123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

9,0 Lees 20250 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij zijn gespecialiseerd in inbouwapparaten, keukens en werkbladen. Kom kijken in onze apparaten- keukens- en werkbladenshowroom, of bezoek onze websites www.123apparatuur, www.123keukens.nl, of www.123werkbladen.nl. In onze showroom tonen wij: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen. Tevens hebben wij een ruime keuze in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens. Ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 1394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harrie Grutters 21-05-2019
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Al meerdere aankopen gedaan goede prijs een perfecte en snelle levering. Problemen worden goed opgelost.

Dennis 21-05-2019

Goede telefonische bereikbaarheid, zeer snelle reactie op offerteaanvragen en snelle service

Jeroen 20-05-2019

Altijd perfecte service.
Zowel het advies, de orderafhandeling en de bezorging.
Mooi assortiment en scherpe prijzen.

Tommie50 20-05-2019

Deze shop heb ik gekozen voor hun scherpe prijs, maar dat was, 1 van de redenen, ook de snelle levertijd was belangrijk.

M.Groot 19-05-2019

Duidelijke website met veel informatie over de apparatuur en de juiste maten. Ook de foto's zijn duidelijk.

Martin vergouw 19-05-2019

Tot op dit moment is alles volgens afspraak verlopen. het betaling systeem heb ik voor zover als vriendelijk ervaren. Niet alles is nog af gerond op dit moment

Harrie 18-05-2019

Duidelijke site met gebruiksvriendelijke menu´s. Bij elke keuze voor een product, werden nog 3 andere vergelijkbare producten getoond. Erg handig vind ik dat!! Gemakkelijk om een offerte op te vragen.

Pepijn 18-05-2019

Het direct doorgaan naar de bankieren app ging niet helemaal goed maar werd alsnog na 4 seconden doorgestuurd.

Site is prima in gemak en prijzen zijn netjes. Word goed gevonden in google. Well done 😊

Frans van Klingeren 18-05-2019

Ik kan snel en goed op volgorde apparatuur uitzoeken,duidelijke prijzen en vaak snelle levering

MH 17-05-2019

Er wordt na offerte aanvraag direct contact gezocht. Duidelijk, snel levering en mooie prijs.

Aj van t zelfde 17-05-2019

Ben zeer tevreden inductie kookplaat bestelt om 21uur volgende morgen om 10:00 geleverd.
Site goed overzichtelijk. Kort om een aanrader

H.Alders 17-05-2019

Ik heb deze site gekozen door de goede uitleg
Aan de telefoon
En een corecte levering op tijd

W Bos 17-05-2019

Duidelijke website, vriendelijk personeel , scherpe prijzen. Ruim assortiment

Jan 16-05-2019

Ik ben erg prettig en vakkundig geholpen door medewerkers van 123apparatuur. Website is duidelijk en overzichtelijk met de juiste productinformatie.

Arend de Graaf 16-05-2019

Een hele goede service en voorlichting bij het kopen, heel fijn om er te zijn en een eerlijk advies dat is iets wat ik heel belangrijk vind .

Klussertje 15-05-2019

Snelle afhandeling, duidelijke website en goede prijzen. Niet duur. Snelle levering.
Artikel wordt netjes op tijd geleverd.

Jan 15-05-2019

Duidelijke webshop, goede prijzen voor de apparatuur, makkelijk te navigeren in de shop.
Klantenservice goed bereikbaar.

johan 14-05-2019

123 apparatuur handelt snel en levert snel uit tegen een prima prijs! Wat mij betreft de standaard webshop voor keukenapparatuur.

ingrid huybrechts 14-05-2019

Ik kan de winkel 123apparatuur.nl aan iedereen aanbevelen!!!!!

Ik ben supertevreden over het ganse bestelproces tot en met de levering inbegrepen.

Ik had zeer snel een duidelijke offerte, prijs was ook heel goed, kort erna kreeg ik al een mailtje dat de oven ging geleverd worden vandaag (14 mei), deze morgen kreeg ik om 7 uur een mailtje met het tijdsvenster (in mijn geval tussen 10 en 14 uur).

