123apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123apparatuur.nl.

123apparatuur.nl stelt zich voor

Wij van 123apparatuur zijn gespecialiseerd in alle merken inbouwapparatuur. Wij kijken graag samen met u naar de passende oplossing voor de vervanging van of aanschaf van uw nieuwe inbouwapparatuur. Onze specialisten staan u via mail, chat of telefoon graag te woord. Indien u meerdere apparaten zoekt vraag dan vrijblijvend een offerte aan. Bezorgen doen wij met onze eigen bezorgdienst, afhalen is ook mogelijk op onze locatie in Tiel.

Deze score is berekend op basis van 1276 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Marian 03-08-2020
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

gebruiksvriendelijke en duidelijke site. Medewerkers zijn super aardig en doen hun best te voldoen aan mijn wensen.
je wordt netjes terug gebeld. kortom goede service.

Carianne 03-08-2020

Een apparaat op deze website gezien. Bij een andere leverancier was deze goedkoper dus hiervoor een verzoek tot terugbellen ingediend. Werd snel teruggebeld door een vriendelijke en kundige medewerker die me duidelijk en goed geholpen heeft. Het apparaat kan snel worden geleverd wat ook een pluspunt is.

ans raats 03-08-2020

ik kan mijn oven voor de laagste prijs kopen
en deze was op voorraad zodat hij direct te leveren is

frank 02-08-2020

Goede service en keurige klantcontact. Je wordt goed op de hoogte gehouden mbt bestellingen en leveringen.
Ook service tijdens Corona prima geregeld.

san 02-08-2020

Bovengemiddelde mobiele airco gekocht voor een mooie prijs onder de 300 euro. Levering is ook de volgende dag. Top!

Chris 02-08-2020

De shop was overduidelijk en de bestelling was super snel binnen ook in de tijd dat opgegeven stond was heel goed, chauffeur was heel aardig en behulpzaam. Ik raad iedereen aan om bij jullie te kopen.

Erwin Pol 01-08-2020

Goed overzichtelijk, makkelijk vinden van producten. Grote voorraad in verschillende merken.

Theo Joosten 01-08-2020

L.s.,

Via een test v.d. Consumentenbond kwam ik bij 123Apparatuur terecht en naar tevredenheid.
Mijn bestelling had de nodige voeten in de aarde. Maar de medewerkers, die ik aan de telefoon heb gehad, waren allemaal bijzonder welwillend en betrokken. Een verademing met de "dozenschuivers" die ik de laatste tijd heb meegemaakt......
Een reden om voor een volgende aanschaf bij 123Apparatuur terug te gaan.

Tatoerd 01-08-2020

Goede prijzen, heldere informatie waardoor goed vergelijk mogelijk tussen producten.

Harrie 31-07-2020

Wat ze beloven komen ze na. Voor 23.00 besteld en de volgende dag om 8.15 geleverd. Netjes 15 min min van te voren gebeld door de chauffeur. Echt top
War mij betreft een dikke pluim.

Arie de Bruijn 31-07-2020

De informatie omtrent de aanschaf van een nieuwe afzuigkap was zakelijk, en er werd meegedacht met mijn wens en. RUDI was zeer vriendelijk , en dat gaf voor mij het goede gevoel de afzuigkap bij 123 apparatuur aan te schaffen, Bedankt.

Jacqueline 31-07-2020

Super service en snelle levering . Denken mee als je echt iets nodig hebt top telefoon gesprek gehad .

Joyce vt 31-07-2020

De site geeft een duidelijk overzicht van de producten. De filters werken goed. een nadeel. Er bij heel veel onderdelen prijs op aanvraag. waardoor je niet meteen een prijsvorming kan maken bij een product. Misschien ook product filmpjes toevoegen? dit doet het ook altijd goed!

Corine Mosterdijk 31-07-2020

Huidige magnetron/oven was aan vervanging toe. Na enkele sites op Internet te hebben bezocht besloot ik voor 123Apparatuur te kiezen omdat ze de beste aanbieding hadden maar ook omdat ik heel snel en attent ben behandeld en ook was het niet moeilijk meer voor deze leverancier te kiezen want mijn gekozen Bosch apparatuur was ook nog eens veel goedkoper en direct leverbaar.. Dank mensen van 123Apparatuur voor de wel zeer snelle levering... 's-middags besteld en de andere ochtend kort na acht uur al gelevered !!! "Petje af"

Leroy Kivits 31-07-2020

Erg fijne en duidelijke webshop, die zijn afspraken nakomt. Gisterenavond laat besteld en nu al een mail met de geschatte levertijd vandaag. Van voor 23:59 volgende dag in huis is hier dus zeker sprake en dat zelfs in deze lastige tijd. Dikke pluim!

Svetlana 30-07-2020

Ik heb het telefonisch contact gehad en er werd alles goed uitgelegd. Er werd meteen de vaatwasser besteld voor mij.

