123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 19246 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij zijn gespecialiseerd in inbouwapparaten, keukens en werkbladen. Kom kijken in onze apparaten- keukens- en werkbladenshowroom, of bezoek onze websites www.123apparatuur, www.123keukens.nl, of www.123werkbladen.nl. In onze showroom tonen wij: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen. Tevens hebben wij een ruime keuze in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens. Ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 2126 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Fam.Visser 20-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service !!

Website was duidelijk.
Geen ingewikkelde handelingen.
Gewoon super!!
Product 's avonds besteld en de volgende dag stond de bezorger om 8.20 uur al voor de deur.
Kan niet beter!

Pascal Vermaire 20-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser kwam ik 123apparatuur tegen. De prijs die werd aangeboden was lager dan de laagste prijs op diverse vergelijkingssites, zonder bijkomende bezorgkosten of andere bijkomende kosten.

Donderdagmiddag besteld, 's-avonds netjes een sms en mailtje dat de bezorging de volgende dag zou plaats vinden. Vrijdagochtend wederom een sms en mailtje met de verwachte levertijd.

Ondanks dat de chauffeur vertraging had ruim binnen de aangegeven tijd afgeleverd. Nette vrolijke man, niet te beroerd om iets extra te doen.

Kortom, een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

G de Man 20-08-2018 Via de website gekocht

zeker voorherhaling vatbaar

Voordelige prijzen voor merk apparatuur ,site is gebruiksvriendelijk en komen leveringsvoorwaarden goed na

Bart 19-08-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf

Snelle levering, meteen duidelijke prijs en denken met de klant mee. De apparatuur werd ook nergens anders goedkoper aangeboden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marieke 18-08-2018 Via de website gekocht

Goede service met paar kleine haperingen

Gekozen vanwege de scherpe deal voor apparatuur voor de keuken, kwamen met nette prijs. Ze konden niet alles tegen de scherpste prijs leveren, meeste gelukkig wel.

De gekozen inductie kookplaat bleek niet leverbaar, helaas waren ze vergeten dit te melden en werd het totaal plaatje met vergelijkbare kookplaat iets duurder. Wel netjes gecompenseerd met een lekkere fles wijn en doos met 6 verpakkingen vaatwastabletten.

Bij de afzuigkap miste 1 onderdeel, 1 keer bellen en een dag later werd het geleverd. Zeer snel en netjes opgelost!

Leveren kon op door ons gewenst moment!

De volgende keer zal ik zeker weer hier kijken voor een nieuwe bestelling... en wie weet is die wel perfect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ed en Cindy 18-08-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Super geweldige service met meedenkende mensen

Zeer fijn geholpen door Karl
Deze denkt met je mee.
2 keer bij 123 apparatuur geweest voor iets te kopen.
Zeer veel keuze en zeer fijn personeel.
Top winkel met zeer overzichtelijke website.

Odilia 18-08-2018 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies

Allereerst de beste prijs voor een artikel !. Goede technische informatie en adviezen. De orderbevestiging heel snel per mail ontvangen. Al met al een hele snelle service.

Mevr Bosch 18-08-2018 Via de website gekocht

Super service en goed geholpen via de chatmogelijkheid

was op zoek naar een specifiek apparaat en wilde niet bellen. De chat was een super uitkomst, snelle reactie, perfect geholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita Nijland 17-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

's Avonds besteld, direct e-mail met bevestiging. De volgende dag om 11.00 uur bezorgd en voor de levering netjes een e-mail ontvangen wanneer bezorgd zou worden.
Keurig ingepakt en bij levering betalen aan de deur.
100% betrouwbaar!!!

Mw. Mavros 17-08-2018 Via de website gekocht

Super nette en snelle service!

Wij hadden nog niet eerder kennis gemaakt met 123apparatuur.nl.. Ging af op de website wat en hoe men presenteerde. Een duidelijke en klantvriendelijke site. Nette aflevering van de Bosch koelkast door de chauffeur bezorger. En stipt op tijd.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen Aarts 17-08-2018 Via de website gekocht

Jammer!

Gisteren een geweldige referentie over 123apparatuur.nl geschreven. Vandaag helaas vergeefs op levering van een vaatwasser gewacht. Erg klantonvriendelijk te woord gestaan toen we belden waar de levering bleef. Reden van niet leveren blijft onbekend. Van enige tegemoetkoming is geen sprake.

