Dyson AM09 - Reviews

Model
staande ventilator
2000 watt
Automatisch oscilleren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

wimlie 23-07-2016

Niet echt cool

7,3
In tegenstelling tot vele andere reviews matig cool vermogen. Niet te vergelijken met onze airco op de slaapkamer. Verder mooi design. Wellicht is ons verwachtingspatroon te hoog geweest. Indien van tevoren een beter inzicht in het coolvermogen hadde n gehad, hadden we de dyson niet aangeschaft.Leveranciers gaf aan dat Eea met de vochtigheidsgraad in de woning te maken zou hebben. Hopelijk gaat het bijverwarmen in de winter beter.

Cavemen 18-01-2016

Fantastisch product,
mooi ontwerp (zeker in mat zwart)
kindvriendelijk (ze verbranden hun vingers niet)

dani1 11-10-2015
  • Product maand in bezit

Het toestel is niet alleen functioneel maar heeft ook een mooi design.
Je kan het in alle standen zetten zodat je de luchtstroom goed kan richten. Maakt niet veel lawaai.
zeer handig dat de afstandsbediening aan het toestel "plakt"
Het is ook een voordeel dat je maar 1 toestel nodig hebt, zowel om te verwarmen als te koelen.
Niet echt goedkoop maar het is zijn prijs waard.

Sylvie1961 22-09-2015
  • Product maand in bezit

Het toestel zit in een zeer degelijke verpakking, wat de kans op beschadiging van buitenaf quasi onmogelijk maakt.
De handleiding is erg duidelijk/eenvoudig/goed te begrijpen. Het design is werkelijk mooi. Mijn bezoekers reageren daar onmiddellijk op.
De afstandsbediening reageert vanaf het eerste gebruik en schakelt probleemloos over van koud/warm/koud.
Ook de bewegingsmodus doet het goed.
Net omdat het een Dyson toestel is zou ik durven verwachten dat het geluid van de ventilator minder goed te horen zou zijn. Hij is zeker niet stiller dan een ventilator van een ander modaal merk wat mij, gezien de kostprijs van dit toestel, toch wel een beetje teleur stelt.
Persoonlijk heb ik de ventilator/verwarming bovenop een kast gezet omdat je merkte dat de invloed van de warme/koude lucht zich alsdan sneller liet voelen.
Mijn kamer heef een oppervlakte van ongeveer 40m². Veel groter qua ruimte zou ik niet gaan om met dit toestel bij te verwarmen of verkoeling te brengen.

harryentreesdewit 26-09-2015

Strak design, zodat het apparaat niet oogt als een ventilator. Vele mogelijkheden, draaiend of gekanteld, warm of koel blazend met flinke kracht.Ook de timer is erg handig. Afstandsbediening zou voor ouderen wellicht iets groter kunnen, al is magneetzone op het apparaat handig om de afstandsbediening "op te bergen". Al met al, een prima ogend, niet al te volumineus apparaat met bijzonder veel mogelijkheden.

Physx 13-09-2015
  • Product maand in bezit

Ben zeer tevreden met deze ventilator, een vriend van me heeft de voorganger en die maakte nog wel veel geluid op de hoogste stand, bij deze is dat een stuk minder. Maar waar ik vooral blij mee ben is de sleeptimer, dan schakelt de ventilator zichzelf uit zonder dat ik daarvoor nog eens uit bed hoef te komen. Verder ziet hij er strak uit, ik kan hem gewoon op tafel laten staan zonder dat ik me eraan stoor, omdat hij zo'n mooi design heeft. Uiteraard wel een stuk duurder dan een gewone ventilator, maar je kunt ze ook niet met elkaar vergelijken. Ook heeft dit toestel een verwarmingsfunctie, heb deze laatst gebruikt toen ik 's avonds verregend thuis kwam, dan is dat echt een uitkomst.

Al met al, ontzettend tevreden.

miasnel 13-09-2015
  • Product maand in bezit

Ventilator sinds eind juli in bezit. Eerste weken vooral gebruikt ter verkoeling. Werkt uitstekend en het geluidsniveau is beter dan bij de eerdere variant. Al maak hij, wanneer hij op volle kracht gebruikt wordt, nog steeds wel behoorlijk wat geluid. Maar dit is niet heel erg storend.

Verwarmingsfunctie nu ook gebruikt. Een slaapkamer is in zeer korte tijd warm en de ventilator schakelt zichzelf uit (en weer in, wanneer nodig) als de gewenste temperatuur is bereikt; ideaal.

Manuel2305 08-09-2015

Dyson AM09 ventilator heeft een mooi strak design die in elke ruimte past.
De blaaskracht is prima. Het grote voordeel is dat je de ventilator in twee standen kan kantelen. Het geluidsniveau is goed en acceptabel. De Dyson geeft een goede verkoeling en is een goed alternatief voor een extra radiator op zolder. Ook bevat de ventilator een timer waarbij de ventilator automatisch uitschakelt na de gewenste tijd.
Wij willen niet meer anders. Een echte aanrader !!

