123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 19433 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij zijn gespecialiseerd in inbouwapparaten, keukens en werkbladen. Kom kijken in onze apparaten- keukens- en werkbladenshowroom, of bezoek onze websites www.123apparatuur, www.123keukens.nl, of www.123werkbladen.nl. In onze showroom tonen wij: - ruim 100 kleuren graniet en composiet; - inbouwapparaten van alle merken; - groot assortiment spoelbakken en kranen. Tevens hebben wij een ruime keuze in werkbladen en apparaten voor Ikea keukens. Ook voor het vervangen van uw oude aanrechtblad zonder het verwijderen van tegels.

Deze score is berekend op basis van 1914 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Fam. ten Berge 22-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. En snelle service en levering! Er werd na plaatsing van onze bestelling gelijk contact opgenomen over de levering. De koelkast en diepvries konden op korte termijn geleverd worden. Op de dag zelf een sms-je tussen welke tijden de chauffeur zou komen. En een half uur voor de exacte levering nog een telefoontje van de chauffeur!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ivonne 22-10-2018 In de winkel gekocht
veenendaal

vakkundig en erg vriendelijk geholpen, alles snel geregeld!

Hier weten ze pas echt wat klantvriendelijkheid is. Zeer goede adviezen en vakkundigheid. Mocht er in de toekomst een compleet nieuwe keuken aangeschaft gaan worden, dan zal ik zeker naar deze winkel teruggaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Verhoeff 22-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De website is overzichtelijk en de artikelen worden tegen scherpe prijzen aangeboden. De afhandeling van de order verliep heel goed, we werden goed op de hoogte gehouden van de status van de order en de artikelen werden op het aangegeven tijdstip geleverd. Het contact met de service afdeling en de chauffeur verliep prettig.

Petra 21-10-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs

Ik wilde zo snel mogelijk een nieuwe vaatwasser hebben voor een mooie prijs. Na wat gegoogled te hebben kwam ik al snel uit bij 1-2-3 keukenapparatuur. Zij hadden de scherpste prijs en konden de volgende dag al leveren. Echt super!

Ronnie 20-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste van nederland

Fijne site, overzichtelijk, alle merken, goedkoop, ik had zelfs gratis bezorging, en snel, das snel, lijkt 123 apparaten wel

Pieter 20-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende snelle levering

Zeer snelle en correcte service.
Direct een bestelbevestiging, en de volgende morgen om 7:00 uur een mail en appje met de verwachtte levertijd.
Vrijdagavonds om 20:00 uur inbouwvaatwasser besteld en op zaterdagochtend om 8:30 uur bezorgd.
De oude machine keurig meegenomen.

Geert van Doorn 20-10-2018 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak

Een bevestiging van eerdere ervaringen; scherpe prijs en uitstekende service. Afspraken over levering en montage (2 dagen later door een vakman) worden zeer correct nagekomen. Machine werk inmiddels uitstekend.

Mevrouw Lambregts 19-10-2018 Via de website gekocht

Snellle levering en zeer goede service(after sales)

Webshop werkt goed, is overzichtelijk. Snel en duidelijk over de levering per mail en per telefoon.
Na levering nog een "probleem situatie" aan 123 apparatuur voorgelegd die wij tegen kwamen omdat wij zelf monteerde. Werd binnen 10 minuten gebeld om dit met ons te bespreken. Top service !!! Gegeven advies was nuttig en zorgde daarna voor een perfecte montage van onze inbouwoven. Chapeau !!

Fam. Witjes 19-10-2018 Via de website gekocht

No Nonsense

Duidelijke overzichtelijke website. Veel keuze op voorraad en komen na wat ze beloven.
Vriendelijke chauffeur die voorzichtig met de goederen omgaat (je maakt het wel eens anders mee).
Ook mooi meegenomen: lage prijzen ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hendrik1985 19-10-2018 Via de website gekocht

Ideaal!

Onze combimagnetron is defect gegaan. Kortsluiting. Ontzettend balen ivm het weekend voor de deur. Via 123apparatuur een nieuwe etna besteld en de volgende dag in huis! Super snel geregeld. En de oude weer mee genomen.