Volgende keer CoolBlue maar eens proberen ...

Jammer!

Els Vermeiren 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snel antwoord op mail

Goede prijs, duidelijke website, snel antwoord op mijn vraag. Als de levering nog goed en correct wordt uitgevoerd, ben ik een tevreden klant

RicoG 17-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte telefonies service, goede duidelijke infomatie!!

Perfecte service en hulp word hier aan geboden.Beter als de zelf verzonnen verhalen van de keukenloods over bepaalde apparatuur.
Wij kregen een heel scherp en nette offerte hierzo. Ten opzichte van andere aanbieders. Ik raad het zeer aan via 123 je keuken apparatuur tebestellen

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen Aarts 16-08-2018 Via de website gekocht

GOEDKOOP EN GOED!

Geweldige site met laagste prijsgarantie! Duidelijke beschrijving, snelle service en kwaliteit. I love it!

KBP 16-08-2018 Via de website gekocht

Behulpzaam, snel, accuraat en klantvriendelijk

Een schoondochter gaf de tip de apparaten bij 123apparatuur te kopen, omdat ze er zelf heel tevreden over was. Ze heeft niets teveel gezegd. Nadat we de order hadden geplaatst bedachten we dat we toch maar op inductiekoken over zouden gaan, dus een tweede order. Beide orders werden keurig op dezelfde tijd geleverd.
Tijdens de montage van de keuken bleek dat de verkeerde afzuigkap was besteld. Het merendeel zat al aan de muur. Snel contact gezocht en gevraagd of er geruild mocht worden. Dat mocht, we kregen niet het hele bedrag terug, maar dat was logisch! Een dag later werd de goede afzuigkap geleverd.

Pieter 16-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende website

Makkelijke en zeer toegankelijke site die ook voor de leek goed geschikt is. Ik ben zelf geen kenner en heb er zeer gemakkelijk gevonden wat ik nodig had.

E. Bronswijk 16-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en supersnelle bezorging!

Deze webwinkel heeft een persoonlijke benadering. Ze bellen je dezelfde dag als je om een offerte hebt gevraagd en ze bieden altijd concurrente prijzen. We hebben inmiddels voor de 4e keer besteld en de volgende dag was de nieuwe vaatwasser al in huis!

lisa 16-08-2018 Via de website gekocht

komt afspraken na

ben keurig zoals afgesproken teruggebeld en heb de wave afzuigkap met plasma filter besteld. goede info ontvangen over de apparatuur. vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Hendri 15-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Ze doen wat ze moeten doen met goede prijzen en afleveradres kun je zelfs kiezen net als de datum waarop je het bezorgt wil hebben.

Rolf 15-08-2018 Via de website gekocht

Levert op afgesproken tijd. Super!

Omdat Bol.com de vrieskast niet op de afgesproken datum leverde. Heb ik die bestelling geannuleerd en een ander model bestelt bij 123apparatuur.nl. Ik werd keurig gebeld wanneer ik de vrieskist geleverd wilde hebben. Daarbij kreeg ik op de dag zelf te horen tussen wanneer de vrieskist werd geleverd en dat was een schappelijke range. En een half uur van te voren kreeg ik een sms dat de bezorger er bijna was.

S Martin 15-08-2018 Via de website gekocht

Super voordelig én goede service

Er werd vanaf de offerte tot na de orderbevestiging meegedacht door de service afdeling. Op advies van de verkoper de afmetingen van de gewenste koelkast laten checken bij de keukenboer. Koelkast bleek niet zomaar zonder maatwerk te passen in de ombouw. Het alternatief was al opgenomen in de order + melding van de situatie. Eén telefoontje was voldoende om de order aan te passen.
Bezorger was vriendelijk, voorzichtig en zorgvuldig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.F.K. 15-08-2018 Via de website gekocht

prima service

Shop doet wat het beloofd: 's morgens per email op de hoogte gebracht wanneer de levering plaats zou vinden, vervolgen 20 min voor aflevering gebeld door de chauffeur.