JCM Oerlemans 08-09-2015
  • Product maand in bezit

Ideaal omdat het apparaat zowel warme als koele lucht blaast, geen herrie geeft, afstandsbediening en timer heeft en er dan ook nog mooi uit ziet!

LoesjeL 07-09-2015

6,3
Het cool gedeelte van deze Dyson AM09 Hot en Cool doet niet veel anders dan een gewone goedkopere ventilator. Het hot gedeelte werkt tot nu toe uitstekend. Mooie vormgeving, neemt weinig ruimte in en kunt hem overal kwijt. Afstandsbediening bij het apparaat is erg handig en ook kun je deze boven op het apparaat leggen en blijft deze vastzitten d.m.v. magneet.

Riet Peeters 06-09-2015

Prachtig design, past in elk interieur. Duurzame en mooie materiaalkeuze, doordacht ontwerp met magnetische afstandsbediening, die je zo niet kwijt raakt. Unieke combinatie van afkoelen en verwarmen, met gerichte of diffuse blaaskracht. Je kan alles perfect instellen, tot de graden toe.
Een aanrader!

Peter246 01-09-2015
  • Product maand in bezit

plussen zijn: het kunnen richten van de luchtstroom, waardoor het apparaat minder hard hoeft te blazen en dus stiller is dan veel andere fans / de fraaie vormgeving / de afstandbediening met de diverse keuzes en thermostaat / neemt weinig ruimte in beslag
minpunten zijn: de prijs is stevig en het blijft een aanwezig apparaat, zeker in een hoge stand.

charleyvtl88 01-09-2015
  • Product maand in bezit

Sinds een aantal weken de Dyson AM09 Hot+Cool in bezit en ben er tot op heden heel erg tevreden over. De AM09 is gemaakt van stevig en solide materiaal, blaast goed en ziet er ook nog eens heel mooi uit.
Het apparaat wordt geleverd met een kleine mooi vormgegeven afstandsbediening, waarmee het apparaat op afstand kan worden bediend. Heel handig als je net lekker op de bank zit of aan het bureau werkt en 'm iets zachter of harder wil laten blazen of de temperatuur van de warme lucht wilt aanpassen. Tevens kan het apparaat met behulp van de afstandsbediening de luchtstroom snel aanpassen naar spreiden of naar 1 rechte stroom; tevens kan ermee worden ingesteld dat het apparaat begint te draaien. Heel makkelijk en gebruiksvriendelijk. Verder is het handig dat het apparaat halverwege de voet licht gekanteld kan worden, zowel omlaag als omhoog, om zo een optimale luchtstroom te creëren. Alleen het geluidsniveau van de zwaarste circulatiestand is wel duidelijk te horen, maar alsnog veel en veel minder hard dan bij een normale ventilator.
Ik heb in de afgelopen weken alle standen en mogelijkheden uitgeprobeerd en het bevalt alle heel goed. Opmerkelijk hoe snel er warme lucht op de juiste temperatuur uit komt en hoe makkelijk dit zich ook aanpast. En heel prettig dat het apparaat zichzelf automatisch uitschakelt wanneer de warme lucht even hoog is als de omgevingstemperatuur. De Sleeptimer-functie op het apparaat is ook heel erg prettig, zeker met de afgelopen warme zomerdagen: apparaat richten op bed, sleeptimer aan en het apparaat gaat even later vanzelf uit.
Kortom, heel erg tevreden met de Dyson AM09 Hot+Cool en raad het product zeker aan! Al benieuwd naar de werking als het straks winter wordt!

shanicewhitley 01-09-2015
  • Product maand in bezit

Top Product, ben er erg blij mee heerlijk dat hij zowel warm als koud blaast. Verder maakt hij bijna geen geluid waardoor je er in de nacht geen last van hebt.

Zeker een aanrader!!!

shanicewhitley 01-09-2015
  • Product maand in bezit

Prima product ben er erg blij mee, het fijne is dat je hem kan gebruiken voor zowel koude lucht als warm maakt niet veel lawaai waardoor je er geen last van hebt gedurende de nacht.

Zeker een aanrader!!!

Mauppiejh 15-08-2015

Super ventilator!!

Ontwerp is heel mooi en pas vrijwel bij elk huisinrichting.
Het is een ideaal ventilator Zowel voor de zomer als in de winter,
Zo hoeft u de ventilator nooit op te bergen.
Qua geluid is het ook zeer aangenaam heb totaal geen last van irritante geluiden.
Windkracht is super!

Kortom, ik zeg super aanrader en gewoon doen!!