Siemens BI630DNS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens BI630DNS1 op Kieskeurig.nl.

HGLW 27-06-2019

goede warmhoud lade

Geschreven voor: Siemens BI630DNS1

goede lade en voldoet waarvoor hij aangeschaft is [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mariekem 16-09-2018

Warmhoudlade

Geschreven voor: Siemens BI630DNS1

De warmhoudlade doet precies wat je ervan verwacht. Het was de eerste wel zoeken hoe hij open moet. Dat doe je door erop te drukken. Helaas krijg je er dan wel veel vingervlekken op.

Minpunten

• Strak design
  • Vieze vingers op buitenkant

dirkje1 24-01-2018

Een handige aanvulling in de keuken.

Geschreven voor: Siemens BI630DNS1

Deze warmhoudlade is een welkome aanvulling op mijn keukenapparatuur. Nu hoef ik de magnetron daar niet meer voor te gebruiken. En ook nog eens een mooi design. Top.

JudithD 06-06-2017

Veel eerder moeten kopen, top

Geschreven voor: Siemens BI630DNS1

Hoe hebben we ooit zonder gekund, zou je denken. Nou dat kon, maar zonder blasé te willen zijn: wat geweldig om te hebben en gebruiken! Ik warm er borden in op, laat deeg rijzen en houd eten warm, en dat blijft heerlijk warm en vooral ook vers. Geen harde randjes etc zoals in een oven soms gebeurd. Precies goed.
De borden worden loeiheet, fijn hoor. Designafdeling:De knop voor de temperatuur moet echt aan de buitenkant, niet onderin weggefrot.

Tijmen 23-09-2015

Warmte lade goed, slow kook te lage temperatuur

Geschreven voor: Siemens BI630DNS1

Als bordden warmer goed, maar volgens de beschrijving zou stand 4 een warmte geven van 80* maar er worden slechts 65* gehaald

jak z 28-08-2015

ook de tweede werkt niet 100%

Geschreven voor: Siemens BI630DNS1

de eerste die uit de doos kwam ging niet open, de tweede nu daar hapert de draaiknop van af en toe ( ik moet nog om service vragen )
de eerste werd moeiteloos vervangen voor de inbouw. De tweede gaan we afwachten