123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij van 123apparatuur zijn gespecialiseerd in alle merken inbouwapparatuur. Wij kijken graag samen met u naar de passende oplossing voor de vervanging van of aanschaf van uw nieuwe inbouwapparatuur. Onze specialisten staan u via mail, chat of telefoon graag te woord. Indien u meerdere apparaten zoekt vraag dan vrijblijvend een offerte aan. Bezorgen doen wij met onze eigen bezorgdienst, afhalen is ook mogelijk op onze locatie in Tiel.

Deze score is berekend op basis van 552 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stephan 28-07-2021

Ik ben snel en goed geholpen met het bestellen van mijn kookplaat met afzuiging. Ik had vragen over de circulatie en welke systemen ik nodig had en daarbij heeft 123appratuur mij verschillende opties en oplossing aangeboden. Dus een hele goede service en prijs als ik vergelijk met andere sites.

vd Aa 28-07-2021

Site is helder en overzichtelijk. De koel-vriescombinatie was gusntig geprijsd, prijs lag lager dan de adviesprijs.

Zoran Nikolic 28-07-2021

Concrete, vriendelijke en professionele service! De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Recht toe, recht aan service.

Jeffrey Rijnders 28-07-2021

Ik heb telefonisch contact gehad. Gesproken met een uiterst vriendelijke medewerker, die mij perfect informeerde over het product wat ik wilde bestellen, een Neff inductie inbouw kookplaat.
Ik kreeg zeer deskundig antwoord op al mijnvragen over dit product en mijn vertrouwen in dezefirma 123apparatuur is groot!!
Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan voor iedereen die plannen heeft om inbouw keuken apparatuur aan te schaffen en zal ook mijn netwerk van relaties informeren, een het bedrijf aanbevelen.
Nogmaals TOP!!!

Tintel 27-07-2021

Fijne web winkel. Persoonlijk contact met verkoop verliep prettig. Levering ging snel.
(Nu 2e keer dat ik hier keukenapparatuur heb gekocht).

Boyd 26-07-2021

Na dat ik vorige maand een Bora kookplaat bij jullie heb besteld omdat de keukenboer deze niet op tijd kon leveren nu weer wat besteld. Na een foutieve slechte installatie van de kookplaat/afzuiging hebben jullie mij weer super geholpen met het uitzoeken van de juiste afvoerbuizen. Ook dingen die ik zelf zou vergeten noemen jullie op en inderdaad die hebben de vorige monteurs ook niet geïnstalleerd. Dus die moet ik nog bestellen.
Jullie zijn altijd vriendelijk ook al ben ik misschien lastige klant doordat ik een slechte keukenmontage heb ervaren. Jullie blijven ook altijd rustig en er zit totaal geen druk op om iets te kopen als ik jullie bel.

Enige punt waar jullie niet perse iets aan kunnen doen is montage, helaas kan dat dus blijkbaar niet meer. Niet perse jullie probleem omdat mijn keukenboer dit goed zou moeten doen, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in.

Roberta 26-07-2021

Ik heb 2 maanden geleden een Bosch keramisch fornuis besteld vandaag is hij geleverd ben er super blij mee netjes verpakt en kreeg een telefoontje van de chauffeur dat hij met 10 minuten aan zou komen perfect .
Heb weer voor een Bosch gekozen heb 20 jaar met mijn vorige fornuis gedaan en hoop weer net zoveel plezier van het fornuis te hebben dan van mijn vorige
Levertijd was een beetje lang maar ik werd netjes op de hoogte gehouden!
Heb ook korting ontvangen had hem ergens anders goedkoper gezien en heb hem voor die prijs mogen ontvangen hele fijne service en een hele vriendelijke klantenservice!

