en de volgende dag levering.

Beste Danny,

Kort maar krachtig waarvoor onze dank.

Ryan 28-06-2024

Wat prijzen betreft geeft 123apparatuur de scherpste offertes, gebaseerd op ervaring met meerdere andere verkopers. Vooral de prijs van een bepaalde Bosch inductiekookplaat maakte nogal verschil.
Daarnaast ondanks een prijsverhoging na een verlopen offerte, toch de lage prijs gekregen.
Ook bleek na twee dagen de vaatwasser in prijs te zijn verlaagd, na een kort belletje daar ook de nieuwe, lagere prijs voor gekregen, terwijl de apparatuur al onderweg was.
Bezorging binnen drie werkdagen, dit was snel genoeg, maar op de website wordt wel m.i. te gemakkelijk aangegeven dat het de volgende werkdag al geleverd kan worden.
Samengevat kan ik 123apparatuur zeker aanraden.

Beste Ryan,

Gefeliciteerd met de mooie Bosch apparaten en nogmaals dank voor alle prettige communicatie.

Goed dat u aangeeft dat de verwachting geschept wordt dat het de volgende werkdag geleverd zou kunnen worden.

Voor de volgende aankoop of ter informatie voor uw mede consument staat er bij een voorradig artikel "voor 22:00 besteld morgen in huis".

Helemaal top en het houdt ons scherp!

Ben Jansen 27-06-2024

De prijzen zijn alleszins concurrerend. Indien product elders goedkoper, dan wordt prijs ook hier aangepast. Uitermate vriendelijk te woord gestaan. Heldere afspraken.

Beste Ben,

Super om te horen en wederzijdse dank voor de prettige communicatie aan de telefoon.

Veel plezier van de mooie AEG kookplaat.

Willem van 123App

Jack 27-06-2024

Je wordt heel vriendelijk geholpen. Men reageerd zeer snel en vooral denkt men met je. Ook aan zaken waar je niet zo snel aan zou denken, zoals de hoogte van een apparaat indien deze anders is als normaal. Top!!

Beste Jack,

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met alle schitterende Siemens apparaten. Ook vanuit onze kant hartelijk dank voor alle prettige communicatie en bij vragen weet u ons te vinden.

Rik van 123App

Zeer tevreden klant 26-06-2024

123 Keukenapparatuur is gewoon altijd de voordeligste, met apparatuur uit voorraad leverbaar. Als ik een nieuw apparaat nodig heb voor mijn keuken kom ik altijd na het zoeken op internet toch altijd bij hen uit.
Topzaak.

Beste tevreden klant,

Heel erg fijn voor ons om dit te lezen. Hartelijk dank voor de mooie review en tot de volgende keer.

Ivon De Lang 23-06-2024

Duidelijke website
Dus kon snel bestellen wat ik zocht
En ons vertrouwde merk stond er gelukkig bij

Beste Ivon,

Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier van de aankoop gewenst.

Richard 23-06-2024

Tot zover ging bestelling goed.Moet nog wel geleverd worden. De website is een beetje druk.

0681009412 21-06-2024

Wat is het fijn om online zo,n grote assortiment te bekijken. De service via de telefoon geeft ook helderheid en het vertrouwen dat deskundig meegedacht wordt. Ik heb gemerkt daar ook nog eerlijke mensen zijn. En dat doet mij goed in deze tijd. Ben zeer content op deze manier.

Beste,

Heel fijn om te lezen dat we u aan de telefoon goed hebben geholpen.

Bel gerust weer als er vragen zijn.

Betty 21-06-2024

Nadat mijn oven niet repareerbaar was verklaard kreeg ik zeer vriendelijk en helder advies over een opvolger.
Er werd ruim de tijd genomen en geluisterd naar mijn wensen.
De nieuwe oven kon al snel geleverd worden.
Kortom, zeer vriendelijke en goede communicatie en de afspraken worden stipt nagekomen.

Beste Betty,

Erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank u wel voor de mooie review en tot de volgende keer.

ria snippe 21-06-2024

goed en vriendelijk telefonisch advies. advies over verschillende merken.
snelle en verzorgde levering

Beste Ria,

Heel erg mooi om te lezen en bedankt voor de vriendelijke woorden.
Veel plezier van de Bosch kookplaat.

Bertho - 123App