Philips TAPR802/12 - Reviews

Opties
display, comfort-slaapstand
tile-scherm
TFT scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips TAPR802/12 op Kieskeurig.nl.

Zorguren 06-11-2019

Geweldig product

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Alle draadloze functies zitten erop en werken perfect. Alles handig in te stellen en terug te vinden. Veel beter dan wat tot dusver bij wie dan ook verkrijgbaar was. Jammer dat het geluid wat dun is, en er geen audio out op zit. Maar ja. Wat wil je ook voor die prijs.

Leij 31-05-2020

Niet aan de gang te krijgen

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Klokradio gekocht en gebruiksaanwijzing gevolgd. Datum en tijd waren kennelijk al ingesteld. Verder kom ik niet. Rechtsonder op het scherm: rood kruisje met daaronder stip. Geen idee wat dit behelst. Maar apparaat doet verder niets.

MagicPete 29-05-2020

Zeer goede DAB/ bluetooth radio

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Zeer goede DAB/ bluetooth radio met uitstekend geluid en simpele en makkelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteit verhouding en een aanrader.

André I 02-05-2020

Goed product maar wat goedkoop uitgevoerd.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

handige klokradio met veel functies, echter wat klein en moeilijk bedienbaar door de kleine knopjes.

E.Bos 24-04-2020

Een prachtige internetradio en mooie geluid!!

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Ik ben zeer tevreden over Internetradio van Philips, Mooie vormgeving en strak geluid komt eruit. Door de handheidling die je kunt downloaden kun je gemaakelijk alles in stellen. Is het goed ingesteld dan kun genieten van prachtige muziek, leuke dingen ontdenken via Spotify, Doordaar kan je ook dingen kan zoeken zoals Podcast het geluid tijdens Podcast super super mooi en strak geluid helder en duidelijk. Ik ben super tevreden over dit product Philips Klokradio TAPR802 DAB+, internetradio, Spotify Connect!!!!!!

mick .ct 11-04-2020

mooi look en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

een praktisch apparaatje met alles erop en eran ( spotify. Dab + etc). wat trouwens allemaal naar wens wekt. best tevreden voor de prijs en kwaliteit. een min punt mss. werkt alleen met steker en niet op batterijen. vindt ik wel jammer .

JenS 31-03-2020

Mooi compact apparaat.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Geweldig leuk apparaat die doet wat hij hoort te doen. Eén negatief punt n.l. geen ingebouwde backup batterij. Als je de radio spanningloos maakt, staat de ingebouwde klok weer op 0000

Pluspunten

• Vormgeving
  • Bediening

Minpunten

• Geen backup batterij

Eekhoorn 16-03-2020

Mooie radio maar software niet

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Bij radio en kwaliteit denkt een mens aan Philips. Mijn eerste DAB+ toestel bleek een goede koop: veel functies in een kleine doos en goede klank.

Toch: In minder dan een maand werden al 2 software updates aangeboden en geinstalleerd. Nu blijkt de radio na 20 minuten over te schakelen naar Bluetooth, iets wat deze eerst niet deed.

De Philips website meldt onderstaande:
"the requested product is not yet available for the online self registration service.
Please contact your dealer for further assistance of your request.