123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123Apparatuur.nl.

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Wij van 123apparatuur zijn gespecialiseerd in alle merken inbouwapparatuur. Wij kijken graag samen met u naar de passende oplossing voor de vervanging van of aanschaf van uw nieuwe inbouwapparatuur. Onze specialisten staan u via mail, chat of telefoon graag te woord. Indien u meerdere apparaten zoekt vraag dan vrijblijvend een offerte aan. Bezorgen doen wij met onze eigen bezorgdienst, afhalen is ook mogelijk op onze locatie in Tiel.

Deze score is gebaseerd op 370 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 22-05-2022

Wij hebben bij Bertho van 123apparatuur al onze keukenapparatuur besteld. Ondanks dat de levertijd lang was - waar iedereen last van heeft momenteel - zijn we door Bertho uitstekend geholpen. Bertho hield ons goed op de hoogte en heeft ons goed geadviseerd, ook over zaken waar we niet van hadden verwacht dat ook hier expertise over aanwezig was, zoals de aansluiting van de afzuiging van onze Bora inductieplaat aan de afvoerbuis die onze aannemer al had aangelegd. Volgende keer is 123apparatuur weer onze eerste leverancier van voorkeur.

Johan 21-05-2022

Deze fantastische winkel, de medewerkers!, weten hoe het moet. Ik zocht een inductiekookplaat en had advies nodig. Ik had met de verkoop gebeld en werd door Spyke op een uiterst prettige en klantvriendelijke manier te woord gestaan. Uiteindelijk van hem 3 offertes betreffende 3 verschillende inductiekookplaten ontvangen, omdat bij geen van drieën een prijs in de webshop werd vermeld. Ik ontving een goed advies en koos uiteindelijk voor een Atag exemplaar. Deze moest worden besteld en ik hoefde niets vooruit te betalen. Bij binnenkomst zou ik hem betalen en naar mij worden verzonden. Alles verliep prima , echter bij ontvangst was de doos op 1 hoek kapot. Hierover direct contact gehad en sprak ik met Willem. Ook door hem werd ik op een uiterst klantvriendelijke manier te woord gestaan en goed geholpen. Volgende probleem was, dat mijn meterkast later zou worden aangepast, dan eerst stond gepland. Hierdoor kon ik de kookplaat dus niet testen en opnieuw met dit bedrijf contact opgenomen. Ik was er namelijk bang voor dat de kookplaat toch een technisch defect zou hebben door de "crash" die hij tijdens transport had gemaakt. Ik sprak vervolgens met Eric van de klantenservice. Ook door hem werd ik keurig en klantvriendelijk geholpen en er werd met mij meegedacht, doordat ik het apparaat nog niet kon testen. Er werd mij een heel net aanbod gedaan met een ruime termijn, waardoor ik als klant totaal geen druk voelde. Uiteindelijk werd op 12 mei de 3-fase meterkast bij mij geplaatst, waardoor ik uiteindelijk in de avond de inductiekookplaat kon testen. Alles werkt naar behoren en nu dus heerlijk aan het werk met deze inductiekookplaat. Ik heb uiteindelijk niet van de aangeboden service van 123Apparatuur gebruik hoeven te maken, maar de rugdekking die ik van 123Apparatuur ontving is gewoon TOP!!! Zodra ik weer een nieuw apparaat nodig heb dan gun ik de order dit bedrijf en ik kan iedereen dit bedrijf zondermeer aanbevelen!

JJameson 20-05-2022

Leuke site, zeer slechte follow up. Communicatie loopt langs elkaar heen. Steeds een ander contactpersoon met ieder een eigen invulling van de stand van zaken. Inmiddels al 6 maanden aan het wachten op mijn bestelling. Zou zogenaamd updates krijgen maar moet hier steeds zelf om vragen!

Dann 18-05-2022

Vriendelijke dame die mee denkt in opties. En zo helpt om de moeilijke keuze veel makkelijker te maken. Wij kunnen niet wachten op onze bestelling! Nogmaals bedankt.

hoekbrwr 16-05-2022

Levering volgende dag! Betaling door pinnen bij bezorging, moet ik niet 4 uur wachten tot mijn maximale bedrag bij de Bank is ingesteld. Zeer flexibele bezorgingskeuze. Goede prijs, in overeenstemming met andere leveranciers die niet eens de volgende dag bezorgen.

Bram 13-05-2022

Wij hebben al eerder besteld hier en er werden goede spullen tegen een goede prijs geleverd. Snelle en goede service!!

