123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

9,0 Lees 20726 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij zijn gespecialiseerd in inbouwapparaten, keukens en werkbladen. Kom kijken in onze apparaten- keukens- en werkbladenshowroom, of bezoek onze websites www.123apparatuur, www.123keukens.nl, of www.123werkbladen.nl. In onze showroom tonen wij: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen. Tevens hebben wij een ruime keuze in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens. Ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 1331 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

René M. 12-10-2019

Veel hedendaags aanbod, prima prijzen. Heldere foto's en gedétailleerde technische informatie. Site is gebruiksvriendelijk.

Karel Blommaert 12-10-2019

Een fijne winkel om zaken mee te doen!
Al verschillende apparaten bij besteld en steeds een perfecte afhandeling van zaken. voor en na de aankoop.
Jullie verdienen van ons een warme douche!!!!

krielvink 11-10-2019

zeer duidelijke site, met uitgebreide specificaties van de apparatuur, niet alleen compleet maar ook nog eens de goedkoopste internet site . vergelijkbare apparatuur elders met zelfde specificaties vele euro''s goedkoper.

Frans 11-10-2019

Bij het zoeken naar de laagste prijs voor een combi magnetron kwam ik bij 123apparatuur.nl uit.
Bij bestelling is het mogelijk om een leverdatum op te geven. Volgende dag al geleverd door eigen tranportdienst. Goede communicatie via SMS en e-mail. PIN-betaling bij levering, ook creditcard. Kortom; prima!

Ais 10-10-2019

Wat een onwijs slimme handelaren. Ze koppelen je aan hun werkbladen website en aan hun apparaturen website. Verder hebben ze in hun showroom mooie keukens staan, die net even anders zijn dan de BM-groep. En ze moeten wel aan ons verdienen, maar doen dit op een manier dat ze ook met je meedenken zodat je een goed gevoel hebt over het product en de service. Ik ben tevreden! Nog niet de Quooker ontvangen, maar zal vast goedkomen.

Wim 10-10-2019

Offerteaanvraag via de website gedaan voor een 6 tal apparaten. Binnen een no-time had ik een scherpe offerte in huis.
Producten zijn volgens afspraak op aangegeven dag bezorgd.
Bij plaatsing bleek er een productie foutje in één apparaat te zitten waardoor deze niet goed aansloot op de keuken.
Deze is na het melden binnen een week omgeruild voor een nieuw apparaat.

Vriendelijk personeel, bezorgers!

Top super bedankt!!

Sigmond 10-10-2019

Nadat ik via de website een bestelling had geplaatst werd ik binnen een paar minuten gebeld. Voorstel werd per mail bevestigd en kon ik ook direct een akkoord op geven zodat het een bestelling werd. Daarna nog duidelijke communicatie over de (snelle!) levering. Complimenten!

Laura 10-10-2019

Via google gevonden, mooie prijzen, duidelijke website. Telefonisch contact gehad en ben zeer vriendelijk geholpen. Erg tevreden!!!!

CenB 10-10-2019

Snelle reactie offerte aanvraag. Duidelijke website. De producten staan goed beschreven.

Bram 09-10-2019

Duidelijke en mooie website, goede betaalmogelijkheden en andere opties! Daarnaast de beste prijzen.

Huub 09-10-2019

Goeie service; snelle bezorging; zeer goede kwaliteit-prijs verhouding; prima monteur en we zijn blij met de aankoop.

Marc Seveke 09-10-2019

Betrouwbara informatie, bellen terug wanneer dat is toegezegd. Hulpvaardig optreden bij problemen. Prima!

peter 09-10-2019

Hele makkelijke site waarop je goed producten kunt vergelijken. Goede informatie van elk product zodat je niet voor verrassingen komt te staan. De prijs is laag vergeleken met andere aanbieders. Mogelijkheden om achteraf (bij levering) te betalen. Eenvoudig ook via ideal. Prima klantenservice die netjes aangeeft wanneer het fornuis wat we besteld hadden geleverd wordt. In de ochtend een mailtje met een nauwkeurige tijd. Aanrader

Peter Haz 08-10-2019

Heel snel en zeer goede afwikkeling van de bestelling van een vaatwasser, ook met de keuze van een normaal of een hoog model vaatwassser.

C.de Wit 08-10-2019

Ik ben buitengewoon goed geholpen bij de keuze van een nieuwe kraan door de heer....... Er was totaal geen druk dat ik persé bij 123 apparatuur deze kraan zou moeten bestellen. Omdat onze oude kraan een apart bedieningssysteem heeft en daarbij in een RVS uitvoering , heeft meneer .... zijn best gedaan om bij diverse firma's te polsen of de oude kraan nog leverbaar was. Dat bleek helaas niet zo. Daarna heeft meneer ..... twee prima alternatieven uitgezocht, waarvan wij nu er één hebben uitgekozen en besteld bij 123 apparatuur. Chapeau voor alle inspanningen!