Jan-Gert Medendorp 18-10-2018 Via de website gekocht

Erg goed gelefonische service door Pim!

Snel, daadkrachtig en zorgvuldig in afhandeling van aankoop. Met vertrouwen, want zonder aanbetaling wordt aankoop ook toegezonden.

Goossens 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, ook al eerder keukenapparatuur besteld.

Goede service. Makkelijk te vinden website. Duidelijk omschreven artikelen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

peter 18-10-2018 Via de website gekocht

gewoonweg perfect

super afhandeling
na bestelling gelijk terug gebeld over dag van levering
alles correct tot de laatste minuut
1 minpuntje = verpakkingsmateriaal word niet mee teruggenomen

Martijn 18-10-2018 Via de website gekocht

Top geholpen!

Toen wij opzoek waren voor een combi oven magnetron zijn wij eerst naar keukenloods gegaan. Daar werden wij slecht geholpen, met achteraf ook onjuiste informatie.
Bij 123apparatuur wist de medewerker ons met de juiste informatie te voorzien en kwam met een zeer mooie prijs.
Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Christy 18-10-2018 Via de website gekocht

Absolute aanrader!

Dit bedrijf heeft een duidelijke website, mijn bestelling werd gratis thuisbezorgd en ik kon zelf kiezen voor de gewenste bezorgdatum. Echt een aanrader!

Bob 18-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en scherpe aanbieding!

Bellen met een vraag, gaf een zeer scherpe aanbieding en uitermate efficiente manier van handelen! Ook de dienstverlening was uitermate plezierig

E. te Biesebeek 18-10-2018 Via de website gekocht

fantastische service

Goederen exact binnen het opgekregen tijdskader bezorgd.
Hierdoor niet onnodig lang hoeven te wachten. prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Haluk Simsek 18-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik ben zeer goed geholpen door Luca. Als je het hebt over servicegericht, dan heb je het hierover. Nogmaals dank Luca!

helma 17-10-2018 Via de website gekocht

Goed overleg, duidelijk, meedenkend.

Ik ben erg tevreden over de site, goede merken, gespecialiseerd (afzuigkappen) en veel keus. ..... heeft me geweldig goed geholpen en meegedacht en nagebeld. Dank daarvoor. De Speciale dagprijs is natuurlijk ook heel fijn!

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Op en Top TEVREDEN

Algehele tevredenheid! De bestelling per telefoon gebeurde nadat ik de best mogelijke prijs voor de koelkast gevonden had op jullie site. Attente en deskundige hulp! De volgende dag stond de koelkast al in huis en weer 24 uur later keurig ingebouwd door twee installatiehelden. Helemaal TOP...

mehmet 17-10-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Diverse prijzen aangevraagd bij leveranciers voor onze nieuwe oven, bij 123 Apparatatuur de meest gunstige prijs gevonden.
Offerte omgezet naar order en binnen 48 uur geleverd! en oude oven hebben ze ook terug retour genomen.

Reinier 17-10-2018 Via de website gekocht

Bestellen met een smile!

Dit is de tweede keer dat ik zaken doe via 123apparatuur.nl. Beide keren zijn goed bevallen. Ik heb mijn bestelling online bekeken en daarna telefonisch doorgenomen. Als er niemand beschikbaar is op dat moment laat je een voicemail achter en wordt je vaak binnen een half uur al terug gebeld. De medewerkers zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Ze hebben een goede kennis van hun apparatuur en komen met goede adviezen en alternatieven. En uiteindelijk kun je van de prijzen alleen maar vrolijk worden. Geen ongemakkelijke kortingsonderhandelingen maar direct scherpe prijzen waar concurrenten een puntje aan kunnen zuigen. Ik kom zeker terug en adviseer ze bij al mijn kennissen. Online levert goede prijzen maar zeker bellen voor nog betere prijzen...

M.Marsman 16-10-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk

Ik ben een keer op bezoek geweest in de winkel. Ik ben daar zeer vriendelijk geholpen . Er is veel tijd en aandacht besteed om mij te vreden de deur uit te laten gaan zonder enige aankoop verplichting.. en ze geven direct een scherpe prijs! Thuis heb ik heel goed na kunnen denken en uiteindelijk een aakoop via de website gedaan.

