Jamo A 102 HCS 6

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

eric stap 11-12-2013 Product paar weken in bezit

Aangesloten op een receiver van sony, de str-dn840. Perfect geluid, ook stereo met subwoofer aan. Groot voordeel is dat er een speakerkabel van 2,5 mm doorsnee in past; dus goede kabels kunnen aangesloten worden. Strakke, niet bonkige bassen, handmatig in te stellen, centerspeaker geeft dialogen zuiver en geplaatst weer. Grandiose prijs/kwaliteit verhouding.

wimjeroen 26-07-2013 Product paar dagen in bezit

Na vergelijken van veel niet te dure surround systemen de Jamo a 102 hcs 6 gekocht (Cool sound), vandaag ontvangen, aangesloten op een eveneens nieuwe Onkyo TX-SRT313 (Correct) en verrast door het geluid. Ongelofelijk wat er uit die kleine speakertjes komt. Ook klassieke muziek klinkt voortreffelijk. We zijn er blij mee, over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen, maar alles ziet er stevig uit!

peterson1 15-07-2013 Product paar dagen in bezit

Heb vorige week de speaker set gekocht en zeer verrast van de look en vooral van het geluid!!
heb de speakers gekoppeld aan mijn receiver (Sony STR-DN840)en is gewoon perfect.
De subwoofer kan je naar eigen zin instellen of hem gewoon op automatisch zeten, het is een pareltje .

dcv1972 01-02-2012 Product maand in bezit

Prachtig design, zelfs het vrouwtje vind ze mooi, en een zeer helder geluid. Subwoofer is naar eigen smaak in te stellen. Ik gebruik deze set icm een Yamaha RX-V671, je weet niet wat je hoort, zeker bij films. Aanrader!!

ajax45 20-12-2011 Product paar weken in bezit

Zal het vrij kort houden: geluid is simpelweg helemaal geweldig, wat een power.Hoge/lage tonen ook zeer goed te noemen. Gebruik hem nu iets meer dan een maand i.c.m. de Onkyo tx-sr 309 en ben er ontzettend gelukkig mee! Monteren was ook allemaal makkelijk en duidelijk en de kleine tweeters zien er erg strak uit. Sub is zeer krachtig en ook mooi om te zien, staat alleen schuin achter de bank dus zie ik sowiezo niks van. Voor deze prijsklasse een absolute aanrader.