123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Kom kijken in Nederlands grootste apparaten- en werkbladenshowroom van Nederland.   In onze toonzaal showroom kunt u het volgende zien: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - ca. 500 inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen; - gespecialiseerd in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens; - ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 2498 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Hoek 19-01-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

5 apparaten besteld, kunnen tot onze verhuizing daar in opslag en niet te vergeten voor een hele mooie prijs!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

wouter 18-01-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle levertijden

Mooi overzichtelijke shop met scherp geprijsde apparatuur. Diverse betaalmogelijkheden en snelle levertijden!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Albert 18-01-2018 Via de website gekocht

levering snel, product werkt perfect.

Shop was duidelijk, voor het zoek werk liep ik er snel doorheen, kreeg direct bevestiging en de levering was correct.

Roelof 18-01-2018 Via de website gekocht

super srvice

Binnen 24 uur na bestelling via internet geleverd, retour name van oude koelkast was geen enkel probleem.
Verder geen bijkomende kosten al met al weer een tevreden klant.

Toscho 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Heel fijn contact. Meetdere vragen en wisseling gehad. Even vriendelijk en oplossings gericht. Super

DvW 18-01-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, perfecte service en snelle levering

Nadat ik tijdens de feestdagen een Liebherr koelkast tegen een scherpe prijs bij jullie kocht, kreeg ik een paar dagen later een telefoontje dat de koelkast niet op voorraad was. De vriendelijke medewerkster kon me echter direct vertellen wanneer hij binnenkwam, en dat ik op die dag weer gebeld zou worden. En inderdaad, op de afgesproken dag, om half 10 ‘s ochtends werd weer gebeld: de koelkast was binnen en kon de volgende dag geleverd worden. Ik werd keurig op de hoogte gehouden en de chauffeur belde 20 minuten van te voren, dat hij er bijna was. Ik kan 123 Keukenapparatuur aan iedereen aanraden!

Bert 18-01-2018 Via de website gekocht

Komen de afspraken na

Waarom ik een 10 geef, ze zijn zeer betrouwbaar, alles op de afgesproken tijden: denk aan sms, vervoerder, de installatie ging ook perfect.

Kortom, volgende keer weer 1, 2, 3 keukenapparateur.

Tynus72 17-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle reacties op aanvragen, mooie prijzen.

Diverse aanvragen gedaan via de site en e-mail, aangaande verschillende mogelijkheden met merken. Elke keer snel en accurate feedback. Tevens mooie prijs t.o.v. concurrentie.

Peter 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en uitstekende service!

Al eerder een koelkast hier gekocht en vindt het een prettige winkel om te kopen. Uitstekende voorlichting en men is zeer bereid om met je mee te denken voor de juiste oplossing. Ook de service afdeling is zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remko 17-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service

Heb een korfplug voor een Lorreine spoelbak besteld, omdat de andere niet meer goed afsloot. Materiaal was snel in huis, maar bleek in eerste instantie niet te passen. Op advies van de servicedesk van beide korfpluggen 1 goede gemaakt die wel goed afsluit. Er kan nu eindelijk afgewassen worden zonder dat de spoelbak leegloopt. Geweldig!

Boschman 17-01-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen

na wat vragen per telefoon ben ik van mening een goede keuze te hebben gemaakt voor deze firma. Ik heb duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen en heb daarom gekozen voor dit bedrijf.

Raimond 17-01-2018 Via de website gekocht

Door medewerker van 123 heb ik een geweldige avond gehad

Na een Google zoektocht bij 123 beland. Firma aangeschreven en aangegeven dat mijn partner het zeeeeer :) op prijs zou stellen als ik mijn belofte zou waarmaken. Mijn eerlijkheid richting 123 werd beloond en men deed iets water bij de wijn waardoor ik thuis kon komen met een goede prijs. Dus mijn dank is groot. Top service ook, want paar dagen later is mijn afzuigkap geleverd conform afspraak. Betaling via pin bij de deur was ook handig.

Mvg.

Raimond

E. Dunnebier 17-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekend telefonisch te woord gestaan en geholpen.

De service over de vragen rondom de koelkast was prima. Er werd met Bosch contact opgenomen over eventuele extra schappen.
Er werd volgens afspraak teruggebeld.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

J.Vos 17-01-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

voldoet aan de verwachting

Werd vriendelijk ontvangen en de afhandeling van de koop is prima gelopen. Er werd op tijd de afleveringstijd doorgegeven.

Bjorn 17-01-2018 Via de website gekocht

Simpel bestellen, goedkoop en snelle levering!

In het weekend via de website een offerte aanvraag gedaan voor levering van afzuigkap. Ik werd de volgende werkdag teruggebeld. Het aanbod was zelfs onder de laagste prijs van een concurrent! Daarom snel akkoord gegaan met de offerte, ook vanwege de optie tot snelle levering de volgende dag. Keurig via mail tussentijdse statusupdates aangaande order en levering ontvangen. Afspraken en leveringstijden zijn snel en helder gecommuniceerd.
Ik houd deze winkel zeker in gedachten bij een volgende aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 17-01-2018 Via de website gekocht

Prima service. Goed aanbod.