Lisa 23-07-2021

Gelukkig is er een winkel die je gewoon kan bezoeken.
Met erg aardig personeel die ook met je mee proberen te denken.
We hebben ons apparatuur vorig jaar hier aangeschaft en een nieuw filter bestellen gaat erg makkelijk en is goedkoop

Gj 22-07-2021

Zeer snel geholpen..... heb gekozen voor afhalen dit was in slechts enkele minuten geregeld...en draait inmiddels perfect. home connect is een aanrader:-)

Stephan 21-07-2021

Een pro-actieve houding met kundig advies en erg goed met me meegedacht in de keuzes. Ik heb veel vertrouwen in de bestelling en dat de verhouding met de prijs goed is.

Weustink 19-07-2021

Snelle reactie goede prijs. Alles gaat snel en eenvoudig.
Website is overzichtelijk

Ellen 19-07-2021

De website werkt goed. Voldoende keus. Daarnaast na het mailen over een offerte, kregen we al snel een belletje met informatie. Klantvriendelijk. Geven ook advies in wat wel of niet een goede keus. Top ervaring.

Nicky 16-07-2021

We hebben alle apparatuur voor onze nieuwe keuken bij 123apparatuur.nl besteld. De offerte was ruim lager dan die van de keukenleverancier. Al mijn mailtjes met vragen zijn netjes beantwoord en zelfs nog een korting gekregen.
Tot nu toe zeer tevreden, hopelijk kunnen ze de leverdatum ook halen en kunnen we over een aantal maanden genieten van onze keuken met nieuwe apparatuur van 123apparatuur.nl. Wel is al goed verteld dat levertijden nu wat langer kunnen zijn dan normaal.

SKU83 13-07-2021

Ik heb bij 3 webwinkels prijzen opgevraagd en in eerste instantie kwam 123 apparatuur niet als goedkoopste uit de bus.
Wel kreeg ik direct een persoonlijke email terug met enkele terugkoppelingsvragen waar ik zelf niet aan gedacht had. Bijvoorbeeld let op, als je deze oven en koffiemachine koopt, hebben ze niet dezelfde grootte qua display, dus op het oog is dit minder mooi. Had ik zelf niet aan gedacht, dus net dat stukje service zorgde er bij mij voor dat 123 apparatuur wel de voorkeur kreeg op basis van klantbenadering.
Toen ik vertelde dat zij niet de goedkoopste waren, hebben ze nog even gekeken wat er aan de prijs gedaan kon worden en hier zijn we samen goed uitgekomen.
Daarnaast erg tevreden over het meedenken in levertijd, extra garantie en het wijzen op het retour nemen van oude apparaten.
Al met al dus erg tevreden over deze manier van handelen!

Danilo 12-07-2021

Fijne site met veel keuze ,
Helaas is de levering vertraagd maar wel netjes een berichtje van gekregen

piet 12-07-2021

Was allemaal goed geregeld , snellen bezorging en vriendelijke telefoniste.

S 09-07-2021

Snel en duidelijk contact. Alles wat wij moesten weten was direct antwoord op.

Een tevreden klant 08-07-2021

Al jaren zijn we klant bij 123keukens&apparatuur.nl. Nu voor onze nieuwe keuken zijn bij verschillende winkels langs geweest maar we komen weer uit bij 123keukens&apparatuur. Het betreft een overzichtelijke website, voldoende keus, aanvullend telefonisch advies en een scherpe prijs. De apparaten zijn nog niet geleverd maar ik ben er van overtuigd dat de levering ook goed zal gaan, dit op basis van gedane ervaring

Mulder 06-07-2021

Eccelente en klantvriendelijke hulp bij het komen tot de gewenste producten. En het betreft hier niet toevallig 1 medewerker maar heb deze ervaring met verschillende medewerkers van 123apparatuur.nl. Product kennis is op niveau!

Tevreden klant 06-07-2021

Website met een groot en uptodate aanbod aan keukentoestellen. Zeer klantvriendelijke website om offertes aan te vragen, Goede offerte opvolging en duidelijke informatie gegeven bij het telefonisch contact.

Marc 05-07-2021

Telefonisch informatie gevraagd en besteld. Buitengewoon vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan en ook nog extra korting gekregen! Levering moet nog plaats vinden, maar daar heb ik het volste vertrouwen in.

