123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 22040 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij van 123apparatuur zijn gespecialiseerd in alle merken inbouwapparatuur. Wij kijken graag samen met u naar de passende oplossing voor de vervanging van of aanschaf van uw nieuwe inbouwapparatuur. Onze specialisten staan u via mail, chat of telefoon graag te woord. Indien u meerdere apparaten zoekt vraag dan vrijblijvend een offerte aan. Bezorgen doen wij met onze eigen bezorgdienst, afhalen is ook mogelijk op onze locatie in Tiel.

Deze score is berekend op basis van 936 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

A. v.d. Brand 27-01-2021

snelle reactie op mijn vraag goede uitleg en zeer lage prijzen eerste indruk meer dan goed nu nog even afwachten op de levering maar heb er alle vertrouwen in.

Anne 27-01-2021

Tot nu héél tevreden. Zojuist bestelling geplaatst.
Vriendelijk, correct en duidelijk telefonisch te woord gestaan. Bij de vraag naar levertijd moest dat nagevraagd bij fabricant en zou ik terug gebeld worden. Ook dit werd netjes en snel afgehandeld. Dank daarvoor, top...

Johan 27-01-2021

Na offerte aanvraag gebeld door jullie. Na overleg en uitleg door jullie medewerker tot conclusie gekomen wat ik het beste kon bestellen. Vlug en prima geholpen.

Wilmont 27-01-2021

Prima geholpen, er werd meegedacht. Product bij de fabrikant besteld en de volgende dag had ik het al in huis.

Ronald Leenderts 27-01-2021

Ik heb hier goede ervaring mee. Heldere uitleg prima prijs !!! en zou het onverhoopt iets duurder zijn, dan komt de gunfactor aan de orde!
ze doen wat ze beloven en ze zijn bereikbaar ,dankjewel jongens en meiden van 123 apperatuur.nl

Bas 26-01-2021

Simpel zoeken en selecteren. Verzekerde laagste prijs. Lager dan door vergelijksite als laagste werd vermeld. Snelle levering.
Oude apparaat gelijk meenemen (mits op de onderste verdieping)

Welbroek 26-01-2021

goeie service bestelling idd vandaag besteld morgen in huis en tegen scherpe prijzen. ook aan de telefoon goed geholpen.

RmW 25-01-2021

Geeft een goed en eerlijk advies. De werknemers hebben veel product kennis en geven u goede informatie

Conny 25-01-2021

duidelijke website en telefonisch goed bereikbaar. Snelle antwoorden via mail of per telefoon.

A.J.D. Vis sr. 25-01-2021

Shop is duidelijk, ik had een vraag, een email gestuurd, snel antwoord. Vandaag een koelkast besteld. Heb je keuken apparatuur nodig kijk dan eens op de site van www.123apparatuur.nl

Angelina 25-01-2021

Helpen met zoeken naar een geschikte variant. Prettige service, snelle levering!

Wouter Koek 21-01-2021

Heel erg duidelijk en vriendelijk geholpen, met een goede uitleg welk type inductiekookplaat voor mij het beste was.

MDA 20-01-2021

Tevreden over het transparante, eerlijke karakter van 123apparatuur.nl. Ook zeer tevreden over eerdere aankopen bij deze firma, aanrader!

Gerrina 20-01-2021

De shop is duidelijk en zeker de lage prijsgarantie gaf ook de doorslag. Levering op korte termijn is ook heel prettig.

H.Vlietstra 19-01-2021

Duidelijke shop , keurige offerte en in telefoongesprek helder en duidelijk de voorwaarden besproken

Bas 19-01-2021

Net een bestelling geplaatst. Helaas door storing niet kunnen betalen. Snel geholpen aan de telefoon en kan gelukkig pinnen bij aflevering.

Jannie 18-01-2021

Zeer goede service en snelle reactie.
Vriendelijk, behulpzaam. Goede prijs!
Zeer aan te bevelen.

Wilma Quik 18-01-2021

Fijne en duidelijke website. Ook tijdens telefoongesprek met medewerker goed advies en keurige uitleg. Ook fijn om te weten dat als je wat wilt wijzigen er de mogelijkheid voor is. En natuurlijk pas afrekenen bij aflevering. Geen aanbetaling. Dat gaf voor ons toch wel een veilig gevoel. In een woord SUPER bedrijf.