Yolanda Knol 16-10-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Goede en snelle levering en voordeliger als in de winkels ik ga dit echt bij andere mensen aanbevelen super bedrijf

wmk 16-10-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen, duidelijke site, lage prijzen

Duidelijke website met alle specificaties, bestelproces gaat gemakkelijk, lage prijzen en snelle levering met voorkeurdag.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pardoes 16-10-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk en duidelijk

Overzichtelijk en duidelijk en de goedkoopste.
Na lang zoeken op het internet, uiteindelijk uit gekomen bij 123apparatuur.nl
Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 16-10-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd. Goede service met terugnemen oude apparatuur

Voor de eerste keer besteld bij 123apparatuur. zijn zeer tevreden over de snelle en correcte levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

reeuwijk 15-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Was bij andere uitverkocht en jullie waren de enige die leverde voor de prijs 299 Euro.Besteld en goede afspraken gemaakt en vandaag 15.10.2018 geleverd en oude vaatwasser meegenomen volgens afspraak via SMS en mail . Bedankt.

R. de Groot 15-10-2018 Via de website gekocht

In een woord geweldig.

Snel gevonden wat ik zocht (koelkast met geïntegreerd vriesvak). De prijs was de laagste die ik kon vinden. Even bellen om op de gewenste dag te laten bezorgen en de oude mee te nemen. Perfect en snel geregeld. Een voorbeeld voor andere webshops

Norma Textor 14-10-2018 In de winkel gekocht

Goede service, prettige onderhandeling

We werden snel geholpen bij het kopen van onze keukenapparatuur, de medewerker dacht mee en was goed op de hoogte van alles. De communicatie was vlot en binnen een week werd de offerte een bestelling.

Marc Zonneveld 14-10-2018 Via de website gekocht

duidelijke overzichtelijke site

Gewoon goed en overzichtelijk, al een keer eerder ook apparatuur besteld ging super en nu een hele mooie prijs voor de apparatuur!
Ga ervan uit dat levering nu weer goed gaat.

E. Prince 13-10-2018 Via de website gekocht

123 Apparatuur: Goede bezorging en niet duur!!

De levering was volgens afspraak en de prijs was in vergelijking met andere sites zeer aantrekkelijk. De site was ook erg duidelijk en werkte perfect, ook met de betaling. En dat alles binnen 15 uur had ik mijn vaatwasser in huis en zelfs in het weekend. Te gek toch.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JvM 13-10-2018 Via de website gekocht

Supersnel en vriendelijk geholpen.

Vrijdag rond de middag gebeld voor advies omtrent de beste keus voor min als vaatwasser. Zeer goed geadviseerd, direct besteld en op zaterdag voor de middag al geleverd.
Superslim met deze vriendelijke en snelle afwikkeling.
O ja, nog een belangrijk puntje de prijs was ook nog het gunstigste die ik op internet kon vinden. Niet geheel onbelangrijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sinan 13-10-2018 Via de website gekocht

super snel

Volgende dag na bestelling bezorgd super snel en gasplaat netjes in verpakking geleverd . Vrouwtje staat al te popelen morgen gelijk instaleren .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ayu 13-10-2018 Via de website gekocht

Driemaal zeer tevreden!

Bij onze vorige woning hebben we de koelkast, afzuigkap, wasdroger en wasmachine bij hun besteld. We waren toen al zeer tevreden! Dus bij onze verhuizing hoefden we ook niet ver te zoeken naar een winkel die betrouwbaar en goede service bied. Dus bij onze nieuwe woning hebben wij onze twee ovens, kookplaat, vaatwasser en afzuigkap bij 123apparaatuut besteld. Weer super tevreden! Dus toen mijn ouders op zoek waren naar een nieuwe losstaande koelkast en losstaande vriezer heb ik ze ook maar hier besteld! Van de week zijn ze geleverd bij mijn ouders. Dus driemaal zeer tevreden! Dit word onze vaste winkel! Een aanrader!

linda 13-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en advisering

wij zijn heel goed geadviseerd over de aan te schaffen apparatuur en de geschiktheid voor onze wensen.