Frits.A 12-05-2022

Netjes te woord gestaan door de telefoniste. Ze heeft duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten. Mee gedacht en in de offerte direct de aansluitkabel bij gevoegd. Alles netjes geregeld. Hopen dat de uitlevering ook zo soepel verloopt.

Dorus 10-05-2022

Uitstekend en vlot telefonisch geholpen, kennis van de apparatuur was ruim aanwezig en ook niet duur. Dank!

Margriet 06-05-2022

Heel plezierige (vertrouwenwekkende!) ondersteuning aan de telefoon. Vlotte offerte.

Michael 05-05-2022

Goede hulp bij het uitzoeken van een nieuwe vaatwasser! Doen zeker een stapje extra om het juiste te selecteren voor je.

Sels 05-05-2022

Wij zijn zeer tevreden over de communicatie en snelheid van antwoord op onze vragen ivm offerte en leveringtermijn.

Waterkonijn 05-05-2022

Goede service, in November besteld en zoals ik dat wil geleverd. Super vriendelijke mensen aan de helpdesk

Daniëlle 04-05-2022

Mooie overzichtelijke site . Bestelling ging makkelijk . Duidelijk hoe en wat de producten inhouden

SdJ 02-05-2022

Wij kwamen eenvoudig bij Keukens & Apparatuur uit door een zoekopdracht op het apparaat dat wij nodig hebben. We kregen een snelle reactie met een mooie prijsopgave. Bovendien werden wij te woord gestaan door iemand met kennis van zaken. Dus iemand die echt wist waar hij het over heeft, in plaats van voor te lezen uit de verzamelde werken van Google.

Teporston 30-04-2022

Wij hebben een kookplaat besteld bij 123apparatuur. Op de bevestiging stond leverperiode week 14. Natuurlijk niets ontvangen, maar ook geen bericht van hen ontvangen wanneer wel geleverd zou worden.
Naar herhaaldelijk mailen konden zij nog steeds geen verwachte levertijd geven, terwijl zij nog steeds op de site bleven en blijven vermelden dat zij de verwachte levertijd met hun klanten communiceren na de bestelling.
Zij boden ons wel een alternatief aan die 40% duurder was dan hetgeen we besteld hadden.
Uiteindelijk hebben wij wel ons geld teruggekregen.

In de toekomst zou ik met hen geen zaken doen, omdat ik dit ervaar als misleidend en onbetrouwbaar.

Joan 26-04-2022

Goed meedenkende organisatie en vlotte goede terugkoppeling.
En ook de prijs is top

Danielle Portengen 26-04-2022

123 keukens heeft alles op alles gezet om voor mij de levering op zeer kort termijn mogelijk te maken. Goede communicatie tussen mij en 123 keukens. Ik ben zeer tevreden.

Suzan 26-04-2022

Onze koel-vriescombinatie kwam gedeukt uit de verpakking. Niet de schuld van 123apparatuur, maar ze hebben dit heel goed opgelost. De gedeukte koel-vriescombinatie (de deuren sloten, dus hij was wel te gebruiken) mocht bij ons blijven staan tot er een nieuwe beschikbaar was. Dat heeft bijna 5 maanden geduurd. Afgelopen week is er een nieuwe koel-vriescombinatie geleverd en de gedeukte is opgehaald.

Nicole 26-04-2022

Op advies keukenrenovator. Goede service, door actief te bellen en telefonisch de gekozen apparatuur doorgelopen of ze echt passend waren in maten maar ook in wensen. Top

Paul 26-04-2022

Ze hebben zeer snel gereageerd op mijn vraag en daarom ook direct een kookplaat besteld

Rob 21-04-2022

Heldere webshop met duidelijke keuzemogelijkheden en uitgebreide product omschrijvingen
Begripvolle en behulpzame klantenservice

Maykel Heerkens 21-04-2022

Super geholpen door Lisa veel deskundigheid en super after sale. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Fleur 20-04-2022

Hele goede en nette service. Ik kreeg deze site aangeraden en zou hem anderen ook zeker aanraden. Snelle levering en netjes op tijd. Stevig verpakt.

Othmane 20-04-2022

Heel makkelijk te bestellen alles is duidelijk. Na de smeg oven wil ik binnenkort ook een koelkast bestellen. En wat ook fijn is je kan bij de bezorgers betalen. Dikke 10

AB 16-04-2022

Transparant, goede prijs en betere (betaal)mogelijkheden dan bij andere aanbieders

Erik 14-04-2022

Snelle reactie op aanvraag en scherpe prijs. Ook duidelijk wat de levertijd is, dus open en eerlijk

René 13-04-2022

Reactie snelheid na aanvraag van product super snel, netjes te woord gestaan, oplossing gericht omdat het gezochte artikel niet meer levebaar is toch een gezocht product gevonden

Jamel 12-04-2022

Ik vind het een goede webshop heel duidelijk en makkelijk te bedienen, verder ben ik heel tevreden met de specificaties per product die zijn duidelijk en uitgebreid.

