Fujifilm X T4 zwart - Reviews

HD type
4K Ultra HD
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm X T4 zwart op Kieskeurig.nl.

van Duin, Wouter 14-11-2020

veelzijdige hybride camera voor fotografie en video

Geschreven voor: Fujifilm X T4 zwart, zilver

Fantastische camera voor zowel fotografie als video. Uitstekende prestaties, uitstekend assortiment aan objectieven van verschillende formaat of zwaarte en prijsniveaus, maar met eigenlijk allemaal uitstekende kwaliteit.

Pluspunten

• veelzijdige toepassingsmogelijkheden
  • uitstekende kwaliteit

Teunijff 12-11-2020

Uitmuntende systeemcamera

Geschreven voor: Fujifilm X T4 zwart

Ik hoop anderen een advies te kunnen geven als ze een systeem-camera willen kopen en waarom nu juist deze camera zo goed is. Ik heb meerdere systeem-camera's gehad, waaronder Olympus, Panasonic, Sony en tevens DSRL camera's van Canon. Olympus stopt binnenkort met hun camera-divisie en ik vond ook dat ze maar bij dezelfde sensor bleven hangen. Daarom Fujifilm een kans gegeven en wil nooit meer wat anders. Ik heb oa de X-T1, X-T2 camera's gehad en heb nu alleen de X-h1 en deze X-T4 in bezit. De Fuji X-T4 is echt een volwassen camera geworden, eindelijk heeft fuji een zeer goed werkende beeldstabilisatie "In body " ontwikkeld. Als ik met bijv de 100-400mm lens aan fotograferen ben, kan ik 90% van de tijd "uit de hand" foto's nemen ! ( zonder statief ), zo goed is de beeldstabilisatie. De sensor van de camera staat bekend om zijn lage ruiswaarden, waardoor foto's op een hoge lichtgevoeligheid ( ISO ) er toch nog scherp en mooi uitzien. De bediening is even wennen, maar je kunt dit geheel naar wens instellen. Bediening is erg prettig. De lenzen die fujifilm maakt zijn behoorlijk aan de prijs, wil je prof lenzen hebben. Maar ze zijn hun geld dubbel en dwars waard en zeker op de Fuji X-T4 komen ze geheel tot hun recht. Helaas is mijn X-t4 camera gevallen, waardoor hij defect raakte. De camera naar de fotozaak gestuurd ( Refoto ) en deze hebben het reparatie begeleid. Fuji neemt de tijd voor reparaties, maar ik stond versteld van het bedrag wat ik moest betalen ( sensor moest opnieuw vastgezet worden ), het was onder de 150 euro.
Na veel camera's gehad te hebben is deze fuji X-T4 toch wel de beste camera die ik gehad heb.

Pluspunten

• Beeldstabilisatie
  • Kwaliteit foto's
  • Veelzijdige keuze's mbt bediening
  • Kantelbaar display
  • electronische zoeker

Minpunten

W te D 02-07-2020

Overstap van DLSR (ander merk) naar systeemcamera

Geschreven voor: Fujifilm X T4 zwart, zilver

Overgestapt van DLSR naar Fujifilm X-T4 systeemcamera. Wennen aan elektronische viewfinder. Nog lang niet alle functies uitgeprobeerd, maar erg blij met deze camera.
Camera-bediening is logisch en gebruikersvriendelijk. Andere positieve punten: snelle AF, ruime ISO bereik, in body image stabilisatie, duidelijk en praktisch LCD scherm, behoorlijke accuduur. Jammer dat standaard alleen via een kabeltje aan de camera de accu geladen kan worden.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Algemeen bedieningsgemak
  • Mogelijkheden LCD scherm
  • Snelle AF
  • IBIS en ruim ISO bereik

Minpunten

• geen aparte acculader meegeleverd
  • miste een verkorte handleiding