Remington HC7151

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington HC7151 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Peter 05-01-2021

haartrimmer

Geschreven voor: Remington HC7151

Heel goede haartrimmer met een zeer conccurentiële prijs. Gemakkelijk in gebruik, batterij gaat lang mee en oplaadtijd is beperkt.

Erik Nazaryan 03-01-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Remington HC7151

goede kwaliteit, mooie kleuren, werk heel snel en efficient. Zeer makkelijk om mee te werken en te begrijpen hoe het werkt

Pluspunten

• goede kwaliteit

Anita C 31-12-2020

perfect

Geschreven voor: Remington HC7151

dit leek op een ouder model dat we hadden. Ons vorig model is 6 jaar meegegaan. Hiervan begon de batterij stilaan te slijten.
Tijd voor een nieuwe want werken zonder stroomkabel is toch net iets praktischer. Aangenaam toestel. Vlot in bediening & duidelijk te bedienen.

Pluspunten

• vlotte bediening
  • batterij gaat lang mee

Fatme mehmedova 21-12-2020

Fatme931029

Geschreven voor: Remington HC7151

Removable and washable blade cartridge.turbo boost function. Charging led indicator.boost duncion goed

Mevr Telg 20-12-2020

TOP product!

Geschreven voor: Remington HC7151

Ik kocht een Remington propower HC7151, voor mij is dit merk helemaal nieuw. Ondertussen heb ik het uiteraard uitgetest om 3 verschillende herenmodellen. Ik kon perfect afgewerkte kapsels tot stand laten komen mede door dit TOP product. Het is makkelijk bruikbaar voor iedereen.

Ik raad Remington zeker aan!

Alvast bedankt

Mvg

Mevr Telg

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Trimt goed

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten ondervonden

Erwin 14-12-2020

Stevig toestel, goede accuduur

Geschreven voor: Remington HC7151

Omdat ik het niet echt gewoon ben wou ik een toestel met lange accuduur zodat ik niet ergens tussen de scheerbeurt zonder zou komen te zitten. Dan moest het een zijn die betaalbaar was voor toch een stevige motor en goede messen. Van 1 tot 44 mm istellen hebben er ook niet veel. Dus viel de keuze op deze. Hij voldoet wonder boven wonder ook aan al deze eisen na een paar keer gebruikt te hebben.

Pluspunten

• Accuduur
  • Hapert nooit

Dieter 11-12-2020

Licht in de hand

Geschreven voor: Remington HC7151

Zeer gebruiksvriendelijk en licht in de hand.. veel standen om precies te werken en verschillende snitten te bekomen. Ook voor het trimmen van een baard een prima toestel. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Gemakkelijk te onderhouden.