Rob van Gameren 08-10-2019

Meest scherpe offerte van alle aanbieders, goed contact, telefonisch en per mail met duidelijke afspraken wat betreft betalen, plannen van de levering en afleveren. Het betrof de aanschaf van een A+++ koelkast en ook de uitleg over de verschillende lijnen die er zijn, elektrowinkels en keukenwinkel en wat dat uitmaakt voor het apparaat en de prijs maakte veel duidelijk en had ik nog niet eerder gehoord.

Sandra Mulder 08-10-2019

Gebruiksvriendelijke website, duidelijk en overzichtig. Prijzen zijn ook redelijk, wel zo prettig.

S.Jansen 07-10-2019

Duidelijke en overzichtelijke pagina. Concurrerende prijzen. Mogelijkheid van plaatsing

Ruud Smit 07-10-2019

Snelle reactie op de aanvraag. Belangrijk ...tov andere aanbieders direct een duidelijke offerte met zeer concurrerende netto prijs. Bestellen door één klik op digitale offerte . Super.

Arend 07-10-2019

Allereerst geef ik nooit een tien, dus een negen is zeer goed!! We kennen deze shop van eerdere bestellingen en daarom weer terug naar hen. Alles onveranderd wat betreft service en meedenken. Klasse!!

Adri 07-10-2019

Goede prijs, eerdere goede ervaring, vriendelijke telefonische afhandeling en voorlichting, en snelle levering

Noor 07-10-2019

Goede services, je wordt vakkundig en snel geholpen. Ik zag het producet ergens anders goedkoper staan en dit werd meteen ook voor mij aangepast.

Erik 06-10-2019

De winkel had de scherpste prijs. Bestellen ging erg soepel en het uitkiezen van een levermoment was erg ruim en duidelijk.

hans stolp 06-10-2019

na eerdere bestelling hebben wij weer gekozen voor 123.apparatuur.
geweldige service en snelle bezorging. Belangrijk als je zonder vaatwasser zit.

Wim van Dis 06-10-2019

Zeer gebruiksvriendelijke site alles wat ik in de zoekbalk intoetste vond ik in een keer.
Verder zijn de prijzen lager in vergelijking met andere witgoed aanbieders.
Ik heb zelf apparatuur nodig voor een complete keuken en ik heb een offerte opgevraagd erg handig als je meerdere dingen via een site wilt bestellen!
Ook de lever service van voor 23:59 besteld en de volgende dag in huis klinkt mij als muziek in de oren!

suzan 06-10-2019

Prima webshop, duidelijk hoe te handelen.
Bestelling was snel geplaatst, jammer dat je niet al een vaste bezorgdag kan krijgen bij bestellen

Ben de Kraker 05-10-2019

In de shop duidelijk geholpen en een goede demo ontvangen. daarna zijn wij nog even gaan kijken naar het geheel aan apparatuur wat nodig was voor de verbouwing. na ongeveer 1 maand opnieuw contact opgenomen om te zien of de prijs etc nog hetzelfde was. En dat was inderdaad nog het geval. telefonisch afgestemd wanneer de kookplaat geleverd zou worden, en aangenaam verrast dat dit geen meerprijs met zich meebracht.
Ook de mogelijkheid te betalen net voor de aflevering is prettig zonder verdere aanbetaling.

Kees van Rietschoten 05-10-2019

Prima assortiment en lage prijzen. De levering is supersnel. De website is makkelijk.

M. den Heijer 04-10-2019

Ongelofelijk. Wat een goede en snelle actie. Onze afzuigkap, een verouderd type, was defect. 's- Woensdags contact opgeno-men met 123 apparatuur om een afspraak voor de showroom te maken. Dat was echter niet nodig, want de medewerker adviseerde ons telefonisch op een zeer correcte manier en binnen 5 minuten was de koop van een nieuwe afzuigkap gesloten en ontvingen wij binnen een kwartier de orderbevestiging. Donderdag een telefonisch bericht ontvangen dat de desbetreffende afzuigkap vrijdagochtend geleverd zou worden. Die afspraak is zoals afgesproken naar tevredenheid uitgevoerd en vrijdagmiddag kon mijn vrouw, na het installeren, weer onder een goed werkende afzuigkap koken. In één woord geweldig.

PHR 04-10-2019

Bestellen gaat simpel, duidelijke site, telefonisch netjes behandeld duidelijke antwoorden op Mn vragen. Hierdoor product bij hun gekocht .Levering netjes. Onze koelvries combinatie word ook slechter, deze gaan we ook bij 123 apparatuur aanschaffen

Roodbergen 04-10-2019

Onze combimagnetron CMG633BS1 werd geleverd, maar hiervan was de verpakking flink beschadigd. Nadat we contact via mail en telefoon hebben gehad is de combi-magnetron geruild. Dit is goed , netjes en soepel verlopen.
De nieuwe combi-magnetron heb ik geïnstalleerd. Waar gewerkt word kunnen fouten gemaakt worden, maar dit werd zeer netjes en goed opgelost.

