Kärcher SC 3 Premium - Reviews

7,4

• Slecht

irma 08-01-2016 Product maand in bezit

5,8
eerst een Kärcher SC3 besteld. Deze bleek het na ontvangst niet te doen. Werd wel warm maar gaf geen stoom. Teruggestuurd maar deze was uit de collectie. Daarom de duurdere SC3 premium besteld. In november ontvangen en de badkamer mee schoongemaakt. Werkte prima. Deze week wilde ik hem weer gebruiken maar hetzelfde probleem als met de eerste. Wat ik ook doe, hij wordt wel warm maar geeft geen stoom. Ook deze kan dus retour. Vreselijke tegenvaller en dat voor 160 euro. Voor mij geen Kärcher meer

Danielle 30-11-2015 Product paar weken in bezit

Met deze stoomreiniger kom je op plekken waar je normaal het vuil met een oude tandenborstel moest wegpoetsen. Je bespaart tijd, want wanneer je met een emmer sop een half uur bezig was om je badkamer te soppen, ben je nu met 10 min tijd klaar en alles is door de hoge temperatuur ook nog eens hychenisch schoon.

Waarom ik voor de sc3 premium heb gekozen is omdat het apperaat snel opwarmt en tijdens het werk bijgevuld kan worden (kan niet bij elke stoomreiniger).

Het snoer kan niet net als een stofzuiger in het apperaat opgeborden worden. Net als alle losse onderdelen.
Het snoer is niet heel lang. Voordeel is dat het dan ook niet in de knoop raakt als je het oprold, nadeel is dat je vaker een stopcontact moet zoeken.

Apperaat is niet zwaar. Dat is fijn. Ligt lekker in de hand. Je moet hem wel op kinderslot zetten als je een mondstuk verwisselt, want anders stoom je perongelijk terwijl je bezig bent. Wel heel fijn dat het kinderslot er op zit.
Als je start, eerst in een wastafel stomen, omdat er dan nog water uitloopt voordat er echt stoom uitkomt.

Al met al een heel fijn ding. Ik kan deze aanraden!