123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

9,0 Lees 19024 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Kom kijken in Nederlands grootste apparaten- en werkbladenshowroom van Nederland.   In onze toonzaal showroom kunt u het volgende zien: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - ca. 500 inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen; - gespecialiseerd in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens; - ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 2284 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Andre Baas 18-06-2018 Via de website gekocht

Netjes en volgens afspraak afgeleverd !

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Als iets goed afgesproken word zijn er geen problemen meerdere berichten en telefoontjes gehad over levering etc TOP

Gideon Burgel 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima webshop!

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Heel correcte levering met info vooraf! En dan nog tegen zeer concurrerend tarief! Ga zo voort! Ben geen enkele tekortkoming tegengekomen. Doet precies waar ze voor staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

WickedElvis 18-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

In eerste instantie niet op voorraad. Ben netjes op de hoogte gehouden van levering en heb het product zelfs iets eerder gekregen als toegezegd. Service zoals het hoort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anton 15-06-2018 Via de website gekocht

duidelijke website

Duidelijk makkelijke website, snelle levertijd als de vaatwasser inderdaad morgen geleverd wordt. Bij voorbaat dank voor de snelle service

De Lorijn 15-06-2018 In de winkel gekocht
Tiel

We zijn zeer prettig en professioneel geholpen.

Na een online offerte aanvraag hebben we een afspraak gemaakt In Tiel hier werden wij zeer vriendelijk geholpen door xxx.
Na het vragen van de maatvoering is er goed meegedacht wat onze wensen waren.

Corneille 15-06-2018 Via de website gekocht

Snel en scherp

Zoals altijd weer een scherpe deal en snel geholpen. Ik adviseer 123apparatuur.nl ook aan bij vrienden en kennissen.
Tot de volgende bestelling!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

jolanda hilkhuysen 15-06-2018 Via de website gekocht

uitmuntende communicatie, aflevering/bezorging!

ik had nog niet eerder van 123 apparatuur gehoord, maar is me erg goed bevallen!!
duidelijke website, snelle levering!
keurig afgeleverd.

Theo 14-06-2018 Via de website gekocht

Afwasmavhine

Zeer snelle levering.
Wat prettig is dat je op de hoogte wordt gehouden hoe laat er ongeveer de levering krijgt via een SMS.
Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mj van Lunteren 14-06-2018 Via de website gekocht

Service waar je wat aan hebt!

Ik was op zoek naar een vaatwasser en kwam bij jullie op de site. Ik heb gebeld omdat ik dat toch wat fijner vind als zelf wat zoeken. Ik werd in contact gebracht met een jongen die Luca heet, een vriendelijke jongen die tenminste wist waar hij over sprak, en de tijd nam om mijn wensen aan te horen. Samen zijn wij tot een product gekomen en heb ik het gekocht! Hardstikke bedankt voor de goede service en voortaan als ik weer eens wat nodig heb weet ik gelijk wie ik moet bellen, jullie dus!!! Nogmaals bedankt!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bas Kruysdijk 14-06-2018 Via de website gekocht

Beter dan afgesproken!

Gekozen product was niet voorradig, iets duurdere versie geleverd gekregen voor zelfde prijs. Levering was op tijd, bezorger belde ook nog even van te voren. Perfect geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Spierings 14-06-2018 Via de website gekocht

Alles zoals afgesproken.

Bestelling via duidelijke webside, prima.
Een telefoontje, alles als afgesproken.
Bezorging bijna op de minuut nauwkeurig.
kortom, TEVREDEN.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

de Groote 14-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Duidelijke website. Wij werden goed geïnformeerd toen we belde met vragen over een product. Binnen een week bezorgd en op zeer professionele wijze geplaatst. Erg tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry 14-06-2018 Via de website gekocht

Prima orderafhandeling

Vaatwasser van Siemens besteld en toe die niet snel geleverd kon worden werd een vervangend duurder type van Bosch aangeboden

Fam van Nunen 13-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

We bestelden de vaatwasser om 23.30 u. en de volgende ochtend om 08.30u. werd hij al bezorgd! En hij was zelfs €10 goedkoper dan bij andere aanbieders die een cashback actie aanboden...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 13-06-2018 Via de website gekocht

Aankoop is snel en correct geleverd. Vriendelijke bezorger.

