Bosch WDU8H540NL - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Giann 29-07-2022

Very Silent, Love it

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] So far I already love it, excelent quality.

Marchel 28-06-2022

Heel blij mee

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In een woord geweldig schoon droog en erg stil

Marjan 19-06-2022

Super wasdroogcombinatie

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanwege ruimtegebrek een wasdroogcombinatie aangeschaft en nog geen seconde spijt van. Wat handig om 's ochtends de was erin te gooien en 's avonds de was gedroogd en wel eruit te kunnen halen! Een stil, mooi ontworpen en slim apparaat, erg blij met deze aankoop.

marchel 09-06-2022

Exelent

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige machine heel stil en alles in een

Sanne 25-05-2022

Het beste van 2 werelden!

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin was het even puzzelen wat alle symbolen betekenden maar als je dat eenmaal doorhebt is het gewoon een hele fijne machine die goed wast en nog beter droogt. Hij is makkelijk met je telefoon te verbinden waardoor je, als je moeite hebt met de draaiknop en touchscreen van de machine zelf, alles kunt instellen op je telefoon. De machine is vrij geruisloos en centrifugeren verneem je nauwelijks. Ik geen seconde spijt gehad van de aanschaf.

Aldo 30-04-2022

"Transhumanwasmashine"

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] EYECather,. dit aperaat maar het werkt ook nog echt
green problematisch gedoe, maar knop ingedrukt houden, je focus op het universum en daar gaat je duurzame kleding hopla

SabrinaD 12-04-2022

Slim gemak

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt heel handig snel. Fijn om in de app te zien voor welke was het programma is en je zo het juiste programma kunt kiezen. En een seintje dat het klaar is, super handig voor de vergeetachtigen onder ons.....

Dirk 31-03-2022

Prima!

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima was droog combinatie! Werkt precies zoals verwacht, en droogt zelfs boven verwachting. De opties zijn veel en voldoende. Bediening is overzichtelijk en eenvoudig. Apparaat is stil en snel.

Dill 19-02-2022

Kwaliteit en Stil

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hoge kwaliteit wasmachine! Kleding schoon en geurloos. Veel programma's. Stil! Geschukt voor nachtwassen. Handig te bedienen met mobiel op afstand!

Paulina 22-01-2022

De beste was droogcombinatie

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De beste was droogcombinatie ooit, ik was heel veel kleding, vieze vlekken - dat is geen probleem meer. Heel stil, makkelijk te gebruiken, grote vulopening. Niet vergelijkbaar met andere A-merken (heb ik een andere van A-merk allen maar twee jaar gehad - kapot).
Vind ik wel erg dunne plastic deur.

Egbert 15-01-2022

Handige combinatie machine

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede combinatie van wasmachine en droger. Handig dat je kunt wassen en drogen in 1 programma. Programma duurt wel lang.

Marijke 04-01-2022

Mooi en goed!

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was even wennen voor mij, maar ben heel erg tevreden met deze wasmachine\ droger.

J. Glaudemans 23-12-2021

Top product!

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast en droogt goed, heeft voldoende verschillende programma's, oogt mooi en Home Connect is ook echt een aanwinst. Nooit meer vergeten dat er nog een wasje aan het draaien is, omdat er een melding op mijn telefoon binnen komt. Daarnaast is de stoomfunctie (Iron Assist) top voor bijvoorbeeld dure winterjassen die je normaalgesproken naar de stomerij zou moeten brengen.

Char 05-12-2021

Super wasmachine droogcombinatie

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt super blij met de Bosch was/droogcombinatie! Geen gedoe meer met gewassen kleding naar de droger brengen. Ik heb een heel klein huis en mij droger stond in een andere kamer. Nu kan ik gewoon wassen en drogen in 1 keer. Wat ook heel erg handig is is dat ik de Bosch kan bedienen terwijl ik ergens anders ben! Voor mij nooit meer wat anders!

Krijnbl 30-10-2021

Wast en droogde perfect.

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een nieuwe was droger is natuurlijk altijd weer wenen , maar dankzij de uitgebreide handleiding was dit geen probleem
Gekozen voor een extra grote trommel zodat er bijna alles in kan. Tot dit moment voldoed hij prima.

Leoc 24-08-2021

Fraaie machine

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie was/,droogmachine met grote capaciteit. Zeer stil.

Anna 25-07-2021

Hele fijne machine!

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de wasdroger nu 1.5 maand in gebruik en bevalt uitstekend. Grote vooruitgang t.o.v. mijn vorige machine van een ander merk. Zeer stil, veel programma keuze en wat mij ook erg goed bevalt is de mogelijkheid tot 'mixen&matchen', afgestemd op persoonlijke voorkeur.
Moeite gehad met het draaiende krijgen van de WiFi, maar de aanhouder wint. En het is handig om op afstand te kunnen bedienen en te zien of/wanneer het programma klaar is, zodat je er niet iedere keer naar toe hoeft te lopen. Ook handig: het kunnen opslaan van voorkeurprogramma's onder een eigen naam. Wel aan denken het 'starten op afstand (het wifi-tekentje op de machine)' opnieuw aan te tikken wanneer de deur open geweest is!
Wat mij in eerste instantie onnodig leek, blijkt nu dus toch zo z'n voordelen te hebben.
Ik houd één ster in reserve voor de nog te blijken duurzaamheid. Mijn vorige wasdroger begon al na één jaar herhaalde mankementen te vertonen, die mij er uiteindelijk toe brachten deze machine aan te schaffen met de wens op meer kwaliteit. Ik hoop dat Bosch dit waar gaat maken, dan zal ik met alle plezier nog een ster toevoegen!

Rita 02-05-2021

perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer blij mee met dit mooie apparaat.
Werkt perfect, een echte uitkomst

Bosch 22-04-2021

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een kleine was gedraaid en gedroogd, ik ben uiterst tevreden.
Daarna een volle wasmachine gedraaid en gedroogd, prima, maar dan is de droge was wel erg gekreukd ,Dus iets minder vol is wat mij betreft beter.

Hugo 06-01-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: Bosch WDU8H540NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt zoals het hoort. Vrij stille machine. Handig in gebruik met de app