123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Kom kijken in Nederlands grootste apparaten- en werkbladenshowroom van Nederland.   In onze toonzaal showroom kunt u het volgende zien: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - ca. 500 inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen; - gespecialiseerd in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens; - ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Fons 21-09-2017 Via de website gekocht

Top service en alles is zeer netjes geleverd

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik had gevraagd om een offerte en die heb ik netjes ontvangen, na een telefoontje van 123apparatuur. Later heb ik opdracht gegeven voor de bestelling. Die werd snel geleverd, maar een van de producten kon niet worden geleverd. Dat was voor mij geen probleem en werd een week later alsnog als deellevering zonder verzendkosten geleverd. Top!
Verder is alles dus prima verlopen en had veel besteld waar geen andere partij in de markt qua prijs tegenop kon.

Ik zou er vaker bestellen!

Fons 21-09-2017 Via de website gekocht

Top service en alles is zeer netjes geleverd

Ik zou er vaker bestellen!

Peter 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

De beste prijs online voor een quooker combi met flexkraan. De service was nog beter. Ik had de kraan binnen een paar uur binnen.

Niels 21-09-2017 Via de website gekocht

Keurige service zowel bij informatie als bij aflevering

Zoals benoemd goede telefonische uitleg gekregen met een scherpe offerte als resultaat. Vervolgens goed meegedacht bij aflevering.

Toesja 20-09-2017 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies

Ik ben fijn geholpen door X, hij heeft me goed geadviseerd en volgens mij heb ik een scherpe prijs gekregen.

Rob Suurland 20-09-2017 Via de website gekocht

Sublieme service

Wordt uitermate netjes en adequaat geholpen bij de bestelling. Bij het afhalen in mijn geval (eigen keuze) werd zoal het uitladen als inladen van mijn apparaat zonder vragen keurig en beheerst geregeld. Service bestaat dus toch nog !

Evelien 20-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, super service!

Allerlei inbouwapparatuur besteld voor onze nieuwe keuken. Na verschillende sites te hebben bezocht kwam 123apparatuur als goedkoopste uit de bus. Met de knop offerte aanvragen kreeg ik zelfs nog extra korting. De levering was perfect. We werden van te voren gebeld voor bezorging. De bezorger was heel vriendelijk en heeft zelfs nog geholpen met uitpakken. Kortom, tot nu toe tevreden!

M. Hienerwadel 19-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zaterdag 16 september is onze nieuwe vaatwasser bij ons afgeleverd. De chauffeur belde ons ruim van te voren dat het een half uurtje later zou worden. Wat een service!
Toen we de vaatwasser online besteld hdden bleek hij niet op voorraad te zijn. We werden op
De hoogte gehouden door de klantemservice waneer de verwachte levertijd zou worden. Klantenservice super vriendelijk en komt de afspraak ,om terug te bellen, na.
Wij zijn super tevreden obee 123keukenapperaruur

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rik van D. 19-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering, goede prijs

voor een nieuwbouwwoning waren wij op zoek naar een nieuwe keuken, en hebben een offerte aangevraagd bij 123apparatuur.nl. we zijn snel terug gebeld, en hebben het gehad over verschillende producten en merken met de voor en nadelen. een kwartier later hadden we al een uiterst scherpe offerte in onze mailbox.

in de tussentijd was de koelkast in onze huidige woning gesneuveld, en moesten we snel een nieuwe hebben. door bovenstaande ervaring had ik een goed gevoel bij 123apparatuur en heb ik een bestelling geplaast. de service is goed, en we zijn dan ook erg blij met onze nieuwe koelkast

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nico Glasbergen 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering ondanks dat apparaat NIET op voorraad was.

Goede webshop en daarna uitstekende service. Opgehaald in Tiel en doos werd ook door medewerker in de auto geplaatst.

Michel 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede service , snel en betrouwbaar !!