Hans 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Zeer goed contact.
Scherpe prijzen en overzichtelijke offerte.
Geen enkele vraag te moeilijk.
Bezorging zorgvuldig en goed geïnformeerd welke tijd dat je ze kunt verwachten.
Eigen bezorg service.
Beoordeel deze winkel met een 10

Theodorus 12-10-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen en uitstekend prijs-kwaliteit

Zeer goed advies gekregen, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en een prima levering op de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 11-10-2018 Via de website gekocht

Prettige en duidelijke communicatie

Bij meerdere webshops een aanvraag gedaan voor hetzelfde toestel, meteen de scherpste prijs. Ook een vraag tav aanvullende fabrieksgarantie werd snel beantwoord en in de offerte verwerkt. Het omzetten van de offerte in een daadwerkelijke kook ging zeer eenvoudig en was zeer duidelijk.
De levering moet nog geschieden vandaar dat ik geen 10 kan geven. Je kunt zelf de dag van levering bepalen ver vooruit en zelfs al direct voor de volgende dag, chapeau!

bd 11-10-2018 Via de website gekocht

Aantrekkelijke prijs

Ze hebben duidelijk de laagste prijs voor merkartikelen. De keuze is reuze. De site werkt eenvoudig, Betalen bij levering is mogelijk.

karen deferm 11-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service zeer vriendelijk aan de telefoon

echt geweldige service toestel dat ik besteld had was niet meer leverbaar na contact ander toestel gekregen dat duurder was toch aan de zelfde prijs als besteld toestel gekregen levering ook geen enkel probleem

Bianca 11-10-2018 Via de website gekocht

Zeer klantgericht, goed advies en snelle levering.

Ik heb hier een inbouwkoelkast gekocht en er werd netjes onderzocht of ik wel het juiste model voor mijn inbouwkast had gekozen. Er werd goed de tijd voor mijn vragen genomen, ze zijn niet opdringerig, wat ik vaak ervaar online, en de koelkast wordt binnen 24 uur geleverd. Ook vind ik het fijn dat er pas bij bezorging betaald hoeft te worden en een aanbetaling niet vereist is. Top bedrijf, een aanrader!

DHR. Gierkink 11-10-2018 Via de website gekocht

Top model voor spot prijs

Ik heb hiervoor gekozen omdat zelfs bij de fabrikant dit product nog duurder was dan 123apparatuur.
Kwaliteit is gelijk, dus waarom niet?

Nick 11-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en service

2 Siemens apparaten gekocht prijs was op aanvraag.
Goed telefonisch contact gehad met de verkoop afdeling.
Verdere afhandeling via de mail gegaan.
Ook dag van de levering perfect volgens afspraak verlopen.

Nick 11-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en service

2 Siemens apparaten gekocht prijs was op aanvraag.
Goed telefonisch contact gehad met de verkoop afdeling.
Verdere afhandeling via de mail gegaan.
Ook dag van de levering perfect volgens afspraak verlopen.

Mw. Riethoven 11-10-2018 Via de website gekocht

De fabrikant kan het onderdeel niet meer leveren.

Maar 123apparatuur.nl wel! Wat fijn dat jullie ook een aantal jaren later nog steeds onderdelen kunnen leveren voor apparatuur die verder nog uitstekend functioneert.

Zel.01 11-10-2018 Via de website gekocht

Vooralsnog tevreden met de bestel procedure

Bestellen eenvoudig en levering op een moment naar keuze. Daarbij een goede prijs. Qua levering en installatie is het nog even afwachten.

Rens 11-10-2018 Via de website gekocht

Suoper fijn, goed en snel geholpen

Door jullie snelle hulp konden wij verder met de afbouw van onze keuken. Daardoor geen oponthoud van 2 weken. Heel hartelijk bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel 10-10-2018 Via de website gekocht

Top shop

Duidelijke info over oude apparatuur en hulp bij aanschaf nieuwe. Aardige en goede hulp van medewerker.

Jacqueline 10-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zeer scherpe prijzen, we hebben meerdere artikelen besteld en kregen nog een extra korting op de al scherpe prijzen. Telefonisch contact was uitstekend met Lucca Di Donna. Deze verkoper is goud waard voor zowel de klant als het bedrijf 123apparatuur.nl.