Philips TAPR802/12 - Reviews

Opties
display, comfort-slaapstand
tile-scherm
TFT scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAPR802/12 op Kieskeurig.nl.

Ron. 24-08-2020

Prima, handzame DAB/internetradio

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Eigenlijk op zoek naar een DAB radiowekker, maar gezien de recensies over slechte DAB ontvangst bij dit radiootje uitgekomen vanwege de mogelijkheid tot internet radio.
Ik moet zeggen, geluid valt niet tegen na gebruik van de equalizer en de ontvangst van DAB+ en internetradio is geweldig. Ook binnenshuis! Instellen was best eenvoudig na het zien van een internetfilmpje en met de mogelijkheid van het opslaan van 20 voorkeuzezenders voor DAB en 20 voor internetradio heb ik altijd de muziek voorhanden die past bij mijn stemming. De verlichting is te dimmen, maar ook bij de laagste stand nog wel erg veel licht. Twee wektijden in te stellen, voor weekend en door de weeks. Ook een voordeel vind ik de vaste telescoopantenne. Is niet zonder adapter te gebruiken. Wat mij betreft een aanrader!

mick .ct 11-04-2020

mooi look en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

een praktisch apparaatje met alles erop en eran ( spotify. Dab + etc). wat trouwens allemaal naar wens wekt. best tevreden voor de prijs en kwaliteit. een min punt mss. werkt alleen met steker en niet op batterijen. vindt ik wel jammer .

Zorguren 06-11-2019

Geweldig product

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Alle draadloze functies zitten erop en werken perfect. Alles handig in te stellen en terug te vinden. Veel beter dan wat tot dusver bij wie dan ook verkrijgbaar was. Jammer dat het geluid wat dun is, en er geen audio out op zit. Maar ja. Wat wil je ook voor die prijs.

Steff54 26-01-2021

Leuke wekkerradio me veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Deze wekkerradio enkele dagen in gebruik en lijkt een goede aanschaf. In eerste instantie lijkt het gebruik ingewikkeld, vooral het menu lijkt niet logisch. Als je het menu éénmaal kent valt dat heel erg mee, hoewel, als je b.v. iets in de alarmtijd wil wijzigen moet je daar via het menu naar toe, dit zou eenvoudiger moeten kunnen. De ontvangst van FM en DAB+ is niet geweldig, radio luisteren via internet werkt goed.In tegenstelling wat er in de specificaties staat heeft deze wekkerradio wel een snooze-functie die je kan instellen op 5, 10, 15 enz. minuten.

Luisteraar7 25-01-2021

Een fijne, complete radio

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

De radio heeft veel mogelijkheden, fm, dab, internetradio, bluetooth. Het zit er allemaal op en werkt goed. Alleen de klok loopt niet altijd op tijd en moet vaak worden gereset.

Jansen. 12-01-2021

Perfecte radio

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Prachtig apparaat met veel mogelijkheden. Bij mij staat hij op internet radio omdat hier de DAB ontvangst niet optimaal is. Voor mij het enige nadeel, had in een andere kleur gemoeten, maar dat is de persoonlijke smaak. Geluidskwaliteit is prima en daar gaat het om tenslotte. Aanrader!!!

Saisu 01-01-2021

Leuk en compact en snel

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Radio ziet er leuk uit en is lekker compact. Volume is redelijk. Leuke scherm. Aardig wat functionaliteit. We hebben het voor ons ouders aangeschaft die een ander model van Philips internet radio gewend waren waarop je de internet stations als favoriete kon opslaan. Dit is een gemis op dit model terwijl je wel de fm radiostations kan opslaan. Hopelijk met de volgende software update zou het mogelijk kunnen zijn om internet radio stations als favoriete op te slaan.

H.Wes 16-12-2020

Product doet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Deze internetradio is toch zeer eenvoudig te installeren en te bedienen.
Het geluid is voor dit voormaat goed .
Jammer dat er geen afstandsbediening bij zit

GeertBlijmetRadio 02-10-2020

Mooi en duidelijk

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Je kunt kiezen om het via internet te gebruiken, maar ook gewoon via de antenne. Als internet het niet doet, kun je toch radio luisteren.

