Miele Boost CX1 125 Gala Ed - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

j*********@g******** 03-03-2024

Aanrader

Geschreven voor: Miele Boost CX1 125 Gala Ed

Fijne stofzuiger, makkelijk te bedienen en niet te zwaar of te groot. Zuigt goed en mondstuk is goed wendbaar. Stof compartiment is makkelijk te legen en onderhoud is simpel.

Het snoer rolt makkelijk op en is voor onze woning lang genoeg., onze vorige Miele had dat ook en dat beviel goed.

Als ik een minpuntje moet noemen dan is de hulpstukkenhouder erg onhandig als je die tijdens het stofzuigen aan de slang bevestigd dus die heb ik maar weer in de doos gedaan.
De hulpstukken zelf zijn natuurlijk wel handig!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Redelijk licht
  • Compact model, weinig ruimte nodig
  • Zuigkracht regelbaar

Minpunten

• Hulpstukhouder niet handig

Cees 03-03-2024

Eerst zien of deze beter is dan de vorige Miele

Geschreven voor: Miele Boost CX1 125 Gala Ed

Dit is inmiddels mijn vijfde Miele stofzuiger en het is de tweede zonder stofzak. De stofzuigers met een zak gingen bij ons ongeveer 15 jaar per exemplaar mee. Wij hebben een woning van 4 etages en op iedere etage staat een Miele stofzuiger. Als er een nieuwe komt dan gaat hij op de begane grond, die van de begane grond verhuist dan naar de eerste verdieping enzovoort. En degene die helemaal boven staat die krijgt een enkeltje recycling station. Nu valt het me op dat de stofzuiger die we hiervoor hebben gekocht niet zo heel lang mee is gegaan: met andere woorden die mag meteen twee etages overslaan dat lijkt me nou niet de bedoeling van een dure stofzuiger. Om Miele het voordeel van de twijfel te geven hebben we nog één keer de gala Edition gekocht en wel omdat daar momenteel een actie op zit dat je ruim 4 jaar garantie krijgt. Ik hoop dat we deze garantie niet aan hoef te spreken maar ik vrees met grote vrezen. De vorige had namelijk een aantal gebreken die wij nog nooit eerder bij een Miele stofzuiger hebben gezien: een telescoop pijp die net alleen nog maar in kan schuiven en niet meer uit zodat je ongeveer op je knie aan stofzuigen bent, een handvat wat spontaan afbreekt en dat alles binnen 4 jaar. De andere stofzuigers doen het dus inderdaad tussen de 12 en de 15 jaar. Ik hoop dat deze stofzuiger ook even mee gaat want anders dan hebben ze toch een probleem bij Miele.

Pluspunten

• compact
  • stil
  • hulpstukken apart
  • licht