Ulkeman 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer zeer zeer goed

De winkel heeft een goede service met lage prijzen. Je krijgt meteen een offerte als je die aanvraagt voor een product. Zeer klantvriendelijk aan de telefoon en houden zich aan de afspraak. Zeer vriendelijk personeel bij levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mevr Bosch 15-08-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en voordelig

snel geleverd en dat terwijl we het pas na 23:00 uur besteld hadden. Vanochtend al in huis. Tevens waren ze de voordeligste online

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert Stals 15-08-2018 Via de website gekocht

Scherp aanbod voor oven

Na het invullen van het overigens duidelijke formulier op de website een scherpe (de scherpste) aanbieding gekregen voor een oven met magnetronfunctie.
Het telefonisch overleg met de verkoper verliep heel pelzierig en de bedenktijd vormde geen enkel proleem.

Bas kramer 14-08-2018 Via de website gekocht

Netjes volgens afspraak

Al meerdere keren bij 123apparatuur besteld .
Elke keer altijd netjes geleverd en voor een keurige prijs.
Vandaar dat ik eigenlijk standart weer voor het witgoed bij deze web/winkel kijk voor vervangende toestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mvs1984 14-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Oude vaatwasser ging op zaterdagavond stuk, direct online een nieuwe besteld en deze was ook nog eens 40 euro goedkoper dan alle andere aanbieders. Maandagochtend 11.00 stond de chauffeur al voor de deur, deze heeft ook gelijk de oude weer meegenomen! Top geregeld! Vaatwasser doet het super! Bestellen was een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter Verhoeven 14-08-2018 Via de website gekocht

Dhr

Makkelijk en voor vragen gelijk een goed antwoord. daardoor weet je waar je mee af bent.Snelle levering op mijn/onze gewenste dag.

Familie Doo 14-08-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Op de hoogte gehouden van de levering, zelfs en belletje om ons op de hoogte te stellen van een kleine vertraging! Klantvriendelijk en goede service!

Lindsey 14-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig handige website

Makkelijk de juiste producten te selecteren en fijn dat je suggesties krijgt voor alternatieven!
Ik zou het gebruik van de zoekfunctie aan iedereen aanbevelen!

Henk 13-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, laagste prijs.

Bosch vaatwasser op zondagavond besteld. Maandagmorgen om 8.00 uur geleverd!
Dus zeer snelle levering en voor de laagste prijs.
Zeer tevreden, hoef ik geen dag met de hand de vaat te doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rudy 13-08-2018 Via de website gekocht

correcte levering

Zeer snelle levering en snelle orderbevestiging met levertijd, concurrerende prijs en mogelijkheid om oude apparatuur af te laten voeren door chauffeur.

Sandra 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en prima prijs

Het bestellen via de website ging heel makkelijk en snel. De vriezer die ik bestelde werd al een paar dagen later bezorgd. Top ook dat de oude vriezer meegenomen werd. Het scheelde mij een bezoek aan de winkel want via de site was alle informatie goed te vinden en kon ik snel een keuze maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anneke 11-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende aanbieding

Na het vergelijken van diverse aanbieders kwam 123-apparatuur er als beste uit.Een uitstekende prijs voor diverse keukenapparatuur. Veel korting op de adviesprijs en een uitstekende prijs voor een combinatie van artikelen.

Henk Post 11-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en vlot contact

Snel worden teruggebeld om te overleggen. Uitstekende offerte met nog lagere prijs dan in de webshop
Vriendelijke en snelle afhandeling. Zo wil ik graag als klant worden behandeld. Top!

Renée 10-08-2018 Via de website gekocht

Wat een service!

Vandaag ging mijn vaatwasser kapot, ik op internet gekeken, bij 123apparatuur. Mijn koelkast kwam daar ook al vandaan. Om 18,30 uur even gebeld met de klantenservice, en gevraagd of als hem nu bestel ik hem dan ook morgen in huis heb. En jawel hoor, bezorgt dus ook op zaterdag.

Rene 10-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Alles erg overzichtelijk foto's zijn van goede kwaliteit, goedkoopste prijs, en de levering issupersnel.

Lesley 10-08-2018 Via de website gekocht

Nieuwe Siemens Vaatwasser

Erg vriendelijk personeel, deskundig advies en mocht ik nog informatie qua monteren nodig heb mag ik gerust bellen! En ook niet geheel onbelangrijk ze zijn een heel stuk goedkoper dan andere grote bedrijven zoals Coolblue en Bol.com.

