Lenovo YOGA Book - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kristel 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prettig om mee te werken

De Lenovo Yoga Book ziet er op het gezicht al mooi uit. Hij is klein en erg dun, zo is die ook makkelijk om ergens mee naar toe te nemen.
De verschillende opties zijn handig in gebruik, ten eerste al de keuze tussen Windows of Android. Mijn voorkeur ging uit omdat mijn vorige computer ook dit systeem bevatte.
Dan de keuze tussen het toetsenbord, een tekentablet, de optie met het notitieblok, of helemaal achterover klappen zodat die gebruikt kan worden als tablet.
Het is allemaal gemakkelijk om mee te werken, het went snel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Vele gebruiksopties
  • Klein en dun, makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Geen normale USB ingang alleen micro

R 12-02-2017 Product paar dagen in bezit

Professionele Uitstraling

Mooi apparaat. Erg veelzijdig in gebruik, handig mee te nemen. Wel moet je er een hoesje of tasje bij kopen omdat de cover snel beschadigd maar dit is alleen cosmetisch. Hij wordt iets warm als je hem dubbel klapt. Zorg ervoor dat je hem niet op een deken legt waar hij niet kan afkoelen. Het oplaad kabeltje is ook iets kort dus gebruik tijdens het opladen is niet makkelijk, je kunt altijd nog een langere aanschaffen. Gelukkig is de accu duur erg goed. Een aanrader

Pluspunten

• Batterij
  • Vormgeving
  • Geheugen
  • Minimaal bloatware
  • Licht gewicht

Minpunten

• Wordt iets warm
  • Korte oplaad kabel
  • De chrome cover beschadigd snel

Magda 02-09-2017

Geweldig

Ik vind hem geweldig mooi strak en super dun ,ik heb voor Android gekozen omdat ik een grote Windows laptop heb die ik zelden nog gebruik omdat de yoga book veel handiger is door zijn formaat en hij is veelzijdig

Pluspunten

• Goed geluid
  • Prachtig uiterlijk
  • Accu prima