Shop was voor mij onbekend. Op basis van de reviews en het feit dat de shop op Kieskeurig staat gaf mij een vertrouwd gevoel en heb ik zonder zorgen de aankoop gedaan. Prijs en fysieke aanwezigheid van het bedrijf redelijk bij mij in de buurt gaf de doorslag om bij deze shop de aankoop te doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hilda 13-06-2018 Via de website gekocht

Jammer dat de oude vaatwasser niet meegenomen is.....

Aangezien wij zelf niet thuis waren heeft onze dochter de nieuwe vaatwasser in ontvangst genomen. Nu staat er in de bevestigingsmail dat je de bezorger er op moet attenderen de oude vaatwasser mee te nemen. Maar als hij buiten klaarstaat is het toch een kleine moeite even te vragen of die mee moet? Blijven staan dus, jammer, verder supersnelle service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jan drok 12-06-2018 Via de website gekocht

vlotte levering en goede service

altijd een goede prijs kwaliteit verhouding en een uitstekende vlotte levering. klantvriendelijk en uitstekende website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mirjam & Richard 12-06-2018 Via de website gekocht

Erg fijne service.

Toen bleek dat de gewenste muurkraan niet meer geleverd werd was het geen enkele moeite om, samen met mij, rustig in het gehele assortiment te kijken naar een zo goed mogelijk alternatief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fleur 12-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering maar DRAMATISCHE terugbetaling retour 2,5wk!

In eerste instantie was ik blij met de snelle levering van mijn aankoop. Helaas bleek de hoogte van de vaatwasser niet te kloppen (te laag), terwijl ik dit eerst overlegd had met de klantenservice en zij mij toegezegd hadden dat het zou moeten passen (de pootjes konden omhoog geschroefd worden tot de gewenste hoogte), echter kregen wij dit niet passend i.c.m. het deurpaneel - de vaatwasser kon hierdoor maar een stukje open.

We hebben direct een (duurder) ander type besteld welke snel geleverd werd. Maar inmiddels waren we wel 3 dagen verder.

ECHTER: ik heb het aankoopbedrag na 2.5 week sinds het ophalen nog steeds niet retour ontvangen en vind dit i.c.m. slecht advies klantenservice erg onprofessioneel.

De prijs was niet goedkoper dan andere aanbieders, de levering was wel snel maar dat is bij andere aanbieders ook zo. De slechte afwikkeling van mijn retour - hetgeen niet nodig was wanneer het advies van de klantenservice deugde - laat mij besluiten hier nooit meer wat te bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Bertje 12-06-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Zaterdagmiddag om half 5 gebeld met de klanten service, inductie kookplaat besteld tegen een heel aantrekkelijke prijs.
Ik ben super goed te woord gestaan door een medewerker, had binnen 1 minuut een mail met alle gegevens!
Je word constant op de hoogte gehouden van je bestelling, maandag morgen om 7:00 een berichtje met de levertijd.
Om 7:30 werd de kookplaat al geleverd, deze is terplaatse door de bezorger gecontroleerd op beschadigingen, super service van 123apparatuur!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annette 12-06-2018 Via de website gekocht

alles zoals beloofd

Snel goede prijs volgens afspraak zaterdag besteld en maandag in huis , Netjes de dag van levering bericht van bezorgtijd,

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

h.beumer 12-06-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

we vonden de site erg overzichtelijk en goed duidelijk. er werd voldoende informatie gegeven over het door ons bestelde product.

De Lange 12-06-2018 Via de website gekocht

Top webshop!

Al vaker hier wat besteld, er wordt altijd gekeken of er nog extra korting mogelijk is, heel fijn! Groot assortiment en hele scherpe prijzen! Goed mailcontact en ook telefonisch.

