Philips AJ 3123/12 - Reviews

Type tuner
digitaal
Weklamp
iPod dock

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,2

SensaBen 31-07-2015 Product paar weken in bezit

6,5
Mooi apparaat met goede functionaliteit, maar toch waardeloos. Het ding reset zichzelf ongeveer 1 keer per week waarna je alles opnieuw moet instellen. Je ziet dan alleen maaar streepjes. We kregen nog een ander exemplaar, maar deze had hetzelfde probleem.

Jake75 26-02-2017

Display defect

Wekkerradio is in 2016 aangeschaft, werkt in het begin prima. Maar het display heeft binnen aantal maanden een defect 'streepje'/ stukje van cijfer. Bij een cijfercombinatie met dit defecte streepje is de gehele tijd niet meer leesbaar, en is dus waardeloos..

Rene 19-03-2016 Product paar dagen in bezit

Geen goede ervaring

6,5
Ook wij hebben ervaren dat de wekkerradio zich telkens zelf reset. Vorige week gekocht 3x in 1 week gaat deze terug naar -- en moet je weer opnieuw instellen. Nieuwe gekregen. Na 3 dagen weer hetzelfde. Nu kijken wat leverancier doet.

Officiele reactie van Philips Nederland 22-03-2016

Geachte Rene,

Bedankt voor uw review, wij stellen de mening van onze klanten erg op prijs. U kunt best even onze klantenservice contacteren, zij zullen ongetwijfeld een oplossing voor u vinden.

Voor contact per e-mail, chat of telefoon gaat u naar de volgende link: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html en kiest u voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Alternatief mag u contact opnemen via Facebook (/PhilipsNederland) of Twitter (@PhilipsCare_NL)

Pascal
Philips Webcare

Martin5806 21-02-2016 Product paar dagen in bezit

4,8
Mensen, NIET kopen. Verliest om de haverklap zijn instellingen.Wat heb je dan aan een wekkerradio als hij niet betrouwbaar is?

Officiele reactie van Philips Nederland 24-02-2016

Beste Martin5806,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review op deze website. Het lijkt er echter op dat er iets mis is met uw wekkerradio, een functie die wij niet ingebouwd hebben. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice? Dan gaan zij hiernaar kijken. Bij voorbaat dank.

Pascal
Philips Webcare

Martin5806 10-06-2016

Hij werd vervangen door een nieuw exemplaar met dezelfde mankementen. Verder gaf men niet meer thuis dus een 3e heb ik maar niet aangevraagd. Uiteindelijk maar gewoon in de kliko gegooid. Onbegrijpelijk dat men zoiets kan maken en verkopen.

Rick999 30-11-2015

De klokradio houdt zijn gegevens niet vast

Op 21-11-2015 de klokradio gekocht. Na ongeveer twee dagen "streepjes" en geheugen gewist. Op 28-11-2015 voor identiek toestel omgewisseld. Na anderhalve dag hetzelfde probleem. GSM naast de wekker? Ja, maar dat moet volgens mij kunnen. Ik ruil het toestel nu in voor een ander merk. Jammer, omdat ik graag Philips kies.

Anoniem 08-11-2015

steeds steepjes en opnieuw instellen

wat een verschrikkelijke wekker, heb hem iedere dag opnieuw moeten instellen.
werd het knap zat. na een weken dat gedaan te hebben toch maar een andere model wekker van Philips gekocht
heb ik ook weer dat er steeds streepjes instaan en hij weer opnieuw moet worden ingesteld.
heb van deze gelukkig de bon nog dus deze gaat terug naar de winkel maar er komt zeker geen nieuwe philips voor terug me man heeft zich een aantal keer verslapen omdat de wekker het niet meer doet.
echte hele slechte kwaliteit

RSSH 15-10-2015

Waardeloos apparaat

Gelijk uit de handel halen, of je nu het licht uitdoet of je mobiel ernaast legt, de wekkerradio is gelijk van slag en valt uit .

Ikke2 16-09-2015

Storing!

Helaas is in de nog geen twee maanden dat ik deze wekker gebruik al enkele malen storing geweest.
Zonder aanleiding staan er ineens allemaal streepjes op het display.
Wekker werkt dan natuurlijk niet en moet weer opnieuw ingesteld worden.
Vertrouwen in deze wekker heb ik dus niet!

Vossie 02-09-2015

Gentle wake functie geldt niet voor wekken met alarm!

Een tijd geleden dit type wekker gekocht. Zowel bij het wekken met radio als met het alarm neemt het volume geleidelijk toe. Heel prettig!

Mijn zoon had nog een oude wekker met een keihard alarm. Die jongen schrok zich 's morgen een ongeluk. Gezien onze ervaring met deze wekker van Philips voor hem nu ook hetzelfde type wekker gekocht.

De verbazing was groot toen bleek dat het alarm volume niet meer geleidelijk toeneemt in dit exemplaar. Gentle wake geldt dus alleen als je de radio gebruikt voor het wekken. Wat een afknapper, zeker omdat we met een eerder gekocht exemplaar juist heel tevreden waren.

Als je dan goed in de beschrijving leest dan staat daar wel dat het standaard volume wordt gebruikt bij het alarm en dat het niet ingesteld kan worden. Ook viel mijn oog op tekst dat Philips zonder aankondiging de specs kan veranderen. Misschien goed om deze info ook op deze website aan te bieden. Dan weten wij consumenten tenminste waar we aan toe zijn!