Rudy Willink 30-07-2020

prima sortering, bij vragen snelle reacties en snelle levering. Wat wil men meer?

Edu Schol 30-07-2020

Prima service; konden snel nagaan wat levertijd was bij leverancier.
Scherpe offerte en vriendelijk geholpen aan de telefoon

nalinie 29-07-2020

goeie shop en lekker goedkoop zelfde koelkast elders duurder, ben blij met me aankoop

Van steenis 29-07-2020

Online schop is een motivatie om te schoppen overzichtelijk en voor de laagste prijs hoef je het niet te laten

M wijnberg 29-07-2020

Via de webshop een tafelmodel koelkast gekocht, besteld op vrijdag, die maandag een bericht om contact op te nemen voor bezorging, zeer vriendelijke man aan de telefoon, gevraagd of het bezorgd kon worden op onze vakantie plek in Groningen, geen probleem.
Die woensdag is het bezorgd nadat de chauffeur van tevoren een berichtje heeft gedaan dat het dan bezorgd werd.
Vriendelijke chauffeur.
En zo snel, wij zijn zeer tevreden.
Top, zo ook over het product.
Mensen ga zo door!! 👍

S. Beuker 29-07-2020

Prima onderhandeling, top service vwb betaling en super snelle levering. Gewoon zoals goede service hoort te zijn.

M. Vandooren 29-07-2020

Duidelijke en goed telefonische informatieverstrekking over de apparatuur. Nemen ook gewoon de tijd om je te woord te staan. Gewoon degelijk advies. Heb er veel aan gehad. Geeft je een gerust gevoel dat je de goede keuze hebt gemaakt.

Rox 29-07-2020

Zoals altijd een goed advies en ook airco's hebben ze voor een voordelige prijs

Bm v elswijk 29-07-2020

Na veel zoeken naar een betrouwbaar overkomende bedrijf via internet ben ik bij u terecht gekomen.inmiddels had ik een oven elders besteld met grote teleurstelling.
Na het bestellen bij u is er zeer correct en naar wens alles afgehandeld.

Ria Schouten 28-07-2020

Prima overzicht ,je kunt alles goed vergelijken en de uitleg over levering bij Corona is duidelijk.

M 28-07-2020

Duidelijke productinformatie op de site. Product is volgende dag geleverd. 7.00 uur sms bericht en 30 min voor bezoek nog een telefoontje.

Martijn Vrenssen 28-07-2020

Erg tevreden over de webshop. Levering was in orde, ook al duurde het wat lang voordat de leveringsdatum bekend werd gemaakt. Bezorger was op tijd, kwam afspraken na en duidelijk over de levering. Top!

Kay de Jong 28-07-2020

De website is overzichtelijk en goed bereikbaar. Je wordt goed door de website heen geleid en dit zorgt voor duidelijkheid.

Jose van Houten 28-07-2020

Zeer goede service. Snel telefonisch contact. Vriendelijke geholpen. Ik zal zeker vaker hier bestellen!

Olaf 28-07-2020

123apparatuur werkt snel en makkelijk. Ze werken met een overzichtelijke site. Reageer snel op je bestelling.

Franca Snoeijen 27-07-2020

Heb ook al een inbouw koelkast vriescombinatie besteld en bevalt me nog steeds, vandaar dat we nu weereen koelvries combinatie bij jullie bestellen. D

Rudolph 27-07-2020

Overzichtelijke site met veel informatie over de artikelen. Prijs van het door mij gezochte artikel (Quooker) is scherp. Mogelijkheid dat het ook gemonteerd kan worden is interessante extra service.

Paul De Schrijver 27-07-2020

Nette duidelijk webshop met echt scherpe prijzen. Bellen je wel veel na voor de order, maar dan heb je ook wat :-)
Leveren de zelfde garanties als elke andere erkende reseller / dealer.

G. van Dam 27-07-2020

Deze winkel geeft service zoals ik dat verwacht, levert volgens afspraak, correct, vriendelijk gewoon zoals het hoort. Door aanraden van een zelfstandige witgoed monteur ben ik getipt over deze winkel.

Marinus 26-07-2020

Ik was opzoek naar een afzuigkap en kom 123 apparatuur.nl tegen, en het zag er allemaal zeer verzorgd en
duidelijk uit waardoor ik gekozen heb voor 123 Apparatuur.nl
Ik bestelde hem in de avonduren en de volgende dag al in huis
Na het openen ontdekte ik dat de filter niet goed was en de volgende dag contact gemaakt en binnen twee dagen hebben ze een nieuwe filter opgestuurd en het probleem was opgelost

Dus een zeer snelle levering en als er wat fout gaat een zeer snelle service
Ik kan iedereen 123 Apperatuur.nl aanbevelen

Hilde 26-07-2020

Nog niet veel ervaring, bezoek de website voor het eerst, maar de website is heel duidelijk.

