Medion Life P66000 (MD 84463) - Reviews

Type/soort
radio

Tuin 15 21-12-2017

Duidelijke display

Ik heb 3 radiowekkers met groot display geprobeerd, maar deze vind ik de beste. De ander geven teveel licht. Deze wekker geeft eigenlijk in de laagste volume stand nog iets teveel geluid. Aangezien hij verder makkelijk in gebruik is heb ik het geluid 'probleem' opgelost door de luidspreker die aan de achterkant zit af te plakken met grijs ductape.

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Makkelijk gebruik
  • Veel zenders te ontvangen in goede kwaliteit

Minpunten

• De kast is aan de grote kant

Tars 11-04-2017

Goed product

De eerste keer dat ik de radio aanzette was ik aangenaam verrast door de audio kwaliteit. Voor die prijs had ik zo'n goede klank niet verwacht.

Het is wel duidelijk dat dit toestel ontworpen is voor oudere mensen. De cijfers zijn zeer groot en de zachtste stand is best wel luid.

Bij de eerste keer heb ik de gebruiksaanwijzing nodig gehad maar daarna was het heel duidelijk en eigenlijk wel gemakkelijk. Ik was ook aangenaam verrast dat de wekker zelf de juiste datum, tijd en sterkste zenders zoekt.

Praktische tip: Het toestel heeft een draadje als antenne. Als je ontvangst goed is, dan raad ik aan om dat draadje aan de achterkant vast te plakken. Zo heb je minder kans dat het afbreekt bij het poetsen (wat gebeurd is bij een ander product dat ik vroeger had). Er is daar ook perfect plaats voor.

Pluspunten

• Goede audio kwaliteit
  • Simpele bediening

Minpunten

• de zachtste stand is best wel luid