123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Kom kijken in Nederlands grootste apparaten- en werkbladenshowroom van Nederland.   In onze toonzaal showroom kunt u het volgende zien: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - ca. 500 inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen; - gespecialiseerd in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens; - ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 2302 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

wim 23-04-2018 Via de website gekocht

goed

Kende deze firma niet,maar heel duidelijk volgen van bestelling 1artikel kon eerst niet geleverd worden maar is heel goed opgelost hele snelle service klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Patje 23-04-2018 Via de website gekocht

Super service ook qua prijs erg flexible...

Ondanks dat prijsvergelijk elders goedkoper aangaf, is dit verschil ruim goedgemaakt. Snel geleverd en oude gratis mee retour genomen. Super service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter 23-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Prima shop tot zover. Goede inhoudelijk meedenken en de totale prijs is netjes. Aanrader voor anderen

svbree 22-04-2018 Via de website gekocht

Snel!

De vaatwasser die wij wilden was op voorraad. S’avonds besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Super!

T Gelens 22-04-2018 Via de website gekocht

Het is ook een geweldige surviese!

De internetsite is goed te overzien en viel ons direkt op .
Ook de afhandeling en offerte is dik in orde.
Tevrede klant.

Kortbeek 22-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

De goedkoopste aanbieder voor mijn product op dit moment en gratis bezorgd. Ook mogelijkheid tot retour van het oude product

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Martin 22-04-2018 Via de website gekocht

Supersnel en netjes op tijd geleverd.

Goeie service en komt gemaakte afspraken netjes na. Gratis geleverd en oude vaatwasser meegenomen. Laagste prijs van internet.

Bart 22-04-2018 Via de website gekocht

Meedenkend en geduldig

Ze hadden een goede aanbieding en vervolgens had ik nog best wat lastige vragen waarop zij het antwoord ook niet exact op wisten maar zouden me zsm terugbellen en..... dat ik ook gebeurt. Vriendelijke mensen die snel reageren .. top

Antoine 21-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op zelf gekozen dag

Veel keuze en veel voorraad, prijs is net zo concurrerend als coolblue mediamarkt enz. Levering op dag naar eigen keuze (indien voorradig)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

C. Benders 21-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering! Kwam precies op de gewenste leverdatum en tijd. Duidelijke website met veel keus en natuurlijk de voordeligste prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Lourens 21-04-2018 Via de website gekocht

wat een snelle services

wat een snelle levering top hoor gisteren om 9.30 uur besteld en vandaag om 7.30 geleverd super hoor !!!!!

linde 20-04-2018 Via de website gekocht

uitstekend geholpen alternatief een product te vinden

ik was op zoek naar een losstaand inductie fornuis, de keuze die ik maakte was helaas niet op korte termijn leverbaar, samen met 123-apparatuur een alternatief gezocht en een geschikte prijs overeengekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Evert61 20-04-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld allemaal

Op zoek naar een gasfornuis voor mijn vriendin kwam ik uit op de ETNA EFG669V. Een betaalbaar fornuis van een bekend merk. Omdat 123apparatuur.nl op dat moment goedkoper was dan M****-markt en de winkels van B** hiervoor gekozen. Omdat de apparatuur blijkbaar afhankelijk is van dagprijzen ondanks de prijsstijging toch nog een korting kunnen krijgen. Toch mooi meegenomen. Bezorging is gratis...... en elke Euro is er toch één. Dus...... eerst kijken wat 123apparatuur heeft.....!!

De levering was ook perfect; eerst werd er telefonisch contact opgenomen welke dag mijn voorkeur had, vervolgens kreeg ik 's morgens een SMS binnen welk tijdsblok er geleverd ging worden en vervolgens werd ik door de bezorger gebeld dat hij over 20 à 25 minuten bij mij zou zijn. Allemaal heel keurig geregeld!

Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

piertje 20-04-2018 Via de website gekocht

top service

Donderdag om 21:00 uur besteld de volgende dag om 15:00 uur in huis beter kan niet! Mooi tussen de voorspelden tijden in.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

W. Slinkman 19-04-2018 Via de website gekocht

Top service

Telefonisch contact opgenomen voor meer informatie over het artikel. Mijn vragen werden snel en accuraat beantwoord. Levering was volgens planning. Montage was professioneel. Top!

Henny 19-04-2018 Via de website gekocht

Super service! Op tijd en klantvriendelijk!

