SteamOne Dualys

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SteamOne Dualys op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Uni2D 17-05-2018

Gladde overhemden in een handomdraai

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Ik kocht dit product, omdat ik niet van strijken hou. Ik heb geen zin ellenlang te doen om elk overhemd glad gestreken te krijgen. Met de SteamOne Dualys lukt dat met gemak. Binnen 30 sec. kan ik al aan de slag. En een shirt of overhemd glad gestreken te krijgen, duurt nooit langer dan een min. bij mij.

Pluspunten

• snel aan de slag
  • stoomt overhemd snel glad

AC31 22-04-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Makkelijk en snel in elkaar te zetten. Krijgt de kreukels uit kleding er met gemak eruit. Gebruik het bijna dagelijks.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Kwaliteit

Mart 11-12-2017

Handig en mooi

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Handig product voor mijn kleding
- grote stoomkop
- veel steampower
- langdurig stomen zonder bijvullen
- mooi ontwerp

Pluspunten

• grote stoomkop
  • veel steampower
  • langdurig stomen zonder bijvullen
  • mooi ontwerp

Bart 07-12-2017
  • Product gekregen

Krachtig product, mooi design

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Deze kledingstomer is echt een uitkomst voor ons! wij dragen allebei veel jasjes en die wil je liever niet elke week naar de stomerij brengen. Door ze na het dragen even te stomen zijn ze weer fris en de kreukels zijn er uit. Het product werkt super! snel opgewarmd, grote stoomkop dus mijn jasje is binnen een minuut weer fris en netjes. Het product ziet er ook nog eens mooi uit. extra bijkomstigheid. Er is ook echt aandacht voor de details. handige accessoires, het product is stabiel en de stoomkop ligt lekker in de hand.

Pluspunten

• Krachtig (veel stoom)
  • grote stoomkop
  • snel klaar voor gebruik
  • kraanwater
  • verschillende standen

Minpunten

• snoer mocht wat langer
  • gebruiksaanwijzing summier

Lucie 21-07-2017

Mooie stoomreiniger

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Mooie stoomreiniger. Makkelijk in gebruik en snel warm. Ook te gebruiken om een matras mee te reinigen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel warm

Minpunten

• heeft geen papieren gebruiksaanwijzing

Sanne 17-06-2017

Zeer goede stoomreiniger!

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Ik vind de SteamOne Dualys een geweldig product. Het stomen en ontkreuken van kleding gaat in een handomdraai en daarnaast ziet de Dualys er ook nog stijlvol uit.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Diana Kaulitz 29-12-2016

Very good steamer

Geschreven voor: SteamOne Dualys

I bought it in November and use it often . It's a good steamer for the clothe. I tried to steam also my curtains , but i cannot reach high , cause it's not so long. But it's not a big minus . Actually I like it, it was a bit expensive, but I think I like it

Pluspunten

• Fast , easy to use

Minpunten

• Very low, you cannot reach the curtains

Robin 06-12-2016

Fijne kledingstomer

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Een erg fijne kledingstomer. Ik draag veel colberts en kan mijn jasjes nu elke dag even snel opfrissen. Gisteren ook mijn wollen trui gestoomd zodat ie niet in de wasmachine hoefde.

Pluspunten

• In 45 seconden warm
  • Grote stoomkop die niet zwaar is
  • Draaiknop voor type stof
  • Mooi ontwerp
  • Voor alle stoffen geschikt

Minpunten

• Vingerafdrukken snel zichtbaar

Liam 29-11-2016

Super power!

Geschreven voor: SteamOne Dualys

Deze kledingstomer blinkt uit in zn kunnen! Ik heb in het verleden in een kledingwinkel gewerkt en ben dus bekend met kledingstomers. Deze machine is wel een stuk fijner dan de machines waarmee ik voorheen heb gewerkt. Hij heeft een lekkere grote stoomkop en mega veel stoomkracht waardoor je in een mum van tijd je kleding weer strak glad en fris hebt.

De stomer is ook super snel warm en dankzij de thermostaat in te stellen op verschillende stofsoorten.

Wat mij betreft een echt aanrader!

Pluspunten

• Veel stoompower
  • Grote stoomkop
  • Snel warm
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Relatief kort snoer