Dit product gaat direct weer terug naar Mediamarkt :-(

jellejanssen 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze wekker bij de blokker gekocht. Zeer ontevreden.

Na 3 dagen ging het display kapot. De dagen dat ie werkte was ik ook al niet tevreden, wat voornamelijk ligt aan het volume.

Ten eerste is het wekvolume van de radio niet in te stellen. Deze staat standaard op 3, wat veel te hard is.
Ten tweede is de laagste volumestand (1) van de radio 's avonds veel te hard om comfortabel naar te luisteren in bed.

roosje03 10-03-2015

wekgeluid veel te hard

deze wekker aangeschaft na verschillende reviews te hebben gelezen. Design is goed, gebruiksgemak ook, maar wat ik jammer vind is dat het wekgeluid niet instelbaar is qua volume. Als je 's ochtends heel vroeg op moet en er ligt nog iemand naast je te slapen, dan kun je het vergeten.. je schrikt je een ongeluk!!! Het zou beter zijn als de radio voor het alarm ook instelbaar was op volume.

benja2 25-01-2015

het gaat nu beter

in een eerdere recensie schreef ik over het feit dat de wekkerradio na indrukken van de snoozeknop alle instellingen verloor, dit gebeurde een aantal keer achter elkaar; in de handleiding is hierover niets te vinden; vreemd genoeg doet de wekkerradio het nu na de zoveelste keer opnieuw instellen het wel; daarmee is de prestatie nu dus goed; ik blijf het gebruiksgemak echter onder de maat vinden, temeer omdat ik absoluut niet begrijp waarom het apparaat na de tigste keer instellen het opeens wel doet; ps: wat mij betreft kan de voorgaande recensie verwijderd worden

benja 24-01-2015

allemaal streepjes

frustrerend product, uitermate teleurgesteld; als je de snoozefunctie gebruikt, verdwijnen alle instellingen, van klok, van radio en van wekker en er is in de gebruikershandleiding niets te vinden over dit probleem, of hoe je het kunt oplossen

pokey 20-01-2015

tevreden maar wel een mankement

ideale wekker met digitale tuning van de radio en 2 afzonderlijk in te stellen alarm tijden met keuze tussen radio of beep als wekgeluid.

ik vind een vaste harde antenne prettiger als zo'n los slingerend of opgeknoopt draadje, dus dat zou een verbeterpunt zijn

helaas heb ik de wekker nog geen maand in gebruik en is me al 4 x gebeurt dat de wekker een storing heeft gehad en dus streepjes op de display heeft (alsof de stroom eraf is geweest)
Vertrouwen heb ik er dus niet in.

mijn man heeft dezelfde wekker en heeft dan geen ''stroomstoring'' gehad, dus vrees dat het een defect van de wekker is. mijn mans wekker heeft dit 1 x gehad en toen deed mijn wekker het wel gewoon nog dus beetje vreemd.

BenZeeland 14-02-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Het geluidsniveau van de radio loopt op naar maximum tijdens de wekfunktie. Dat is veel te hard en niet instelbaar. De volume-instelling werkt alleen op normaal radiogebruik, wat door mij zelden wordt gedaan.
Een onacceptabele ontwerpfout is de hoge storingsgevoeligheid. Als er in de buurt een redelijk zwaar apparaat aan- of uitgezet wordt (PC, TL-verlichting) reset de wekker en moet alles opnieuw worden ingesteld. De batterijtjes helpen daar niet voor.

BenZeeland 04-06-2014

Uiteindelijk blijkt het apparaat onbruikbaar. Op de gewenste plek is de radio-ontvangst beroerd.

jan861 02-03-2015

Dit verschijnsel hebben we ook. Batterijen helpen echt niet
Verslapen ons dus 's morgens heel vaak omdat dit vervelende apparaat het weer laat afweten. Staat dan 's morgens op allemaal streepjes te knipperen. Nu hebben we twee wekkers naast elkaar staan.

Freddy007 04-02-2014

Alarm volume van de radio is niet in te stellen en veel te hard!

Alarm volume van de radio is niet in te stellen en veel te hard.
Apparaat is dus ongeschikt om rustig met muziek wakker te worden.
Verder ziet het er leuk uit en kost het weinig.

Cas57 21-08-2013

Goede wekker alleen volume radio is voor mij te hard

Ik heb recent deze radio gekocht. In het algemeen ben ik tevreden. Je kunt het volume van het alarm en de radio instellen. Helaas is het volume van de radio in de laagste stand nog steeds erg hard. Het zou fijn zijn als het volume echt zacht kan staan. Ik kan nu de radio niet als wekker gebruiken omdat mijn partner van het geluid direct wakker schiet en ook
Zou zelfs de spldeerbout overwegen om iets aan het volume te doen

Wcamper 14-05-2013

Prettige display

Eindelijk weer een wekker die niet de slaapkamer 's-nachts helder verlicht!
Het wekkervolume is wat zacht, maar als je niets doet wordt het steeds luider.
Radio is OK.

web66 14-04-2013

Waar voor je geld

Deze klokradio heeft zelfs 2 wektijden en een digitale radio met 10 voorkeuzestations. Super compleet, zeker in verhouding tot de prijs.
Het geluid kan beter.

opafrans 28-12-2012

een goede en overzichtelijke wekkerradio

heb deze wekkerradio pas in mijn bezit daar mijn oude overleden is maar met deze is alles zo makkelijk te bedienen .goed geluid wat wil een mens nog meer.