Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
2048 x 1536 pixels
9,7 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 361 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB op Kieskeurig.nl.

8,9

Omartab14 06-04-2019

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ik heb dit voor mijn dochter gekocht voor school en het werkt perfect. Het is snel helder en groot. Ik raad het aan voor school gebruik

Lars25 04-04-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Nu ruim een week heerlijk voor het eerst met deze tablet aan de slag. E-mails verwerken, online winkelen en het internet browsen gaat fantastisch. Hij is intuïtief en ligt lekker in de hand. Super ligt en dun. Perfect voor als je laptop te groot is en je telefoon te klein.

Carohartje 01-04-2019

Mooie tablet: geweldig scherm, responsief, super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

We hebben goede ervaringen met Samsung. Dus lag het voor de hand om onze Tab 10.1 van een jaar of vijf geleden te vervangen door de Samsung Tab S3. Prachtig afgewerkt, vlot gedrag, mooi scherm.
De overstap verliep makkelijk, en de Tab S3 Pen is een leuke ervaring. Mooi om te tekenen, of aantekening te maken.
Als promotie krijgen we een Samsung hoes met keyboard. Deze moet nog binnenkomen, maar we verwachten daar ook veel plezier aan te beleven.
Kortom: een geslaagde aanschaf!

Elcé 01-04-2019

Goede prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

formaat, helderheid en leesbaarheid van het scherm en snelheid van processor waren voor mij de aanleiding dit type aan te schaffen.

Izaac 01-04-2019

Mooie en praktische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ik heb de tablet pas een dag en ben er nu al heel tevreden mee.
De tablet heeft een goede formaat, nietbte groot, dus lekker hanteerbaar. Maar ook niet te klein waardoor alles mooi op scherm past. Over de scherm gesproken zijn de kleuren mooi en levendig.
Geluid had ik meer van verwacht, maar het is goed genoeg.
De S pen is super hamdig en ligt lekker in de hand. Beter als de vorige omdatt deze wat groter is en de vorm van een echte pen heeft.

hjbwest 31-03-2019

Wat een super mooi beeld en wat is hij snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Na aankoop snel uitproberen. Na een korte installatie werden de meeste apps overgezet van mijn Note9. Wat een mooi beeld is dat toch die SAMOLED en wat is de S3 lekker snel.

siem01 31-03-2019

Vlot en snel in geburgerd op deze Tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Na jaren een ander merk gehad te hebben ben ik overgestapt naar deze Galaxy TabS3. Licht in gewicht, snel en helder scherm. De bediening, ook met pen, is uitstekend.

Anoniem 31-03-2019

Top tablet, overtreffing van verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Deze tablet als vervanger van mijn inmiddels 6 jaar oude eerste Samsung tablet gekocht. De tablet lijkt op alle specificaties te winnen van de voorganger. Vooral de beeldkwaliteit, zorgt ervoor dat de batterij van tablet veel langer meegaat en dat ook in zonnige ruimtes van mijn huis, het scherm zeer goed is te gebruiken. Tenslotte is de tablet een stuk sneller geworden en in combinatie met de Samsung keybord cover een waardig alternatief voor de tablet. Beste aankoop in jaren!

misssandra1 31-03-2019

Samsung tab S3 perfect zoals altijd

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Perfecte tab het houd niet op en word steeds beter. Terwijl je denkt het kan niet meer beter dan die Samsung tab die je al hebt. En dan heb je de tab S3 en dan sta je weer versteld. PERFECT! IK BEN ER SUPER BLIJ MEE! :-)

Celine m 30-03-2019

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Tablet werkt fijn. Makkelijk hanteerbaar voor op reis om werk op te doen, boeken lezen of films te kijken.

Weetje123 30-03-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Geweldige belevenis met deze tablet. Super snel in het schakelen naar verschillende apps. Ben er heel blij mee!

Anoniem 28-03-2019

Ik kon ermee gelijk aan de slag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Vorige week de tablet aangeschaft vanwege het bedieningsgemak. Hij heeft hetzelfde besturingssysteem als mijn smartphone, waardoor de bediening vertrouwd aanvoelt.

PMEV 27-03-2019

Echt super apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ik deze tablet gekocht aan gedaan en er meteen mee aan de slag gegaan.
Wat een vriendelijk gebruik.
Echt een aanrader!!!!

Henk 3 27-03-2019

uitstekend verbazend van kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ik keek naar een ander merk,maar ik keek verder en was snel verloren van de kwaliteit.Het tablet licht erg goed in de hand,en zonder het extra toetsen bord had ik hem ook gekocht.

Cleem 27-03-2019

Een super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Instaleren gaat snel en makkelijk.
Een super beeld en ligt lekker in de hand.
Met de pen werken is een genot en ook het beeldscherm blijft dan lekker schoon.
De prijs kwaliteit verhouding is er goed.
Er is een nadeel je wil hem niet weg leggen
om te gaan slapen maar dat kan altijd nog.

Gert56 27-03-2019

Prachtige Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Voor de bestelling van de tweede tablet hoefde ik er niet lang over na te denken om hetzelfde model te bestellen. Fijne tablet die dankzij toetsenbord cover goed beschermd is maar tevens voorziet in prettige data invoer.

Jos59 26-03-2019

Bijzonder fijn ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Na verschillende Tab A's te hebben gehad nu overgestapt op de S3. Snelheid, veel beter scherm en goeie camera. Gebruik al jaren Samsung tablets naar volle tevrednheid en de S3 stelt beslist niet teleur. Veel waar voor z'n geld. Aanrader

Gerke 26-03-2019

Mooie tablet met geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Tablet nu enige tijd in mijn bezit en ben er blij mee. Zeer mooi beeld, snel en prettig in gebruik. Was eerst wat huiverig voor de 9.7 inch, maar dat went snel. De tablet ligt lekker in de hand en is prettig licht in gewicht. Multitasken is geen enkel probleem. De 4gb werkgeheugen zijn erg prettig en een duidelijk merkbare verbetering t.o.v. mijn vorige tablet met maar 2gb geheugen. Prima aankoop.

Beintemagirl 25-03-2019

Super handige tab s3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Onwijs blij met de tablet zeer handzaam zeer blij mee is toch echt een top merrk Samsung maakt het allemaal een stapje handzamer genieten van een toppertje de S3 gaat ook mee op reis naar Thailand!

Anoniem 25-03-2019

Mooi van vorm en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Heb vandaag de S3 gekocht. Mooi duidelijk en makkelijk te installeren. Kan gelijk weer door met mijn nieuwe tablet. Heerlijk!