123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Kom kijken in Nederlands grootste apparaten- en werkbladenshowroom van Nederland.   In onze toonzaal showroom kunt u het volgende zien: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - ca. 500 inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen; - gespecialiseerd in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens; - ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 2360 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

ZEER tevreden familie 20-11-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijke en Snelle service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Site is up to date en klantvriendelijk. Persoonlijke contacten zijn snel en to the point, en zeer klantvriendelijk dus zoals het hoort. Klant is Koning !!!! Daarbij zijn de prijzen ook goed.

Rik De Wachter 20-11-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

Levering perfect op tijd. Onklopbare prijs : zelfde toestel in detailhandel bijna 2 maal zoveel !
Één opmerking : wij hadden gekozen voor betalen bij levering door pinnen, maar dat bleek niet te kunnen in België. De spaarpotten van de kleinkinderen brachten de oplossing, want de banken waren gesloten. Best vermelden op de site.

Kersverse vader 20-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

De levering van het artikel werd op internet als 1 dag levertijd en op voorraad aangegeven. Wij hebben om exact die reden bij deze partij besteld. Op de dag van levering kregen wij te horen dat het artikel pas 3 dagen na de bevestigde leverdatum geleverd kon worden.
Er is geen blijk gekomen van enige meeleving van de partij voor het feit dat wij met een pasgeboren baby en kapotte wasmachine slecht uit de voeten kunnen. Ook geen enkele vorm van compensatie in de vorm van accessoires of gratis montage werden gegund bij reclamatie van deze slechte service die ons op extra kosten voor stomen en extra werk oplevert. De toegevoegde waarde van 123 keukenapparatuur.nl in dit verhaal is helemaal 0 en ik raad aan om een andere tussenpartij te kiezen.

Jos 20-11-2017 Via de website gekocht

Bliksemsnel geholpen

Goede prijs en na telefonisch extra info te hebben ingewonnen, direct mijn bestelling telefonisch geregeld. Volgende dag in huis.

Wouter van Helden 20-11-2017 Via de website gekocht

Binnen de afgesproken tijd en 123 geplaatst!

Overzichtelijke website met de mogelijkheid om alle details van de koelkast te bekijken. De bestelling was makkelijk en de aflevering prima!

Peter 19-11-2017 Via de website gekocht

Vertrouwen & Vakmanschap

Er werd binnen 24 uur met mij contact opgenomen. Medewerker was bijzonder goed op de hoogte en vertegenwoordigde naast de belangen van de verkopende partij vooral ook die van mij als klant!

Verboom 19-11-2017 Via de website gekocht

Super levering

Verrassend dat je door 123Apparatuur gebeld wordt met de vraag of de dag van levering uitkomt. En op de dag van levering weet je om 7.00 uur ongeveer hoe laat de levering is. Dat ook nog voor een scherpe prijs.

Marijke 19-11-2017 In de winkel gekocht
Veenendaal

Snelle klantvriendelijke service!

Ik ben dik tevreden over de service en met name de klantvriendelijkheid. Degene die ik aan de telefoon had was erg vriendelijk, behulpzaam en nam de tijd. Door het sturen van foto's wist hij precies wat ik moest hebben. De levering kwam op de afgesproken tijd. Toen ik terug belde over een specifieke vraag over de geleverde spullen werd ik weer zeer accuraat geholpen. Goed gedaan!

123 Apperatuur 19-11-2017 Via de website gekocht

Pervekt geleverd

Goede behandeling en perfekt verholpen wat ik nodig had, dus had ik niet meer nodig en meer had ik niet nodig

Gert Jan Harpe 19-11-2017 Via de website gekocht

Snel gezocht, goeie details en snel en op tijd geleverd

Prima site, overzichtelijk en snel besteld en geleverd. Goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Installatie was even lastig (inbouw in bestaande keuken), maar werkt prima en weinig lawaai

Wouter 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede telefonische bereikbaarheid en service

Afmetingen van het vriesvak waren nergens te vinden maar via de klantenservice ben ik snel geholpen. Bestellen is overzichtelijk en we wachten nu op de levering.

