123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 19632 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij zijn gespecialiseerd in inbouwapparaten, keukens en werkbladen. Kom kijken in onze apparaten- keukens- en werkbladenshowroom, of bezoek onze websites www.123apparatuur, www.123keukens.nl, of www.123werkbladen.nl. In onze showroom tonen wij: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen. Tevens hebben wij een ruime keuze in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens. Ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 1735 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Ceze 12-12-2018 Via de website gekocht

Helder, duidelijk en concurrerend. Ruime keuze in diverse huishoudelijke apparaten. Heel erg prettig en overzichtelijk.

Tim 12-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service vooraf bij maken van bestelling.
Meerdere malen van apparaten gewisseld, snelle aanpassing van offertes.
Nergens goedkoper te krijgen.
Advies zelfs na keuze van vaatwasser om andere te kiezen die beter is.
Levering moet nog plaatsvinden, maar ga ervan uit dat dat wel goed komt.

Marco B 12-12-2018 Via de website gekocht

Heel netjes op mijn offerte vraag gereageerd en een zeer nette prijs weggelegd. Nadat ikzelf heel internet had afgestruind voor een prijs van een vrijstaand fornuis met inductie.

Louis 12-12-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser vanuit de luie stoel 'smiddags besteld en binnen 24 uur(!!) al in de keuken afgeleverd. Ouder vaatwasser keurig mee retour genomen door de zeer vriendelijkle chauffeur. Op deze snelle en vriendelijkle service valt werkelijk helemaal niets aan te merken. Nogmaals dank hiervoor.

Paula 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel en zeer vriendelijk geholpen

Geholpen door *****, heeft zichzelf eerst goed geïnformeerd over mijn vraag, en kon hierdoor gelijk tegemoet komen naar mijn wensen.
Levering en afspraken zeer snel nagekomen. bij mijn volgende aankoop zal ik zeker weer gebruik maken van 123 apparatuur.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 11-12-2018 Via de website gekocht

Aankoop keuken apparatuur

Goede prijs tegenover andere aanbieders, zeer vriendelijk geholpen ook bij herhaaldelijk prijs opgave van diverse keukenapparatuur.

Henri Lutters 11-12-2018 Via de website gekocht

Eindelijk een club die zich een de afspraken houdt!!!

Duidelijke site en zeer gebruiksvriendelijk, zelfs de mensen van de administratie begrepen het, Haha!!

Stefan 11-12-2018 Via de website gekocht

Super goede en snelle service!

Om 23:45 online een vaatwasser besteld, bij de concurrent 629,-, hier 470,- !
159,- Goedkoper, gratis bezorging...
De volgende dag, 11:30.. Tuut-Tuut,
Inmiddels zelf neergezet en werkt fantastisch.
in 13 uur een nieuwe besteld, geleverd en ingebouwd. TOP

Hans 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische bereikbaarheid

Bestellingsprocedure eenvoudig en helder. Goede telefonische bereikbaarheid. Ruime keuze. Duidelijke webshop. Lage prijzen in vergelijking met andere webshops.

Joep 10-12-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!

Vanaf het moment van online bestellen tot en met de levering aan huis was alles perfect geregeld.
Op ahet afgesproken moment werd de apparatuur afgeleverd, een half uur voor levering belde de chauffeur nog even op om te bevestigen dat hij er aan kwam.
Kortom, super geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

karel 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Men reageerde telefonisch heel snel op een verstuurde mail van mij in het weekend. Ik kreeg direct een goedkoopste prijs aangeboden.

CN 10-12-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen, snelle beantwoording van vragen

Ik kreeg altijd snel een medewerker aan de lijn. En de offertes snel per mail toegestuurd. Ook wilden ze graag meedenken of de apparatuur wel in de keukenkastjes zouden passen. Bij de aankoop van de vaatwasser kreeg ik zelfs een nieuwer model voor dezelfde prijs.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Hendrik-Jan 10-12-2018 Via de website gekocht

Goed meegedacht en prettige communicatie !

Na veel mogelijkheden door te hebben gelopen, de juiste uitleg gekregen en goed advies.
Zeer goed meegenomen in de kwaliteiten en de eigenschappen van de producten.
En uiteindelijk een mooi gebaar gemaakt voor een passende prijs.

