De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Joopr 25-10-2023

Mooie, compacte en goedklinkende bluetooth speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XB100

Deze Sony SRS-XB100 bluetooth speaker is een compacte speaker die licht is van gewicht en makkelijk is mee te nemen. Hij heeft een lange batterijduur en kan makkelijk opgeladen worden middels de bijgeleverde USB-C kabel. Een stroomadapter wordt niet meegeleverd. Het geluid is prima maar kan verder niet ingesteld worden (ook niet via de Sony app). Het volume kan vrij hoog voor zo'n klein apparaat en als je er twee hebt kun je zowel stereo geluid weergeven alsook nog meer volume creeren. Het pairen (ook met meerdere apparaten) gaat heel eenvoudig en via de app kun je tevens de status van de batterij aflezen wat erg handig is.

Pluspunten

• Compact
  • Goed geluid
  • Spatwater dicht

Minpunten

• App biedt weinig extra functionaliteiten
  • Geluid is niet in te stellen

b**e@h**l.com 21-10-2023

Blij verrast

Geschreven voor: Sony SRS-XB100

Deze week mijn nieuwe srs-xb100 speakertje besteld. Ik was op zoek naar een handzaam en draagbaar boxje wat ik zowel in de keuken als in de auto kon gebruiken met een goede geluidskwaliteit. Nu werd ik al blij van de felblauwe kleur op de foto, maar in het echt komt deze nog mooier tot zijn recht. Ik zag staan op het doosje dat het ontwikkeld was voor Apple maar te gebruiken was met Android, dus mijn eerste gedachte was, ohjee als dat maar goed gaat met mijn telefoon van Japanse fabrikant. Maar alle zorgen voor niets, zonder enig probleem verbond het boxje in een handomdraai met mijn telefoon en gaf direct een mooi en helder geluid zodra ik op afspelen drukte in mijn muzieklijst. Ik was onder de indruk van de power en geluidskwaliteit die blijkbaar tegenwoordig uit zo'n klein boxje kan komen! Kortom, ik ben blij, verrast en heb zeker geen spijt van mijn nieuwe aankoop!

Pluspunten

• Klein en handzaam
  • Goede geluidskwaliteit

InsidersArno 12-10-2023

Klein maar fijn

Geschreven voor: Sony SRS-XB100

Het is een kleine speaker, maar er komt wel heel fijn geluid uit!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Compact

InsidersArno 12-10-2023

Klein maar fijn

Geschreven voor: Sony SRS-XB100

Het is een kleine speaker, maar er komt wel heel fijn geluid uit!
Hij is erg makkelijk te koppelen met je telefoon, en heeft een ideaal formaat om mee te nemen. Ook zit er een handige polsband bij, zodat je hem makkelijk mee kan nemen, of ergens aan kunt hangen!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Polsband