Jan Kuijpers 12-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prijs goed, Vlotte levering. Duidelijke afspraken over tijdstip van levering. Betaling via een ideal link.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

m de Ruiter 11-06-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Van bestelling tot aan de levering is alles top. Mede daarom opnieuw na een koelkast nu een afwasmachine besteld. Op de site wordt aangegeven " elders goedkoper laat het ons weten". Zelfs die afspraak wordt keurig aan gehouren en kreeg ik mijn apparaat voor de lagere prijs. Top service dus!

M 11-06-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk advies

Ik zou echt aanbevelen om je apparatuur hier te bestellen. Ik had een type vaatwasser in mijn hoofd, maar Luca was zeer scherp door mij te wijzen dat deze vaatwasser minder geschikt zou zijn voor mijn type keuken. Goed geluisterd naar mijn wensen zijn we op een ander model uitgekomen. Hij moet nog binnen komen maar ik ben er nu al blij mee!

Joyce 11-06-2018 Via de website gekocht

Zo wil je als consument dat het gaat. Puike service

Zaterdagmiddag besteld, maandagochtend voor 08:00 uur geleverd. Na online bestelling via mail op de hoogte gesteld van levertijd vaatwasser. Een nette bestelbus, een nette chauffeur en binnen vijf minuten staat de nieuwe apparatuur binnen en de oude in de bestelbus. De bestelbus zat helemaal afgeladen vol met diverse apparatuur en alle verpakkingsmateriaal zag er ongeschonden uit ...... en dat zegt mij genoeg. Samengevat: van bestelling tot aflevering uitnuntend!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gryson 10-06-2018 Via de website gekocht

Prima!

Duidelijke uitleg , veel terug te vinden aan apparatuur gegevens en leuke prijzen, keuze om af te halen en te bezorgen

Gerard Lascaris 10-06-2018 Via de website gekocht

Terug bellen

Ik belde al vroeg en .... moest de computer nog opstarten. Dat gaf enige problemen. Maar .... pakte direct alles goed op. Vroeg wat ik wilde en zou terug bellen. Inderdaad later een telefoontje van Luca en met een nog iets lagere dagprijs kon hij toch wat voor mij betekenen. Woord houden en afspraken nakomen zijn voor 123 keukenapparatuur kennelijk heel gewoon. Chapeau !

GD 10-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering, netjes mee geholpen te plaatsen in de garage zonder extra kosten. Duidelijk en snel. Prima dus.

Ed 10-06-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Super bedrijf

Aardige en eerlijke gasten die geen poeha hebben.
Gewoon oude jongens krentenbrood.
Zeggen hoe het zit en niet het duurste aansmeren maar gewoon reëel meedenken met de klant.
Super fijn

Gijs Janssen 09-06-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak!

Super service. Enkele dagen tevoren hoor je hoe laat je aankoop aan de deur wordt geleverd. Tijdstip is vrij nauwkeurig. Apparatuur werd keurig binnen neer gezet. Mijn volgende aankoop weer bij 1-2-3 Keukenapparatuur!

Tevreden koper 09-06-2018 Via de website gekocht

Goed meegedacht!

De prijzen zijn gunstig, dat was het eerste. Na bestelling zeer correct geholpen en duidelijk advies gekregen. 123Apparatuur was bekend met onze keukenbouwer dus dat was erg prettig.

Henk Kranendonk 09-06-2018 Via de website gekocht

Direct en met verstand van zaken

Heldere beschrijving van de gekochte produkten ook met name in de offertes die verstuurd worden. Voorts is de helpdesk terzake goed geïnformeerd wat het beantwoorden van de vragen ten goede komt

Marcel Peters 09-06-2018 In de winkel gekocht
123 apparatuur in Sliedrecht

Vriendelijk ontvangst, goed advies en service.

We hebben goede ervaring met deze winkel, afgelopen jaren al heel veel gekocht. ook werkbladen en vooral apparatuur.
Levering altijd op tijd en keurig afgeleverd. Top!
Website duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jayjay wijngaard 09-06-2018 Via de website gekocht

Top service zelfs geholpen om mee naar boven te tillen!

