123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 403 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marc Spakman 19-10-2024

Snelle Levering

Jaap Schenk 19-10-2024

Makkelijk te bestellen.
Levering na bestelling bij leverancier snel en correct.

marinus 18-10-2024

Goede informatie en duidelijk met een goede prijs

Karel Ligtenberg 18-10-2024

Goeie en heldere afspraken, professionele bezorging en oude apparaat me retour genomen. Top!

Beste Karel,

Heel erg fijn om te lezen dat het van A tot Z naar tevredenheid is verlopen. Daar zijn we trots en en tegelijkertijd heel blij met een dikke 10.

Bedankt!

CJ Hoogsteen 18-10-2024

Vriendelijk, snelle service , meedenken en goede prijs. Helemaal prima!

Beste CJ. Hoogsteen,

Al onze consumenten danken we voor het achterlaten van een review. Maar een hele mooie 10 maakt ons altijd extra blij. Daarvoor willen we u dan ook hartelijk bedanken.

Bij vragen weet u ons te vinden en veel plezier van de aankoop.

Reina 17-10-2024

Goede communicatie aan de telefoon, heldere informatie, overzichtelijke website, kortom: een aanrader.

Beste Reina,

Heel erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over meerdere facetten binnen het bestelproces. Vooral de goede communicatie aan de telefoon hechten wij van 123Apparatuur veel waarde aan.

Bedankt voor de mooie woorden en tot de volgende keer.

Obed 17-10-2024

Zowel inductiekookplaat als combimagnetron hier gekocht en naar alle tevredenheid!
Nu vaatwasser Bosch besteld. Zal zal over 2 weken op mijn verzoek woorden gebracht en gemonteerd. Zal zeker weer goed komen...

Beste Obed,

Dit gaat zeker goed komen en dank wederom voor de herhaal aankoop. Zodra de order compleet is zal de monteur u contacten maar u mag ook zelf bellen naar 0255-578908.

Succes en tot de volgende keer.

Le Clerck 17-10-2024

-Duidelijke en overzichtelijke site
-Goede en scherpe prijzen

* Uiteraard hebben wij de prijzen met meerdere sites vergeleken. Groot verschil, 123 kwam er duidelijk als scherpste uit! *

Wij kijken uit naar de levering vrijdag!
123apparatuur5186 17-10-2024

Beste Fam. Le Clerck,

Heel goed dat u diverse sites heeft bezocht om prijsonderzoek te doen. Wij staan bovendien altijd open om de prijs van een artikel samen te bespreken als u het elders goedkoper heeft gevonden.

Bedankt voor de mooie review.

martijn schoonenberg 16-10-2024

Ik heb al verschillende bestellingen bij 123apparatuur.nl geplaatst en geleverd gekregen, altijd keurig op afspraak. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en geeft telefonisch goede uitleg over de verschillende keuzes en functionaliteit van de apparaten. Ik ben erg tevreden over deze site en kan die dan ook van harte aanbevelen.
123apparatuur5186 16-10-2024

Beste Martijn,

We hebben de afgelopen maanden diverse keren contact gehad over de Siemens apparaten en Bora kookplaat. Deze week over de Siemens koelvriescombinatie die we besteld hebben bij de fabrikant. Zodra binnen bellen we op om een afspraak te maken voor levering.

Tot slot heel erg bedankt voor de hoogst haalbare rating van onze medewerkers ten aanzien van vriendelijkheid en telefonische uitleg.

Veel plezier van de aankoop!

Deskundig en snel 15-10-2024

Zeer snelle en deskundige ondersteuning bij de keuze voor een -in ons geval- kookplaat. Goede inhoudelijke kennis, en begeleiding bij de verdere afwikkeling van de koop. Absolute aanrader!
123apparatuur5186 16-10-2024

Beste,

Gefeliciteerd met de schitterende Bora kookplaat. Succes met de installatie en uiteraard hartelijk dank voor de dikke 10!!

Nico Geurts 15-10-2024

Prettig te woord staan. Eerlijk advies. Neemt de tijd.
123apparatuur5186 15-10-2024

Beste Nico,

Heel erg leuk om dit te lezen. Hartelijk dank voor het mooie compliment en bij vragen bent u weer van harte welkom.

Alebes 14-10-2024

op laatste moment veranderde de prijs alsnog, ca 80 euro duurder. Toch beetje jammer. Site is wel duidelijk en handig
Aalbertsberg 15-10-2024

Na contact met de shop snelle actie en is de prijs gecorrigeerd. Topactie. zo hoort men met klanten om te gaan

A. Beukhof 14-10-2024

Snelle reactie op mijn mail. Uitstekend meegedacht met mijn probleem en prima geholpen.

