Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB - Reviews

128 GB opslag
Resolutie
2560 x 1600 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 228 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl.

AntonF 04-12-2019

Beter dan pen en papier

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik zocht speciaal en tablet met goede pen. De S6 is goedkoper dan de iPad pro of de Microsoft surface. Ik vind hem ook veel fijner werken (de iPad met stylus heb ik van een collega geprobeerd en de surface in de winkel). De pen is heel precies en schrijft soepel. Ik moet nog uitzoeken hoe ik mijn notities het best kan synchroniseren met mijn telefoon en laptop.

ronaldoo 25-05-2020

Erg fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

ik heb de tab s6 vorige week gekocht en het is een erg fijne tablet met veel opties om in veel opties te gebruiken

Lientje 24-05-2020

Geweldige beeldschermkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

De Galaxy Tab S6 is zeer gebruiksvriendelijk. Het scherm is zeer helder en de tablet ligt goed in de hand. Met de S pen heb je als het ware een toverstaf in de hand.

hanslpd 24-05-2020

Wat een pracht apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

sinds enkele dagen deze tablet in mijn bezit. Al enkele tablet van samsung gehad maar deze is subliem. Zeer helder beeld en een prachtig geluid. Hij is snel, zeg maar razend snel.
Ik heb er geen woorden voor, in een woord, GEWELDIG. Hier gaan we zeker van genieten. Minpunten heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar samsung kennende zal dit wel mee vallen.

Anoniem 24-05-2020

Laptop vervanger!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Krachtige set-up met Samsung Dex en de keyboard cover. Raak mijn pc amper meer aan. Absoluut een aanrader!

Anoniem 24-05-2020

Ik ben er erg tevreden mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik ben heel zenuwachtig voor mijn nieuwe Tablet van Samsung. Ik heb eerder Samsung Galaxy Tab S2 gehad en het was super!

poesbinkie 23-05-2020

Prachtige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Vandaag aangeschaft en ben er nal verliefd op. Hiervoor een Samsung Tab S gehad. Hier heb ik 6 jaar heel veel plezier van gehad. Maar de techniek gaat voor uit dus was ik toe aan een nieuwe tablet. En met de actie van een gatis toetsenbord en cover erbij maakt deze aankoop helemaal super.

SvOudsh 22-05-2020

Nooit meer anders

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Dit is mijn 2de . Mooi geluid . Slank, fijn scherm . Helder .Makkelijk instellen en werk met alle samsung appararuur . 1 min punt kan geen koptelefoon in.

Marcel1987 22-05-2020

Het beste scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Het scherm is serieus goed, de tablet is erg licht en in combinatie met samsung dex kan ik veel werk verrichten. Daarnaast neem je de tablet echt makkelijk mee omdat ie zo licht is. En als toetje vind ik de tablet er ook nog eens heel goed uit zien

Anoniem 22-05-2020

zeer fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik wil niet anders meer. Sinds kort heb ik een telefoon van samsung i.c.m. deze tablet. Het werkt zeer goed samen. Ik blijf bij samsung producten!

Anoniem 22-05-2020

Versatile Tablet wit fun gimmicks

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Bought last week. Still haven't had the change to work with DEX. It's versatile in what it offers: It's great to watch a series in the train or just to have a moment by yourself in bed/or sofa (great display and sound); as quickly, you can start learning how to draw, play games, read something or take notes. The pen movements are, in my opinion a cool gimmick but not necessarily useful for anything else then taking a group picture from a far, but I wouldn't bring a tablet to such gatherings anyways. I chose the S6 because I wanted to purchase a versatile electronic and also experience the interesting gimmick features, while having reliable processing power, plenty storage space for future endeavors and a decent battery for long travels. So far, so good!

Suzzan 21-05-2020

Snel, mooi en overzichtelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

We waren toe aan een "groter geheugen"
Deze tab 6 ziet er prachtig uit. Heel scherp beeld.
Of we de stylus gaan gebruiken is nog niet duidelijk, dat zal wennen worden. Voorlopig was de stylus "even zoek" bij ons.
Ben benieuwd we hem kunnen plaatsen als we de cover binnen hebben.
Maar voor als nog zijn We zeer tevreden over d3 tab 6, 256gb .