Site was heel duidelijk en een hele snelle levering betaling was ook heel simpel en de koelkast werkt prima en extra garantie !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.W. Groeneveld 09-06-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Fantastisch bedrijf met een prachtige website, heb onlangs een nieuwe vaatwasser gekocht op vrijdag, deze werd maandag al geleverd. Je krijg een mail na aankoop over de levering en op de dag zelf een SMS over de tijd van levering echt super.
Product is keurig afgeleverd en je hebt ook de mogelijkheid om te pinnen bij aflevering.
Ben heel blij met deze aankoop voor ook nog de goedkoopste prijs.

van vulpen 09-06-2018 Via de website gekocht

super snel!

wij hadden de afwasmachine vrijdag avond laat besteld! de volgende ochtend om 8 uur stond die op de stoep! echt geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tilly de Heus 08-06-2018 Via de website gekocht

EEN AANRADER.

Heb deze site gevonden bij het zoeken naar keukendeurtjes en heb nu ook 123 keukendeurtjes en maandag wordt de koelkast geplaatst ook besteld bij 123 apparatuur dus een keuken van 123. Alles is perfect gelopen en gemonteerd en ben super tevreden over alles van 123...... en ben er erg blij mee.

Arnold Labohm, Hampshire Hotel 's Gravenhof 08-06-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Vlot te bestellen, duidelijke info, goed geïnformeerd over de status van de bestelling, volgende dag in huis. Top, zoals het hoort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

gerrit 07-06-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

heel gebruiksvriendelijk. en makkelijk! Voor mij de meest betrouwbare site. heb hier al meerdere producten aangeschaft en altijd heel goed verlopen. gewoon top.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kinneging 07-06-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Deze winkel/webshop is zeker een aanrader! Wij hebben een selsiuz kraan gekocht en die hebben ze snel geleverd. Fijne winkel om zaken me te doen.

JvW 07-06-2018 In de winkel gekocht

Adequaat advies en duidelijke afspraken over levering.

123apparatuur heb ik leren kennen als een bedrijft, waarbij de werknemers de tijd voor je nemen en eerlijk en adequaat advies geven. Met betrekking tot de levering worden duidelijke afspraken gemaakt.

Melissa 06-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelste levertijd (voor 06:00 u besteld, zelfde dag geleverd) en vooraf even gebeld dat ze in de buurt waren. Netjes in huis afgeleverd dus niets op aan te merken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niek 06-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige vriezer, snel en correct geleverd!

Bestellen en betalen gaat razendsnel, lage prijs, keurig op tijd afgeleverd en oude vriezer mee teruggenomen.

arjen 06-06-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging

vaatwasser vrijdag avond 11:45 uur besteld en de dag erna al om 10:30 uur bezorgd, perfect! Bezorger heeft oude vaatwasser weer meegenomen zoals gevraagd. Alles bij elkaar een nette en erg snelle afhandeling van de bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arie 06-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering en service.

Prima webshop, heb wel anders meegemaakt. Levering de volgende dag. Technische vragen werden telefonisch adequaat beantwoord. Ik kijk voortaan eerst op 123apparatuur.nl.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

martine 06-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Zanussi droger besteld bij 123-apparatuur en meteen de volgende dag al in huis. Hij bleek ook nog zo'n 40 euro goedkoper dan op andere sites! De bezorger kwam netjes binnen de afgesproken tijd. Ook handig is dat je kan pinnen bij bezorging. Zeer te spreken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Walter 06-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Alles klopte, de prijs, de levertijd, de behandeling met afleveren. Kortom helemaal niets op aan te merken.

TS 06-06-2018 Via de website gekocht

Vlotte transparante levering

Niet alleen een concurrerende prijsstelling, maar ook nog eens een vlotte afhandeling met heldere communicatie.
Mooi dat online shoppen met zo'n werkwijze erg plezierig wordt.