Janneke 04-10-2019

Onze magnetron werd geleverd, wij waren niet tevreden. Omdat de aflevering niet goed was. We hebben contact gehad. Hier werd naar ons argument geluisterd en er werd met ons naar een oplossing gezocht. Uiteindelijk is er een nieuw apparaat geleverd. Deze levering is perfect gegaan en voldeed volledig aan onze verwachting. Probleem opgelost op een nette en goede manier. Ondanks dit voorval, wat kan gebeuren, perfect opgelost. Wij kopen hier weer

A. L. 04-10-2019

Het bestellen was een makkie. Moment van leveren kon ik zelf bepalen, erg handige optie. Nu nog even wachten op het product maar dat zal ook vast goedkomen!

Marion 04-10-2019

Snelle service, snelle beantwoording van de vragen die ik had.
Via e-mail krijg je de leveringstijd door.
Goede kwaliteit- prijsverhouding.
Ik adviseer om bij 123apparatuur te bestellen.

Jos Hendriks 04-10-2019

123apparatuur is perfect bedrijf die alles goed op order heeft. Ze houden zich aan hun afspraak en de levering wordt zowat op de minuut nauwkeurig geleverd. Je wordt keurig op tijdig op de hoogte gebracht wanneer je bestelling geleverd wordt.
Een compliment aan de medewerkers. Hier zouden veel bedrijven veel van kunnen leren.

Jan van Schaik 04-10-2019

Geweldig! 's Avonds bestellen! Volgende dag tussen 13.30 uur en 17.30 uur levering! En het allerbelangrijkst: het goede
artikel zoals duidelijk aangegeven stond in de bestellijst! ! !

Peter Liebeek 03-10-2019

Snelle communicatie, goede service en scherpe prijzen. Bovendien kan je in het centraal gelegen Tiel persoonlijk advies krijgen en de producten bekijken/beoordelen voor je tot aanschaf overgaat.

Elly 03-10-2019

Deze shop is prima , website is duidelijk .telefonisch contact was perfect ,meedenkend en goed advies .bezorging conform afspraak en keurig op tijd..volgende aankoop weer bij dit bedrijf

bas 03-10-2019

prima duidelijke levertijden en informatie product netjes afgeleverd en op het juiste vermelde tijdstip

J. de Vr. 03-10-2019

Deze shop is geweldig het bestelproces verliep zeer duidelijk en ze kwamen hun beloftes na alles op tijd geleverd en gebruik gemaakt van het installatiegemak.
Ik heb een inbouw koelvriescombinatie gekocht tegen een zeer scherpe prijs we zijn dan ook meer dan tevreden.

Albert Geertsema 02-10-2019

Snelle en vriendelijke afhandeling van mijn vragen en de daarna gedane bestelling.Toppie, een zeer tevreden nieuwe klant.

Marjan 02-10-2019

Alles was in orde, de site, de levering en ook de klantenservice. Had nog wat vragen over het plaatsen en werd daarbij keurig geholpen

J. Hermens 30-09-2019

Bij de meeste webwinkels is er geen mogelijkheid om de apparatuur te zien. 123apparatuur biedt deze mogelijkheid wel en dit in combinatie met vakkundig advies. Echt luisteren, actief meedenken en niet standaard het duurste product aanprijzen, maar het in onze situatie het best passende product. Kortom 123apparatuur.nl biedt naast een hele scherpe prijs ook nog vakkundig en persoonlijk advies. Een combinatie niet niet heel veel voorkomt!

Wout peters 30-09-2019

Duidelijke omschrijving van de diverse producten, duidelijke tekeningen met de juiste inbouw maten.
Het plaatje is compleet je weet waar je aan toe bent.

Marcel 30-09-2019

vandaag besteld, morgen al in huis!
overzichtelijke site, makkelijke zoekfunctie

Egbert 30-09-2019

In ben uitstekend geholpen door de medewerker van 123apparatuur. Mijn vragen werden op een professionele wijze beantwoord .

Paulus 29-09-2019

Goede duidelijke product omschrijving en een scherpe prijs.
Als bij de betaling creditcard betalen mogelijk zou zijn is het helemaal perfect.
Genoeg mogelijkheden voor de bezorging. top!

h 27-09-2019

de site ziet er overzichtig uit . alles word duidelijk uitgelegd. heb net iets besteld.

Jeroen 27-09-2019

Uitstekend geholpen door Bertho. Er werd snel gereageerd en uitstekend advies gegeven. Vooral het meedenken en het zoeken naar alternatieven heb ik als zeer prettig ervaren.

Oss 27-09-2019

Via oude apparatuur op deze site gekomen.
Duidelijke aanduidingen van de aangeboden artikelen, goed gefabriceerd.