Philips 65OLED984/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

We hebben voor dit product nog geen reviews

Janthe 07-08-2021

De nieuwe philips TV is prima te gebruiken

Geschreven voor: Philips 65OLED984/12

De tv bevalt erg goed vooral het grote beeld en de afstandbediening is overzichtelijk in gebruik. Jamer dat er geen papieren
handleiding bij is en dat alles op internet moet worden opgezocht zoals bij voorbeeld terug kijken van een uitzending.
Maar verders een prima toestel zeer te vrede.

Jansssens 26-12-2020

Fantastische tv geweldig!

Geschreven voor: Philips 65OLED984/12

Ontzettend mooie tv. Je zit midden in de flim en fantastisch geluid van B&W. Kabels mooi afgewerkt en ambilight. Echt geweldig. Heel het gezin is er blij mee. Thx! Philips

Philips 984 19-07-2020

Geweldige TV...

Geschreven voor: Philips 65OLED984/12

Prachtige uitstraling in de huiskamer, mooie degelijke voet en prachtige soundbar waar ook nog eens geweldig geluid uit komt. Je hoort de speld nog vallen bij films en muziek luister je nu met plezier. Ambilight maakt het beeld nog eens een stuk levendiger. Ik raad dit product zeker aan. Spaar even door en dan heb je ook wat waar je zeker geen spijt van krijgt. De afstandsbediening is een stuk lichter dan zijn voorganger en de knopjes zijn wat logischer ingedeeld. Een minpuntje ik heb KPN en dan moet je toch weer die afstandsbediening van KPN gebruiken. Maar verder geweldige tv..

Anoniem 26-06-2020

Philips Oled 934

Geschreven voor: Philips 65OLED984/12

Top TV .....enkel had ik graag meer info gehad over de uitgang voor de subwoofer ...bij Philips info gehad dat het via bluetooth zou gaan maar dit zou niet mogelijk zijn .
Dan zelf maar op ontdekking gegaan tot nu toe geen bevredigend antwoord gehad welk soort welk merk subwoofer ik kan gebruiken ..B&W ?

Artech 09-06-2020

Hi end tv

Ik ben erg blij met mijn Philips 65OLED984

Het beeld is super en de bediening is ook eenvoudig en duidelijk.
Het geluid geeft een mooi stereo Beeld en in de filmstand word de super tweeter geactiveerd en is het helemaal geweldig en je kan uitbreiden met surround speakers als dat nodig is!
Het design is echt prachtig.De tv op die mooi ontworpen standaard is nu echt een sieraad in je huiskamer!

De ambilight rondom is ook geweldig en heeft vele verschillende functies.je kan bv de ambilight gebruiken als lamp ook als de tv in stand-by modus staat

Ik heb zeker geen spijt van deze tv en raad deze
van harte aan,

De bios heb ik nu in huis.