Sjoerd van Staveren 07-09-2020

Werkt zoals beloofd. Jammer genoeg niet via app te bedienen

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Ik gebruik dit apparaat als klokradio. Hij staat op mijn nachtkastje en de display geeft, ook in de meest gedimde stand nog vrij veel licht. Gelukkig is het blauwachtig dus het stoort niet heel erg maar het zou mooi zijn als het nog iets minder kan. Lijkt me dat dit via en software update moet kunnen.

Instellen van de internetverbinding gaat makkelijk en daarna is er een overvloed aan radiozenders beschikbaar. De spotify app vindt het apparaat ook direct dus muziek afspelen via spottify connect gaat ook prima.

De sleeptimer is ideaal om met wat achtergrondmuziek in slaap te vallen. Alles moet via de vrij kleine knoppen en op het kleine scherm worden bediend. Het zou mooi zijn als er een goed werkende app zou zijn waarmee dit kan. Er is wel een app te vinden in de app store maar die is van 4 maart 2013 en daarna nooit meer bijgewerkt. Hij werkt dus niet op nieuwe smartphones. Philips eigenlijk onwaardig.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Werkt goed met spottify connect
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen bediening via app
  • Kleine knopjes
  • Geeft vrij veel licht in het donker

Anoniem 24-08-2020

Leuk apparaatje

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Veel mogelijkheden, snel op internet stations zoeken. Snel connect met bluetooth. Alleen jammer geen antenne aansluiting dus binnen geen/slecht DAB ontvangst dus maar weer terug naar de FM...

Frits Beek 21-08-2020

Wat een geluid voor zo’n kleine radio!

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Wat een geweldig mooie en prima functionerende radio!
Ben helemaal tevreden met het geluid, het uiterlijk en alle mogelijkheden. Ook een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Ensink 18-08-2020

het product is bijna perfect

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

de slaaptijd is alleen via het hoofdmenu instelbaar. Dus als je hem op 60 min. hebt staan en deze tijd is verstreken moet je indien je weer 60 min wil luisteren via het hoofdmenu en vervolgens draaien met de rechter knop opnieuw activeren

Leij 31-05-2020

Niet aan de gang te krijgen

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Klokradio gekocht en gebruiksaanwijzing gevolgd. Datum en tijd waren kennelijk al ingesteld. Verder kom ik niet. Rechtsonder op het scherm: rood kruisje met daaronder stip. Geen idee wat dit behelst. Maar apparaat doet verder niets.

MagicPete 29-05-2020

Zeer goede DAB/ bluetooth radio

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Zeer goede DAB/ bluetooth radio met uitstekend geluid en simpele en makkelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteit verhouding en een aanrader.

André I 02-05-2020

Goed product maar wat goedkoop uitgevoerd.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

handige klokradio met veel functies, echter wat klein en moeilijk bedienbaar door de kleine knopjes.

E.Bos 24-04-2020

Een prachtige internetradio en mooie geluid!!

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Ik ben zeer tevreden over Internetradio van Philips, Mooie vormgeving en strak geluid komt eruit. Door de handheidling die je kunt downloaden kun je gemaakelijk alles in stellen. Is het goed ingesteld dan kun genieten van prachtige muziek, leuke dingen ontdenken via Spotify, Doordaar kan je ook dingen kan zoeken zoals Podcast het geluid tijdens Podcast super super mooi en strak geluid helder en duidelijk. Ik ben super tevreden over dit product Philips Klokradio TAPR802 DAB+, internetradio, Spotify Connect!!!!!!

JenS 31-03-2020

Mooi compact apparaat.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Geweldig leuk apparaat die doet wat hij hoort te doen. Eén negatief punt n.l. geen ingebouwde backup batterij. Als je de radio spanningloos maakt, staat de ingebouwde klok weer op 0000

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bediening

Minpunten

• Geen backup batterij

Eekhoorn 16-03-2020

Mooie radio maar software niet

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Bij radio en kwaliteit denkt een mens aan Philips. Mijn eerste DAB+ toestel bleek een goede koop: veel functies in een kleine doos en goede klank.

Toch: In minder dan een maand werden al 2 software updates aangeboden en geinstalleerd. Nu blijkt de radio na 20 minuten over te schakelen naar Bluetooth, iets wat deze eerst niet deed.

De Philips website meldt onderstaande:
"the requested product is not yet available for the online self registration service.
Please contact your dealer for further assistance of your request.