Philips Viva Collection HD9357 rvs - Reviews

Waterreservoir
1,70 liter
Materiaal behuizing
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9357 rvs op Kieskeurig.nl.

4,7

Anoniem 23-10-2020

Prima product!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9357 rvs

Deze waterkoker is licht in gewicht maar ook wanneer het vol (1,7liter) is en het water kookt snel. Het blauwe licht aan allebei kanten wanneer het apparaat aan staat vind ik mooi.

Anoniem 03-09-2020

Mooi product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9357 rvs

Mooie waterkoker die doet wat hij moet doen. De blauwe verlichting maakt het aflezen van de hoeveelheid water gemakkelijk (schaalverdeling).

Madrie 28-05-2020

Prima, degelijk product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9357 rvs

De waterkoker voldoet prima waar hij voor bedoeld is. Er zit ook een duidelijke maatvoering in. Is mooi om te zien en de verlichting is leuk, alhoewel niet noodzakelijk.
Wel wat luidruchtiger dan dat mijn oude, kunststof waterkoker (ook Philips) was. En daarmee in vergelijking ook flink zwaarder, hetgeen te begrijpen is, omdat hij van roestvrij staal is.

Vermeeren 26-05-2020

Beste waterketel tot nu toe

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9357 rvs

Mooi design, gemakkelijk te vullen aan waterkraan door grote schenktuit , blauwe led-verlichting wanneer waterketel in werking is, maataanduiding zijkanten maakt gebruik extra gemakkelijk.Gevuld niet te zwaar om op te tillen.

Elsabeth 26-05-2019

Prettige waterkoker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9357 rvs

Heel fijn in gebruik, degelijk en mooi en met ergonomisch handvat. Twee verlichte kijkvensters is ook prettig.

DeBolknak 26-02-2018

Fijne waterkoker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9357 rvs

Onze waterkoker wilde wij vervangen, dus maar weer een Philips waterkoker uitgezocht, mooi design van roestvrij staal prima apparaat

arendjan1962 26-02-2018

Fijne waterkoker

henk1953 23-03-2017

klasse apparaat, design, mooie verlichting binnenin

Geschreven voor: Philips Viva Collection HD9357 rvs

Mooi ogend maar ook degelijk apparaat, indirecte verlichting blauw die door het water schijnt als het apparaat aangezet wordt.