Plantronics P 620 - Reviews

• Slecht

Johan 01-07-2018

Slecht product

Als projectmanager in de ICT heb ik vaak overleggen met groepen en er zijn altijd wel een aantal mensen alleen telefonisch bereikbaar. De speaker van mijn telefoon Galaxy s8 note mist net wat kracht. Dus op zoek naar een nieuwe conference speaker.

Ik heb dit product nu al 5 jaar en tot mijn verbazing wordt deze nog verkocht.

Connectie maken en bediening is top! Echter waar het om gaat is dat de ander jou ook kan verstaan en daar gaat het mis. Zowel op mijn Iphone 7 als mijn Galaxy S8 note kan de beller aan de andere zijde mij of andere aanwezige in de vergadering niet goed horen. Nadat ik verbinding heb gemaakt vraag ik vraag ik altijd; "Kun je mij goed horen?" waarop altijd het antwoord luid; "Wat zeg je?" De microfoon in dit apparaat is echt slecht. Niet kopen dus is mijn advies, ik ga ook een andere kopen en gooi deze weg!

Wil je een beetje professioneel overkomen, dan moet je niet met dit ding aan komen.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Mircofoons
Geschreven voor: Plantronics P 620