Ik ben prima geholpen door 123apparatuur ! Iedere dag werd ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling . Ook over de levering ben ik dik tevreden . Bedankt .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vincent 19-09-2017 In de winkel gekocht
Veenendaal

Soepel en scherp

In de winkel goed advies gekregen over goede product irt wat ik ervoor uit wilde geven. Goed informatief, zonder pusherig te worden. Heb zelf die avond nog gesurft naar betere aanbiedingen (voor zelfde product), maar 123 bleek goedkoopste. Vervolgens besteld, waarna alles in keurige volgorde verlopen is met prima communicatie. Ik zou hier zo weer bestellen. Ook prettig is dat er een winkel is in Midden-Nederland, en geen schimmig rolluik op een bedrijventerrein in Friesland.

Marijke 19-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte reactie op offerte aanvraag

Op advies van een cliënt deze site bezocht. Site is zeer duidelijk, goed ingedeeld. Op offerte aanvraag werd meteen gereageerd (telefonisch) en konden verdere afspraken gemaakt worden. Bij levering van product krijg je 's ochtends vroeg een berichtje met verwachte leveringstijd. Top!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aangenaam verrast ! 19-09-2017 Via de website gekocht

Zeer service gericht en voorkomt ergernissen.

Omdat we een nieuwe woning aan het bouwen zijn waar we veel spullen voor nodig hebben heeft een medewerker erg snel gereageerd met de opmerking dat onze aanvraag niet compleet was. daarop hoorden we dat we een belangrijk onderdeel miste en dat we daardoor dus geen goede aansluiting konden maken. Super fijn dat alles nu compleet is. Geen enkel ander bedrijf had ons daarop getipt.

Ronald 19-09-2017 Via de website gekocht

Top winkel lage prijzen en goede service

Ook bij telefonische bestellen denkt men mee en helpt je met de keuze te bepalen
verder een snelle levering keurig geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, heldere communicatie.

Heldere web site, ik had toch nog een fout gemaakt bij de bestelling, werd prompt gebeld de fout was gezien en werd in overleg direct hersteld. Top.

Y. Kamperman 19-09-2017 Via de website gekocht

Super service. Snelle bezorging.

Gekozen voor deze shop wegens de lage prijs. Bezorging was goed en snel. Product is zonder schade bezorgd. Super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Max 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Goede vlotte en prettige manier van levering en communicatie goede en accurate manier van bezorgen.Ga zo door.

B 19-09-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en snelle levering en service

De website is overzichtelijk en goede filtermogelijkheden om doeltreffend tot de juiste keuze te komen. Daarnaast een snelle levering en goede service.

Wietske 18-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Enorm veel keus op deze site! De produkten worden uitvoerig beschreven. Ook erg handig dat er revieuws staan van gebruikers van het artikel. Na bestelling wordt jemiddels mail en sms keurig netjes op de hoogtte gehouden over de voortgang van je bestelling! Vind het een aanrader! Enorme vriendelijke bezorger!

Elbi 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Een oven gekocht, op de website stond aangegeven bel voor de speciale dagprijs. Even bellen scheelde toch € 50,-, mooi meegenomen dus. Prima en snel geholpen aan de telefoon met de bestelling. Oven netjes op de afgesproken dag bezorgd met een handige reminder via de telefoon.
Kortom zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat ze mij ontzettend goed hebben geholpen met het uitzoeken of de door mij gekozen inbouw Siemens koel/vries combinatie past in mijn huidige keuken. Mijn huidige koel/vries combinatie was na 15 jaar aan vervanging toe en we zochten een vervangende koel/vries combinatie die ook past op de plaats van mijn oude koel/ vries combinatie. Met het doorgeven van de maten en foto's via mail bleek dat het allemaal past. De plaatsing is door de monteur van de webshop ook keurig gedaan. Ik ben dan ook erg tevreden over de levering en de plaatsing. Deze webshop is een echte aanrader.

Thea van Gils 18-09-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader!