Hierdoor met een tevreden en vertrouwd gevoel de benodigde apparatuur besteld.

Bedankt voor de service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boy 10-12-2018 Via de website gekocht

snelle reacties via mail/telefoon en snelle levering!

Voor mij was deze winkel nog onbekend, maar de goede reviews die ik vond en super prijs hebben me makkelijk overgehaald. Het contact is erg goed / snel. Een vraag via mail werd door mij beantwoord via telefoon (ging over een lopende bestelling).
Apparaat besteld op donderdag, maandag werd ik gebeld dat hij binnen was bij hun en morgen (dinsdag) wordt hij geleverd.
Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

diane 10-12-2018 Via de website gekocht

super service van 1-2-3 keukenapparatuur

goede service en snelle levering van 1-2-3 keukenapparatuur

en goede prijs en kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elisabeth 09-12-2018 Via de website gekocht

Altijd prettig overleg

Er wordt altijd kontakt opgenomen als er iets verandert aan een afspraak of levering. Ze hebben ook een hele goede inbouwservice.

Wilma 09-12-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf met top service

Zeer duidelijke site en vriendelijk personeel die duidelijk uitleg geeft als je meer wil weten over je bestelling.
Van bestelling tot en met bezorging SUPER tevreden !!!

nelleke 09-12-2018 Via de website gekocht

ideale goede shop

deze shop is in 1 woord uitstekend.heb voor mezelf een koelkast gekocht,mn dochter heeft een diepvrieskist van ons gekregen en nu bestel ik voor de volgende dochter een diepvrieskist.ze komen hem netjes thuis bezorgen op de afgesproken tijd en dag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie 09-12-2018 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site

vandaag een inductie kookplaat besteld, word morgen geleverd,
zoals beschreven op hun site qua service en garantie voorwaarden en samenwerking met Kieskeurig heb ik er veel vertrouwen in en de reviews van eerdere klanten geeft mij een goed gevoel.

na levering geef ik weer een review. kan de review criteria nog niet invullen omdat de kookplaat pas morgen ( maandag ) word geleverd.

fijne dag alle.

Antoon 09-12-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en snelle levering

Zeer duidelijke site,snelle en goede levering. Zeer scherpe prijzen. Oude apparaat mee retour, zeer tevreden over de nieuwe Siemens vaatwasser

Joopenriawesterhof@gmail.com 08-12-2018 Via de website gekocht

Alles precies gegaan zoals afgesproken top

Geweldig die snelle levering en een vriendelijke bezorger ik geen enkele ervaring met 123apparatuur maar is zeer aan te bevelen

Peter van Dort 08-12-2018 In de winkel gekocht
Tiel

perfect geholpen door iedereen

Perfect geholpen door de verkoper , online , na wijziging bestelling ,en niet te vergeten de chaufeur,
Zaterdagmiddag afgeleverd en dan nog zo vriendelijk en behulpzaam sjapoo !

Bert 08-12-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

ik heb geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. alles verliep heel voorspoedig, zowel het telefonisch contact, waar handige tips werden gegeven, de bestelling plaatsen, vervolgens het op de hoogte gehouden worden door de afdeling dat de bestelling binnen was. vervolgens zoals afgesproken een sms je hoe laat de order ongeveer zou worden afgeleverd en zelfs dat klopte allemaal precies. de chauffeur hielp perfect bij het afleveren en nam het oude apparaat weer netjes mee. echt een aanrader. eigenlijk gewoon een 10.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 08-12-2018 Via de website gekocht

Aardige & hulpvaardige mensen

Ik ben ontzettend aardig & vriendelijk telefonisch geholpen. En ook de levering liep snel & soepel met vriendelijke mannen. Ben via internet/google bij 123apparatuur terecht gekomen en dan is het toch even afwachten hoe het contact, de bestelling en de levering gaat. Maar helemaal geeen klagen & alleen maar complimenten!
Dank jullie wel!