Via de consumentengids ben ik op deze site gekomen. De doorslag waren vooral de aantrekkelijke prijzen! De goede omschrijvingen van de apparaten en daardoor kon ik alles goed vergelijken en heb mijn besluit weloverwogen kunnen maken. Echt een aanrader!

Fred 18-04-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering incl. controle bij aflevering.

Siemens inductiekookplaat was op voorraad zoals de site aangaf. 's avonds besteld via de site en volgende morgen om 07.30 al geleverd. Samen met de chauffeur de plaat gecontroleerd op mogelijke transport schade. Kon ook met pin afrekenen. Keurig geregeld!

Stefan 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service !!!!

Echt een super service door 123apparatuur.nl. Wij hadden al wat langer geleden een vaatwasser besteld, maar waren vergeten om er 1 te kopen geschikt voor een IKEA METOD keuken. Gelukkig zat de vaatwasser nog nieuw in de verpakking en konden we met wat bijbetalen deze toch omruilen voor een geschikte.
Klantenservice is top en ook nog eens supersnel en adequaat geregeld, van mij een dikke 10 !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rianne 18-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

Goede service, ben gebeld dat het artikel niet op voorraad was, maar de dag erna bij hen op voorraad zou zijn. De dag erna werd ik gebeld dat het artikel binnen was en om een leverafspraak te maken.
Oude magnetron is meegenomen door de bezorger, heel handig.
Het artikel was hier het goedkoper dan bij andere webwinkels.
Top!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Adrianus Vriend 17-04-2018 Via de website gekocht

De ontzorgende Vaatwasser

Duidelijke site waarop je gemakkelijk producten kunt vergelijken.
Alles met bijpassende foto's waar je van het ene zo naar het andere product klick.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M v Haren 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede bereikbaarheid en goede service

Ook na bestellen een eerlijke prijs doorberekend gekregen en bij het niet voorradig zijn van een Siemens iom Siemens en 123 een goed oplossing gekregen.

Dekegel Francis 17-04-2018 Via de website gekocht

zeer goede dienstverlening en degelijke communicatie

Bij deze heb ik op aanraden van mijn schoonzoon en dochter Karel Van bockstaele en Dekegel
Kristien al mijn keukenapparaten gekocht en heb het me nog geen seconde beklaagd.
Een correcte afhandeling met correcte en stipte afspraken. Ook de chauffeur was zeer gedienstig bij het leveren van de toestellen.Ik heb wel enige tijd moeten wachten op de combi
magnetron wegens niet voorradig, maar ook dit euvel werd tijdig uitgevoerd.

fam Voets 16-04-2018 Via de website gekocht

doen wat ze beloven

Ik had gebeld omdat mijn oom en tante ( beiden 80-ers ) ik kreeg duidelijke uitleg waarbij mij diverse mogelijkheden werden vermeld.
Ik werd voor levering gebeld , dat ik de ochtend daarop een sms en een telefoontje van de bezorger zou krijgen met de levertijd. Is volgens vermelding gegaan.
De bezorger heeft het witgoed geplaatst , en zelfs aangesloten. De uitleg van de apparatuur gegeven en ze correct geholpen.
De prijs kwaliteit vind ik geweldig ( ik heb de aankoop geregeld, ze hebben geen internet ) en mijn ervaring is ; ze denken met je mee.
Ik vind dit een prima bedrijf ( heb er niet eerder contact mee gehad dan deze bestelling , maar gaat in de toekomst meer gebeuren ) Ik raad dit bedrijf zeker aan , niet alleen voor de betrouwbaarheid , zeker de goede prijs !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GeneP 16-04-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en Snel

Ik heb wat eerder al besteld en alles ging perfect. Deze keer weerk was op zoek naar een kookplaat en door de handige filter systeem van deze shop is het makkelijk en snel de juiste te vinden. Deze heb ik uiteraard besteld en is al volgende week in huis! fantastish!

j.c.a. siliacus 15-04-2018 Via de website gekocht

telefonisch geholpen, positief over het apparaat

site goed en eenvoudig(positief)
medewerkers kundig en behulpzaam, toen wij geen keuze konden maken uit onkunde heeft de medewerker alles rustig op een rijtje gezet, wat het aantal mogelijkheden behoorlijk verminderden en ons uiteindelijk het produkt laten kiezen.
alle tijd werd genomen geen enkel moment het gevoel gehad dat ik iemand aan het storen was(wat ik waarschijnlijk wel deed)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten 14-04-2018 Via de website gekocht

Prima!

