123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Richard dH 05-10-2023

Dit is 1 van de makkelijkste en overzichtelijke sites van dit moment, zo snel heb ik niet eerder een product gevonden en besteld. Helemaal duidelijk top dus!

Harry Hendriks 05-10-2023

Snelle service, goed bereikbaar en helder met vragen/problemen met de bestelling.

Sylvia 04-10-2023

Goede website met veel informatie. Zeer snelle levering van de combimagnetron. Zeer mooi afgewerkt apparaat en werkt prima. Nabestellen van rooster ging ook probleemloos. Heel tevreden

Marcel 04-10-2023

Bestelproces heel makkelijk door de duidelijke site.
Meerdere betaal mogelijkheden, zelfs betalen bij het bezorgen is mogelijk.
Oude apparatuur wordt meegenomen.
Zeer tevreden.

Michelle 02-10-2023

Ik ben super goed geholpen tot nu toe!
Ik heb Telefonisch contact gehad over de betaling en status van mijn producten.
Al snel werd er opgenomen door iemand die al mijn vragen meteen kon beantwoorden.
Ook zijn ze, na online goed gezocht te hebben, de goedkoopste met de producten die ik wilde hebben.

M. Koornstra 02-10-2023

Prettige en handige zoekfunctie, zeer ruimaanbod en zeer goed geprijsd in vergelijking met anderen.

Hans 01-10-2023

Duidelijke, overzichtelijke website. Ik vond er zeer snel wat ik nodig had van de mij gewenste keukenapparatuur. En men melde mij dat ik een onderdeel te veel besteld had. Ik had dat bewuste onderdeel niet nodig. TOP!! scheelde me toch weer 45 euro.
Alles binnen een week geleverd! zelf op een zaterdag. Dus ik hoefde geen vrije dag te nemen op mijn werk.

Marianne 01-10-2023

Zeer vriendelijk benaderbare webshop en prijzen scherper dan elders voor dezelfde apparaten en dus kwaliteit! Levertijd ook goed!

Jan 29-09-2023

Goede site duidelijk, even gebeld voor wat product informatie.
Zeer goed contact met bertho, duidelijk in zijn antwoorden.
Goed overleg over het afleveren op mijn werkadres.
En niet te vergeten de prijs, scheelt echt veel.

Toorn 28-09-2023

Overzichtelijke website en supersnelle reactie.
Geven duidelijke informatie

TJ van Egmond-Banis 28-09-2023

Ik bestel graag bij 123-…..fijne medewerkers en goede machines!
Al jaren veel plezier van de aangeschafte keukenapparatuur!

Seyhan 28-09-2023

Zeer goede en snelle service met gunstige prijzen. Er wordt heel fijn en constructief meegedacht om tot de beste keuzes binnen je mogelijke budget te komen. Zowel telefonisch als mailcontact is snel en prettig. Ook de aftersale is prima. Heel blij met de hulp van ze.

CM 27-09-2023

Snelle duidelijke uitleg en hulp mbt bestelling en plaatsing van nieuwe apparatuur

Petra 26-09-2023

Heel tevreden over het meedenken en begrip. Jammer dat de levertermijn van 3 vd 4 apparaten werd uitgesteld. Hierop hadden ze helaas geen invloed, wel doen ze een poging door deze fabrikanten aan te schrijven.

jeroen 26-09-2023

snelle en duidelijke communicatie. Dit alle in combinatie met een goede prijs maakt dat het voor mij een prettige winkel is om te kopen.
123apparatuur5186 26-09-2023

Beste Jeroen,

Super om te lezen dat alles goed naar wens is verlopen. Veel plezier van de mooie kookplaat en vergeet hem niet te registreren op de ATAG website voor 3 jaar extra garantie.

Francisca van 123App

Sonja 25-09-2023

Wat een ontzettend fijne en gebruiksvriendelijke site. De apparaten staan duidelijk omschreven waardoor je goed je keuze kunt maken.

DRaven 25-09-2023

Zoek naar de prijs van keukenapparatuur online en je vind bijna nergens meer een simpele prijsopgave. Dat is niet leuk maar inmiddels is mij duidelijk - dankzij de vriendelijke tussen komst van een van de verkopers - waarom dat is.
Ik heb meerdere sites geprobeerd maar die sites waren of onvriendelijk in gebruik dan wel was het aanbod te beperkt.
De 123appratuur site voldeed aan alle wensen.
verder ben ik zeer vriendelijk maar vooral uitgebreid bij gestaan in het vinden van de juiste apparatuur gelet op mijn wensen en mogelijkheden in de nieuw te maken keuken. Prijzen waren ook (zeer) concurrerend. Plus de range van producten was zeer groot. Ik zocht in het boven middensegment kwa prijzen en ben daarin uitstekend geholpen in de voor en nadelen van specifieke apparatuur. Maw deskundigheid van de verkoopster was groot en prettig in het contact. Dank ook voor de ruime tijd die er is geneomen om tot de juiste keuze te komen.

Anoniem 23-09-2023

Bestelproces verliep soepel en tegen scherpe prijs geleverd. De transporteur had de leverdatum een dag later ingepland dan gewenst, dat kwam mij niet uit, communicatie verliep vlot en een andere leverdatum was snel geregeld. Van tevoren op de hoogte gebracht van tijdstip levering. Prima verlopen allemaal.

CeMssls 22-09-2023

Bij onze oriëntatie op een nieuwe vaatwasser Bosch/Siemens werden gewezen op 123apparatuur. Daar de maatvoering belangrijk was advies gevraagd. Zowel per mail als telefoon informatie uitgewisseld en helder en duidelijk advies gekregen. Uiteindelijk het type besteld en gekocht wat werd geadviseerd. Dit voor een scherpe prijs tov andere leveranciers. Een paar dagen later werd dit apparaat ingebouwd. Blij met het advies en de hele procedure van bestellen. De betrokken medewerker verdient een pluim en dat heb ik hem ook verteld. Een aanrader !! Andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Bedrijf doet zaken met partner..... voor de inbouw. Deze heeft ook een hoge waardering gekregen.

Ed van Blokland 21-09-2023

Snel en vakkundig geholpen
En snel ontvangen
Vriendelijke chauffeur
Een dikke 10 waard

Henny 19-09-2023

De site is duidelijk aanwezig, daardoor is het product makkelijk te vinden. Na telefonische contact heb ik goede ervaring gehad met de verkoper. De bestelling was zeer duidelijk en snel binnen. Kan niet beter, een dikke pluim.
123apparatuur5186 21-09-2023

Beste Henny,

Heel mooi om te lezen en we zijn erg blij met de dikke 10! Veel plezier van uw aankoop.

Team 123App

Ciska 19-09-2023

Ik was op zoek naar een combi-stoomoven en werd goed geholpen aan de telefoon.

Klok 16-09-2023

Goede apparatuur voor scherpe prijzen. Duidelijke omschrijvingen van de producten en goede klantenservice bij vragen

Ghislaine 15-09-2023

In verband met het haperen van mijn koffiemachine type CM4111A helaas niet meer in de markt .

Ben ik gegaan voor de vervanger black steel CM4612D uw medewerker heeft mij erg goed geholpen om deze keuze te maken en hoop van harte dat ik er veel plezier van mag hebben .

Piet 14-09-2023

Prima winkel. Altijd scherpe prijzen en duidelijk in de mogelijkheden. Al meerdere aankopen gedaan.