Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

BWeg 23-07-2019

Helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Mooi helder scherm. Best redelijk geluid. Werkt gemakkelijk. Is snel. Opvallend vaak bij het downloaden van apps is de mededeling dat de app wellicht niet is geoptimaliseerd voor dit toestel. Eén app werkt niet, is gecontroleerd en bevestigd door de verstrekker van de app. Te modern?

Pluspunten

• Kwaliteit van het scherm

Minpunten

• Niet goed geoptimaliseerd voor meerdere apps.

Leonard037 28-06-2020

Superieur beeldscherm, strak design en mooi geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Super tevreden met deze Samsung Tab S5e.
Ik ben nogal kritisch op zaken waar normaal (te) weinig over gesproken wordt,
maar deze tablet maakt dit allemaal waar.

Naast de reguliere specs waar je over het algemeen een keuze maakt tot aankoop zal ik hieronder de zaken noemen waarin dit tablet zich onderscheid van verreweg de meeste andere tablets.

1. Het sublieme scherm. Niet alleen dat het een Amoled is, maar ook zijn helderheid van wel 700 cd/m2! Hierdoor kun je hem nog moeiteloos zien in volledig daglicht.
2. Door dit Amoledscherm kun je het scherm ook nog gewoon in portret en landscape zien icm een polaroid zonnebril. De meeste andere schermen veroorzaken een volledig zwart scherm, maar niet deze Tab S5e!
3. HD scherm. Tuurlijk hebben meerdere andere merken een HD scherm, maar dat wil niet zeggen dat dan ook bv HD streamen. Deze Tab streamt True HD van bv streamingsdiensten als Netflix door de ingebouwde codex Widevine L1. Vele andere tablets hebben Widevine L3 en kunnen daardoor niet HD streamen. De Tab S5e wel!
4. Accuprestaties erg goed ook op maximale helderheid dankzij een grote 7040 mAh batterij.
5. Dankzij 4 stereo speakers optimale luister ervaring.
6. Het design is uiteraard vertrouwd Samsung. Ultra slank en lichtgewicht.

RiRoRu 06-05-2021

Sublieme prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Mijn TabS5e heeft er voor gezorgd ,dat ik mijn lab top veel minder gebruik .De snelheid en het werken met een echt toetsenbord geven je een enorm fijn gevoel. Waardoor je verslaafd raakt aan je tablet/

maartenb 24-04-2021

Fantastische Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Dit is mijn eerste ervaring met een samsung tablet hiervoor had ik alles alleen van het amerikaanse merk met een apple logo ,maar sinds dit jaar maar eens samsung geprobeerd het begon met een Note 10 plus en daar was ik al aangenaam verrast toen maar een samsung galaxy tab S5e LTE gekocht, en de tab is echt geweldig hij is snel super mooi beeld en mooi plat ik denk dat ik mijn merk nu wel gevonden heb en ben Samsung fan geworden.

Anoniem 06-04-2021

Top beeldscherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Een opvallend goed beeld, 4 luidsprekers zorgen voor 3en goed geluid. Vingerafdruk sensor op een ideale plek. Al met al waarde voor je geld.

Anoniem 28-03-2021

Mooi dun

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Heb 'm nu een paar jaar. Ligt heerlijk in de hand. En de vingerscanner in de aan/uit knop werkt geweldig.

Pim53 24-03-2021

Duidelijk beeld en luisterd zeer nauwkeurig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Jammer dat de BATTERIJ DUUR bij lange na de tijd die opgegeven wordt behaald, na plm. 4,5 uur moet deze al aan het "INFUUS", vraag me af of de garantie hierop ook geld

rosientje 23-03-2021

fijne tablet en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Ik ben heel tevreden met de galaxy S5e en hij was precies in de prijsklasse die ik wilde en ook met wifi erin.
Het installeren ging heel goed en je word goed er door heen geleid.
Al met al een goede koop en gebruik hem iedere dag.

Marcellino07 23-03-2021

Bijzonder tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Ik vind het een zeer goede tablet, die voldoet aan al mijn verwachtingen : lekker snel, mooi geluid, ligt lekker in de hand.

Steef33ns 23-02-2021

Uitstekende tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Ik gebruik deze tablet al langere tijd en ben er nog steeds heel erg tevreden mee.
Batterij houd het erg goed vol.
Spelletjes die de kinderen spelen gaan erg soepel. Gewoon top!

gert 2014 19-02-2021

duidelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Echt een heerlijke tablet. Makkelijk in gebruik. Werkt het zelfde als de telefoon.
Ideaal om met toetsenbord en muis te werken.
Iedereen kan er zo mee aan de slag.

Anoniem 29-01-2021

Snel en mooi scherm en dun ligt fijn in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Jammer dat goed WiFi afhankelijk is van hoe je het tablet vast houd. Jammer maar gelukkig zijn er nu goede opvolgers.

Anoniem 25-01-2021

Geweldig hoor

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Het bevalt wel hij meet alles je stappen
Gewicht en hou je slaap in de gaten
En de wasap berichtje ook
Echt geweldige hoor.
Ik ben alleen hem kwijt geraakt
Dus ik spaar voor een nieuwe

_Rickname_ 22-01-2021

Bijna beste tablet allertijde!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Vingerprint sensor aan de zijkant, geweldig! Ook het lichte gewicht, super! Al kan het design wel wat beter. Ook de software kan wat upgrades gebruiken, onderandere de edge panels mogen ook wel ondersteuning van de galaxy store bevatten. Ook als er een keyboard cover aanwezig is mag hij wel vanzelf uitgaan als hij dicht geklapt wordt.

Anoniem 11-01-2021

Heel fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Ik vindt het een fijne tablet, start snel op, werkt snel, geeft meldingen als het nodig is, makkelijk te bedienen, echt super blij mee

NiekvdZ 08-01-2021

Lekker snel en prima beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

De Tab S5e is een fijne tablet, snel in opstarten en daardoor altijd gebruiksklaar. Verder is de gebruiksduur van de batterij ook prima.

Anoniem 07-01-2021

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Precies wat ik nodig heb, sterke processor, veel geheugen, schitterend beeldscherm in full hd en prachtig geluid. En dat voor een zeer sterke prijs. Doet zeker niet onder voor de duurdere tablets die beschikbaar zijn

Yamani 04-01-2021

Goeie media tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Voor media consumptie is de tab perfect. Goeie kleuren batterij leven en een van de beste speaker op een mobiel apparaat. Als je de tab gaat gebruiken voor games zou ik alleen een beetje oppassen. Simpele games zijn geen probleem. Maar grafisch intens zoals fortnight zal niet soepel draaien.

Ed B 26-12-2020

Tevreden over mijn tabs5e

De tabs5e is
Goed uit te breiden (geheugen)
Gemakkelijk te benaderen vanuit windows omgeving
Makkelijk instelbaar
Betaalbaar tov apple produkten
Ik ben zeer tevreden over mijn samsung produkten
Televisie ,telefoon,horloge en tablet

Mvg Ed

Anoniem 23-12-2020

review!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

So I was upgrading from a slow tablet of another brand to this one, and it by far blows it out of the water. It's great for gaming app store games. I love using it. I also use it as an eReader, and while it could go a little darker imho it does a great job when it's so bright out that it would make other tabs useless. What lead me to purchasing this tablet is my husband had one and I had been eyeing it until I got mine this summer.