Om 11u40 kreeg ik een vriendelijk telefoontje van de bezorger dat hij er om 13 uur zou zijn en inderdaad hij was stipt op tijd en hij heeft ook zoals overeengekomen de oude oven meegenomen.

De bezorger was zeer gedienstig, nogmaals hartelijk dank hiervoor !!

Ik geef dan ook mijn complimenten aan het ganse team van 123apparatuur.nl voor de superfijne samenwerking !!!

Ik kan deze website aan iedereen aanbevelen.

Wier 14-05-2019

zeer goed geholpen door ..... (weet zijn achternaam zo niet) door advies en uitleg te krijgen van 123apparatuur.nl

Tonny 14-05-2019

We zijn zeer goed via de telefoon voor gelicht over een inductie kook plaat.
Hij is net besteld dus nu de aflevering nog afwachten.

JD 14-05-2019

Duidelijk en persoonlijk advies door ervaren verkopers. Blijven beschikbaar voor vragen en advies.

Maarten 13-05-2019

Makkelijke en overzichtelijke website, voldoende informatie, gevarieerd aanbod.

Riet 13-05-2019

Goed advies, super scherpe prijzen! Ik kon geen enkele andere leverancier vinden die zo scherp kon leveren. Werd erg goed geholpen! Vriendelijk personeel. Snelle afwikkeling.

Peter 13-05-2019

Onze oude inbouwoven gaf na 9 jaar de geest. Via de site van Kieskeurig bleek 123apparatuur.nl de beste aanbieding te hebben voor een soortgelijk model. En ook nog eens de snelste levering. En daarin werden we niet teleurgesteld. Bovendien werd het oude apparaat kosteloos meegenomen. Veel betere service, lagere prijs en duidelijkere website dan veel anderen.

Marije 13-05-2019

Ik vind 123apparatuur een absolute aanrader. Wij bestellen nu voor de tweede maal al onze inbouwapparatuur bij 123apparatuur en tot nu toe met een uitstekende service. De artikelen worden aan huis bezorgd, zijn keurig verpakt, de communicatie verloopt erg goed en het is zelfs mogelijk alles te bekijken in de showroom. In prijs scheelt het ontzettend veel met wanneer je naar een keukenboer of andere website gaat. Kortom, topkwaliteit voor een leuke prijs.

David Morel 12-05-2019

Excellent service! Great website with clear explanation of each product - very intuitive

Henk 12-05-2019

Goede website
Duidel overzichtelijk en snell reactie tijd
Ook sterk concurerend

Klaasen 12-05-2019

Online een bestelling geplaatst (9-05-2019), zeer overzichtelijke site en geen problemen bij de bestelling.
Op de factuur stond levering zsm, de volgende dag al in gebruik genomen.
Nu kunnen we weer genieten van de heerlijke gerechten uit onze oven. (CMG8760C1)

Jan Schreiner 11-05-2019

Prima service, direct gebeld over mijn verzoek. Goede uitleg en directe uitvoering. Bestelling netjes telefonisch aangekondigd . De Siemens oven is al in gebruik.

M. 10-05-2019

Deze shop is de goedkoopste qua prijs voor de quooker flex combi RvS. Er worden geen bezorgkosten in rekening gebracht.
Ideaal is bestellen tot 23.59u en de volgende morgen wordt de bestelling meteen geleverd. Daar zitten nog geen 12u tussen!!
Bij de levering belt de chauffeur netjes een half uurtje van te voren om te zeggen dat hij onderweg is.
Kan alleen maar zeggen: dit is super!!!!! Zo hoort iedere winkel te zijn.
Want via IDeal moet je wel direct betalen, dan mag een winkel ook direct leveren!

JF 10-05-2019

Makkelijk te bestellen. Duidelijke omschrijving bij het product. Heel fijn dat er telefonisch een bezorgafspraak wordt gemaakt en dat dit per email weer bevestigd wordt en dat ook nog eens de chauffeur een half uur van te voren belt. Erg goede service!

JO 10-05-2019

Heel fijne telefonische verkoper, waarbij goed geholpen wordt met de technische begeleiding, zodat je zeker bent dat je de juiste onderdelen kiest die ook bij elkaar passen. Daarna keurige and razend snelle, scherpe offerte.