Prima site, klant vriendelijk personeel dat meedenkt. Goede service, snelle levering. Heb je de apparatuur niet gelijk nodig ivm verbouwing is dat geen probleem.

A Verhoeks 16-01-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Geweldige winkel!

Wij hebben bij 123 onze inbouwapparatuur voor de keuken gekocht. Wij werden goed geadviseerd bij onze keuze.
Verschillen ten opzichte van andere merken typen en prijzen duidelijk aan ons weergegeven.
Ook aflevering netjes en correct, eerst een mail ontvangen, en op de dag zelf nog een sms tussen welk tijdstip we de chauffeur konden verwachten.
Keurige aflevering.

Jorg 16-01-2018 Via de website gekocht

Alles perfect geregeld

Makkelijke en overzichtelijke web shop. Ik heb reeds eerder een apparaat bij 123apparatuur besteld en dat is goed bevallen, vandaar dat wij ook nu weer bij 123apparatuur kopen.

t.z. 16-01-2018 Via de website gekocht

Nette levering

Makkelijke site, product goed te vinden. Makkelijke manier van bestellen en kopen. Aan te bevelen bij andere klanten.

Bert 16-01-2018 Via de website gekocht

Top leverancier !!!

Prima service ! Snelle levering . Duidelijke communicatie zowel telefonisch als per email .Voor volgende aankoop kijk ik eerst weer op deze site

Nanette 16-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service.

Denken, ondanks dat ze afhankelijk zijn van de leverancier, mee om zo snel mogelijk de producten te leveren. In mijn geval de bestelling in 2x geleverd zodat ik weer koffie kon zetten.
Ruime keuze uit heel veel merken in iedere prijsklasse tegen lage prijzen.

Michel de Vos 15-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijke site. Snelle service en erg makkelijk te bestellen.
Ideaal om meerdere types te vergelijken voordat je een keuze maakt

Bert 15-01-2018 Via de website gekocht

Goed en klantvriendelijk advies

Nadat we een afzuigkap hadden gekocht, nu een inductiekooplaat. Wederom goed geadviseerd door klantvriendelijk medewerkers die met je meedenken. Ook de aflevering was perfect op de afgesproken tijd. Bij het volgende dat wij nodig hebben, zullen wij zeker weer terugvallen op 123-apparatuur

Jan H Jansen 15-01-2018 In de winkel gekocht
Veenedaal

123 beloofd wat het beloofd

Snelle en transparante wijze van werken.

Goed en duidelijk advies gehad.

Er werd duidelijk de tijd genomen om te kijken in de showroom

Margreet 15-01-2018 Via de website gekocht

Absoluut voordeligste prijzen en meedenkende medewerkers

Wij hebben al 3 keer alle inbouwapparatuur voor keuken bij ze besteld. Ze blijken telkens verreweg het voordeligste. Daarbij goede service, ook bij ruilen of retourneren.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan kiers 15-01-2018 Via de website gekocht

Toppie

De oude zanussi droger begaf het na ca 17 jaar zonder problemen te hebben gedraaid. De nieuwe flot geleverd, de oude meegenomen en de was kan weer machinaal gedroogd. Prima service.

V. Spaans 14-01-2018 Via de website gekocht

Prima advies

Eerder hebben wij een heel goed gasstel gekocht bij 123keukenapparatuur, snel geleverd en goed geplaatst. Vandaag een kraan gekocht. Goed telefonisch advies en heel vriendelijk. Morgen wordt de kraan al geleverd. Bedankt!

Fred 14-01-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze en goede ondersteuning

Deze shop heeft een ruim assortiment. Medewerkers geven goed advies.
Heb nu net voor de 3e keer online besteld :)

Sonja Thie 13-01-2018 Via de website gekocht

Netjes!

Netjes op de hoogte gehouden, duidelijk, goede service en aardige medewerker/bezorger. Overzichtelijk site en klantvriendelijk ...

Luke 13-01-2018 Via de website gekocht

Snel in huis en top service!

Prettig bestellen via de site en snel geleverd. Hier al vaker gekocht en altijd tevreden over snelheid en service.

Machiel 13-01-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Prima voor elkaar

Ik ben in de fysieke winkel gewest nadat ik op internet een en ander vergeleken had. Helaas was daar niet veel te vergelijken. Toch kunnen kiezen, een dag erna werd de afzuigkap al thuisbezorgd.

Eric 13-01-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Er werd netjes vantevoren gebeld wanneer de kookplaat geleverd zou worden. Ook als je een vraag hebt word je direct en goed geholpen. Ga zo door!

Els 13-01-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf

Makkelijke websiteshop en snelle nette levering,makkelijk informatie te vinden en bestellen, voor herhaling vatbaar

Anoniem 13-01-2018 Via de website gekocht

Levering zeer vlot. Plaatsing drama.