Een koel/vriescombinatie besteld bij deze winkel. Nadat ik deze op diverse sites vergeleken had, kwam deze als goedkoopste uit de bus.
Goede service, ik werd gebeld om een afspraak te maken over datum en tijdstip wanneer ik het geleverd wilde hebben.
De communicatie was goed en klantvriendelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden.
Koelkast werd netjes geleverd en de oude meegenomen.
De volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henriette 17-09-2017 Via de website gekocht

Goede en vrien deli je service

Diepvrieskast besteld. Was niet voorradig en ik kreeg meteen een telefoontje met uitleg. Bij binnenkomst weer een telefoontje en de vraag of ik bij levering een sms van de chauffeur wilde ontvangen over de exacte bezorg tijd. De chauffeur belde zelfs. Hele nette service zeker een aanrader!!!

Dagmar 17-09-2017 Via de website gekocht

Snel, simpel goede service!

Overzichtelijke site, alles goed te vinden. Scherpe prijzen en zeer eenvoudige bestelling. Ik had meerdere zaken besteld en alles werd snel geleverd. Ik had ook nog wat vragen en werd goed en vriendelijk geholpen door het call center. Heel duidelijke en goede communicatie. Kortom; zeer tevreden.

Lydia 17-09-2017 In de winkel gekocht
Tiel

Super service!

Voor onze keuken hadden we de plafondunit (afzuigkap) eerder nodig. Dit was geen probleem, de order werd naar voren gehad, alle benodigde spullen ruim op tijd kunnen ophalen (dit was onze keuze, bezorgen was ook mogelijk).

G. Ooms 17-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Offerte aangevraagd. Volgende dag al een prijs gekregen per mail. Was een nette prijs, dus meteen bestelling geplaatst. Na 2 dagen al geleverd. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeannette 17-09-2017 Via de website gekocht

Goede telefonische informatie en hulp

Prima shop! Beste prijs! Ik werd goed aan de telefoon geholpen met mijn vraag over het verschil tussen twee ijskasten. Daarna kon ik bestellen en werd er de volgende dag al geleverd. Vriendelijke chauffeur en de aflevering was op de afgesproken tijd. Heel prettig dat met de pin kon betalen bij de levering .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

hannie van wolfswinkel 17-09-2017 In de winkel gekocht
veenendaal

super goed geholpen . En super goeie kwalitijd spullen ...

Super goed geholpen . En goeie kwaliteit spullen . echt een aanrader om daar heen te gaan . bedankt voor alles !!

Joost 16-09-2017 Via de website gekocht

Professioneel, scherp geprijsd en snel!!!

Top prestatie, ze doen wat afspreken, snel duidelijk en zeer professioneel, klant vriendelijk, weten waar ze het over hebben.

E.M. Burgering 16-09-2017 Via de website gekocht

Uitmundente service

Niet alleen vond ik bij 123apparatuur de laagste prijs, van simpele bestelprocedure tot de snelle levering de volgende ochtend ben ik steeds goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling en de levering. En heel belangrijk, ze deden precies wat ze beloofden.

vriezer Lantinga 16-09-2017 In de winkel gekocht
telefonisch besteld

prettige en vakkundige antwoorden

Tijdens tfn gesprekken vakkundig en zeer voortvarend en netjes behandeld.
Bij de bezorging had ik nog enkele vragen deze werden door de chauffeur (J****) ook prettig en vakkundig beantwoord.

winkel 16-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Leuke shop snelle service goed ontvangen leuk om een kijkje te nemen op de website kan aangeraden worden

Willeke 15-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Prijs klopte niet op de website, S avonds een mailtje gestuurd, volgende dag gelijk reactie en opgelost! Vriendelijke en nette man aan de telefoon.

Lizzy 15-09-2017 Via de website gekocht

Snel

Wij zijn bij 123 apparatuur.nl uitgekomen door de gunstige prijs en het grote aanbod. We zijn ook goed geholpen toen bepaalde producten er niet waren. Daarnaast werd alles vlug afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

André 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service, scherp geprijsd!

Wij moesten bellen voor de dagprijs, de leverde ons nog eens extra korting op. Wij wilde de bestelling op afroep laten bezorgen ook dit was geen enkel probleem. De service was snel, vriendelijk en ook nog eens heel scherp geprijsd.

