BaByliss For Men E751E - Reviews

Aantal snelheden
Scheren op lichtnet

Ralph1980 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb dit product een kleine twee weken in bezit en gebruik hem om mijn baard te trimmen in plaats van te scheren. Het voelt als een degelijk apparaat dat goed in de hand ligt en niet te zwaar is. De messen zijn scherp (en scherper dan mijn vorige BaByliss, mijn lip was daar minder blij mee) en zonder opzetstuk trimt deze de haren goed kort op de huid weg.

Wat ik ook een prettig vind is dat je het apparaat ook kunt gebruiken als deze in de oplader zit. Niks zo vervelend als met een halve baard rond moeten lopen omdat je moet wachten totdat je tondeuse het weer doet. De accu zelf ging bij mij inderdaad circa 45 minuten, ongeveer drie trimbeurten, mee.

Ik heb aangegeven dat het een goede prijs/kwaliteit verhouding is, want voor dit geld heb je een goede tondeuse, maar het totaalpakket was iets kariger dan mijn vorige BaByliss. Daar zaten twee extra opzetstukken, flesje olie en een tasje bij.

Pluspunten

• Gewicht
  • Korte afsnijafstand
  • Accuduur

Minpunten

• Minder accessoires

Thesarge 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Scherpe, handelbare en degelijke tondeuse

Lekker licht apparaat met scherpe messen en verschillende standen. Ligt lekker in de hand. Werkt soepel en prima. Voor scheidingen en randen is wel het opzetstuk te dik, waardoor je geen scherpe scheiding kan maken. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Gewicht
  • Verschillende standen