123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

I. Bos 31-01-2024

zoekmogelijkheden op de site zijn prima. Verder goede service bij vragen en niet onbelangrijk, scherpe prijzen.

Beste Fam. Bos,

Hartelijk dank voor de mooie woorden en een goede koop gewenst.

Ron 30-01-2024

Prijs was zeer concurrerend, en de levertijd was ook kort. Keurig een dag en tijd doorgekregen voor de levering, en later een sms met een tijd-window van slechts 20 minuten. Dus niet de hele dag thuis moeten wachten.

Beste Ron,

Zo te horen is het hele proces helemaal goed gegaan. Goed om te lezen en veel plezier van de aankoop.

Bedankt voor de mooie 9.

Willem van Rossum 29-01-2024

We zijn supergoed geholpen door de telefoon.
De afzuigkap die we wilden is niet meer leverbaar.Goed advies gehad voor een andere ook na een tweede keer contact bravo!!!

Beste Willem,

Meestal gaan de reviews over ons bedrijf maar dit keer voelt het erg persoonlijk. Daarvoor hartelijk dank mede voor de wederzijdse prettige communicatie.

Francisca van 123App

Loes 29-01-2024

Eenvoudige bestelling met ruime levertijden, die ook nog gratis is en betaling bij levering.

Beste Loes,

Goed om te horen dat het hele proces goed is verlopen. Bij vragen weet u ons weer te vinden.

Bedankt voor de hele mooie 10!!

Barry 25-01-2024

Na een poosje zoeken de goedkoopste gevonden met goede reviews dwz Goede prijs, heldere communicatie en snel bezorgd.

Harry H. 25-01-2024

Voordelige keuken apparatuur prijzen, betrouwbare webwinkel en top klantenservice.

Tom van Straaten 24-01-2024

Snelle reactie op offerte aanvraag en duidelijke uitleg. Gaan er vanuit dat de aflevering comfirm gaat.

miranda 24-01-2024

Ideaal, overzichtelijk en makkelijk. Met een paar klikken is het geregeld, hoe idealer wil je het hebben.

Guido 23-01-2024

Op zoek naar afzuigkap, huidige niet meer te leveren dus contact met 123 apparatuur. Zeer goed en snel geholpen. Maak je tegenwoordig weinig mee dat je bij een bedrijf zo netjes te woord wordt gestaan en geholpen wordt.

Bakker 23-01-2024

Een 10 geven doe ik niet zo snel maar deze winkel verdient dit wel.
Goede webshop, net telefonisch contact, en ook nog eens prima prijs,
snelle levering. Dit gaat om een Amerikaanse dubbeldeurs koel/vrieskast.

Simdol 23-01-2024

Overzichtelijk en veel apparatuur van ieder merk met goede prijzen. Winkelwagen werkt snel.

Maria de Voogd 22-01-2024

Goede en duidelijke website, met aantrekkelijke afgeprijsde artikelen. Ik heb er een combi-magnetron van Siemens gekocht. Na levering bleek dat de aansluitkabel te kort was. Ik heb toen de klantenservice gebeld en ben zeer prettig verder geholpen!

Wielens 19-01-2024

Duidelijke website, snel besteld. Handig, scherp geprijsd. Hopelijk wordt het apparaat snel geleverd

Willemien 18-01-2024

Goede site, gemakkelijk zoeken en bestellen. Correcte en up to date informatie over de bestelling, bezorgen en betalen.
Fijn dat je ook bij bezorging kan betalen met de pin.

Cor 17-01-2024

Duidelijke informatie ontvangen tijdens telefonisch overleg in verband met inductie fornuis.

Peter Pellegrom 16-01-2024

Wereldzaak, geen poeha.
Fijne meedenkende en welwillende medewerkers.
Prima ervaring met dit bedrijf, al meerdere malen apparatuur besteld.
Zeker aan te bevelen, krijg je geen spijt van. !!!

Beste Peter,

Zo snel als alle prettige communicatie ging, zo snel heb je deze review erop gezet.

