Bosch WVH28444NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WVH28444NL op Kieskeurig.nl.

Yvonne 10-07-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

Gisteren de machine ontvangen en direct aan de slag gegaan. Machine is eenvoudig te bedienen en werkt zeer geruisloos. Een klein minpunt is wel dat de toetsen zeer gevoelig zijn voor aanraking maar ik denk dat dit ook nog even moet wennen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ymke 14-03-2020

Gebruiksgemak op een vierkante meter

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

Ik ben erg blij met deze energiezuinige machine. Hij is verrassend stil tijdens zijn programma's. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 23-02-2020

Stabiel en erg handig voor ouderen

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

De machine wast en droogt. Op zich is de bediening zeer eenvoudig. Er is een knoop voor de belangrijkste keuzes. Het display is zeer duidelijk; ook voor mensen met minder zicht. Wel ervaar ik dat een machine met alleen knoppen voor slechtzienden beter zal zijn. De machine is stabiel en maakt geen veel geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

andre 14-12-2019

prima apparaat .stevig ,stil en gemakkelijk.

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

prima apparaat .stevig ,stil en gemakkelijk in gebruik. Handoeken zijn mooi droog en lekker zacht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Will57 01-11-2019

Prima wasdroog/combinatie

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

Stille machine die ook nog schoon wast. Top. Ik hoop dat deze machine net zo lang als mijn vorige Boschmachines (wasmachine 11 jaar, wasdroger 13 jaar) meegaan. (Die hebben een 2e leven bij iemand anders) Was bang dat het veel tijd zou kosten wassen en dan drogen (normaal deed ik dat tegelijk) maar dat valt reuze mee. Voor mij was dit de juiste keus [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marijke 05-09-2019

behulpzame, flexibele topper !

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

Een erg fijne machine, of ik nu een klein wasje of een grote was draai. Heerlijk dat er zelf binnen de programma's nog keuzen kunnen worden gemaakt zoals een ander aantal omwentelingen van de centrifuge en een afwijkende temperatuur. Werkt zonder mopperen c.q. op een zeer rustig geluidsniveau! Het spreekt denk ik voor zich dat gebruiksgemak ook door de grote deur en daarmee eveneens de vulopening zo royaal zijn, temeer 180 graden draait het prettig werken met de machine verhoogd! Gezien de fantastische zomer is de droogfunctie nog niet veel gebruikt maar die keren dat het gebruikt werd presteerde de droger prima. Ook de wasresultaten zijn zeer goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niek 08-06-2019

Super wasdroogmachine

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

Het Is Een top wasdroogcombinatie vooral Als je geen Ruimte heb ik heb Hier Voor Eemn Ander merk Gehad maar dat Was Alleen maar Problemen Nee Bosch Levert Goede Produkten want ik heb ook een Stofzuiger en een Koelvriescombienatie Van het zelfde Merk
Super.

Derk 22-05-2019

Geweldige wasdroog combinatie!!! Lekker stil!!!

Wat een fijne machine!
Echt een verschil van dag en nacht met de oude, die maakte zo veel herrie!
Deze is echt heel stil, het wasresultaat is ook perfect, erg bij ook met de
stoomfunctie, die de kreukels aanzienlijk verminderd!
Kiezen tussen snel en eco is super eenvoudig!
Deurtje kan 180 graden draaien!

J Bregman 30-11-2018

Vertrouwde Bosch kwaliteit, Super

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

Na onze Bosch wasmachine overgestapt op deze Was-droogcombinatie, wast goed schoon, Auto drogen idem. Zeer stil, solide. We zijn er blij mee.

JBR57 24-11-2018

Bosch kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch WVH28444NL

Kort in bezit, maar nu al zeker geen spijt van, dit is waarom wij weer voor Bosch gekozen hebben.

Pluspunten:
- Solide en trillingsvrij
- Fluisterstil
- Wast zeer goed schoon
- Drogen geweldig, past zelf droogtijd aan op Auto
- Energiezuinig

Minpunten:
- Geen enkel minpunt