Annemieke 15-09-2017 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en stipt!

Bestellen via de site was eenvoudig, je vindt er ook uitgebreide informatie over het artikel. Direct werd ik al gebeld over de levering. Ondanks dat het artikel niet op voorraad was, werd het binnen 2 dagen geleverd. Stipt binnen de aangegeven uren, waarover ik een sms, een e-mail en desgewenst ook een telefoontje kreeg. Heb drie medewerkers gesproken en die waren allemaal zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patricia 15-09-2017 Via de website gekocht

Super service

De onlineshop is heel makkelijk in werking en makkelijk te bestellen we hadden wat vragen en die heb ik gemaild en kreeg gelijk antwoord terug super!

Fam. Kobus 15-09-2017 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar, zeer snel geleverd!

123apparatuur.nl is goed telefonisch bereikbaar, met deskundige medewerkers. Daarnaast werd de bestelling zeer snel geleverd: 's avonds besteld, de volgende ochtend al in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roger Gunther 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie met het gewenste resultaat

Niet alleen technisch goed onderlegd en kreeg ik het juiste advies, maar ook het meezoeken naar mogelijkheden om de prijs binnen het budget te houden is erg te waarderen!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Greveling 15-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

We waren op zoek naar een nieuwe vriezer, en wilden deze graag op korte termijn geleverd hebben.
Ik kan een heel verhaal schrijven, maar eigenlijk dekt onderstaande de lading:
Zoals het hoort!
Vooral de service en de vriendelijkheid van de bezorger was uitermate goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Gerrit 15-09-2017 In de winkel gekocht
Veenendaal

Scherpe prijs en super snelle levering

De vaatwasser eerst via internet opgezocht. Toch fijn om deze (net voor sluitingstijd) nog te mogen bekijken. Vriendelijke verkoper die goed meedacht en direct bestelde. Betaalgemak achteraf via Ideal. En de volgende dag werd hij al bezorgd en tot in de keuken afgeleverd (gratis)!

M. Janssen 15-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Duidelijk overzicht van apparatuur.
Je wordt vriendelijk te woord gestaan.
Wanneer er iets niet in orde is nemen ze contact met je op voor advies of waarom je voor een ander apparaat moet nadenken.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Leon 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Goede en snelle levering. Product werd ter plekke nog nagekeken op evt. schades door chauffeur. Alles naar tevredenheid

Wim Houkes Sr. 14-09-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Een betrouwbare firma waar ik al eerder inbouwapparatuur heb besteld.
Werken snel en correct. Beslist een aanrader.

M. Linden 14-09-2017 Via de website gekocht

Beste prijs en snelle levering

Prima. Beste prijs en een vlotte levertje. Je hebt besteld met een paar klikken op de knop. Helemaal prima.

Linda 14-09-2017 In de winkel gekocht
Tiel

keukenblad en spoelbak met inzetbak

Heel goed in de winkel geholpen met uitkiezen van aanrechtblad.
Levering en plaatsing super en netjes

Lisette 14-09-2017 Via de website gekocht

snel geregeld

geadviseerd door collega's, internet en in winkel naar het product gekeken is mijn keus gevallen op de scherpe prijs van 123 keukenapparatuur. Naast het snel geholpen zijn aan de telefoon met daarbij nog een kleine korting, ben ik tot nu toe zeer tevreden en kijk ik vol vertrouwen uit naar de snelle levering van mijn BOSCH vaatwasser.

Roza Romijn 14-09-2017 Via de website gekocht

Loyaliteit en betrouwbaar

Deze chop geef mij het gevoel dat het eerlijk en betrouwbaar is .aanbevolen door vrienden en familie .Ik vertrouw er op dat ik veel plezier gaat krijgen van mijn aankoop .

Joke Schoonderwoerd 13-09-2017 Via de website gekocht

JOppies

Super vriendelijke en goede uitleg van de wensen die ik kenbaar maakte van de ovencombi waar ik interesse in had.