De Keukenzetters 18-11-2017 Via de website gekocht

Snel, voordelig en duidelijke communicatie !

Snelle levering op het afgesproken tijdstip, interessante prijs en duidelijke communicatie zowel voor, tijdens en na de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne M 18-11-2017 Via de website gekocht

Prima service voor prima prijs

Precies zoals een aankoop hoort te zijn; makkelijk en simpel.
Ik zag één van de twee product die ik wilde aanschaffen ergens anders goedkoper. D.m.v. een email heb ik 123 apparatuur daarvan op de hoogte gesteld. Ik werd netjes gebeld en ik kreeg het product voor de laagste prijs. De eerst volgende werkdag werden de koelkast en afwasmachine zoals afgesproken geleverd.

Peggy Hartmann 18-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie over leveringstijden

Ondanks dat de spullen die ik besteld had niet allemaal leverbaar waren kreeg ik goede duidelijkheid wanner dit wel was en werd die netjes en op tijd geleverd. Goede communicatie hierover TOP daar heb je echt wat aan.

Cees 17-11-2017 Via de website gekocht

makkelijk zoeken naar het benodigde item en snelle levering

op grond van recensies gekozen en ze hebben deze meer dan waargemaakt de levering was al in de ochtend van de volgende dag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René van Wees 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Na de bestelling werd de SIEMENS volledig geïntegreerde vaatwasser binnen een paar dagen geleverd. Duidelijke communicatie voer tijdstip levering. Ook fijn dat je na aflevering kun betalen. Aardige chauffeur. Niets was hem teveel. Heeft oude apparaat gelijk meegenomen.

Simone 17-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal top.

Helemaal top. Smeg gasfornuis telefonisch besteld. Meedenkend met de klant. Heel vriendelijk. Volgende dag geleverd. Bij levering betaald met pin. Vriendelijke chauffeur. Ben super tevreden. Dankjulliewel

Mariska 17-11-2017 Via de website gekocht

Supergoede service wat betreft keukenkraan!

Wij waren op zoek naar een keukenkraan en vonden er één op een andere site.
Uiteindelijk nog even gekeken bij 123apparatuur en hier kwamen we dezelfde kraan tegen maar dan duurder.
Heb 123apparatuur hier een mail over gestuurd en een dag later kreeg ik al een mail terug met daarin de kraan aangeboden voor een nog betere prijs als die andere site.
123 keukenapparatuur belooft de laagste prijs en hier houden ze zich dus ook zeker aan!

Ik heb de kraan besteld en een dag later werd deze GRATIS geleverd door 123apparatuur en kon bij het afleveren pinnen. Echt ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen Mulder 17-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service

Ik heb een combimagnetron besteld, welke de volgende dag al werd geleverd.
En heel mooi dat ze de oude mee terug hebben genomen. Betere Service kan niet!!

T. Termaat 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel en keurig afgeleverd tot in de puntjes!

site is overzichtelijk en je krijgt wat je besteld, tijden aflevering netjes op de dag doorgegeven en wordt ook netjes op tijd geleverd. keurig aan huis geleverd en nette chauffeurs en monteurs, zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evelien 16-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel geregeld

Laagste prijs garantie, snelle levertijd, gratis verzenden, telefonisch tot in de avond bereikbaar, oude apparatuur wordt eventueel meegenomen

L. Weergang 16-11-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Aanbevolen door een vriend die net bij 123apparatuur een koelkast heeft gekocht. Aflevering volgens afspraak. Goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Karin 16-11-2017 In de winkel gekocht
tiel

Super service en hele snelle levering

Vorig jaar ook diverse Siemens producten gekocht en erg tevreden over de service en levering van de producten. Daarom was de keuze nu niet moeilijk om weer naar 1,2,3 keukens te gaan voor het bestellen van een Siemens vaatwasser. Ik raad iedereen deze winkel aan. Gewoon SUPER.