Miloura 21-05-2020

Fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik heb nu 1,5 week de galaxy tab s6 en gebruik hem dagelijks. Ik heb hem gekocht om op. ook te kunnen (amateur) tekenen en te kunnen schrijven met de hand, de spen werkt hiervoor geweldig. Belangrijk hierbij is ook dat de tablet genoeg opslag ruimte heeft om apps voor tekenen en fotobewerking te downloaden.

Ook het geluid en het beeldscherm zijn van mooie kwaliteit. Je televisie uitzetten en nog even verder Netflixen in bed is ideaal met deze tablet.

Leuk is ook dat de tablet is te koppelen met je andere samsung apparaten. Al geldt hierbij wel, hoe nieuwer, hoe beter dit werkt. Natuurlijk is dit logisch omdat op oudere apparaten niet alle features beschikbaar zijn.

Anoniem 20-05-2020

Zeer snel en heeft een fraai uiterlijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Ik heb de Samsung Galaxy Tab S6 vandaag gekocht nadat ik voor de keuze heb gestaan om voor een een Ipad Pro te gaan of voor deze android tablet. Ik ben zeer tevreden over de snelheid en het gebruiksgemakt van deze tablet. Een aanrader!

mmcc 20-05-2020

mooi compact model

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

zeer tevreden over het product ik ben een grote fan van de galaxy tab S6. ik heb al heel wat oudere modellen versleten. deze is een mooi dun en slank model en ben er heel te vrede mee en werkt heel snel en simpel

Rickert3 19-05-2020

Fijne Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Erg tevreden over de aankoop van de Galaxy Tab S6 simpel om de tablet te installeren zonder gedoe ook bestanden overzetten van andere apparaten is zo gedaan. Erg mooi scherm helder goede resolutie en scherp. Het geluid schrok ik van hoe goed dat klonk voor een tablet! Een echte aanrader voor in de tablet wereld!

Rover1966 18-05-2020

Galaxt Tab S6

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

De 3de tablet van samsung die ik koop. Het open karakter van Android en de wijze waarop horloge telefoon earbuds en tablet samenwerken heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal van dat andere merk af ben.

Martijn uit Rotterdam 17-05-2020

Works as advertised

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Deze is ter vervanging van mijn Galaxy Note Pro 12.2 uit 2014 (die overigens nog gewoon werkt)

En net als toen is mijn keuze gevallen op de (volgens mij) beste Android Tablet die nu te koop is. Hij is snel, heeft veel intern geheugen (ram en opslag) en een bloedmooi scherm. Ook komt er wonderlijk goed geluid uit zo'n dun apparaat.

Het is na 6 jaar Galaxy Note Pro toch weer een wereld van verschil en de techniek is met sprongen vooruit gegaan, maar gelukkig wel nog steeds met de S-Pen.

Ook de DEX functie (die ik al kende van mijn Note 8 & 10) is erg handig, eigenlijk heb je alleen een goed scherm met HDMI nodig en neem je je PC 'gewoon' overal mee naar toe.

Wil je weer een tijdje vooruit kunnen op tablet gebied? Koop deze en zeker met de keyboard cover is het eigenlijk een vervanging voor een laptop, maar dan super compact.

Letterio 17-05-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Het werkt naar behoren, het is makkelijk werken met de pen dat bijgeleverd is en je hebt er geen last van dat die aan de achterkant zit.

Makkelijk te installeren en bestanden worden automatisch overgezet als je het hebt opgeslagen met je e-mail.

De prijs is ook nog eens fantastisch als je vergelijkt dat je voor de ipad meer betaalt en je vervolgens geen pen meegeleverd krijgt, je pen heeft ook nog eens leuke functies, dus het dient niet alleen als pen.

Hugo W 17-05-2020

supergoed toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / blauw / 128 GB

Goed aanvoelend en solide toestel, snel en uitstekende audio kwaliteit, zeer goede en natuurlijke kleuren in het scherm, over zetten en synchronistie is in enkele minuten klaar, koppeling met bv Netflx was een peace of cake.
Toch een aantekening, de koptelefoon aansluiting is een gemis, het aanpassen van de achtergrong en veranderen van de icoontjes met de layout van de schermen kan beter volgens mij, op de S9 heb je meer migelijkheden.Heb er de Otterbox tablet bescherming bij gedaan en je heb een uitstekende combinatie.Was altijd een Apple fan maar si ds ik de Samsung S9 heb en nu de Tab 6 bein ik om.Veel meer vernieuwende innovaties dan bij de concurentie wat voor mij de doorslg gaf, kortom een zeer goede keuze.