Moest wat extra informatie hebben en een specifieke levertijd afspreken. Heb even gebeld en alles was meteen geregeld. Het model wat ik nodig had was niet leverbaar maar heb een betere deal gekregen. Alles volgens afspraak en op tijd afgeleverd, dus prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Albert 14-04-2018 Via de website gekocht

geweldige snelle levering

Duidelijke site, goede omschrijving. van het product.
Zo besteld en betaald, en een super snelle levering!!
Wat ook zo fijn was dat er duidelijk een tijdvak werd aangegeven, en dat je ongeveer 10 minuten voor de levering wordt gebeld dat de bezorger er aan komt.

Guusje 14-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Goede service! Vaatwasser was helaas niet op voorraad. Duurde na bestellen 4 werkdagen. Hierover na vraag keurige info mail gehad. Wij zullen hier zeker vaker iets bestellen, goedkoper dan de 'bekende' witgoed leveranciers .

Wilbert 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeer compleet aanbod

Duidelijke website indeling, zeer ruime keuze aan verschillende merken en types per merk. Gemakkelijk manier van aanvragen offerte.

Nadine 13-04-2018 Via de website gekocht

Goed advies en scherpe prijzen!

Ik was blij met het telefonisch advies, de scherpe prijzen en dat de levering afgesproken kon worden waar het mij goed uitkwam. De producten waren goed verpakt en werden nagekeken bij levering.

Edwin 13-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, op tijd geleverd

Keuken gekocht bij een andere keukenleverancier en de apparatuur bij 123keukenapparatuur.nl alles stukken voordeliger.
Bij het uitleveren prima op de hoogte gehouden van het tijdstip, netjes door de chauffeur vooraf nog geïnformeerd.

Ik kan niet anders zeggen dan dat alles prima is afgehandelt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick romijn 13-04-2018 Via de website gekocht

Personeel attent en snel handelen

Ik doe al behoorlijk lang inbouw apparatuur met jullie Ik vind de service echt top en ook snel handelen complimenten aan het bedrijf mag ook gezegd worden dank 😊😊😊😊

Scheurwater 12-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen,

Snelle reactie op offerte aanvraag en daarna goed en duidelijk geholpen door vriendelijk personeel. Ook werd er mee gedankt en de eventuele betere keuzes aangeboden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.S. 12-04-2018 Via de website gekocht

Wachten werd beloond.

Mijn beoordeling van deze shop valt matig uit omdat ik een aantal zaken onduidelijk vind, met als gevolg onnodige ontevredenheid.
Dus ik doe graag een paar aanbevelingen ter verbetering.
Ten eerst maak op de homepage duidelijk waaraan de klant kan zien of een product inderdaad de volgende dag geleverd kan worden of niet. Ik heb 6 dagen moeten wachten voordat de wasmachine werd geleverd. Dit helpt bij de keuze als er sprake is van spoed.
Ten tweede geef duidelijker aan wat kiezen voor met of zonder montage betekent. Ik vond het nogal tegenvallen dat mijn wasmachine ingepakt en wel nog net binnen gezet werd.
Ten derde een compliment voor Patrick die mijn wasmachine heeft gebracht. Nadat ik had aangegeven dat ik nogal verrast was door het bovenstaande en ik zelf niets kon vanwege een operatie heeft hij uiterst vriendelijk de wasmachine uitgepakt, op de plek gezet en aangesloten. Dank je wel Patrick!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Frits Goulooze 12-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede informatie en geweldige follow up

De site spreekt enorm aan en de afhandeling is gedegen en duidelijk evenals de afhandeling en een vlotte montage

E 12-04-2018 Via de website gekocht

Heel erg tevreden!

Na een offerteaanvraag per e-mail werd ik al na een half uur gebeld door een van de medewerkers.

Ik ben heel tevreden over de vriendelijke en behulpzame service. Tevens leveren ze de producten tegen een zeer scherpe prijs en supersnel! Op woensdagmiddag gebeld, woensdagavond betaald en op donderdagochtend al in huis.

We zijn dus heel erg tevreden, top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Maud 12-04-2018 Via de website gekocht

Top service voor België!!

