Dirt Devil Aquaclean Stoommop

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Aquaclean Stoommop op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Henk Verburg 30-04-2018

Stomen vergeet het maar

Voor de derde keer willen gebruiken er kwam alleen koud water uit onderkantt van apparaat werd wel hand warm waardeloos gebruik het een tot twee keer per jaar geen handleiding op internet.

pos 10-01-2018

miskoop

Na 2jaar en 2 weken defect
Onderdeeltje defect
Contact met service afdeling
Sorry de garantie is maar tweejaar
Kan niet gerepareerd worden
M.a.w KOOP MAAR EEN NIEUWE

Assefras 07-06-2017

Vloer is nu echt schoon

Ben echt heel tevreden met het apparaat.
Heb hem nu 4 x gebruikt en de vloer is schoner als ooit.
Gebruikte altijd een gewone vloermop maar met de eerste keer gebruik zag ik echt verschil. De vloer was echt schoon.
Ook fijn dat je er een schoonmaakmiddel aan kan toevoegen.
Doe er Detol in sinds ik dat nu zo gebruik plast de kat ook niet meer in het zelfde hoekje.
Ben er echt super blij mee.

Pluspunten

• Schoner dan met een dweilmop
  • Reinigings middel toevoegen

Minpunten

• Kort snoer

Francien 11-04-2017

erg handig

Dit is mijn tweede Dirty Devil ben er tevreden over. Alleen de watertank is er moeilijk af te krijgen voor mensen met reuma aan de handen, de tank is veel te groot. Verder een fijn apparaat, ben er zeer tevreden over. De eerst ging stuk net na de garantie maar kreeg gewoon een nieuwe.

Pluspunten

• handig
  • wordt goed heet van de stoom

Minpunten

• watertank moeilijk er af te krijgen
  • zwaar

mi 20-05-2016

miskoop van het jaar

wat een flop, laminaatvloer word dof, voegen tussen de tegels worden 0% meer schoon.had een vlek in matras, nou je kunt stomen tot je een ons weegt.zwaar in gebruik.en onhandig op plaatsen die niet vlak zijn. ik gebruik hem nu maar voor de badkamervloer enkel en alleen voor t idee dat t iig hygienisch schoon is.zonde v t geld al is het 50 euro.

Henk Duif 20-07-2016

Deze cleaner gekocht op 17-06-2016 bij trekpleister voor 49,95. Gisteren voor de 3e keer gebruikt en brak op diverse plekken het plastic af en liep er olie uit. Wat een prul. Had hiervoor een cleaner van ander merk meer dan 5 jaar mee gedaan. Vandaag terug brengen bij trekpleister

SD 1954 23-05-2016

Ik gebruik deze stoomreiniger enkele keren per maand bevalt mij verder redelijk,maar ik vind hem wel veel te zwaar je belast je schouder behoorlijk doordat je wel wat kracht moet gebruiken om de cleaner voort te duwen daar waar je schoonmaken wilt.

SD 1954 03-03-2016

Ik heb deze stoomreiniger vorig jaar November gekocht gebruik hem niet dagelijks daar is ie ook te zwaar voor je moet hem stevig aanduwen dat kost best veel kracht in je arm en schouder.
Hij doet het verder voortreffelijk niet te nat maakt netjes schoon.
Ik ben tevreden met het resultaat, als je hem niet dagelijks gebruikt is het een goede stoomreiniger voor een mooie prijs.

Paul de Keijzer 19-12-2015

Net gekocht bij het Kruitvat voor 49,99. Wat kun je daar voor verwachten. Op zich ziet hij er keurig uit en prima gebruiksaanwijzing. Ik heb een appartement en heb door het hele huis laminaat. Ik heb een stuk in de woonkamer gedaan om te proberen. Resultaat was verbluffend goed.
Voor mijn gebruik denk ik een prima koop. Ga je er iedere dag mee aan de slag zul je voor een duurdere moeten gaan. Duurzaam heb ik geen idee maar voor €50 kun je geen wonderen verwachten toch? Ik ben er erg tevreden over

SD 1954 12-11-2015

Ik had een stoomreiniger van Action was binnen een half jaar kapot.
Nu de Dirt-devil gekocht bij het Kruidvat voor de eerste x net gebruikt ...gaat super niks geen last van erg natte vloeren hij maakt goed schoon.
En de prijs is natuurlijk ook belangrijk 49,00
Het enige - puntje is dat ie behoorlijk zwaar is in het gebruik.

SD 1954 12-11-2015

Sorry de prijs hier boven moet 49,99 zijn :)

Kreeft1972 18-09-2015

Mijn stoommop ging binnen een jaar stuk, stoomde niet meer. Ik kreeg gewoon weer een nieuwe, die ging ook weer stuk. Op zich wel handig apparaat, maar het is erg nat. En na verloop van tijd stoomt hij dus niet meer. Ik heb mijn aankoopbedrag netjes terug ontvangen.

Mirya 20-06-2015

Heb deze stoomreiniger nu bijna anderhalf jaar, maar na 2x gebruik was hij verstopt. Uiteindelijk ontkalkt en toen kon ik het een derde keer gebruiken. De vierde keer liep het water er gewoon uit, geen stoom meer. Ligt nu in de container.
Leek te mooi, afgeprijsd bij Kruidvat, maar het blijkt maar weer dat goedkoop duurkoop is. Geen aanrader!

Kreeft1972 18-09-2015

Hallo, jammer dat je hem weggegooid hebt. Je hebt nl. twee jaar garantie. Ik kreeg eerst een nieuwe toen die van mij stuk ging en die ging ook weer stuk en ik kreeg gewoon het aankoopbedrag weer terug.

Marianne G 27-05-2015

Apparaat werd helaas niet meer warm na 16 maanden. Na mailcontact opgestuurd en binnen enkele dagen een nieuw apparaat!!! De service is in ieder geval geweldig goed. Hoop dat deze langer meegaat want het is een fijn en goedkoop apparaat.

wil poot-bakker 01-12-2014

Een heerlijk apperaat , maakt heel goed schoon , qua bediening ook heel makkelijk, ik had hem 10 maanden in gebruik toen hij niet meer goed stoomde , we hebben hem terug gestuurd op woensdag en de maandag daarop had ik een compleet nieuw apperaat in bezit, wat een snelle service, dat mag ook gezegt worden.
Hopelijk gaat hij nu wel langen mee.

NicoThommy 08-05-2014

Zojuist de dirt devil gekocht en meteen gebruikt. En weer heel snel naar Kruidvat terug gebracht. Er blijft veel te veel water op de laminaatvloer staan, we moesten er met een doek overheen om het water weg te vegen en de vloer zo droog te krijgen. Lijkt mij niet de bedoeling van dit apparaat.

HM104 01-02-2014

Gekocht bij de marskramer. Fijn apparaat om te gebruiken maar in de garantie staat dat deze alleen geldig is als je gebruik maakt van gedestileerd water. Na ruim 10 maanden heeft hij het begeven. Er komt geen stoom meer uit. In totaal maximaal 15 keer gebuikt. Jammer!

JGDD 16-03-2014

Beste, stoomreinig van de marskramer lijkt er wellicht op maar het is niet dezelfde, heeft andere specificaties en is ook van een andere fabrikant

essietje 22-09-2013

Heerlijk apparaat.Steel had wat langer kunnen zijn.En de tankjes gaan er een beetje moeilijk op maar dat zal de nieuwigheid wel zijn.Gelijk gebruikt op de tegelvoer.Wat een genot om dit zo te doen.Gebruikshandleiding is duidelijk.En hij maakt echt schoon.Niet te veel reinigingsmiddel in het tankje doen want dan schuimt het behoorlijk.Gelukkig kun je dit bijstellen.Was afgeprijsd bij kruidvat voor 50 euro.In ieder geval totaal geen spijt ervan.Duurzaamheid kun je niks van zeggen.Ik hoop lang.

Cheyenne2004 16-01-2013

Prima apparaat. In het reservoir doe ik voor onze parketvloer, een parket onderhoudsmiddel waarmee de vloer weer een beschermende "lak" laag krijgt...Daarna doe ik de tegelvloeren met gewoon water, en in het kleine reservoir een gewoon schoonmaakmiddel, waardoor alle restanten van de parketvloerreiniger uit het apparaat verdwijnen. Reinigen is nog nooit zo makkelijk gegaan ...Aanrader

Cheyenne2004 15-03-2013

Ik hoop dat ik dit op de juiste plek neerzet ;-)
Ik gebruik het apparaat op een parketvloer die in de olie staat. De eerste keer heb ik er een standaard onderhoudsmiddel van het parketbedrijf ingedaan, maar daar werd de vloer erg stroef van. Nu gebruik ik hem gewoon met water zonder iets erin....niet te lang stomen anders wordt de vloer té nat.

Noortje60 14-03-2013

even een vraagje, gebruik je hem op een gelakte parketvloer of een parketvloer die in de olie staat?

T.Angenent 14-03-2013

Hallo Cheyenne, Welk parket onderhoudsmiddel gebruik je voor de vloer en hoeveel doe je er van in

ronaldmaart 24-01-2014

Hallo ik lees dat u het een prima apparaat vindt, mag ik vragen geeft deze voldoende stoom, wij hebben er aal een paar gehad die bijna of helemaal geen stoom gaven.
Dus ik ben een beetje voorzichtig om er weer 1 aan te schaven.

Marga11 19-04-2012

Vandaag de Dirt Devil voor het eerst gebruikt. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Doet wat ie moet doen. Handzaam apparaat, prettig qua bediening. Knop voor stoom eenvoudig in te drukken. Plezierig dat je zelf kunt bepalen wanneer er stoom uit komt. Weinig lawaai. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Het apparaat ziet er solide uit in ieder geval.

Leo11D 09-02-2013

Kan je al iets zeggen over de duurzaamheid? Gebruik je het apparaat regelmatig net als een stofzuiger? Heb je enig idee van het stroomverbruik?