Mike 05-07-2021

Keurig geholpen, snel te woord gestaan. Goed advies en mee gedacht.
Prima service.

Rob Van Gool 02-07-2021

Goede uitleg aan de telefoon Goed prijs. Netjes behandeld. Levertje wel wat lang maar daar kan de winkel niets aan doen.

DennisD 30-06-2021

Echt gewoon een topshop; Goed contact vóór de aankoop. Levering helaas eerst uitgesteld maar gelukkig daarna alsnog rond de geplande datum. Steeds netjes via e-mail op de hoogte gebracht van elke wijziging.

Levering en plaatsing super snel door professionele en beleefde monteurs.

Linda Grimminck 29-06-2021

Elke winkel/webshop belooft de laagste prijsgarantie. Maar 123apparatuur.nl komt deze belofte echt na. Hier word je nog persoonlijk en klantgericht geholpen. En een super goede service. Absolute aanrader....

Erwin Gerritsen 29-06-2021

Het geven van een 10 (tien) is zo makkelijk, maar in dit geval verdient 123keukens&apparatuur dit dubbel en dwars. Want een offerte die ik al weken geleden heb mogen ontvangen, blijft, door omstandigheden in deze rare corona tijd gewoon, zonder enig probleem weken en weken langer, gewoon geldig. Vele malen mailtjes op en neer, diverse vragen, geduldig beantwoord, keurig mee gedacht ivm verouderd model, daar een keurig vervangend product voor gevonden.
Werkelijk waar TOP service, maar ook TOP afhandeling en verwerking van geheel!!

Joyce 29-06-2021

Snelle reactie op mail! Vandaag besteld, nu even afwachten wanneer hij wordt bezorgd.

Inkje 28-06-2021

Duidelijke website. Makkelijk bestelproces. Snelle levering. Handig dat er bij bezorging gepind kan worden voor de levering.

André 28-06-2021

Zeer goed bereikbaar. Duidelijke omschrijvingen van alle apparatuur. onbeperkt deskundig advies bij de keuzes. Ik heb de offerte wel 10 keer aangepast en dat was geen enkel probleem

Sven 25-06-2021

Voor een nieuw keuken-gedeelte waren wij online op zoek naar 2 inbouw apparaten. Er zijn zoveel mogelijkheden en ook qua merk lijken de verschillende series verschrikkelijke veel op elkaar. Toen ik 2 apparaten van Atag had uitgekozen en per mail een offerte op vroeg, werd ik binnen 5 minuten gebeld. Ik had 2 verschillende series gekozen waar qua uiterlijk enkele verschillen in zitten. Zeer tevreden dus dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld! Aanrader qua prijs en service!!

helma 24-06-2021

Goede website, makkelijk zoeken en veel informatie.
naar 1e verdieping brengen tegen aantrekkelijk tarief.

Jos 24-06-2021

Kort maar krachtig.
En ook nog scherp geprijsd. En doen wat ze beloven.
Prima dus!

Apperatuur.nl 23-06-2021

Top service snelle levering vriendelijke medewerkers mee denkend en advies op maat je gaat tevreden de shop uit

Frank Leever 22-06-2021

Als je belt krijg je direct iemand aan de lijn die je vakkundig te woord staat en helpt bij je bestelling. Prijs en kwaliteit staan in prima verhouding tot elkaar. Vlotte levering en installatie.

Theo verbruggen 21-06-2021

Overzichtelijk website en uiteindelijk Goede prijs en goede communicatie en snelle levering

Gerrit Koelman 21-06-2021

Een prima shop, doen ook wat ze beloven, ik had ergens anders een afzuigkap gezien,en 123 apparatuur levert deze voor dezelfde prijs.
En je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan.
Echt super

Janine 18-06-2021

Ik bestel nu de 2e keer apparatuur voor een keuken. Ben erg tevreden over uitleg, levering en betalen bij aflevering.