C.mossel2@kpnplanet.nl 10-05-2019

De winkel geeft een eerlijk beeld over het product dat je zoekt.over prijs en kwaliteit.

Arjan 10-05-2019

Goede assitentie met het maken van een keuze.
Snelle reactie omtrent de vragen die ik gesteld had.

Dirk 10-05-2019

Via kieskeurig bij 123apparatuur.nl terecht gekomen en door de heldere, makkelijke site daar ook meteen besteld.

Simone 09-05-2019

Op de site staat echter voor 23:59 besteld volgende dag in huis. Dit klopt gelukkig niet.
Ik had een oven besteld en deze was binnen 3 dagen bezorgd. Dag van te voren belde het bedrijf wanneer ik hem geleverd wilde hebben, toen ik zei zo snel mogelijk zei ze gelijk is morgen goed? Toen ik had toegestemd zei ze dat ik om 7uur een smsje zou krijgen en de bezorger 30 minuten van te voren zei bellen. Ook dit was helemaal waar, echt top service!!!!

Belia 09-05-2019

Uitgebreid aanbod. Goede prijzen (helaas ook veel "op aanvraag" waardoor je geneigd bent het weer weg te klikken). Snelle reactie op de aangevraagde offerte met daarbij scherpe prijzen.

Peter 09-05-2019

Na de eerste keer een bestelling geplaatst te hebben en deze, volledig naar tevredenheid te hebben ontvangen, nu een tweede bestelling geplaatst.
Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Deze winkel is een aanrader op alle gebied.

Marcel 09-05-2019

Goed assortiment en levering binnen een dag. Overzichtelijk selectiemogelijkheid om tot het gewenste resultaatie te komen.

Gerard 09-05-2019

Vandaag een combimagnetron van AEG besteld . Omdat deze maar een bepaalde afmeting mocht hebben , eerst via de mail contact gezocht met 123 keukens of zij deze op korte termijn konden leveren . Volgens Bertho was dit het geval en hij bood mij ook nog een leuke korting . Alles zeer snel kunnen regelen . Hij wordt zo spoedig mogelijk geleverd .

Eusje 08-05-2019

Super geholpen en zeer mooie aanbieding.
Kan niet wachten tot het geleverd word.
😍😍😍

passie68 08-05-2019

een mooi kompleet pakket van Inventum gekocht. voor een super prijs. goede kwaliteitsproducten. zeer tevreden over de bezorging. Ik was de eerste keer niet thuis en later werd het pakket met post nl bezorgd.

Rowdy 08-05-2019

Gebruiksvriendelijke website. Telefonische helpdesk was direct bereikbaar en ik werd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Scherpste prijs voor de vaatwasser die ik wilde hebben.

Anja crabbé 07-05-2019

Zeer lang getwijfeld wegens het grote aanbod. Zeer mooie toestellen. Duidelijk, vlot en makkelijk in gebruik.
Zeer vriendelijke groet,
Anja Crabbé

Monique van Oijen 07-05-2019

We waren heel erg goed geholpen fijn advies gekregen. Ze raden ons aan om naar Hoofddorp te gaan kijken. Dat vonden we erg goed. De levering liep uitstekend. En de prijs dat scheelt echt veel. Zeer tevreden

Janneke 06-05-2019

Het assortiment is enorm en je vindt gemakkelijk wat je zoekt. Daarnaast krijg je snel een offerte van de apparatuur.

Rien 06-05-2019

Perfect geregeld donderdagavond de bestelling gedaan Zaterdagmorgen afgeleverd en met een hele mooie korting en bij aflevering betaald ik heb niets te mopperen .

Jan D 06-05-2019

Snelle reactie op mail en concurrerende prijzen. Goeie website waar alles duidelijk te vinden is. Helemaal goed.

Beijer 05-05-2019

Een mooie site en alles makkelijk te vinden. Ik wist precies wat ik zocht en door de artikelnummers in te vullen kwam de juiste apparatuur te voorschijn.
Site om zeker aan te raden bij vrienden!!