Johan Waterschoot 08-12-2018 Via de website gekocht

prima service

duidelijke, overzichtelijke site en verhouding prijs/kwaliteit lijkt ons prima, snelle en correcte aflevering

Marjolijn 07-12-2018 Via de website gekocht

Zwaar teleurgesteld

Voor zo’n 10.000 euro apparatuur en werkblad gekocht, naar volle tevredenheid. Bij aankoop afzuigkap en plasmafilters echter volledig verkeerd geadviseerd. Wij hebben hier voor 200 euro herstelkosten voor moeten maken. Helaas is 123 slechts bereid om hiervan 100 euro te vergoeden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

geurts.rinus@gmail.com 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima advies en uitleg

Ik heb in het verleden ook al apparatuur gekocht bij 123apparatuur en ben er nog steeds uiterst tevreden over. Het advies en de klantvriendelijkheid is voor mij erg belangrijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mieke 06-12-2018 Via de website gekocht

Bij 123Apparatuur is online winkelen heel persoonlijk!

Voor mijn nieuwe keuken was ik op zoek naar Gaggenau apparatuur. Het was nogal lastig om de diverse apparatuur bij elkaar te zoeken; het is het eind van het jaar en niet alles kon meer geleverd worden van 2018; wel van de nieuwe collectie 2019 maar dat past niet bij elkaar (andere fronten/bedieningsknoppen). Ik had regelmatig telefonisch contact over de mogelijkheden, kreeg heel goed advies en uiteindelijk is er een prachtige combinatie uitgekomen voor een prima prijs. 123 Apparatuur doet wat zij beloven, goede service en het personeel is uitermate vriendelijk en kundig. Ik kijk er echt naar uit in deze keuken te gaan koken!
Omdat de apparatuur nog niet geleverd kan worden kan ik geen beoordeling geven over aflevering etc. maar dat komt ongetwijfeld goed! Ook geweldig dat alles -gratis- in de opslag mag blijven staan tot plaatsing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daar moet je nou echt ijn! 06-12-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Daar moet je nou echt zijn!

Het gaat om de no-nonse, het gaat om klantvriendelijkheid, het gaat om vakkennis en een gedegen advies en................ natuurlijk natuurijk gaat 't ook om uiterst aantrekkelijke prijzen. Dat alles kan je voor de volle 100% vinden bij 123 Apparatuur.

Martijn N 06-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering

Woensdagavond om 20:30 uur besteld en de volgende morgen om 08:00 uur al in huis. Duidelijke communicatie over het levermoment en ook gevraagd om een half uur van te voren te bellen wat ook netjes is gedaan. Vriendelijke medewerker en de oude vaatwasser netjes meegenomen. Tot nu toe een positieve ervaring.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Guichelaar 05-12-2018 Via de website gekocht

Winkel en service zijn geweldig!!!

Prima service, snel antwoord op alle vragen.
Ruim assortiment en goede website met veel informatie over alle producten met aanbevolen accessoires.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karnekamp 05-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

X gesproken aan de telefoon, netjes mijn vragen beantwoord. Beloofd dat hij op de plek wordt afgeleverd, en de oude koelvriescombinatie wordt meegenomen. Verteld dat er een lift aanwezig is, was geen probleem. Duidelijke site. Tot nu toe tevreden.

Tevredenklant 05-12-2018 Via de website gekocht

Top servicen en snel!

Super, werd erg snel geholpen en kreeg een goed advies!!
Ook gaat deze leverancier mee in een lagere prijs, het is echt geen verkooppraatje.

G. van der Velde 04-12-2018 Via de website gekocht

Een makkelijke overzichtelijke site en goed service!

Ik zocht een afwasmachine voor de beste prijs met daarbij de beste service.
Gevonden op 123apparatuur.nl!
Motageservice, gratis oude apparaat mee, een keuze in de data voor bezorging en een overzichtelijke en duidelijke website, waardoor de beslissing makkelijk werd.

