123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 320 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maran toonen 07-11-2022

Via Via had ik gehoord over deze site, dus even een kijkje genomen en was blij verrast ,overzichtelijk en makelijk.
En zo vlug bezorgd, stond er van te kijken.

Hallo Maran,

Nou, zo eenvoudig kan het dus gaan. Dank voor uw bezoek aan de website en veel plezier van de aankoop.

Brian Castillo Farano 07-11-2022

Via een Bora Google search ben ik bij jullie terechtgekomen. Bora stond niet op de website, dus meteen gebeld met de vraag of jullie wel Bora leveren. xxx aan de lijn gehad en meteen mijn aanvraag overlopen (zeer vriendelijk trouwens). Binnen zeer korte termijn (1 uur ofzo) was de offerte in mijn mail. Even later nog even gebeld om de betalingsvoorwaarden en de toestellen te overlopen en meteen mijn akkoord gegeven. De offerte had een waarde van €18.500 incl. BTW.

Beste Brian,

Dat was inderdaad een snelle deal en nogmaals dank voor de prettige communicatie.

Veel plezier van de mooie apparaten.

Ronasdijk 06-11-2022

Enorm eenvoudig bestellen via de website. Daarnaast scherpe prijs, gratis bezorging én gratis afvoeren defecte apparaat. Ook de mogelijkheid om pas te betalen bij aflevering deed mij besluiten hier aan te schaffen.

Goedemiddag,

Mooie review hoor! Dank voor de positieve woorden en veel plezier van de aankoop.

nike 03-11-2022

Ideaal, nu bestellen, later laten bezorgen (scheelt opslag in huis) en betalen bij bezorging (zodat je nog even kunt sparen). En dat via een overzichtelijke webwinkel met duidelijke productomschrijvingen en een snelle klantenservice voor al je vragen.

Beste Nike,

Super om te horen! Veel plezier van uw aankoop en tot een volgende keer.

Anja 03-11-2022

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Een goede gevonden op 123apparatuur. Kreeg ik later een mail dat het wel 4 weken zou duren voordat ie geleverd zou worden. Gebeld met de klantenservice en zonder moeite een andere uitgekozen die wel op voorraad was. Deze was zelfs een stuk stiller, wel wat duurder maar dat werd me cadeau gedaan! Ik ben dus heel dankbaar voor de service van 123apparatuur en morgen wordt ie al geleverd!

Beste Anja,

Helemaal top en snel de afwasborstel terug de kast in.
Veel plezier van de mooie vaatwasser.

olivier 02-11-2022

Bij het zoeken naar keukenapparatuur werd ik bij 123 daadwerkelijk 123, zeer proactief geholpen.Gewoon een goede verkoper met verstand van de apparatuur die moeite deed om mijn wensen / alternatieven binnen de gestelde termijn te kunnen leveren.
ik was prettig verrast door de service.

Beste Olivier,

Erg fijn om te lezen dat ik u blij verrast heb met m'n service en productkennis. Hier word ik vrolijk van :-)

Veel plezier van de mooie apparaten.

Willem

S. Maas 02-11-2022

Snel antwoord op een vraag per mail.
Goed advies gekregen per telefoon.
Vriendelijk te woord gestaan.

Beste Fam. Maas,

Heel mooi om te horen en dank u wel voor de mooie review.

M. Bouwens 02-11-2022

Zeer prettige partij. Na de Offerteaanvraag wordt er goed meegedacht en de appraturen op elkaar afgestemd. Levertijden worden duidelijk vermeld.

Beste heer Bouwens,

Bedankt voor de uitgebreide communicatie en de geweldige keuze van de schitterende apparaten uit de nieuwste Siemens lijn.

Bertho

Harry M. 01-11-2022

Goede voorlichting. Overzichtelijke site.
Goed telefonisch contact met medewerkster om tot de juiste keuze te komen

Beste Harry,

Bedankt voor het mooie compliment en heel graag tot de volgende keer.

