De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LF627400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Ziza 28-06-2023

Erg tevreden!

Geschreven voor: AEG LF627400

Fijne wasmachine, ben er erg tevreden mee. Het wassen gaat bijna geruisloos en ik heb helemaal geen last van het geluid. Ik draai graag wasjes in de avond en in de nacht, dus dit is mooi meegenomen. En van de functie 'startuitstel' word ik ook erg blij. Op deze manier hoef ik er niet meer naar om te kijken. Door de grote deuropening gaat het inladen ook lekker snel. Ook heb ik het idee dat de was er droger uitkomt dan bij mijn vorige wasmachine. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Startuitsel

Minpunten

• ben ik nog niet tegengekomen

Liekus 23-06-2023

Goede prijs - kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: AEG LF627400

Ik gebruik deze wasmachine nu een aantal weken.
Allereest display is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik, het model is compact alleen het design valt tegen en vind ik er zelf wat 'goedkoop' uitzien. Voor ons 2 persoons huishouden die veel sporten is 7KG net aan de krappe kant en moet ik wat meer wasjes draaien dan normaal. Dit vind ik helemaal niet erg want de wasmachine is dan nog steeds zuiniger dan onze vorige.
Overall een goede prijs- kwaliteitsverhouding!

Pluspunten

• geluid
  • display

Minpunten

• klein
  • design

shugufa 20-06-2023

Centrifugeer functie werkt niet optimaal

Geschreven voor: AEG LF627400

Ik heb deze wasmachine nu inmiddels twee maanden gebruikt. ik ben er over het algemeen tevreden over. Het wast heel goed, de centrifugeer functie viel helaas wel tegen. De droog functie werkt niet optimaal. Als je was klaar is moet je apart de centrifugeer functie aanzetten. Dit is iets wat je wel moet overwegen wil je deze wasmachine aanschaffen. Ik ben er verder wel tevreden mee.

Pluspunten

• wast prima

Minpunten

• centrifugeer functie werkt biet optimaal

Tirza 16-06-2023

Fijne wasmachine voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: AEG LF627400

Zeer tevreden over deze wasmachine. Erg makkelijk in gebruik, vanwege duidelijk display. Voor een huishouden met twee volwassenen is de trommel meer dan voldoende qua grootte. Wekelijks worden er meerdere soorten wassen gedraaid (sport, kantoor- en medische kleding) en dit gaat de wasmachine heel erg goed af. Alle was komt schoon uit de wasmachine. Daarnaast zijn we erg tevreden over het geluidsniveau van de wasmachine. Hij staat bij ons thuis in een aparte waskamer, waardoor dit niet onze grootste eis was aan een wasmachine. Echter is het toch het benoemen waard. Kortom, wij zijn tevreden!

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Zuinig

Minpunten

• Sommige knoppen/ programma's gebruiken wij niet

Angeliiquueee.k 08-06-2023
  • Product afgelopen week in bezit

Prima wasmachine

Erg fijne wasmachine.
Qua grootte perfect voor 2 personen.
Veel keuze uit diverse programma's van kort tot lang.
Tijdens het centrifugeren hoor je de machine bijna niet waardoor je hen ook makkelijk snachts of 's avonds aan kunt zetten.

Wasjes komen er mooi schoon uit.
Tot nu toe zeer tevreden over dit product
Prima prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Stil met centrifugeren
  • Veel wasprogramma's
  • Korte wasprogramma's
  • Intensieve programma's