Hultink 16-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke site. Na bestelling meerdere keren via mail en berichten op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. De ochtend van levering s’ochtends netjes een berichtje gekregen met een verwachte tijd waarop de koelkast gebracht zou worden wat ook klopte.
Al met al een prettige service.

Bedankt.

Ina 15-11-2017 In de winkel gekocht
Veenendaal

GEweldige Service

Goede winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. ze zijn makkelijk aanspreekbaar. groot assortiment. Zelfs bij kleine ongemakken wordt het super goed opgelost!

Jeannet Peppelaar 15-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Superblij met onze Liebherr inbouw koel/vriescombinatie. Hele goede deal gekregen via de mail. Hele vriendelijke man die de Liebherr bracht en goede service dat de oude meteen meegenomen werd!

Ed 15-11-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd!

Scherpe prijs, goed overzicht en gemakkelijk zoeken. Op zondag besteld en de volgende ochtend om 8:00 uur op de stoep, amazing!

M.Neefjes 15-11-2017 Via de website gekocht

Ontzettend goed meegedacht!

Veel keus, stuk goedkoper en er werd meerdere keren contact opgenomen betreffende de offerte en eventuele verbeteringen/aanpassingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 14-11-2017 Via de website gekocht

Betrokken aandacht

Het model was niet direct leverbaar. Van de vooruitgang werden we vanaf het begin op de hoogte gehouden. De Aflevering van het model was to the point.

Gijs 14-11-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Goede prijs, preceies het product dat ik wil, en goede service. Kortom een fijne zaak om je apparatuur te kopen.

F.Kollen 14-11-2017 Via de website gekocht

Alerte prijs/kwalitetverhoudig

Afspraken worden prima nagekomen en de telefonische service verdient een compliment.
Aflevering gebeurt keurig en vooraf word je geïnformeerd d.m.v. email en telefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 14-11-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen en fantastische montage service

Ik had een paar technische vragen en werd daarbij goed geholpen en ook prompt teruggebeld. Uiteindelijk is mij een andere afzuigkap geadviseerd wat zeer prettig ging net als het op heel korte termijn verzorgen van een monteur. Het is duidelijk dat dit afgezien van de prijs geen webwinkel is, maar een keukenzaak die ook online levert met een hoge standaard.
Helaas levert Guttman het benodigde verloopstuk niet mee, waardoor de monteur zijn klus niet kon afmaken. Toen dit onderdeel 3 dagen later aanwezig was kwam hij ‘s avonds de montage afronden. Onze monteur .... was een erg prettige en bekwame man. Al met al ben ik zeer tevreden hoe alles vlotjes is verlopen.

J&J 14-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal fantastisch!

Omdat we hier eerder een oven besteld hadden en super tevreden waren met de manier waarop alles afgehandeld werd, hebben we hier ook een koffie automaat besteld. Op de site kon je aangeven of je hetzelfde product ergens anders goedkoper had gezien, dat had ik -alhoewel het maar om een paar euro's ging- en dat heb ik dus aangegeven. Binnen een kwartier werd ik teruggebeld, bleek dat de door mij uitgezochte automaat eigenlijk niet was wat ik wilde, er werd een andere voorgesteld, waardoor ik ruim 300 euro minder uit hoefde te geven. Is inmiddels geleverd, prachtig en perfect!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ella 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, en zeer allert

Deze shop belt meteen als er wijzigingen of andere zaken zijn die de aandacht verdienen zoals bv een telefoontje als de levering langer duurt vanwege vakantieperiodes in het buitenland.

D. van Soest 14-11-2017 Via de website gekocht

Service helemaal OKÉ vlotte en goede afwerking

Op aanraden van iemand díe ook bij jullie had besteld en daar tevreden over was ik heb via internet toen gekeken en daarna per telefoon contact opgenomen wordt keurig door een dame geholpen en goede informatie en het was gelijk geregeld

R. Lobregt 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak

Op woensdagmiddag een BOSCH volledig geïntegreerde vaatwasser besteld en donderdagmorgen al in huis.
123apparatuur komt afspraken na, die ze in de webshop aangeven.