Beste Fam. Beukhof,

Mooi persoonlijk compliment waarvoor mijn hartelijke dank. U kunt het inbouwteam contacten om een afspraak te maken voor montage via 0255-578908

Veel plezier van de nieuwe vaatwasser.

Francisca van 123App

Sandra 13-10-2024

Goed geholpen en snel geholpen. Mooie site en ze denken met je mee.

Beste Sandra,

Dat is leuk om te lezen waarvoor mijn dank. Bij vragen weet u me weer te vinden.

Jeroen 12-10-2024

Betrouwbaar en snel
Bosch vaatwasser ‘s’avonds besteld en volgende dag keurig afgeleverd en de oude meegenomen.

Beste Jeroen,

Helemaal top om te lezen dat het allemaal zo vlot en goed is verlopen. Dank voor de mooie review en tot de volgende keer.

Jan 10-10-2024

De artikelen waren makkelijk te bestellen voor een goede prijs.

Beste Jan,

Goed om te lezen en bij vragen zijn we tijdens kantooruren bereikbaar via 0318-456 000.

Matthijsse 09-10-2024

Snel kunnen bestellen en duidelijke productinformatie. Echt een aanrader

Beste Fam. Matthijsse,

En voor ons heel erg fijn om een dikke 10 te mogen ontvangen. Dank daarvoor!

Veel plezier van de Bosch vaatwasser.

Marissa 09-10-2024

Super snel gevonden, eenvoudige betaling, ik hoop ook snel ontvangen :)

Beste Marissa,

Dank voor de snelle afhandeling en veel plezier van de aankoop. Hartelijk dank voor de dikke 10! Zijn we erg blij mee.

D Deckers 09-10-2024

Heldere site, goede prijs.

Beste Fam. Deckers,

Fijn dat u de moeite heeft genomen om een mooie review te plaatsen.

Dank daarvoor.

Conny 08-10-2024

Het is een hele overzichtelijke en gebruikersvriendelijke site. Zodra je jouw selectie hebt ingevuld zie je in één oogopslag welke apparatuur aan je selectie criteria voldoen. Je kunt ook heel gemakkelijk vergelijken met andere witgoed merken.
Ook het bestelformulier is heel gebruiksvriendelijk. Je hebt ook keuze genoeg om aan te geven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben.

Beste Conny,

Hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van de aankoop gewenst en bij vragen helpen we u weer graag verder.

N 08-10-2024

Snelle reactie met een offerte na de aanvraag, met een scherpe prijs. Nadat de offerte bij ons even was blijven liggen belde er nog iemand op om te vragen of ze nog ergens mee konden helpen. Alles geleverd volgens afspraak.

Beste N,

Geweldig om te lezen dat u het hele proces als prettig hebt ervaren, waarvoor dank.

De levering is inmiddels bij u geweest dus wens ik u graag een goede koop toe en tot een volgende keer.

Francisca van 123App

Gaspard 08-10-2024

Ondanks dat ik de offerte een aantal keren heb aangepast en lang op antwoord liet wachten, heeft 123apparatuur.nl altijd snel en duidelijk gereageerd op vragen en verzoeken. Superservice en de laagste prijs, wat wil je nog meer?

Rob Geerts 06-10-2024

Zeer duidelijke en goede site, de communicatie is tot nu toe correct en duidelijk! We zijn nog in afwachting van de levering maar tot nu toe, mede door meerdere positieve reviews, hebben ee er veel vertrouwen in.

Beste Rob,

Zodra de droger bij ons binnen komt wordt u direct gebeld door de planning. We maken dan samen een afspraak voor levering. Als het goed is heeft u een bevestiging gehad voor week 44.

De betaling kan altijd achteraf per pin bij de chauffeur dus u hoeft vooraf niets over te maken.

Succes en hopelijk tot snel.

Monica Pereira 06-10-2024

Duidelijke informatie.
Heel snel een beslissing kunnen maken.

Beste Monica,

Hartelijk dank voor de bestelling met montage. De vaatwasser staat klaar in het magazijn. U kunt ook zelf contact opnemen met het inbouwteam via 0255-578908 om een afspraak te maken.

Succes en veel plezier van de aankoop.

Peter 05-10-2024

Site was duidelijk. Vanwege specifieke vragen die ik had, wilde ik toch contact. Gewoon gebeld en snel contact gekregen. Dat is tegenwoordig bij veel instanties en bedrijven wel eens anders. Toen telefonisch prima geholpen.

Beste Peter,

Helemaal top en dank voor de mooie review. Inmiddels zag ik de koelkast binnen gekomen in het magazijn dus het is mogelijk om een afspraak te maken voor montage.

Het inbouwteam is bereikbaar via 0255-578908.

Bedankt voor de wederzijdse prettige communicatie en tot de volgende keer.

Bertho van 123App