Ik heb mijn nieuwe diepvriezer vanuit België besteld omdat 123apparatuur een zeer interessante prijs naar voor bracht.
Voor de levering kwam er een kleine meerkost bij, maar desondanks was mijn product nog steeds voordeliger. In minder dan een week tijd stond het toestel in m'n keuken. 123apparatuur was steeds zeer snel in het antwoorden van emails. Kortom, zeer tevreden en zeker een aanrader!

cora 12-04-2018 Via de website gekocht

perfect geholpen

duidelijke webshop en voor extra informatie via de telefoon perfect geholpen. Ook andere aangeboden die op ons artikel lijkt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riny 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie

Verscheidene keren telefonisch contact gehad. Elke keer snel contact met medewerkers. Duidelijke uitleg, zakekundig en snelle reactie via mail. Prettig en hier zaken mee te doen.

René van Iersel 12-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen!!!

Erg vriendelijk, goed en geholpen!!!
We hadden al een bestelling/offerte staan maar wilde nog een qoocker bij bestellen, dit lukte niet via de site. Werden hierover savonds nog teruggebeld en er werd duidelijk uitgelegd hoe het verder moest. Komen ook hun afspraken na. Zeer tevreden. TOP!!!

Vera 12-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke klantenservice

Bijna al onze apparatuur voor onze nieuwe keuken hebben we op 123apparatuur.nl besteld. Scherpe prijzen, super bezorging en vriendelijke klantenservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ewout 11-04-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste en goede service tot in de bijkeuken geleverd

Ik had een nirnie vriezer nodig omdat de oude het niet goed deed in de kou van de bijkeuken, na wat zoeken en vergelijken heb ik voor jullie gekozen vanwege de gooedkgoedk en goede service met ophalen van de oude vriezer.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heleentje4 11-04-2018 Via de website gekocht

Mooie spullen. En super afhandeling! Helemaal blij.

Erg duidelijke site. Makkelijk te bestelken en netjes bezorgd! Echt heel veel keuze en goed merkspul. Zelfs de keukeninbouwspecialist beveelde deze site aan ons aan.

Fam. van den Hoven 11-04-2018 Via de website gekocht

Vlotte samenwerking!

Vlotte samenwerking, heldere taal, goede prijzen, doen wat ze beloven, service voor oude apparatuur mee retour kortom gewoon doen

Ingeborg 11-04-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Heel tevreden met onze mooie nieuwe retro Schneider koelkast. Ik las in andere reviews klachten over het geluid, maar dat is geen probleem, niet anders dan andere koelkasten die we hebben gehad. De beste prijs die ik tegenkwam op internet. Bestelproces is gebruiksvriendelijk. Er werd persoonlijk contact met mij opgenomen voor bevestiging van bestelling en afspreken leverdatum. Levering was prima: snel, goed geholpen. Enige punt, als ik dan iets moet noemen, is dat je pas op de dag zelf hoort in welk tijdvak geleverd wordt. Gelukkig wel makkelijk de leverdag zelf kunnen kiezen, zodat ik daar rekening mee kon houden.

Bosch magnetron-stoomoven 11-04-2018 Via de website gekocht

goede service

Voordeligste koop volgens internet Per telefoon besteld waarbij er vriendelijke en duidelijke uitgelegd werd hoe, wat en waarom.

CMA Smit 11-04-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Makkelijke en duidelijke en overzichtelijke website, prijs wordt altijd aangepast naar laagste prijsgarantie. Levering goed geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pascal 10-04-2018 Via de website gekocht

Prima service en duidelijke afspraken

Goed aanbod en prima service. Uitgestelde levering in verband met levertijd nieuwe keuken was geen probleem.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yuri Simons 10-04-2018 Via de website gekocht

Van A tot Z snel en uitermate professioneel geholpen.

123apparatuur.nl gevonden op het internet en na een telefoontje om informatie in te winnen betreffende enige keukenapparatuur besloten om een offerte aan te vragen. Niet veel later al een exemplaar binnen en vervolgens de laatste details kortgesloten. Goede prijs en een snelle levering waren het resultaat. Van het allereerste contact tot het uiteindelijke bezorgmoment zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred van Oosterhout 10-04-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, keurig op tijd afgeleverd.

In het weekend besteld en de volgende dag in huis, een zeer snelle levering tegen een scherpe prijs. Communicatie over aflevertijd was perfect en werd zoals bevestigd ook keurig afgeleverd.