Braun cruZer 6 face

Aantal haarlengtes
Braun HC5050

6,3

Dhr. Schilder 19-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijne baardtrimmer, accu teleurstellend.

5,5
Goed instelbaar, trimt nauwkeurig, licht gewicht. Accu teleurstellend, acculampje gaat (volledig opgeladen) al na een paar minuten gebruik rood knipperen, apparaat geeft er dan vrij snel de brui aan. Teleurstellend voor een Duits kwaliteitsmerk dat een reputatie te verliezen heeft.

Lootje2012 18-10-2012 Product maand in bezit

Mijn Scheerapparaat van Philips ging kapot in de vakantie, dus kocht ik daar een nieuwe. Ik dacht, laat ik deze Braun eens proberen. Daar heb ik spijt van, want hij scheert oncomfortabel, veel trillingen, geen fijne scheerkop (is er zelfs een paar keer afgevallen tijdens scheren) en resultaat is belabberd. Al een paar opmerkingen over gehad op mijn werk.

bbdick 10-02-2012 Product paar dagen in bezit

5,8
Aangezien mijn Philishave cool skin van Philips na jaren trouwe dienst het begint op te geven, sinds een week voor het eerst een Braun cruZer 6 face aangeschaft en uitgeprobeerd. Maar tot nu toe met een zeer teleurstellende resultaat: na het scheren lijkt mijn gezicht nog steeds ongeschoren, vandaar dat ik nog maar weer even de Philishave pak om na te scheren.Of toch maar met een scheermesje het hele gezicht maar weer naloop..

Paul8822 22-06-2011 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen eigenaar van de Cruzer 6. Vorige apparaat was een Philips HQ 7616, dat erg te wensen over liet. Resultaat met de Cruzer 6 is stukken beter dan met de Philips en laat een veel minder geïrriteerd gezicht achter. Styling opties zijn erg handig om de baard op verschillende lengtes te trimmen. Daarnaast ook handig om onder de douche te gebruiken. Glad gezicht is ook goed te doen. Braun raad zelf aan om eerst met de tondeuse de scheren als de baard wat langer is. Daarna met de normale scheerkop en het resultaat is prima. Geen nodeloze herhalingen als met de Philips die een rood gezicht achterliet. Erg tevreden!

Bommel48 11-06-2011 Product maand in bezit

6,5
Heb 'm nu 2 maanden.
Resultaat duidelijk minder dan mijn vorige Braun (8585). Ook al neem je de tijd om te scheren, dan nog blijven er haartjes staan. Als oplossing neem ik na het scheren de tondeuse om de laatste haren weg te scheren. Vandaar een 5 als resultaat.