BaByliss E890E - Reviews

Bedrijfstijd
45 min.
Scheren op lichtnet

Eugene de Jong 03-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik was voorheen in het bezit van een meer robuuste trimmer waar opzetstukken nodig waren voor verschillende baardlengtes. Deze trimmer diende ook regelmatig te worden schoongemaakt door de 2 snijvlakken los te maken, te reinigen en vervolgens vast te draaien. Niet zelden werkte het apparaat daarna niet helemaal goed. Met de Babyliss behoren al deze problemen tot het verleden. Een supergemakkelijk systeem om snel naar wens te schakelen. Scheren en trimmen is weer leuk! Enige minpunt zou het plastic opzetstuk kunnen zijn. Dit voelt niet echt sterk aan en zal een val niet overleven. Dit had van sterker materiaal gemaakt mogen worden. Al met al een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Sjaak68 01-02-2015 Product paar weken in bezit

Dit is een fijn scheer/trim apparaat. De ene kant is het scheergedeelte en de andere kant het trimgedeelte. Ik gebruik 'm het meest om te trimmen; hoofd- en baardhaar netjes op lengte houden. Dat werkt echt goed met deze trimmer. Scheren deed ik altijd nat en de scheerkop kan mij niet echt bekoren moet ik zeggen. Kortom: als scheerapparaat doet het voor mij weinig dienst, als trimmer is het een topper. Je baard ziet er dagelijks netjes uit als een "5 O'clock shadow".
1 ding: er zitten we een paar kleine fragiele plastic onderdelen aan die snel kunnen afbreken, lijkt mij.

cyberj 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet zo lang in gebruik dus over de degelijkheid kan ik niet oordelen.

Ik gebruik vooral de baardtrimmer en deze werkt heel goed. In zeer kleine trappen instelbaar, en de mesjes snijden ook goed rond de oren en in de nek.

De scheerkop heb ik nog maar één keer gebruikt. Voor kleine stukjes in de nek is dit voldoende. Een volledige scheerbeurt duurt wel lang. En de mesjes bewegen niet mee.

Alles tesamen ben ik er tot nu toe tevreden over.

Moumoussa 31-01-2015 Product paar weken in bezit

Prima Scheerapparaat en tondeuse in 1. Makkelijk in het gebruik door de 2 standen. Verder heel fijn dat je 10 standen hebt om de baard bij te werken. Verder prettig dat je het apparaat kunt afspoelen onder de kraan.

Mahdaoui 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk en veel in te stellen trimstanden. Ook optie voor glad scheren.

Mathijs7804 31-01-2015 Product paar weken in bezit

Heel fijn in gebruik. Zeer goed scheerresultaat ( wat ik eigenlijk niet echt had verwacht)
Ik vind alleen de naam babyliss als merknaam helemaal niks. Ook andere producten zitten in zo'n goedkoop uitziende verpakking. Dat viel bij dit scheerapparaat weer reuze mee.
Het weerhoud mij vaak dingen te kopen van dat merk.