Philips FC7025 - Reviews

Inhoud waterresservoir
450,00 liter
Kleuren
Turkoois

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips FC7025 op Kieskeurig.nl.

6,8

• Slecht

123MICH 13-02-2017

Degelijkheid van het product laat te wensen over

Geschreven voor: Philips FC7025

De stoomreiniger heb ik aangeschaft voor het reinigen van de gladde vloeren (steen en zeil) in mijn woning. Tevreden ben ik over het schoonmaakresultaat. Echter de degelijkheid van de constructie laat te wensen over. De handgreep liet al naar enkele los, waardoor ik deze retour zal moeten zenden. Jammer, dit onderdeel verdient meer aandacht.

Brendytjuh 01-11-2016

Dweilen met het gemak van een stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC7025

Dit product is geweldig. Het is een eigenlijk een stoomreiniger maar die we van vroeger kennen had een hoop voorbereiding, duurde lang voordat ie warm was, erg zwaar en een klein mondstuk. Dus die belande gauw op zolder. Dan toch maar Dweilen. Elke keer met je dweil in die emmer met vies water is ook geen pretje.
Toen ontdekte ik per toeval dit product. Wat een uitvinding. Je pakt hem, binnen een halve minuut is ie warm en hij glijd lekker over de vloer. (Bijna air-hockey)
Met 2 langharige katten in huis is het gauw vies. Maar met dit product wordt de vloer hygiënisch schoon.
Normaal schrijf ik nooit ergens een review van maar dit moest ik toch even kwijt! :-)

JB 05-11-2015
  • Product half jaar in bezit

6,8
Heb dit apparaat nu 9 maanden in bezit. Resultaat is prima maar na 7 maanden kwam er geen stoom meer uit. Is gerepareerd via Philips. Nu is het handvat afgebroken en is deze opnieuw retour gegaan voor reparatie. Je bent het apparaat dan wel weer twee weken kwijt.

JB 01-03-2016

Vervolg op review d.d. 05-11-2015.
In de ruim 1 jaar dat ik dit apparaat bezit is het 3 x terug gestuurd naar Philips met een mankement, waaronder 2 x niet meer stomen. De laatste keer is de tank vervangen. Ondanks het goede schoonmaakresultaat zou ik deze stoomreiniger niet meer kopen.

Ria65 10-08-2015

Prima product

Geschreven voor: Philips FC7025

Heel tevreden over dit apparaat! Maakt prima schoon. Ga de stoomreiniger binnenkort cadeau doen . Alleen het snoer hangt vaak in de weg.

Anoniem 08-07-2015

Het apparaat reinigt prima en werkt naar behoren maar door een niet goed doordacht design is het gebruiksgemak wat minder.

Geschreven voor: Philips FC7025

Het apparaat is aangeschaft om te proberen om de gebuikelijke mop en waterbak te vervangen om een marmeren vloer schoon te houden. Met een hond en spelende kleinkinderen in huis is de stomer gekozen voor hygienischer schoonmaken van de vloer.
Qua hoeveelheid werk t.o.v de mop/waterbak is het ongeveer gelijk, de vloer wordt goed schoon maar de microvezelpads moeten regelmatig goed uitgespoeld worden (na de klus in de wasmachine).
Het reinigings resultaat is goed maar wel jammer dat men in het design geen rekening houdt met een verlengbare steel/handvat zodat lange mensen het niet in de rug krijgen. Ook de aansluitkabel zou bovenlangs bij/aan het handvat vastgezet moeten kunnen worden. Door beide punten aan te pakken zou daardoor het gebruiks gemak toenemen. het tankje zou wat groter kunnen maar voldoet wel. de stomer is snel gebruiksklaar (+)

Annemaris 07-07-2015

zeer handige stoomreiniger

Geschreven voor: Philips FC7025

zeer eenvoudig te bedienen stoomreiniger voor tegelvloer en vlekken op het tapijt!

het voordeel is dat je geen schoonmaakmiddel meer nodig hebt en de vloer hygienisch schoon is wordt de hete stoom.
ik gebruik hem dagelijks om even snel de keukenvloer te doen na het eten, binnen een paar minuten zien de tegels er spic en span uit!!
zelfs als je rugpatient bent kun je dit lichtgewicht apparaat makkelijk gebruiken, het maak het werk een stuk lichter.

dit is de beste aankoop die ik gedaan heb tot nu toe!

ik ga iedereen die ik ken aanraden om het apparaat aan te schaffen!!

Aagje50 17-06-2015

Meer van verwacht

Geschreven voor: Philips FC7025

In het begin werkt de stoommop goed, maar na ongeveer een week of 6 gebruikt te hebben wordt de vloer drijfnat.
Jammer, want hij was makkelijk in gebruik.

Klara15 01-02-2015

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips FC7025

Ik heb dit product gekocht omdat het dweilen van vloeren toch wat zwaarder wordt. Snel op druk en handzaam in gebruik. Inmiddels alle soorten vloeren uit geprobeerd hout, laminaat, steen en vloerbedekking. Geen gesleep meer met een emmer en telkens de dweil uitwringen. Stoom is te doseren dus geen kletsnatte vloeren meer.

Anne67 24-10-2014

goed produkt met hier en daar wat verbetermogelijkheden

Geschreven voor: Philips FC7025

Maakt goed schoon, vloer wordt niet drijfnat. Reservoir gemakkelijk te plaatsen, ook voor mensen die maar een hand kunnen gebruiken.
Verbetervoorstel:
- het snoer richting het handvat plaatsen, zodat het risico wordt verminderd dat het in aanraking komt met het stoomgedeelte.
- de aan/uitknop in het handvat plaatsen.
Bovengenoemde verbeterpunten zullen zeer zeker worden gewaardeerd, met name door mindervaliden, zoals ik zelf.