Lisa

123 Keukens&apparatuur.nl ( Tiel ) 01-11-2022

123Keukens&Apparatuur.NL Zeer zeker klantvriendelijk, correct en duidelijkheid, betreft informatie en afspraken, en uiteindelijk ook de aantrekkelijke prijs voor mijn ATAG afzuigkap ( vlakschermkap ) waardoor ik heb beslist mijn koop bij deze internet winkel te doen. Afzuigkap volgens afspraak levering, reeds ontvangen in goede orde. T.o.v. de andere grootte concurrenten op de markt is 123Keukens&Apparatuur bereid geweest via mail ( elders goedkoper ) deze aantrekkelijke aanschaf prijs te realiseren. Ook zoals de andere concurrenten hebben hun een mooie en duidelijke website. Bij een volgende koop zal ik denkelijk beslist weer uitkomen bij deze winkel qua prijs, maar zeer zeker alleen al door hun persoonlijke klantvriendelijkheid. Compliment hiervoor.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 01-11-2022

Whaaauw, veel mooier worden de reviews niet. Enorm bedankt voor het nemen van de moeite voor deze mooie complimenten.

William Vlaanderen 30-10-2022

Juiste keuze van leverancier snelle en concrete antwoorden en duidelijke offertes

Beste William,

Hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van de aankoop!

Frans van der Hilst 29-10-2022

Zeer gebruikersvriendelijke website: heldere informatie. Bestellen gaat gemakkelijk. 123apparatuur.nl komt heel betrouwbaar over. Als de levering goed verloopt, zal ik 123… zeker bij anderen aanbevelen.

Beste Frans,

We gaan er alles aan doen om de levering net zo te laten verlopen als de rest van het proces.

Dank voor de mooie review!

Desiree 29-10-2022

123Apparatuur is echt geweldig. Er werd niet moeilijk gedaan, en de prijs werd aangepast aan een iets lagere van een concurrent. Twee dagen later belden ze terug of ik naar de offerte had gekeken en of dat iets voor mij was. Het bestellen werd geregeld voor me, en ook de aflevering was in no-time. Binnen een week had ik weer een werkende oven staan! Echt super! Bedankt voor alle hulp!

Hoi Desiree,

Klinkt goed en veel plezier van de aankoop. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer :-)

Hans 28-10-2022

Zeer vriendelijk aan de toon
Prettige communicatie over levering
Prettige chauffeur
Kortom top

Hallo Frans,

Ook aan onze chauffeurs geven we de reviews door zodat ze het compliment zelf ook ontvangen.

Veel plezier van de aankoop.

Evan van de Berkt 28-10-2022

Al vaker apparatuur besteld, super geholpen met nette condities snel geleleverd 👍

Beste Evan,

Bedankt voor de wederzijdse prettige communicatie en veel plezier van de schitterende apparaten.

André 27-10-2022

Dankzij de toegankelijke website en de goede website score heb ik telefonisch contact opgenomen met dit bedrijf. Ben zeer goed geholpen en al mijn vragen waren snel beantwoord. Daarna kon ik ook meteen telefonisch de bestelling doen en heb ik snel daarna de orderbevestiging ontvangen.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 28-10-2022

Beste André,

Super om te horen en dank voor de mooie complimenten. Veel plezier van uw aankoop en bij vragen horen we weer graag van u.

Peter 27-10-2022

Voor de nieuwe keuken een aantal keer een offerte opgevraagd en aangepast. Voor mij is levertijd een belangrijk punt, hierin werd goed meegedacht en alternatieven voorgesteld. (goede alternatieven!)
Uiteindelijk niet alle apparatuur besteld maar het gedeelte dat direct leverbaar was wel. Ook dit was geen probleem om weer van de offerte af te halen. Dank voor het meedenken en puzzelen! Ik ben goed geholpen met mijn zoektocht naar geschikte apparatuur.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 28-10-2022

Beste Peter,

De levertijden vallen momenteel inderdaad niet mee. Goed om te lezen dat we u naar alle tevredenheid hebben geholpen aan een alternatief product.