Marjon van Eekeren 25-07-2020

We kwamen op de site 1,2,3 apparatuur om te kijken naar de prijzen, en het bleek dat de koelkast die we graag wilde kopen 50 euro goedkoper was dan bij o.a de Media markt, dus gekocht.
We zouden onze oude koelkast niet meegeven omdat we hem weg wilde geven maar dat ging niet door, dus gebeld of de oude koelkast alsnog mee kon.
Ontzettende aardige man voor de telefoon en was geen probleem.
De bezorger belde netjes een uur voor de bezorging op dat hij er onderweg was en inderdaad was hij er met een uur.
We zijn heel blij met onze zwarte koelkast.

Franz Muter 25-07-2020

Het mee denken over het juiste keuken apparatuur en wat je wel of niet nodig bent.
Ook geven ze je een scherpe prijs, en goed overleg over de levering.

Arie de Bruijn 24-07-2020

GV 24-07-2020

Goede prijs, makkelijke website. Nog even afwachten hoe het verder verloopt met de bestelling (ontvangst en kwaliteit), want op dit moment alleen nog maar besteld.

Hans 24-07-2020

Behalve de lage prijs ook enorm klantvriendelijk. Komen zelf met ideeën.. klasse

Bert van IJssel 24-07-2020

'S avonds om 6 uur besteld de volgende ochtend om 9 uur in huis. 123apperatuur had neteen ook de installateur besteld. Nadat de vrieskast (inbouw) afgeleverd was in huis. Is de monteur de volgende hem komen installeren. Alles verliep prima en de monteurs gingen niet eerder weg voordat zij en ik volledig tevreden waren over de installatie. De oude vrueskast werd meteen meegenomen en alke rommel opgeruimd. VOOR ONS KRIJGT 123APPERATUUR.NL EEN DIKKE 10

Jochem 24-07-2020

Bij 123apparatuur alle apparatuur kunnen vinden die ik wilde. Geen enkele andere webshop had dit complete aanbod. Daarnaast nog een mooie korting kunnen krijgen door de aanschaf van alle apparatuur bij hun.
1 apparaat is wel vertraagd, waarvan ik een nette mail kreeg. Vervolgens was deze nogmaals 4 weken vertraagd zonder verdere mededeling daarvan. Dit kan echt wel beter!
Toch een nette oplossing gekregen door de levering in twee delen te doen.

deen 23-07-2020

Prima winkel en scherpe prijzen, mooi overzichtelijke site en eenvoudig om keuzes te maken

Jaap Schroijen 23-07-2020

Ik was opzoek naar een wijnklimaatkast die in het hele land uitverkocht was, na een telefoontje met de klantenservice zijn ze voor me bij de leverancier nagegaan en wat bleek, er was er nog een beschikbaar! Topservice. Vriendelijk, behulpzaam en niet duur. Ik kom terug.

Frank 23-07-2020

Site ziet er betrouwbaar en netjes verzorg uit. Offerte opvragen ging eenvoudig. Offerte was dezelfde dag nog binnen. Order geplaatst en daar ging even iets fout, maar een belletje met de verkoper koste dat snel op. Keurig en zeer klantvriendelijk te woord gestaan/geholpen. Levering en montage moet ik nog even afwachten, maar dat zal ongetwijfeld goed zitten bij deze verkoper.

Elings 23-07-2020

Door eerdere aankopen bij deze site terecht gekomen, ook nu weer prettig (ditmaal telefonisch) geholpen,

Frank 22-07-2020

Via de webshop is het makkelijk om het juiste apparaat te vinden en bestellen.
De service van 123 apparatuur is echt super, wij hadden een vriezer besteld die helaas niet op tijd geleverd kon worden.
Zij hebben voorgesteld om eenzelfde vriezer, maar dan van een ander merk te leveren.
Zelfde kwaliteit etc. alleen een duurder apparaat, maar door hen geleverd voor hetzelfde bedrag als het door mij bestelde apparaat.
Kortom super bedankt 123apparatuur.

Lidy Watson 22-07-2020

Gekozen voor 123apparatuur.nl nadat ik met een medewerker gesproken had over de aanschaf van een Siemens inbouwoven ter vervanging van mijn oude oven . Door zijn tips en goed onderbouwd advies heb ik voor dit bedrijf gekozen, prijs van de oven was overal op het internet gelijk, onderscheidend was echt zijn meedenken met mij als (toen nog ) potentiele klant. De uiteindelijke bestelling verliep vlot (telefonisch de volgende dag met een andere medewerkster ) en ook hier weer wat tips !
Levering was uitstekend, precies op tijd en tijdstip keurig vooraf gemeld. Ik raad dit bedrijf dus zeker aan, zij doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!