J.W. van Hoorn Alkema 18-01-2021

Uitstekende en vriendelijke klantgerichte informatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kareem H. 18-01-2021

Duidelijke webshop met giede informatie. Bij vragen even bellen je krijgt direct antwoord en denken mee. Goede offerte waardoor over ben gegaan tot koop.

Hans 16-01-2021

Eerlijke prijs,Super contact gehad met het team goede uitleg over het produkt dus echt een aanrander 123 apparatuur

Frank Hottentot 14-01-2021

Vanuit ervaring correcte levering tegen een scherpe prijs. Daarom niet verder gezocht en besteld. Als het weer nodig is kom ik weer terug.

Sylvia Weerts 14-01-2021

Lekker vlot geregeld altijd en zoals het hoort; gratis thuisbezorgd en oude apparatuur indien gewenst mee terug!

Inan 14-01-2021

Het is eenduidelijke overzichtelijke advies en site! Je kan goed je keus maken en heel makkelijk de bestelling plaatsen!!

Anoniem 14-01-2021

7 juli 2020 Siemens apparatuur besteld voor nieuwe keuken. Totaal orderbevestiging 8500 euro, wacht nog steeds op oven en vriezer. Order is betaald geen actieve terugkoppeling allen e-mail uw order is uitgesteld een woord schandalig.

Bart84 14-01-2021

Snelle en fijne reactie.
Goed geholpen met mijn keuze. En snelle levering.

Jan van Uden 13-01-2021

goede uitleg en duidelijke afspraken! Vlotte bezorging We kregen eerst een mailtje daarna een sms en daarna nog een telefoontje dat hij in de buurt was met bezorgen! Klopte precies! Chapeau!!!

Martine K 13-01-2021

Goede service en veel korting. De levering werd wat uitgesteld (vertraging bij producent) en een toestel was niet meer in voorraad maar ik kreeg meteen aan goed alternatief aangeboden. Ik raad hen zeker aan!

Kokende 70 plusser 12-01-2021

Sinds 20-11-2020 hebben wij een Siemens oven in bestelling staan. Zeer regelmatig werden wij door 123Apparaten geinformeerd over uitstel van levering. In de pers kregen wij bevestigingen dat met name Siemens grote problemen had met de uitlevering van keuken apparatuur. Vandaag (12-01-2021) stelde ik.per mail voor aan gelijkwaardige oven aan te bieden na de zoveelste uitstel melding voor de Siemens oven. Binnen het uur werd een gelijkwaardige oven aangeboden. Een oven die niet duurder is en snel kan worden geleverd. Wat wil je meer?

Cees 12-01-2021

Gewoon gezocht op het internet, uitgekomen bij 123 apparatuur. Gebeld of ze op korte termijn een koelkast en een vriezer konden regelen, koelkast snel geleverd. De vriezer duurde iets te lang door de Corona crisis, een oplossing met xxxx gezocht en gevonden. Vriezer wordt vrijdag geleverd, dit is een topbedrijf.

Anna Smolders 12-01-2021

In het verleden ook al gekozen voor 123 apparatuur. Erg tevreden over de medewerkster en haar meedenken.
Heb mijn familie ook al naar dit bedrijf gestuurd en ook erg tevreden over de nieuwe keukenapparatuur.

Shabrub 12-01-2021

Offerte wordt heel snel opgepakt. De medewerker legt alles haarfijn uit. Heeft kennis van het gebruik van het apparaat. Service is buitengewoon goed.

Mulder 12-01-2021

Super snelle terugkoppeling en prima service.

Ook voor een retour aanvraag alle geduld en snelle afhandeling

Kortom service die je gewent bent als of je in de winkel staat

Sandra Dronkers 12-01-2021

super vriendelijk en kundig personeel ,helpen je de goede keus te maken en nemen daar ruim de tijd voor.

Saskia Otto 11-01-2021

Wij hebben gebeld omdat we wilden weten of iets voorradig was, en of het snel geleverd kon worden, we zijn zeer vriendelijk en uitstekend geholpen door de klantenservice. Het product, een AEG afzuigkap is zelfs nog een dag eerder geleverd. Dikke pluim voor de service en klantvriendelijkheid!

Es 11-01-2021

Goede service, goed bereikbaar en denken mee. Veel keuze uit vaatwassers en goede prijzen. Flexibele medewerkers en uitstekende levering

Tjepko van Keimpema 11-01-2021

Werd vriendelijk te woord gestaan,de levering werd vlot geleverd en een behoorlijke korting gekregen, top.

hg van der veen 09-01-2021

bestelling gedaan bij 123-apparaten snel en goed bezorgd goed contact met 123 monteur van firma helden was zeer correct en netjes met het inzetten van de koelkast . deze firma is het aanbevelen waard. en 123 apparaten ook.