Snelle goede sevice 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle goede sevice

Goede hulp met keuze, snelle levering en een eigen bezorgservice die behulpzaam is
Goede communicatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.D 14-11-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Van de inkt naar de huishoudelijke apparatuur. Prima site, makkelijk te navigeren, prima levering, prima prijzen.

Tes 14-11-2017 Via de website gekocht

Bosch Combi Magnetron

Midden in de nacht bestellen en dan volgende dag geleverd om 7 uur, fantastisch!
Dat noem ik flexibele service, dit is wat je ook verwacht tegenwoordig, maar ik denk dat het nog een uitzondering is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ton 14-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

goede en snelle reactie op vragen. Makelijke en overzichtelijke site. bestellen gaat heel eenvoudig. zo moet het!!!!!!

J.D.Jansen, Stadskade 454 Apeldoorn 14-11-2017 Via de website gekocht

prima afhandeling van de bestelling

Via internet gekocht en kan dus geen beoordeling geven van de winkel en het personeel dat de klanten in de winkel helpt.
Maar ik ga er van uit dat het evengoed zal zijn als de afhandeling van de internet bestelling.

Mathieu 14-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon ouderwets goede service

Groot bestelgemak, snelle levering, goede recensies.
Makkelijk dat je zelf leverdag kunt kiezen.
Oude machine word gratis meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MB 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima en snelle afhandeling, wel nog even afwachten op de levering. Maar dat gaat toch via dezelfde leverancier als alle andere zaken.

Marc 13-11-2017 Via de website gekocht

Topservice, snelle levering én op tijd!

Zaterdagavond besteld (bleek scherpste aanbod te zijn) voor levering op maandag. Maandagochtend keurig om 07.00 uur een mailtje én smsje dat vriezer tussen 11:30 en 15:30 bezorgd zou worden. Klokslag 13:30 (midden in tijdbracket) was bezorger er.
Vriezer op plaats gezet en oude koelvriescombinatie gratis mee teruggegeven. Alles top!!
Ze doen wat ze beloven!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos Aarts 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig geheel. Zoeken, bestellen, service en levering.

De shop is overzichtelijk, per model de specificaties te lezen en na besluit van de keuze, gemakkelijk te bestellen.
Dan is er ook de mogelijkheid om de levertijd aan te geven. Hierbij is de berichtgeving van levering fijne service.
123apparatuur is Zeer zeker aan te bevelen.
Groet. Jos

Joyce 13-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Duidelijke site! Komen afspraken na.
Erg tevreden. Ik zou er zeker weer iets gaan kopen. Ook de bezorger was erg vriendelijk en correct. Wat wil je nog meer?

Gielisse 13-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Wij waren toe aan een nieuwe vaatwasser en die besteld bij 123 apparatuur.nl omdat deze echt het voordeligste is,kregen de volgende dag een telefoontje dat ons apparaat net de laatste was verkocht en dat wij een duurder apparaat konden krijgen voor dezelfde prijs,dat noem ik nog eens service!! En dan wordt je op de dag van levering ook even gebeld of je thuis bent helemaal toppie👍👍bedankt voor de service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tevreden klant 13-11-2017 Via de website gekocht

Afspraken worden perfect nagekomen!

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Had al eerder een bestelling via 123-apparatuur ontvangen, ook nu zijn alle afspraken keurig nagekomen waarvoor complimenten. Monteur die de spullen leverde was erg vriendelijk en behulpzaam!

William 13-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en prima prijs

Prima overzichtelijke webshop, je kunt snel een eenvoudig vinden wat je zoekt. Daarbij is de prijs ook erg goed. Een aanrader dus!! Levering weet ik nog niet.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Michael 13-11-2017 Via de website gekocht

Prettig contact, scherpe prijs

Overzichtelijke site, scherpe prijzen en goed contact over de aangevraagde offerte. Na vergelijkingen met andere aanbieders kwam 123apparatuur.nl bovenaan te staan.