Heel veel plezier van de aankoop.

Daniël Korlaar 27-10-2022

Prettige ervaring met 123apparatuur. Je bent verzekerd van snelle, duidelijke en vriendelijke service. Zodoende ben je vrijwel verzekerd van een scherpe prijs. Ik zou iedereen 123apparatuur aanraden.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 27-10-2022

Beste Daniël,

Heel fijn om dit te mogen lezen. Dank voor de wederzijdse prettige communicatie en veel plezier van de schitterende AEG apparaten.

am van de meent 25-10-2022

super simpel met bestellen, snelle levering, keurig netjes en op tijd geleverd !

Beste Fam. van de Meent,

Dank u wel voor de duidelijke review en het mooie cijfer voor ons.

Team 123 app

Fam. de Groot 24-10-2022

Van wegen een vraag over de inhoud van de verpakking prima geholpen door telefoniste die daarna gelijk de order in orde maakte , bezorging verliep ook zoals afgesproken ( TOP )

Beste Fam. de Groot,

Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank u wel en veel plezier van uw aankoop.

Groet,

Erna 24-10-2022

Netjes en vakkundig telefonisch geholpen door medewerker 123 keukens & apparatuur.
Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij andere personen die op zoek zijn naar apparatuur.

Beste Erna,

Super om te lezen dat u ons aan zou raden bij andere personen. Hartelijk dank voor het mooie compliment en veel plezier van uw aankoop.

Mevrouw Vos 24-10-2022

Deze shop gaat netjes te werk. Ze geven uit zichzelf aan wat de mogelijkheden zijn en checken daarbij of je voor het juiste product kiest. Ze geven ook aan welke producten je eventuele nog extra nodig hebt voor het aansluiten van het apparaat.

Beste mevrouw Vos,

Heel graag gedaan en u bedankt voor de bestelling. Voor vragen over de bestelling bent u weer van harte welkom.

Wilco 24-10-2022

123 keukenapparatuur gaf een zeer snelle reactie op onze eerste offertevraag, daarna regelmatig vriendelijk contact gehad met 123. Open en niet opdringerig en toch steeds snel. Goed advies gekregen voor wat betreft productkeuze ivm lange levertijden keukenapparatuur. Ik ben erg tevreden met het proces tot nu toe.

Beste Wilco,

Heel fijn dat u benoemd dat ik niet opdringerig over kom. Dat is precies m'n stijl en dank ik u voor u dit mooie compliment.

We houden contact voor de levering.

Bertho

Daan Elberse 22-10-2022

Goede service fijn dat ze telefonisch contact opnemen. Duidelijke taal en geen poespas.

Zeer tevreden

Beste Daan,

Helemaal top en dank je wel voor de mooie review. Zodra alles binnen is nemen we contact met u op.

Willem en Francisca

Marc 19-10-2022

De koelkast wordt met verpakking en al afgeleverd. Uitpakken en installeren moet je helemaal zelf doen. Voor mij al een redelijke klus en wel te doen, maar ik denk dat veel mensen er wel problemen mee hebben. Bleef met veel verpakkingsmateriaal zitten. Alleen al met het piepschuim was mijn grijze container vol.
Aflevermoment werd wel heel nauwkeurig opgegeven.
Heb nu wel een hele mooie koelkast in de keuken staan.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 20-10-2022

Beste Marc,

Dank voor de review ondanks het magere zesje :-)

Bij uw volgende aankoop kunt u gebruik maken van onze montage service. Onze monteur haalt de oude koelkast weg, installeert de nieuwe en neemt de oude voor u mee.

Goed om te lezen dat het wel gelukt is en veel plezier van de nieuwe koelkast.

Team 123