GAE 09-01-2021

goed overzicht snel gemakkelijk om te bestellenen gebruik- vriendelijke website

Lies 08-01-2021

We zijn super goed geholpen door een medewerker, alle vertrouwen in 123 apparatuur

Martien 08-01-2021

Duidelijke website, volledige en goede productinformatie. Een nette offerte met een concurrerende prijs. Telefonisch netjes en goed te woord gestaan.

Melvin 07-01-2021

Goed geholpen door bertho, klantvriendelijk goed bereikbaar en uitstekende service en uitleg over apparaten ik zou 123 apparaten echt aanbevelen

Koos Bom 07-01-2021

Het eerste kontakt was telefonisch en dat was zeer prettig. Ik werd op een fijne en adequate wijze te woord gestaan. Ook werd mij een goed advies gegeven. Ik beveel deze winkel aan.

Frans Kersten 06-01-2021

Prima shop,afgelopen jaar div. apparaten vervangen (5 stuks) nu de koel/vriezer allemaal via 123apparatuur. Ik ben telefonisch en online prima en netjes te woord gestaan en zeker belangrijk qua prijs tevreden.

Wim 05-01-2021

goede prijs en duidelijke communicatie alles op voorraad, gesprek voelde goed en direct de zelfde dag een offerte ontvangen.

Dhr. Tanis 05-01-2021

Goed overzichtelijke website.
Laagste prijs garantie wordt nagekomen.
Vragen n.a.v. product, telefonisch snel goed en duidelijk beantwoord.
Product (vaatwasser) binnen 24u geleverd.
Oude product kosteloos afgevoerd door leverancier.
Chauffeurs van de bestel dientst waren beleefd behulpzaam en vriendelijk.
Kortom zeer, zeer tevreden!!

Ansje 05-01-2021

Voor onze nieuwe keuken hebben we vooraf uitgezocht wat we wilden. Via de website voor onze keuzes een offerte aangevraagd.
We werden al heel snel gebeld om dit door te nemen.
Na een week heen en weer gaan omdat wij toch wat veranderingen wilde aanbrengen zijn we tot een eindconclusie gekomen.
Ze hebben tot zeker 6 nieuwe offertes toe moeten uitbrengen en ook dat was allemaal geen probleem.
Hiernaast hebben we ook advies gekregen welk apparatuur het best bij ons zou passen, dank hiervoor!

J.J.H.Wilke 05-01-2021

Via de site van kieskeurig ben ik bij 123apparatuur gekomen. Zij kregen een heel hoog cijfer m.b.t. klantgerichtheid, helderheid in
communicatie, vriendelijkheid naar de klant toe.
Wij hebben telefonisch een Inventum inductieplaat besteld en het bovenstaande klopt helemaal. Zeer klantgericht en helder van uitleg.

RFJ. van Eck 04-01-2021

Op zondag 20 december viel onze ATAG inbouw Oven na 25 jaar stil. Daar zit je dan met je Kerst plannen in 2020. Daarnaast een “lockdown” de winkels dicht! Hoe krijgen we nog een oven geleverd?
Wij bellen met 123Apparatuur, bellen op de maandag er na. Perfect advies gekregen die nog voor de Kerst geleverd kon worden. Het wachten kon beginnen ..... en ja hoor de dag voor Kerst komt ie dan! Kon niet meer geïnstalleerd worden dat was kortdag. Maar volgens de verkoper was dat een kleinigheidje. Daar geef ik hem achteraf gelijk in stelde niets voor. Resultaat was een pracht oven die met Kerst zijn diensten na behoren heeft volbracht. Echt een redding van onze Kerst 2020. Zo zie je maar gewoon je laten adviseren door 123Apparaten en toch maar mooi geholpen online tijdens de “lockdown”.

123Apparaten is een echte aanrader voor vast meer leveranties goed afgehandeld dus.
Veel dank en alsnog de beste wensen voor hun in 2021.
Fam. van Eck

Frank 04-01-2021

Snel telefonisch contact. Prettige en accurate informatie gekregen. Kon daardoor snel beslissen. Had natuurlijk wel al ingelezen.