Hartelijk dank voor de mooie woorden en wederom tot een volgende keer.

Bertho van 123App

Asil 16-01-2024

Netjes op tijd en snel geleverd. Top service! Zondag avond besteld en Maandag geleverd. Alles was netjes in verpakking. Top product en top bedrijf. Zeker aan te raden!!

Beste Asil,

Ja helemaal top om te horen en we zijn erg blij met je hoogste score.
Super!

Renate 16-01-2024

Hele goede ervaring. Duidelijke communicatie. Bezorging was iets buiten het tijdvak maar er werd van tevoren gebeld om dit door te geven. Vriendelijke bezorger. Een aanrader!

Beste Renate,

Fijn om te horen en u heeft helemaal gelijk v.w.b. het niet gehaalde tijdvak. De sneeuwval van vanmorgen gooide wat roet in het eten.

Excuses daarvoor!

RVos 15-01-2024

Prima en netjes te woord gestaan.
Geen aanbetaling omdat men aangaf dat bestelling even kon duren.

Beste Fam. Vos,

Bedankt voor de genomen moeite en nu maar hopen dat de bestelling snel binnen komt.

U hoort van ons.

Samuel 13-01-2024

Overzichtelijke webshop met zeer goede prijzen en hopelijk ook heel erg goede producten

Beste Samuel,

Hartelijk dank voor de review en op naar een snelle levering.

Team 123APP

A Potkamp 13-01-2024

De vaatwasser was na 13 jaar aan vervanging toe. Al eerder waren we bij 123apparatuur geweest voor een koelkast en vriezer, naar volle tevredenheid, dus ook voor de vaatwasser bij 123apparatuur gekeken. Prijzen waren nog steeds scherp t.o.v. de concurrentie. Een telefoontje was nodig omdat er een vaatwasser met prijs "op aanvraag" bij stond. Telefoon werd direct opgepakt (geen lange wachttijd) en met B*** heb ik mijn wensen besproken. Binnen een paar minuten had ik alle informatie in mijn mail zitten en kon het rustig bekijken. Een mailtje terug en de bestelling was geregeld. Een dag later is de nieuwe vaatwasser geleverd en inmiddels heb ik 'm naar tevredenheid in gebruik genomen.
Voor mij is 123apparatuur vakkundig, snel en voordelig.

Beste heer Potkamp,

Een dikke 10, een hele mooie review en ook nog eens naar tevredenheid de vaatwasser in gebruik genomen.

Hierbij mijn wederzijdse dank voor alle prettige communicatie en tot een volgende keer.

Bertho van 123App

Chamman 12-01-2024

Super snel geleverd en geplaatst op de aangegeven plaats. Vriendelijke begroeting.

Beste Chamman,

Leuk dat u ook de vriendelijke begroeting nog even noemt van de chauffeur. We geven het door aan Tom en danken u voor de mooie review.

Joyce Kokke 12-01-2024

Goede communicatie. Onverhoopt kon de afwasmachine niet op de afgesproken dag worden geleverd door ziekte personeel, keurig belcontact en alsnog snelle levering. Oude apparatuur is meegenomen. Vriendelijke service. Een volgende keer zou ik opnieuw bij 123apparatuur.nl bestellen.

Beste Joyce,

Dit is helemaal geweldig om te lezen. Eerst gaat er wat mis en dan toch nog een hele mooie review.

Hartelijk dank daarvoor!

Ilse 12-01-2024

Duidelijke website, overzichtelijk en helder. Veel filtermogellijkheden waardoor al gauw het model wat het meest aansloot bij mijn wensen naar voren kwam voor een prima prijs. Revieuws gecheckt en bleken zeer positief. Daarom overgegaan tot koop.
Nu afwachten of alle verwachtingen uitkomen.

Leermakers 11-01-2024

Zeer snelle reactie op vraag hoeveel iets kost en zeer scherpe prijs gekregen.
Offerte, bestelling en betaling erg makkelijk om te regelen