Ilknur tevkir 17-06-2021

Altıjd seneler reactie.ik heb veel van 123apparatuur gekocht.. nooit enkele probleem gehad.

S.Duruca 17-06-2021

Voor dezelfde product op elke site gecontroleerd de laagste prijs was toch echt bij 123apparatuur.nl tevens de optie pinnen bij deur super Service 🥰

S en R 16-06-2021

Dezelfde dag van aanvraag een offerte ontvangen, goed en snel contact met *** waarmee we een mooie deal hebben gesloten voor alle apparatuur van onze nieuwe keuken.
Bedankt voor je hulp en advies!

Patrick 12-06-2021

Altijd de scherpste prijs. Betrouwbare levering volgens afspraak. Niet alleen inbouwapparatuur. Ook losse componenten verkrijgbaar. Goede helpdrsk

Peter 11-06-2021

Goede prijs kwaliteitsverhouding, denken mee wat je allemaal nodig hebt om zelf te installeren.
Duidelijke uitleg en staan je vriendelijk te woord als je vragen hebt.
Ik kan dit bedrijf aanraden, mocht je ook apparatuur nodig hebben.
Over de levering kan ik nog geen oordeel geven, heb vandaag besteld vandaar cijfer 9 i.p.v 10. 😀

Peter 11-06-2021

Vriendelijk en correct te woord gestaan met de juiste uitleg voor het plaatsen van de vaatwasser

vdBorg 09-06-2021

Betere offerte dan de concurrenten, reageren snel op mails en passen de offerte moeiteloos aan bij wijzigingen

Henkjan 08-06-2021

Zeer vriendelijke en professionele afhandeling Ze maken inderdaad de belofte waar dat ze de goedkoopste zijn
Tot op heden al mijn inbouw apparatuur hier besteld

Wim 08-06-2021

Snelle beantwoording en offerte. Duidelijke
Website. Eerdere ervaring ook positief.

B. vd Hoogen 06-06-2021

Ze zijn scherp in hun prijzen. De koelkast die ik heb besteld is 200 euro goedkoper inclusief monteren dan ik bij een ander bedrijf zou moeten betalen. Je wordt netjes te woord gestaan en geholpen en als er iets mis gaat dan wordt dit netjes voor je hersteld. Bij de eerste installatie deed de nieuwe koelkast het niet. Dit is 2 weken later opnieuw gedaan naar alle tevredenheid.

chris 03-06-2021

Een goede overzichtelijke website. Bij vragen een duidelijk antwoord, zeer correcte bejegening en geen ellenlange wachttijd. Levering middels een planningafspraak (klantgericht) en een tijdvenster, wat in het leveringsproces verkort wordt tot op een kwartiertje nauwkeurig! Uitstekende aankoop ervaring. Aan te bevelen!!

ger 03-06-2021

Waar vind je dat nog, een bedrijf dat persoonlijk contact net zo belangrijk vindt als een scherpe prijs. Bij 123apparatuur hebben ze dat goed voor elkaar. Na de offerteaanvraag kreeg ik al een meedenkend telefoontje dat zeer behulpzaam bleek om m'n gedachten nog eens op een rijtje te krijgen. Ik heb het advies niet overgenomen maar mede door dat telefoontje heb ik nu besteld wat ik echt wilde. Tegen een scherpe prijs. De levertijd van één apparaat bij de leverancier bleek een drama, daarom kreeg ik het een tijd geleden al een aanbod om de apparatuur zonder meerkosten in delen geleverd te krijgen. Recent dat toch maar laten doen, snelle reactie op mails en adequate reactie per telefoon. Vandaag dus deels geleverd. Aardige behulpzame jongelui. Na leveren gelijk gepind, ook dat is zeker een voordeel. Niks vooruit te betalen. Prima zo, ik ben er blij mee.

Frances Swets 02-06-2021

Heel fijn dat alle producten in de webshop voorzien zijn van maatvoering, dat maakte voor ons de keuze een stuk eenvoudiger