Dank je wel voor de service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 10-08-2018 Via de website gekocht

wederom bestelling geplaatst bij 123apparatuur

vandaag voor de tweede keer een bestelling geplaatst. alle keukenapparatuur hadden we al besteld. dit is snel geleverd en netjes in de keuken neergezet door de vervoerder.
nu heb ik een kokendwaterkraan besteld. goeie prijs en goeie service!
kom zeker weer terug
ga zo door

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene 10-08-2018 Via de website gekocht

perfect service

snelle levering en makkelijke site voor de aankoop van al jou .
Ik zal deze site zeker aan bevelen bij al mijn familie en kennisse.n

Josine 09-08-2018 Via de website gekocht

prima service

gebruiksvriendelijk, makkelijk leesbaar, geen moeilijke verwijzing en duidelijk weergave van de artikelen

J.H. te Maarssen 09-08-2018 Via de website gekocht

Prima service ondanks dat de koop niet door kon gaan

Nadat bleek dat het gewenste model niet meer leverbaar was werd er in overleg een ander model geleverd op voorwaarde dat een 2-fasen aansluiting voldoende zou zijn. Dit model bleek echter tijdens de montage toch niet geschikt voor de Nederlandse markt zonder 3-fasen aansluiting. Omdat zowel leverancier als wij onjuist waren geïnformeerd werd zonder discussie overeengekomen het apparaat terug te nemen. Als we een goed alternatief kunnen vinden zullen we zeker bij dit bedrijf terug komen. Prima communicatie, denken mee over mogelijke oplossingen/alternatieven, tijdige levering en coulante klachten-afhandeling. We hebben er vertrouwen in dat ook de financiële afwikkeling zo goed verloopt.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ab 09-08-2018 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven

Op woensdag de vaatwasser besteld donderdag erop zoals beloofd keurig geleverd.
Aardige bezorger zette de machine in de keuken en nam de oude mee.
Om kort te zijn: goedkoop, snel en een goede service

Manon 09-08-2018 Via de website gekocht

Goed bereikbaar, juiste prijs en uitstekend advies!

Al zoekend naar een product kwam ik er al snel achter dat 123apparatuur nagenoeg alles heeft voor de scherpste prijs!.
Toen ik toch een vraag had en telefonisch contact opnam kreeg ik gelijk een medewerker aan de lijn die me vriendelijk het juiste advies gaf. Top! Dus gelijk besteld en kom zeker terug in de toekomst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

N 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

- Goedkoop
- Goede service
- Snelle reactie op vragen
- Product is nog niet binnen, dus daar kan ik nog geen uitsluitsel over geven.

Dirk Bakker 08-08-2018 Via de website gekocht

Super gebruiksvriendelijk en transparant

Via online mijn koel/vrieskast combinatie besteld. Om 23.15 uur besteld en de volgende dag had ik het pakket al in huis. Daarnaast is het een eenvoudige manier van bestellen en heb ik niet van tevoren hoeven te betalen maar bij aflevering. Ideaal dat je deze keuze hebt. Je kunt gerust bij 123 keukenapparatuur bestellen

Léon 08-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Vaatwasser was niet op voorraad. Werd 2 minuten na bestelling gebeld. Kreeg een beter alternatief voor de zelfde prijs. Volgende dag bezorgd. Super proactieve reactie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam.Coolen 08-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Het was heel toevallig wij kende dit bedrijf niet maar de prijs was gunstig.

En de levering snel en correct we zijn zeer tevreden.

Carolien 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service, zo geregeld!

Op aanraden van een vriend gebeld met 123.... ze denken goed mee wat de beste optie voor jou is. Snel telefonisch geregeld en snel de emailbevestiging binnen en de gegevens om contact op te nemen met de monteur. top!

Annemiek 08-08-2018 Via de website gekocht

Wat een aanbieding voor een top product!!

Via google kwam ik uit bij de webshop. Ik vond het meteen een erg overzichtelijke site met een duidelijke en uitgebreide omschrijving van de producten. Het product dat ik eigenlijk wilde stond er niet bij dus ik heb via de chat knop de vraag gesteld of ze deze toch konden leveren en er wellicht ook een aanbieding voor konden maken. En dat konden ze! niet zomaar een aanbieding, ik ben er erg blij mee. Positief verrast mag je het wel noemen. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -