Samsung Galaxy Tab S2 9.7 Book Cover - Reviews

Jan-Paul 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Net als de S2 een top product

De tab is zeer goed beschermd, maar blijft nog altijd een "slank" product. Het vastklikken van de tablet in deze beschermhoes kost wat kracht, je krijgt bijna het idee dat je de tablet kapot drukt, maar dank klikt ie vast en dan is het een prima bescherming. Bovendien kun je de tablet in verschillende standen zetten en ook handig, bij het openen en sluiten gaat de tablet aan of uit.
HansR49 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie bookcover

Bij aanschaf van mijn nieuwe Samsung Galaxy Tab S2 9.7" kreeg ik bij BCC de originele Samsung Book cover cadeau t.w.v. € 59,99. Mooi meegenomen en in eerste instantie dacht ik 'dit zou ik nooit uitgeven aan een tablethoes'. Maar nadat ik de tablet met de speciale nokjes in de cover had geplaatst dacht ik daar al snel anders over. In combinatie met de book cover blijft de Tab S2 superdun, te kunt de tablet in 3 verschillende standen neer zetten (dmv ingebouwde magneten) en het scherm wordt automatisch aan- of uitgezet bij het openen c.q. sluiten van de cover. Al met al een prima product en dus toch wel zijn geld waard.