Vlotte levering maar het bedrijf die in opdracht van 123 moet plaatsen is zeer traag en niet vriendelijk. Uiteindelijk naar 3 weken wachten zelf maar de goederen geinstalleerd. Wacht nog steeds op teruggave installatiekosten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

HvK 13-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Onze keukenapparatuur moet langzamerhand vervangen worden en dit doen we bij 123 aparatuur.nl inmiddels al een nieuwe oven, koelkast en nu dus 2e vaatwasser.
Na telefonisch advies bestellen en de volgende dag in huis, onze vorige vaatwasser heeft het jammer genoeg maar 5 1/2 jaar uit gehouden en daar is dus rekening mee gehouden.
Nu dus een Bosch en nog maar 3 dagen in gebruik maar bevalt prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 13-01-2018 In de winkel gekocht
Tiel

Sneller leveren kan gewoon niet!

De zaterdag voor kerst om 16:00 uur binnenlopen bij de winkel van 123apparatuur in Tiel en kort na 17:00 uur met je gedroomde combi magnetron uit het magazijn lopen. Helemaal geweldig. En dat ook nog met een vriendelijk gezicht en een scherpe prijs. Kom hier zeker terug.

Tom 13-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Het bestelproces en de levering liep perfect. Ze namen zelfs de oude apparatuur mee. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat de levering plaatsvindt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 13-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

om 22.00 bestelling geplaatst, 09.00 geleverd.
Je wordt ook nog een half uurtje van te voren gebeld dat de levering er aan komt.
Duidelijke website, geweldige service.
Prima winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van den Boom 13-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Duidelijke site, makkelijk te vinden en goede prijzen.
Super snelle en vriendelijke service, s’ avonds om 20.00uur besteld, de volgende ochtend om 9.00uur geleverd.

Zaker 13-01-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Hele overzichtelijke en toegankelijke site. Makkelijk bestellen. Ook fijn dat je bij aflevering kan afrekenen.

Paul Hectors 12-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering precies volgens afspraak

Ik heb al eerder hier een bestelling geplaatst die prima is afgehandeld vandaar deze keuze. Deze keer weer zeer tevreden

Cees de Ketting 12-01-2018 Via de website gekocht

Alles zoals het moet zijn, dus perfect en 100%.

Nieuwe koelkast besteld. 123 gaf zeer scherpe prijs af. Begeleiding prima, Persoonlijke contact via telefoon en mail erg goed. Logistiek zit goed in mekaar, snelle levering, sympathieke en zeer nette Hollandse ! chauffeur. Kortom alles 100%.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

joppy 12-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering, goedkoper dan andere leveranciers.

Indesit wasdroger besteld omdat deze shop het goedkoopste was. De volgende morgen om 10 uur werd hij reeds afgeleverd. Prima service.

Martijn 12-01-2018 Via de website gekocht

Top gister besteld vandaag in huis. Mooie droger Goede prijs

Kwam goed uit op internet en de beste prijs en ze nemen je oude apparaat weer tevens waren ze netjes op tijd. En aardige bezorger

Schemert 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en zeer nette levering

We zochten een nieuwe inductie kookplaat. Na een tijdje zoeken uitgekomen op een mooie Siemens kookplaat. 123apparatuur was de goedkoopste shop waar deze te koop was. Op zaterdag besteld en kon een leverdag uitkiezen, super handig.
De chauffeur belde 30 minuten voor de levering waardoor we daar makkelijk op konden plannen.
123apparatuur is goedkoop en ook goed, zeker een aanrader dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patricia 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijk en goede kennis.

Offerte aangevraagd 's avonds laat. Volgende ochtend gebeld over offerte aanvraag.
Goed geholpen, inhoudelijke kennis over de artikelen.
Goede keuze kunnen maken en direct order geplaatst.

Marco vurens 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Op woensdagavond een offerte aangevraagd, en werd donderdag direct teruggebeld met een keurige prijs/ offerte,. Gelijk teruggebeld naar de offertemaker welke ik gelijk zelf aan de lijn kreeg, akkoord gegeven op offerte en na 20 minuten een telefoontje met de definitieve levertijd, snel en zakelijk, super.

kim lafeber 12-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Scherpe prijzen, groot aanbod van nieuw design en goede leveringsmogeljjkheden. Kortom fijne site om je spullen op te bestellen. Ik heb een grote RvS spoelbak besteld en ben zeer tevreden over de prijs en de levering!

mariska 11-01-2018 Via de website gekocht

duidelijke site en prijzen

Ik vind de site helder, goed ingedeeld en veel keuze. Wel jammer dat je geen producten kunt vergelijken met elkaar. Dus dat je er drie aanklikt en de technische gegevens dan kunt vergelijken.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Frank Verblackt 11-01-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs. Makkelijk te bestellen. Duidelijke site.

De gebruiksvriendelijkheid van deze site is erg goed. Duidelijk en overzichtelijk. De aangevraagde offerte was snel retour.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -