Black & Decker FSM1630 - Reviews

6,5

Danni 01-04-2016 Product paar dagen in bezit

2 gekocht, beide binnen enkele dagen defect

4,8
2 keer hebben we een steam mop gekocht. De eerste begaf het na drie keer dweilen, de tweede na tijdens de tweede keer. Er komt alleen nog getik en gegorgel uit en verder niets.

De keren dat ie werkte liet de steam mop op een natuurstenen vloer nogal wat vegen achter.
Verder moet je heel goed opletten om de turbo knop te gebruiken bij vlekjes anders blijven ze gewoon zitten.

Geen aanrader dus

Bij het monteren viel ook op dat de het ene exemplaar veel soepeler in elkaar paste dan de andere.

Bert Gerrits 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

2,7
Volgens de gebruiksaanwijzing het apparaat in elkaar gezet, waarbij de steel heel moeilijk in de behuizing ging (en ik toch meerdere keren heb gekeken met nog twee anderen of ik het goed had gedaan). Vervolgens aan de slag op een zeer goed gestofzuigde laminaatvloer, met de juiste instelling. Er kwam in eerste instantie nauwelijks stoom uit, maar na even wachten, zóveel dat de vloer drijfnat achterbleef, net zo nat als met gewoon dweilen. Daarnaast werd er geen economisch gebruik gemaakt van de stoomkop, aangezien de dweildoek op vele plaatsen volledig schoon bleef. Het apparaat was heel zwaar in gebruik. Ik moest vele malen over dezelfde plek om het schoon te krijgen en moest regelmatig stoppen omdat ik zo'n last had van mijn arm. Het snoer bleek ook te kort te zijn. Nadat ik klaar was en een half uur verder, nadat de vloer eindelijk droog was, zat deze onder de strepen. Zó ontevreden dat ik het apparaat meteen terug wilde sturen. in een woord: bagger.

Tickles 03-04-2015 Product half jaar in bezit

6,2
Als hij het doet is het een prima apparaat erg handig, simpel en met goed resultaat.
Echter al diverse malen dienst geweigerd d.w.z. produceert geen stoom. Van de Fabriek een nieuwe gehad, maar na twee maanden zelfde euvel, geen stoom.
Lokale dealer Mikro Elektro intussen gesloten, BCC heeft deze overgenomen maar B & D wil geen zaken doen met BCC. Van BCC geld terug gehad en daar van een Karcher gekocht bij BCC. Hopen dat deze langer mee gaat.

pamara 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer snel op temperatuur.
Heel licht in gebruik, maar maakt toch een stevige indruk.
Watertankje is vrij klein, maar wel continu navulbaar.
En niet onbelangrijk: de tegelvloer wordt prima schoon.
Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.

Tickles 31-10-2014 Product kwartaal in bezit

Gekocht bij Mikro Elektro. Steel wat lastig aan te brengen, vraagt meer kracht dan je verwacht. Water tank van 0,5 liter voldoende voor een ruime kamer, en is heel snel op temperatuur. Heel makkelijk en licht in gebruik. Het resultaat is echt heel goed. Ik heb zwarte plavuizen waar je ieder vuil streepje op ziet, die is na gebruik van de stoomreiniger blinkend schoon. Doe de vloer wel na met een doek, voor een streeploos effect.

Darky 21-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze stoomreiniger gekocht bij Coolsound.
Ik vond de steel moeilijk te monteren, moest veel kracht zetten tot deze op de juiste plaats zat.
De watertank is er makkelijk af te halen en goed te vullen onder de kraan.
Wordt geleverd met voldoende reinigingsdoeken 2x rechthoek 2x driehoek.
Heeft echt een zeer snelle opwarmtijd en je krijgt de vloer er zeer goed schoon mee(plavuizen vloer).
Duidelijke beschrijving meegeleverd.
Apparaat is zeer makkelijk op te bergen, neemt weinig plaats in beslag.