Wilma 11-04-2022

Zo duidelijk, effectief en snel!
En absoluut de goedkoopste.
Goede duidelijke service en geen verborgen zaken. En pas betalen na aflevering.

Lianne 11-04-2022

Reageren snel
Goede prijs (goedkoopste die wij konden vinden)
Duidelijk
Mogelijkheid tot gratis annuleren bevestigde offerten

M Plugers 08-04-2022

Duidelijke website waar je genoeg mogelijkheden tot filteren hebt.
Snelle reactie bij het opvragen van een prijs en later een offerte.

Vriendelijk en snel telefonisch contact.
Scherpe prijs

Ricardo 08-04-2022

Wordt correct geholpen, site is duidelijk . Prijzen zijn concurrerend! Dus super,!

P korf 08-04-2022

Gebeld na elders goedkopere prijs. Direct medewerker aan de lijn en heeft prijs aangepast. Super!

Roy Feller 06-04-2022

na opvraag van offerte werd meteen contact met ons opgenomen door 123 apparatuur om alles nog een keer na te lopen ,wij hebben een zeer prettig gesprek gehad met een van de medewerkers, wat ons meteen een goed gevoel gaf.

Cor 05-04-2022

Goeie site gebruiksvriendelijk.
Mooie prijs voor deze apparatuur.
Binnen een dag geleverd.
Kortom zou hier weer bestellen.

Mevr.B.Flamand 01-04-2022

Inductie kookplaat besteld.
Goede levering en service.
Bedrijf een aanrader.

Marion 01-04-2022

Super service, levering keurig op tijd, korte lijnen en eenvoudig telefonisch te bereiken.
Ik raad iedereen echt aan om hier uw benodigdheden te bestellen!

HowNet 01-04-2022

123apparatuur.nl heeft een duidelijke website, goede prijzen en is flexibel geweest in het verlengen van de geldigheid van de offerte.

joep de ruiter 01-04-2022

goed advies ! en service op tijd geleverd goede prijs grote keus en alle merken

El Baroudi 31-03-2022

Zeer goed geholpen; snel beantwoording and goed advies. Ook wordt goed meegedacht met de keuze van het product.
Dhr Spike heeft ons prima geholpen met het kiezen van de apparatuur voor onze nieuwe keuken.

Elmco 31-03-2022

Overzichtelijke site, snel, klantvriendelijk, scherpe prijs, duidelijke productomschrijving

Monique 31-03-2022

Duidelijke uitleg van verkoper met veel advies over het apparaat en advies over vergelijkbare apparaten. Additionele bestelinformatie was erg goed in ons uiteindelijke bestel besluit

K van welie 25-03-2022

Ik heb telefonisch contact gehad, en ben goed en netjes te woord gestaan. Na goede uitleg en een goed gevoel heb ik het product gekocht

Heleen 24-03-2022

Voor deze shop gekozen omdat mijn zoon hier ook in het verleden had gekocht en blij was met zijn aankopen voor een goede prijs.
Zelfs na het opvragen van een offerte voor 5 Siemens apparaten ging er nog een bedrag van de prijs af.

Henk 23-03-2022

Mooie combinatie oven met goede prijs kwaliteit, fijn bedrijf goed mail contact en komen afspraken goed na. Hele goede bezorg dienst wat een goede planning heeft. Super!!!

Tim v Cleef 21-03-2022

Goede communicatie tot dusver met
Bestellen. Inhoudelijk kennis
van zaken bij adviseren.

Anita van der Zalm 21-03-2022

Fijn bedrijf! Wordt snel gereageerd op e-mail en ze zijn erg flexibel met leveren. Willem Rijkers is hele vriendelijke behulpzame medewerker. Kortom: ja, ik raad dit bedrijf aan

Ludolf 21-03-2022

dit is een bedrijf die doen wat ze zeggen, hele goede prijs bieden en communiceren als er iets is en het oplossen
zeer teverden!

Eric 21-03-2022

Erg goed geholpen met duidelijke uitleg en een mooi passend voorstel voor keukeninbouwapparatuur. Erg blij met het resultaat!

Anton 20-03-2022

Het was heel gemakkelijk om te zoeken naar de combi magnetrons. En bij gelijk een keuze kunnen maken….