Samantha 04-12-2018 In de winkel gekocht

Fijne vriendelijke mensen, met de juiste kennis

Ik kwam in eerste instantie voor de prijs naar de winkel , met wat vragen over bepaalde apparatuur die ik op de site heb bekeken. Ik heb hiervoor een afspraak ingepland en ben heel goed ingelicht voor de juiste prijs -kwaliteit verhouding

Louisa 04-12-2018 Via de website gekocht

Alles duidelijk

Eenvoudig te bestellen.Vooral de meneer die de oven bracht krijgt een groot compliment voor zijn beleefdheid en vriendelijkheid.123 apparatuur wees zuinig op zulke medewerkers

Jur 04-12-2018 Via de website gekocht

Top service

Geweldige service. Je word van tevoren gebeld welke dag dat het product geleverd word en op de dag zelf ook nog hoe laat ze voor je deur staan. Tevens word het product gecontroleerd waar je bij staat.

RKN 04-12-2018 Via de website gekocht

apparaten inbouw keuken zoon

had een keuken gekocht met etna-apparaten, waren we niet zo blij mee, Hebben deze laten vervangen door Bosch en Siemens via jullie website en we hadden voor bijna hetzelfde geld klasse apparatuur

Joyce 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima, vriendelijk

Vriendelijk en meedenkende organisatie. Snelle service en makkelijk hanteerbare site. Ruime keuze uit producten.

Jan en Alie Kuiper 03-12-2018 In de winkel gekocht
1 2 3 keukens in Tiel

Geweldige service !

Klantvriendelijk en een hele snelle levering en installatie. Installateur ook heel vriendelijk en terzake kundig.

milan 03-12-2018 Via de website gekocht

mega goede service

Prijs kwaliteits verhouding uitstekend levering volgens aangegeven datum.
ik bestel de volgende keer zeker weer!

GWH 03-12-2018 Via de website gekocht

super gemak, direct vanaf de !goedkoopste offerte! bestellen

na zoeken enkele offertes opgevraagd, gelukkig ook bij 123apparatuur.nl. Zij reageerden binnen enkele dagen. met echt de meest aantrekkelijke prijs. En je kon rechtstreeks vanuit de offerte deze omzetten in een opdracht, niet moeilijk doen. simpel aangeven in welke week je de levering wil, zelfs de week erop kon al. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sengers 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte service en vriendelijk personeel. Geweldig

Snelle correcte service. Heel fijn dat je niet vooraf hoeft te betalen maar kunt pinnen bij levering. Dat kan bijna nergens meer.
Heel erg tevreden. Ga een volgende keer zeker weer bij 123 apparatuur bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N Tanis 03-12-2018 Via de website gekocht

Fantastisch geholpen met goed advies

Deze webshop is echt goed, makkelijk en overzichtelijk, er staat niet van alle artikelen de prijs vermeld, maar bellen dan ! want dan krijg je echt een scherpe prijs, een goed advies gekregen, en geduldig en vriendelijk geholpen,

Jos & Miriam 03-12-2018 Via de website gekocht

Super service!

Naast het feit dat de prijs scherp is ben ik heel enthousiast over de klantgerichte service. Meedenken , snel contact, flexibel leveren, alles is mogelijk. En handige betaling via de site. Echt heel erg tevreden!

Hans 03-12-2018 Via de website gekocht

super service

Super duidelijk webshop en perfecte prijs kwaliteit ,vriendelijke medewerkster aan de telefoon.

alle productgroepen duidelijk vindbaar

Brenda 03-12-2018 Via de website gekocht

duidelijke communicatie en heldere service!

Je word keurig te woord gestaan via de telefoon, de prijzen zijn keurig en scherp. een aanrader. Voor mijn een goede ervaring.

j 03-12-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke website

Natuurlijk de prijs, verder de prima opgezette webwinkel, goede produkt omschrijvingen!
Zonder problemen mijn bestelling kunnen doen, zelfs op zondag!

Domingo 02-12-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

DE site is overzichtelijk, en ook als je belt voor om feedback te krijgen wordt je goed geholpen.
Je bestelling wordt keurig netjes bevestigd en ik kan deze shop aanbevelen. Had een probleem met een afstand bediening en zonder moeilijke vragen werd deze direct vervangen.

Daniël 01-12-2018 In de winkel gekocht
Tiel

Topservice! En vertrouwd!

Onwijs blij met het advies wbt al ons keuken apparatuur en werkblad! Alle voordelen maar zeker ook eerlijk de nadelen besproken wbt wensen die we eerst hadden en waardoor we nu een top pakket hebben! Reageren snel via telefoon of per mail.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -