Philips SHAVER Series 9000 Scheerhoofden voor NanoTech-precisiemesjes zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 Scheerhoofden voor NanoTech-precisiemesjes zwart op Kieskeurig.nl.

Luppien 07-03-2021

TOP!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 Scheerhoofden voor NanoTech-precisiemesjes zwart

Ik ben nu 2 jaar in het bezit van de S9000 Prestige, maar wat een verschil met mijn vorige scheerapparaten zeg! altijd of last van irritatie, of dat het nooit helemaal glad werd... met dit apparaat van beide problemen verlost. inmiddels nieuwe scheerkoppen in de bestelling, want we willen dit natuurlijk graag zo houden. TOPPRODUCT!!! DE ALLERBESTE!

Anoniem 02-11-2020

Simply the best!

Ik heb zo'n beetje alle merken en types elektrische scheerapparaten gekocht, inclusief de vaak als beste door de Consumentenbond geteste apparaten. Vaak bleken deze na verloop van tijd toch een teleurstelling. Dat was ook soms het geval met de voorlopers van deze Philips Shaver S9000 Prestige. Ook prima scheermachientjes, maar het probleem daarbij was dat de scheerkop na enige tijd los begon te raken.... Maar niets van dit soort irritaties bij deze S9000 Prestige. Daar is ook dat laatste probleempje perfect opgelost. De scheerkop zit muurvast, ook na een jaar intensief gebruik. Verder gaf dit systeem altijd al de beste scheerprestaties met de minste huidirritatie, Dus vandaar de titel van mijn review: "Simply the best". Er is op dit moment volgens mij niks beters beschikbaar als je een elektrisch scheerapparaat zoekt.

Evvert2 14-09-2020

past ook prima op de normale s9000 machine

Naar jaren problemen met de SH90 messen(veel te snel bot)
Nu deze besteld voor mijn normale S9000 ( niet prestige)machine. Volgens Philips passen deze niet maar past en werkt prima. ze lijken langer mee te gaan dan de SH90

Richard2056 21-02-2019

Scheert veel gladder dan mijn vorige philips

Scheert glad, accu gaat lang mee en ligt lekker in de hand.
Ik scheer al jaren met philips maar dit apparaat scheert beter dan alle andere.