Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.nl.

Marius51 15-09-2021

Ideaal voor wat ouderen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Eindelijk een tablet die doet wat beloofd wordt. Zeker niet de goedkoopste, voor mij wel zeker de beste. Prachtige kleuren, makkelijk in gebruik. Prettig snel is niet verkeerd. Kortom heeft alles wat je nodig hebt in een compact en handig formaat. Doe een paar dagen met de batterij en laad ook snel op.

Beru 06-09-2021

The Best

This Tab is the Best.
Only samsung is the Best ever.
I'm very happy(...)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&

Bart1987 16-08-2021

Fijne tablet. Mooi design, een fijne aanvulling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Goed en makkelijk werkende tablet met een goede prijs kwaliteit verhouding. Tablet is voor me zoontje. Me dochter heeft de oudere versie tab a 2016 ook fijne tablet. En zelf gebruik ik de s20 ultra. Blijf daarbij ook vast houden aan samsung. Ook veel andere Electronica is van samsung.

Marianne 69 15-08-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

De galaxy tab a is een hele fijne tablet. Hij ligt goed in de hand en voor mij met reuma goed vast te houden.

Gjnhuis 13-08-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Het is mijn tweede tab a ik ben er heel erg blij mee
Ik doe eigenlijk alles erop tegenwoordig
Echt super

Sunshine1 08-08-2021

handig en compact, groot scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Fijne tablet, scherm is groot genoeg, maar tablet is ook compact wat prettig is.
Tablet is goed in te stellen naar persoonlijke voorkeuren, is helder en duidelijk uitgelegd, anders virtuele assistent leid je er door heen stap voor stap, ook dat is goed aangegeven.
Blij met de aanschaf van tablet :-)

Anoniem 02-08-2021

Zeer goede specs voor het geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Ik zocht een tablet voor niet te veel geld, maar wel goede specs. Dan kom je al automatisch bij Samsung uit. Perfecte tablet voor YouTube Social media en Netflix, maar je kan er ook veel leuke games op spelen.

Claudia999 02-08-2021

Tablet heeft een goede responsetijd

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Overall een goede tablet. Beter leesbaar dan een kleintje. Mooie kleuren, geheugenruimte voldoende om veel apps te downloaden. De responsetijd is goed. Ik ben fan van Samsung. Erg gebruiksvriendelijk en degelijk. Je kunt lang met de producten doen. Een smartwatch zou het helemaal afmaken! Van deze aankoop kun je geen spijt krijgen.

Ron62 17-07-2021

Prima ding voor wie niet al teveel vraagt

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Voldoet prima. Soms is het werken met het touchscreen wat gevoelig lastig vooral als je normaal met labtop werkt.

Anoniem 12-07-2021

Prachtig apparaat in een fijn handzaam formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Veelzijdige toepassingen mogelijk met een vrij groot geheugen. Het formaat is plezierig en groot genoeg. Het gewicht is ook aangenaam en vormt geen last

JVD4 12-07-2021

matige snelheid en storing WiFi

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Ik gebruik sinds ruim een half jaar de tablet voor mijn werk. Daarbij maak ik veel gebruik van Microsoft Teams. Als ik dit doe via mobiel internet gaat het goed. Via Wifi (waar dan ook) veel haperingen en vrijwel altijd verbreking van de verbinding. Dat maakt de tablet eigenlijk ongeschikt voor het werk. Verder starten apps erg traag op en reageert het scherm matig. Beeld is mooi.

Khaleddahdouh 08-07-2021

Uitstekend van een toonaangevend bedrijf

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Uitstekend van een toonaangevend bedrijf Ik denk dat er veel ideeën zijn die, indien geïmplementeerd, de apparaten meer concurrentie op de markt zullen geven

RoelieP 12-06-2021

Fijne tablet duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Fijne tablet en met smart switch makkelijk te installeren en te combineren met telefoon.
Prijs is redelijk als het alleen voor de fun is.

Marc1212 01-06-2021

Mooie tablet voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Het beeld valt me erg mee voor de prijs. Film kijken gaat best wel goed daardoor.
Het instellen gaat ook snel en goed doormiddel van het welbekende Smart-switch met daarbij de accounts van Samsung en Google.
Enige minpuntjes zijn:
De chip is niet heel snel. Apps sluiten erg snel. Wat aangezien de 2gb RAM geheugen ook geen verrassing mag zijn.
De accu capaciteit valt tegen. Had meer verwacht, ook het opladen duurt best wel lang.

Conclusie,
Als je een tablet zoekt voor weinig geld met als hoofddoel films streamen en/of mailtjes bekijken raad ik deze tablet aan. Ook als tablet voor de kleinere thuis is het een goede aankoop dit omdat je er alles wel mee kan maar dan zonder snelheid.
Maar als je ook maar iets meer wilt doen met je tablet dan raad ik verder te kijken naar de Galaxy Tab A7 2020. Heeft net wat meer RAM geheugen, iets meer gebalanceerde accu en voelt iets sneller aan.
Als je een tablet zoekt voor je werk of voor school/studie raad ik je aan te kijken naar de Galaxy Tab S6 lite, Tab S6 of de Tab S7 tablet reeks.

Jesley32 27-05-2021

Geweldig tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Ik vind hem super fijn ik speel der spellen op werk voor school bel met vrienden via teams en discord echt hoor hij is super ik zoek wel elk Samsung product willen hebben en trouwens super goede camera fijne tablet hoor

Danica 25-05-2021

Goed product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Goed product. Werkt fijn, goed scherm , kan alles doen wat ik nodig heb.
Handig formaat ook om mee te nemen.
Zeer tevReden zo over de tab a 10.1 2019.

Anoniem 23-05-2021

samsung - Galaxy Tab A 10.1'' (LTE)(SM-T515NZKFPHN

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Deze tablet heeft alle synchronisatie functies met mijn galaxy A40 smartphone. Het scherpe beeldscherm is het heerlijk om film te bekijken in de tuin. Verder kan er makkelijk een draadloze verbinding gemaakt worden met mijn smart tv om volledig beeld van tablet te zien

Anoniem 21-05-2021

Geweldige tablet simpel en snel in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Ik ben niet zo handig met tablets of computer maar met deze tablet gaat alles vanzelf. Ik ben er heel blij mee en je hoeft hem niet dagelijks op te laden .bij normaal gebruik laad ik hem 1 keer in de week op .

Noordm1 20-05-2021

Prettige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Prettige tablet voor algemeen gebruik. Ook kinderen (een peuter in ons geval) kunnen er goed mee overweg. Prima tablet.

Anoniem 17-05-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Mijn tablet bevalt goed alleen is het jammer dat je soms automatisch van een app afgaat (zou ook aan mij kunnen liggen)